quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:03 schreef Faxie het volgende:
The Last Express ja. Best een moeilijk spel, en de tijd loopt min of meer realtime, dus op verschillende tijden op verschillende plekken zijn, geeft verschillende resultaten.
Wel een erg goed spel imho
Kan me er toch niet toe zetten om MI1 weer helemaal opnieuw te spelen, ik loop er toch min of meer zo doorheen. heb hem op de iPhone voor onderweg maar dat speelt toch ook niet heel top.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef PPL het volgende:
Er is de Special Edition van Monkey Island.
Afgelopen weekend nog gespeel en van genoten.
Wanneer je op F10 drukt wordt er omgeschakeld tussen de oude en nieuwe versie, dan kan je vergelijken
Morgen:
The trial en execution of Guybrush Threepwood (Tales of Monkey Islans).
Die zijn allang uit .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:07 schreef Halve_Maen het volgende:
ik vind het nog een beetje verwarrend.
Tales of monkey island wordt in bepaalde delen uitgegeven? Gamespot is echt vaag.
Ik ga hem meteen spelen als hij voor de PC uitkomt
Jazeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Bij Sam&Max was het zo dat de spellen naderhand ook gewoon in de winkel kwamen te liggen maar of dat bij Tales of Monkey Island ook zo zal zijn weet ik eigenlijk niet.
Ok bedankt voor de duidelijkheid. Ik koop em als hij in de winkel ligt. Wat is SE? die revisited versie van deel 1?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:07 schreef PPL het volgende:
[..]
Jazeker.
Volgens mij kan je het zelfs al pre-orderen.
Dan krijg je de tales + de SE samen in een package deal.
hoe bevalt het?quote:Op maandag 2 november 2009 08:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb de Duitse versie van The Whispered World gekocht, de eerste editie met een poster en drie dobbelstenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |