Doe eens voorbeelden dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:58 schreef disjfa het volgende:
Nou, dan moet je die vooral spelen. Maar er worden nog zat point en click adventures gemaakt ja.
Ga ik zeker uitproberenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:06 schreef Targhor het volgende:
Worden nog wel gemaakt hoor. Bijvoorbeeld Syberia 1 en 2 alhoewel die alweer een paar jaartjes oud zijn. Meer recent is Runaway2 dream of the turtle.
Ik hoorde dat Still Life 2 in de maak is, deel1 was ook wel te doen vond ik.
Maar ik kan je iig Syberia aanraden heb me met die game erg vermaakt. Het is echter niet met de humor uit die sierra games van vroeger. Voor dat soort humor zou je de nieuwe Sam & Max spellen moeten proberen, die komen in chapters uit iedere paar maanden.
In deze twee was er weinig te pointen en clicken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
leisure suit larry
[ afbeelding ]
space quest
Dat spelquote:Op donderdag 17 juli 2008 08:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Indiana Jones (last crusade en fate of atlantis )
erm ja iddquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
In deze twee was er weinig te pointen en clicken.
ja, maar die waren een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
erm ja idd
latere larrys waren toch wel point & click ?
Welke van die titels raad je aan? naast syberia denk dat ik die runaway ook ga checken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:17 schreef NutKees het volgende:
Er worden inderdaad nog genoeg nieuwe p&c adventures gemaakt.
Hier een aantal titels die ik de laatste jaren gespeeld heb:
-Syberia 1+2 (echte aanraders)
-Paradise
-Sinking Island
-Still Life
-Barrow Hill
-Scratches
-Runaway 1+2
-Sam and Max nieuwe seizoenen 1+2
-Ankh
-The Longest Journey 1+2
-Keepsake
Ahhhh daar liep mijn computer vroeger altijd op vast altijd weer die spellen waar je insane requirements voor hebtquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:26 schreef Cheiron het volgende:
Grim Fandango is ook een absolute aanrader!
Veranderdquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Gabriel Knight 1, 2 en 3 zijn briljant maar het screenshot hierboven is niet van Gabriel Knight.
Syberia vond ik erg goed, de Broken Sword serie is erg leuk.
en (zoals hierboven ook al genoemd) de Sam n Max serie en (van dezelfde studio) Bone.
Ik ben nu wel nieuwsgierig van wel spel dat screenshot wat bij Gabriel Knight stond wel was.quote:
Gray Matterquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef Thy... het volgende:
[..]
Ik ben nu wel nieuwsgierig van wel spel dat screenshot wat bij Gabriel Knight stond wel was.
Dat is de enige die ik nooit heb uitgespeeld. Was ook echt heel erg moeilijk, maar op een gegeven moment was ik best ver en klapte het spel eruit, en uiteraard had ik niet gesaved . Nooit meer geprobeerd uit frustratie .quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:07 schreef Phoenix78 het volgende:
Wel een oude, maar niemand heeft hem nog genoemd:
The Dig - Lucasarts
[ afbeelding ]
Toch wel 1 van de toppers als je van ScummVM games houdt.
Ik kon me er nou niet echt mee vermaken. Misschien ook omdat de hoofdpersoon niet deed wat ik hem wilde laten doen...quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:26 schreef Cheiron het volgende:
Grim Fandango is ook een absolute aanrader!
Die ja. Ik moet ook niet aan appelsap denken als ik een berichtje schrijf. Dan krijg je dat je Wicky ipv Wiki neerzet.quote:
Er zijn al 8 7 larry`s Dat ze tegenwoordig kut zijn is een ander feit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Leisure Suit Larry is gestopt, ik zou dolgraag een deel 7 zien...die 'University' was totaal niets.
Maar nummer 8 is toch eigenlijk het 7e deel, omdat ze een nummer hadden overgeslagen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er zijn al 8 7 larry`s Dat ze tegenwoordig kut zijn is een ander feit.
8 komt dit jaar uit.
Er is geen LSL4 gemaakt. In LSL 5 komen op diverse plekken verwijzingen voor naar het niet bestaande spel Leisure Suit Larry: The Missing Floppies.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar nummer 8 is toch eigenlijk het 7e deel, omdat ze een nummer hadden overgeslagen?
Zonder Al Lowe of iemand met een vergelijkbaar gevooel voor humor viind ik het niets...in naam nog LSL, niet in werkelijkheid.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er zijn al 8 7 larry`s Dat ze tegenwoordig kut zijn is een ander feit.
8 komt dit jaar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |