Je zit toch wel met extra smaak te eten als je je bedenkt dat je een taart verorbert van 18 mille...quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Financieel gezien had je beter de auto bij een taart kunnen krijgen, natuurlijk!
Corsa. Niet door iedereen geliefd (understatementquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mooi man, wat voor een ook weer?
Ik zou zo'n duur baksel niet eens durven opetenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:15 schreef OA het volgende:
[..]
Je zit toch wel met extra smaak te eten als je je bedenkt dat je een taart verorbert van 18 mille...
Trustenquote:
Ik ontken nietsquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, je zegt zelf dat je me begluurt.
als jij er maar blij mee bent popjequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:16 schreef OA het volgende:
[..]
Corsa. Niet door iedereen geliefd (understatement) maar het is een prima, zeer complete wagen!
Zeker, getuige de "quote:
Mijn vader had daar ooit een goede oplossing voor met een overbuurman die een verrekijker had. Voor raam gaan staan moonen... nooit meer last van gehadquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ontken niets.
* OA pakt telescoop en gaat op de bank zitten
Nu echt tot morgen.
Wehehequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vader had daar ooit een goede oplossing voor met een overbuurman die een verrekijker had. Voor raam gaan staan moonen... nooit meer last van gehad.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 06:29 schreef Sjowhan het volgende:
Wakker.
Én TomTom7 met West-Europa op het mobiel![]()
Goedemorgen allemaalquote:
quote:Top 100 van woensdag 16 juli 2008
02. 156 Fha
03. 145 Pheno
28. 073 Papierversnipperaar
39. 064 Houniet
67. 047 DrakenVlieg
86. 041 JortK
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
OAquote:
Zit je in Nijmegen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een overweldigende drukte hier in de stad
Rustig. Op werk is het ook eindelijk een beetje rustig.quote:
Ah, je bent mobielquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:20 schreef Muck het volgende:
Papjeeee![]()
![]()
![]()
![]()
meer codes weet ik uit mijn hoofd zo even niet![]()
Heeeey!!quote:
Er bij neuriën.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:12 schreef Ladylike het volgende:
Heeeey!!![]()
Jah, rustig opt werk
Nja, daar zorg ik zelf wel voor haha
Pfffff mensen, vertel eens.. hoe kan ik een saaie klus opleuken?
Ben het aant proberen. ...Er kijken nu ongeveer 60 mensen raar naar mequote:
Bwhehehe. Welk liedje neurie je dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:26 schreef Ladylike het volgende:
Ben het aant proberen. ...Er kijken nu ongeveer 60 mensen raar naar me
eye of the tigerquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bwhehehe. Welk liedje neurie je dan?
Je tieten flashen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeeey!!![]()
Jah, rustig opt werk
Nja, daar zorg ik zelf wel voor haha
Pfffff mensen, vertel eens.. hoe kan ik een saaie klus opleuken?
Leuker voor mezelf, niet voor mn collega'squote:
Gewoon terugkijken met zwoele oogopslag.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben het aant proberen. ...Er kijken nu ongeveer 60 mensen raar naar me
Foto's maken en hier posten dan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Leuker voor mezelf, niet voor mn collega's
je bent zelf een debiel, oh eh, jaquote:
Ik probeer het ook te neuriën, maar dat klinkt volkomen belachelijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eye of the tiger
Maar ben al gestopt.. Voordat mn ontslagaanvraag ingediend wordt
Ik ben op slag verlegenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon terugkijken met zwoele oogopslag.
wie moet die foto's maken dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Foto's maken en hier posten dan.
Een enthousiaste collega?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben op slag verlegen
[..]
wie moet die foto's maken dan?
Heb je zulke lelijke tieten dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Leuker voor mezelf, niet voor mn collega's
Dat is een optie, ware het niet dat ik er ook enthousiast over wil zijn..quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een enthousiaste collega?
quote:
Da's niet bepaald een puik nummer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
eye of the tiger
Maar ben al gestopt.. Voordat mn ontslagaanvraag ingediend wordt
EauAhquote:
Frutsquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:35 schreef Frutsel het volgende:
ik neurier het geluid van mijn stokoude matrix printer
Schiet ook niet echt op
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:35 schreef Frutsel het volgende:
ik neurier het geluid van mijn stokoude matrix printer
Schiet ook niet echt op
Ach ja, das nog altijd beter dan helemaal geen modemquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, beter dan het geluid van je 56k modem
Het is geen Muckdag vandaagquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Muckster![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het muckdag vandaag????
ohneej, gister
true, truequote:[..]
Ach ja, das nog altijd beter dan helemaal geen modem
Vrouw!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Welles man
Ik heb hem al een keer wakker gebeld hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef Frutsel het volgende:
juist omdat ie nachtdiensten heeft, zouden we hem in de ochtend in zijn kostbare 56k slaap moete pesten
Is dat zo ja? Was me nog niet opgevallenquote:
En zo verkloot je met 45 euro per ticket weer een deel van de Nederlandse economie.. Vooral nog meer belastingen!quote:Hartman stelt in de Volkskrant dat het aantal boekingen bij KLM "schrikbarend" snel afneemt. "Het kost ons dit jaar een half miljoen tot een miljoen passagiers", aldus de topman.
Lekker handig ook om dat eenzijdig af te kondigen. Vliegvelden en luchtvaartmaatschappijen in Belgie en DUitsland hoor je niet klagen hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
'KLM geraakt door vliegtaks'
En zo verkloot je met 45 euro per ticket weer een deel van de Nederlandse economie.. Vooral nog meer belastingen!
Dat doen hoeren ook, die neuken ook gewoon door.quote:
Typisch Nederlands het braafste kindje uit de klas uithangenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker handig ook om dat eenzijdig af te kondigen. Vliegvelden en luchtvaartmaatschappijen in Belgie en DUitsland hoor je niet klagen hoor
+1 scherpquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen hoeren ook, die neuken ook gewoon door.
en die zijn dus de klos...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:10 schreef Pheno het volgende:
Duh, die hele tour de farce is doping, alleen sommigen kunnen het minder goed verbergen
Het zal mij niks rukken wie wat geslikt heeft. Ik wil gewoon lekker fietsen kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:10 schreef Pheno het volgende:
Duh, die hele tour de farce is doping, alleen sommigen kunnen het minder goed verbergen
wat zeg jij nou?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal mij niks fietsen wie wat geslikt heeft. Ik wil gewoon lekker rukken
gelijk heb jequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door die lelijke tieten van jou![]()
Dat is heel fok al niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |