Het is geen Muckdag vandaagquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Muckster![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het muckdag vandaag????
ohneej, gister
true, truequote:[..]
Ach ja, das nog altijd beter dan helemaal geen modem
Vrouw!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Welles man
Ik heb hem al een keer wakker gebeld hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:51 schreef Frutsel het volgende:
juist omdat ie nachtdiensten heeft, zouden we hem in de ochtend in zijn kostbare 56k slaap moete pesten
Is dat zo ja? Was me nog niet opgevallenquote:
En zo verkloot je met 45 euro per ticket weer een deel van de Nederlandse economie.. Vooral nog meer belastingen!quote:Hartman stelt in de Volkskrant dat het aantal boekingen bij KLM "schrikbarend" snel afneemt. "Het kost ons dit jaar een half miljoen tot een miljoen passagiers", aldus de topman.
Lekker handig ook om dat eenzijdig af te kondigen. Vliegvelden en luchtvaartmaatschappijen in Belgie en DUitsland hoor je niet klagen hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
'KLM geraakt door vliegtaks'
En zo verkloot je met 45 euro per ticket weer een deel van de Nederlandse economie.. Vooral nog meer belastingen!
Dat doen hoeren ook, die neuken ook gewoon door.quote:
Typisch Nederlands het braafste kindje uit de klas uithangenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker handig ook om dat eenzijdig af te kondigen. Vliegvelden en luchtvaartmaatschappijen in Belgie en DUitsland hoor je niet klagen hoor
+1 scherpquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen hoeren ook, die neuken ook gewoon door.
en die zijn dus de klos...quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:10 schreef Pheno het volgende:
Duh, die hele tour de farce is doping, alleen sommigen kunnen het minder goed verbergen
Het zal mij niks rukken wie wat geslikt heeft. Ik wil gewoon lekker fietsen kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:10 schreef Pheno het volgende:
Duh, die hele tour de farce is doping, alleen sommigen kunnen het minder goed verbergen
wat zeg jij nou?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal mij niks fietsen wie wat geslikt heeft. Ik wil gewoon lekker rukken
gelijk heb jequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt door die lelijke tieten van jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |