niet te gelovenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:45 schreef Fha het volgende:
Een kindje bij praatjesmakers heeft zijn hamster dood gebeten want hij wou liever een raten ik moet er eigenlijk heel hard om lachen.
Ja maar toen hij de haren had uitgespuugd moest hij wel huilen hoor want hij schrok er wel van dat hij dat deed..quote:
En ze stinkenquote:
Daarom vind ik het dus zo'n mooi programma. Er was ook een keer een meisje dat haar goudvis in de kinderwagen had gedaan om met hem buiten een rondje te lopen. Nouja toen ging hij dus dood.quote:
zijn er ook nog dingen waar je nietquote:
De kat die in mn gezicht niest. En dat ik de hele tijd het gevoel heb dat ik iets moet doen.. maar ik moet niks doen.. En verder ben ik strontsagerijnig dus ik doe eigenlijk helemaal nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:04 schreef Muck het volgende:
[..]
zijn er ook nog dingen waar je nietvan doet?
Maar ze sloeg je..quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je hebt een leuke kat, Fuzzy
quote:
O dat dacht ik.. Dus ze was alleen maar pissig?quote:
Ze keek verstoord, toen ben ik maar opgehouden om met haar staart te spelenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
O dat dacht ik.. Dus ze was alleen maar pissig?
Wehehhe sukkelquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze keek verstoord, toen ben ik maar opgehouden om met haar staart te spelen
eerst stofzuigenquote:
Netjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Thuis en vandaag 2 banken gekocht
Stond Fortis nu al te koop?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Thuis en vanavond nieuwe wagen opgehaald.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Welke zou de tweede bank dan zijn?quote:
Tof!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Thuis en vanavond nieuwe wagen opgehaald.
Nee, alleen nog maar rondgescheurd en taart gegeten. Die kregen we erbij...quote:
Financieel gezien had je beter de auto bij een taart kunnen krijgen, natuurlijk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:09 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, alleen nog maar rondgescheurd en taart gegeten. Die kregen we erbij...
En heb jij al vrolijke-foto's dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het zijn twee leren banken, donker bruin
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart trekt snel alle gordijnen dicht.
Nog nietquote:
Mooi man, wat voor een ook weer?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:09 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, alleen nog maar rondgescheurd en taart gegeten. Die kregen we erbij...
Je zit toch wel met extra smaak te eten als je je bedenkt dat je een taart verorbert van 18 mille...quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Financieel gezien had je beter de auto bij een taart kunnen krijgen, natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |