abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:40:04 #51
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_60150903
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:17 schreef elcastel het volgende:
Leuk als hij dit opeens ingeschat heeft, maar ik denk dat ze hem dit in de schoenen schuiven omdat zijn positie ter discussie staat en flink ook. Wat ik wél zeker weet is dat hij dé man achter de overname was.
Leuke hypothese. Maar goed de AFM is aan zet en niet Maurice Lippens. Hij heeft nu de schijn tegen omdat hij Votron tot het einde bleef steunen. Ook nadat 60-70 % van de beurswaarde in rook was opgegaan.
Als je de directeur steunt van vandaag A en over 2 weken B... dan ben je niet helemaal zuiver, welke poeslieve berichten als mosterd na de maaltijd nu nog ons zullen bereiken. Als het zulk belangrijk nieuws is.... dan hadden ze dat maar op voorhand beter moeten verkopen (bij een bijzonder woelige markt).
pi_60150936
Fortis staat zo laag... krijg bijna zin om wat te kopen.
Maar ja, wat gebeurt er als er wel een meltdown komt?
Ben ik dan mijn geld kwijt, of zal de overheid inspringen (zoals in Amerika).

Is het het risico waard?
Als ze niet omvallen, dan is the only way up, denk ik zo...wat denken jullie?
Make my day!
pi_60151060
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef agter het volgende:

Is het het risico waard?
Het zou wel heel fucked up zijn mocht Fortis omvallen.
pi_60151148
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:50 schreef Q. het volgende:
Iedereen die Lippens voor gek verklaarde:

http://www.tijd.be/geld_b(...)ice.7872300-1381.art
[..]

De glazen bol van Maurice was niet meer dan een hoax. Vreemd dat er nu serieus aandacht aan wordt gegeven. O wacht, het zijn Belgen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_60151151
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het zou wel heel fucked up zijn mocht Fortis omvallen.
Fortis heeft het geluk dat het van 3 landen niet mag omvallen.
Maar ik zou nog een paar dagen wachten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:10:24 #56
89730 Drugshond
pi_60151594
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef agter het volgende:

Is het het risico waard?
Wie weet hoe het financiele plaatje van Fortis er nu werkelijk uitziet en staat alles wel onder de juiste potjes ?
quote:
Q1 results.
while Fortis also took a charge of 380 million euros from its subprime, structured credit and related investments in the first quarter.
Ze zitten dus ook die poel des doods.
Wacht eerst maar tot Augustus af wat voor resultaten ze geboekt hebben.

Als M. Lippens nu echt zo slim is... was hij nooit in deze constructie ingestapt. Of had hij aan het begin van de kredietcrisis nooit de hoofdprijs voor ABN-Amro moeten neerleggen.
pi_60151845
Iemand wijst op een mogelijk risico en vervolgens raakt de koers van het bewuste bedrijf in vrije val. Heel anders gefundeerd dan in Amerika. Daarmee komt pas goed naar voren over hoeveel hypocriet de belegger(s) beschikt.

Overigens praat men in Amerika van hooguit 150 instellingen die omvallen. Dat valt nog mee.

[ Bericht 10% gewijzigd door okee6 op 16-07-2008 20:43:12 ]
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:22:38 #58
89730 Drugshond
pi_60151909
Het kan altijd nog zotter moet je maar denken.
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:31 schreef Drugshond het volgende:
http://finance.google.com/finance?q=NYSE%3Adsl&hl=en
Dit schijnt trouwens de volgende te worden (Downey Financial Corp.).
Stond ooit op 78,91nu nog op 1,30 (en bijna penny-stock).
quote:
Downey Savings Paid Brokers up to $50k Commission ON EACH LOAN!

Posted on July 16th, 2008 in Daily Mortgage/Housing News - The Real Story, Mr Mortgage's Personal Opinions/Research

Downey Savings is widely rumored to be the next ‘IndyMac’ due to their heavy Pay Option ARM exposure.

Did you know that they paid their mortgage broker clients up to $50k PER LOAN in rebate-based commission? They allowed this up until last week!

The rate sheet below clearly shows they are advertising this fact. Yes, that is $50k commision is for one loan! This goes to show you how easy these loan were to sell, even with high enough margins for some unscrupulous brokers to earn a $50k commission, and how hungry the banks were for these loans.

Offering a $50k maximum commission that can be earned by putting the borrower in the highest margin and longest pre-payment penalty loan available is essentially a green light to take advantage of the consumer. Even if all loan fees were built into a $1.5 mil loan amount, the net commission would probably be near $43k.

For the record, I am the biggest broker advocate around. Without brokers, banks have a monopoly and the mortgage/real estate sectors will suffer. Many may deserve to make $50k on a deal. It is just when the banks structure programssuch as this with high margins and long prepays in order to achieve a yield spread premium that would pay a $50k commission, you can destroy the borrower and that is what we are seeing right now.

Below is Downey’s Pay Option ARM rate sheet. This may be some of your first time actually looking a this monster called a Pay Option ARM, so I advise you to put the children out of the room when viewing the rate sheet and be careful. This program has torn banks to shreds and made their CEO’s act like whimpering children.

Downey Pay Option rate sheet showing $50k allowed rebates

To be fair, most other lenders paid amounts such as this and more during the bubble years. I just didn’t think anyone was still allowing broker rebate levels this large now days.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:38:41 #59
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60152273
ff een vraag (misschien wel een domme maar goed)
Stel ik heb een lading spaargeld bij de ABN..... en stel Fortis gaat failliet ben ik dan mijn geld kwijt en tot hoeveel staat de staat garant?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:44:27 #60
89730 Drugshond
pi_60152413
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:38 schreef appelsientje het volgende:
ff een vraag (misschien wel een domme maar goed)
Stel ik heb een lading spaargeld bij de ABN..... en stel Fortis gaat failliet ben ik dan mijn geld kwijt en tot hoeveel staat de staat garant?
Van 0 tot 20k = volledige dekking.
Van 20k tot 40k = 90% dekking.

Dus onder de 38.000 euro hoef je geen zorgen te maken.

Let wel dit is alleen spaarrekeningen. Bellegingen is eigen risico (niet goed is geld weg).
pi_60152771
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Fortis heeft het geluk dat het van 3 landen niet mag omvallen.
Maar ik zou nog een paar dagen wachten
De 8 euro gaat ie niet meer raken voorlopig misschien wel nooit meer, nu eerst terug naar 10,40
morgen 12% erbij

[ Bericht 2% gewijzigd door henkway op 16-07-2008 21:14:43 ]
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:05:33 #62
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60152861
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Van 0 tot 20k = volledige dekking.
Van 20k tot 40k = 90% dekking.

Dus onder de 38.000 euro hoef je geen zorgen te maken.

Let wel dit is alleen spaarrekeningen. Bellegingen is eigen risico (niet goed is geld weg).
Oke duidelijk verhaal (niet dat ik denk dat het zo'n vaart zal lopen)
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:08:56 #63
141482 Q.
JurassiQ
pi_60152917
Volgens mij maakt Fortis nog steeds een boel winst hoor, ze hebben al tijden geen kwartaal verlies meer gepost.
For great justice!
pi_60153790
Dow +260 alweer

Wells Fargo jumps 25%, firm mostly out of woods

Wells Fargo shares rose 25% Wednesday, and were headed for their best one-day performance since the days following the 1987 market crash, after the firm reported better earnings than expected and raised its dividend 10%, despite rising loan-loss provisions as it avoided the worst pitfalls of the ongoing credit crisis.
The company said that it earned $1.75 billion, or 53 cents a share, compared with $2.28 billion or 67 cents a share in the same period a year ago.
Wells Fargo had revenue of $11.46 billion compared with $9.89 billion a year ago.
Analysts polled by Thomson Reuters had expected the bank to earn 50 cents a share on revenue of $10.65 billion.

FBI investigates IndyMac for possible fraud: report
The Federal Bureau of Investigation is probing IndyMac Bancorp Inc. for possible fraud in connection with home loans made to risky borrowers, according to a report Wednesday by the Associated Press. The report, which cited an unnamed law-enforcement source, said the FBI's investigation focuses on the company, which was taken over by the Federal Deposit Insurance Corp. last Friday, and not the peop
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:47:39 #65
89730 Drugshond
pi_60153878
Damn, die eerste
pi_60155279
tvp
Life sucks
pi_60156288
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat we met z'n allen weer eens gigantisch voor het lapje worden gehouden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_60156391
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:33 schreef Lyrebird het volgende:
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat we met z'n allen weer eens gigantisch voor het lapje worden gehouden.
hoe bedoel je dat??
met de cijfers van WF?
pi_60156403
Nee, de onheilsprofeten die hier al een tijd lang het ene na het andere doemscenario voorspiegelen.

BTW, United Airlines vandaag +41%
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:38:53 #71
141482 Q.
JurassiQ
pi_60156415
quote:
Er is heul geen kredietcrisis LOLLERCOPTER!!!!111!!!!
For great justice!
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:39:31 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_60156428
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef Lyrebird het volgende:
Nee, de onheilsprofeten die hier al een tijd lang het ene na het andere doemscenario voorspiegelen.

De olieprijzen gaan ook nooit meer omhoog
For great justice!
pi_60156445
Nou, dat er geen kredietcrisis is, dat gaat me te ver, maar dat het allemaal wat minder donker is dan we hier met z'n allen denken, daar zie ik best wel wat in.
pi_60156459
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:39 schreef Q. het volgende:

[..]

De olieprijzen gaan ook nooit meer omhoog
Tja, jouw posts blinken niet uit vanwege de nuance. Of kwaliteit.
pi_60156511
quote:

http://www.oil-price.net/

gewoon een correctie op de olieprijs, en de FBI arresteert het management van INDY,tja iemand krijgt nu de schuld.
pi_60156520
Hahaha al die banken en financiële instellingen 10-30% hoger
pi_60156855
quote:

Nouja, hoge volatiliteit is toch geen kenmerk van een gezonde markt? Beurs koersen en commodity prijzen vliegen alle kanten op de laatste tijd. Of is het een misconceptie van mij dat een gezonde markt een stabielere koers heeft?

Misschien staan de beurzen vandaag dan in het groen, het lijkt me erg voorbarig om telkens als de koersen omhoog of de prijzen omlaag gaan te zeggen dat het wel goed komt (alhoewel er niks mis is met optimisme ).
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_60156932
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:00 schreef waht het volgende:
Misschien staan de beurzen vandaag dan in het groen, het lijkt me erg voorbarig om telkens als de koersen omhoog of de prijzen omlaag gaan te zeggen dat het wel goed komt (alhoewel er niks mis is met optimisme ).
Klopt. Ik denk ook niet dat het ergste voorbij is, maar het doemdenken mag wat mij betreft best een tikkeltje minder.
pi_60157111
tvp
pi_60157447
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:04 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Klopt. Ik denk ook niet dat het ergste voorbij is, maar het doemdenken mag wat mij betreft best een tikkeltje minder.
Zou ik ook zeggen als ik belangen in de sector had. Met weinig uitstaand kapitaal en geen adres in de VS eet ik er niet minder om. Je kan jezelf niet rijk rekenen als je rooft van anderen. Ik vind het erg vervelend voor de mensen in Amerika die nu al overleven van de kruimeltjes of moeten stelen. Een welvarend land wordt (of blijf) je alleen met solvent beleid. Dat is er niet geweest en 'the point of no return has passed'.
pi_60157571
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:34 schreef okee6 het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als ik belangen in de sector had. Met weinig uitstaand kapitaal en geen adres in de VS eet ik er niet minder om. Je kan jezelf niet rijk rekenen als je rooft van anderen. Ik vind het erg vervelend voor de mensen in Amerika die nu al overleven van de kruimeltjes of moeten stelen. Een welvarend land wordt (of blijf) je alleen met solvent beleid. Dat is er niet geweest en 'the point of no return has passed'.
Dus jij denkt dat wat er hier gebeurt niet van invloed is op jouw toekomst? Dream on little fellah.
pi_60157738
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat wat er hier gebeurt niet van invloed is op jouw toekomst? Dream on little fellah.
Wij hebben allang ons hoofd afgewend van Amerika, financiers kijken altijd naar kansen! China en Rusland hebben consumenten, grondstoffen en kapitaal. Of Amerika werkelijk op democratische wijze zijn fouten beging, we hoeven het niet meer te weten. Met China en Rusland aan het roer zal het anders zijn dan voorheen. Prepare big daddy.
pi_60157781
En over mijn toekomst, ach de EU blijft een mooie vijver. Als we ons onveranderd buigzaam opstellen, zal het loslopen. De Euro staat er een stuk vrolijker voor dan de Dollar. Hoezeer er ook op de munt gevloekt is in het eerste decennium van diens bestaan, dat is een goed ding!
pi_60157923
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:34 schreef okee6 het volgende:

[..]

Door globalisering zijn de problemen van de VS ook de problemen van de rest van de wereld. De VS is niet een op zichzelf staande entiteit met geen enkele verbinding met het buitenland, in welk geval wij inderdaad weinig zouden merken van een economische crash. Nee, de VS handelt met vrijwel elk land in de wereld, ze hebben niet voor niets de grootste economie van de wereld. Als dat weg zou vallen, wat vast niet snel zal gaan gezien de grootte, zouden wij er echt wel wat van merken.

Er zijn ook voordelen te bedenken. Zo zou de vraag naar olie vanuit de VS mee kunnen crashen, waarop deze goedkoper wordt voor de rest van de wereld (tenzij OPEC de productie zou verlagen om de prijs op hetzelfde niveau te houden). Hetzelfde kan gezegd worden voor andere grondstoffen. Of we daar ook iets mee kunnen valt nog af te wachten. Indien de economie van de VS verder afzwakt zou ik niet gek opkijken als het komende half jaar Azië en Europa mee worden getrokken.

The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_60158267
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:04 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

doom denken hoort er een beetje bij hier op FOK,
in de Iran topics wordt ook al jarenlang een aanval voorspelt.
Life sucks
pi_60158470
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 01:19 schreef waht het volgende:

[..]

Door globalisering zijn de problemen van de VS ook de problemen van de rest van de wereld. De VS is niet een op zichzelf staande entiteit met geen enkele verbinding met het buitenland, in welk geval wij inderdaad weinig zouden merken van een economische crash. Nee, de VS handelt met vrijwel elk land in de wereld, ze hebben niet voor niets de grootste economie van de wereld. Als dat weg zou vallen, wat vast niet snel zal gaan gezien de grootte, zouden wij er echt wel wat van merken.
Dat is weer zo'n vage cirkelredenatie, vanuit boekjes die van de vorige economie dateren. Leren studenten ergens ter wereld hoe het schermhandelsysteem te beheersen is via overheidsmacht? Dat lijkt namelijk niet mogelijk, mede gezien het beperkte budget dat entiteiten tegenwoordig hebben tov de wereldhandel.

Als je je eindzone niet goed verdedigt, kun je punten tegen krijgen. Als je je daarbij onverbeterlijk verkeerd blijft opstellen dan ben je gezien. De vlinder elders ter wereld kan dan een heel land tackelen! Er wordt gehandeld in milliseconden tijd, een grote vergissing maken kan ook onbewust gebeuren. Door valsspelen hebben we helaas niet kunnen constateren wat een vrije markt had opgeleverd, de zucht naar optimale winst van de investeerder lijkt nu in de meeste gevallen te prevaleren.

Of Nederland zijn diensten nu door China via Amerika betaald krijgt óf direct, dat maakt feitelijk weinig uit. Mogelijk moeten we in de toekomst een Marshall-achtig plan helpen financieren, als wederdienst. Kijk eens terug in de recente tijd, Amerika krijgt lang niet zoveel voor elkaar als wordt geveinsd. Zie de feiten in de wereldpolitiek, de VS zijn afhankelijker dan ooit.

Eigenlijk zie ik het economisch voor Europa niet zwart in, op korte termijn even een zuur appeltje voor diegenen die belang hebben. Alleen wat betreft de mensenrechten en milieu is de gang van zaken fors minder, daar zal langdurig geen winst meer worden geboekt. Maar ach, als er morgen binnen 3 maanden wat ruimtegruis nadert, is ook dat weer relatief
  donderdag 17 juli 2008 @ 05:35:16 #88
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_60158670
quote:
Dat denk ik soms ook, maar dat heb je al snel met een rollercoaster. Als het hard omlaag gaat denk ik, zie je blij dat ik nog aan dezijlijn sta. Zodra het een tijdje groen is op de beurs denk ik dat ik overdreven heb. Maar er zijn toch een groot aantal dingen die niet lekker in elkaar steken in de VS momenteel, voor mij is dan ook meer de vraag of er nu een keer fatsoenlijk op gereageerd gaat worden of dat we weer allemaal net gaan doen of onze neus bloed. Maar de economie als basis is lang niet zo slecht als sommigen beweren, alleen de waarderingen liggen (on)behoorlijk scheef en de tekorten lopen bizar hoog op. Ik geloof er dan ook niks van dat 'het systeem' zou gaan klappen, maar een genade correctie zou wel gezond zijn.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_60159275
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 05:35 schreef elcastel het volgende:
Ik geloof er dan ook niks van dat 'het systeem' zou gaan klappen, maar een genade correctie zou wel gezond zijn.
Het systeem an sich bestaat ook niet echt, dat is ook alleen maar omdat we er in willen geloven dat we luchtkastelen voor bergen goud kunnen verkopen.

Wanneer handel echt op juiste feiten gebaseerd zou zijn zou zoiets wat nu gaande is nooit plaats hebben gevonden. Maar ja de emotie.....
pi_60159291
Ow, de "WE ARE ALL GONNA DIE" theorie is nog springlevend zie ik al weer
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:59:19 #91
89730 Drugshond
pi_60159449
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:41 schreef Scorpie het volgende:
Ow, de "WE ARE ALL GONNA DIE" theorie is nog springlevend zie ik al weer
Stel die vraag straks maar aan je spaarvarkentje.
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:57:18 #92
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60160242
Ach gut, weer goede beursdagen. Jammer voor alle doemdenkers; géén ellende en sensatie vandaag...
pi_60160453
Het is trouwens voor iedereen die dit topic volgt feest vandaag.

Een jaar kredietcrisis
quote:
De kredietcrisis kent geen exacte begindatum, maar het omvallen van twee hedgefondsen van Bear Stearns op 17 juli 2007, precies een jaar geleden, wordt vaak gezien als start.
pi_60160497
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Ach gut, weer goede beursdagen. Jammer voor alle doemdenkers; géén ellende en sensatie vandaag...
well duh! dat is nu juist het punt. het gaat niet zomaar op 1 dag mis. heb je nu eigenlijk wel in de gaten hoeveel de boel in elkaar gekakt is het laatste half jaar (of jaar, net hoe je het bekijkt)?

niks aan de hand mensen, move along, we verbieden alleen voorlopig short sales voor de financials. niks aan de hand! koop nog wat meer!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:37:59 #95
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_60160901
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:14 schreef simmu het volgende:

niks aan de hand mensen, move along, we verbieden alleen voorlopig short sales voor de financials. niks aan de hand! koop nog wat meer!!
Dit klopt volgens mij niet. Het gaat om het verbieden van naked short selling. Het verschil is dat men bij naked short selling niet over de aandelen beschikt. Men verkoopt dus aandelen die men nog niet heeft maar manipuleerd de koers door de markt met grote verkooporders te overspoelen.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:39:23 #96
89730 Drugshond
pi_60160928
Vandaag de grote dag voor een van de grootste verliezers van 2007
quote:
100 (van de top 500 bedrijven wereldwijd) Merrill Lynch omzet 64217 miljoen -7777 miljoen verlies in 2007).

Ze stonden op plaats 4 van de meest verliesgevende bedrijven wereldwijd (2007).
[q]
4. Merrill Lynch

Global 500 rank: 100
2007 loss ($ millions): $7,777
Ticker: MER

Wall Street brokerage Merrill Lynch's tab for the subprime mess totaled $23 billion in 2007, causing a $7.8 billion net loss for the year. Those losses led Stanley O'Neal to resign as CEO, and former NYSE Euronext CEO John Thain stepped into the top job in November.

The brokerage soon secured cash transfusions from international investment funds based in countries like Kuwait, Korea and Saudi Arabia, but still struggles. Writedowns continued into the first quarter of 2008, and shares have lost more than a third of their value since the start of the year.
En de algemene verwachting is vandaag dat ze 6 miljard gaan afboeken....voor Q2.

Een deel is denk ik al verwerkt in de beursgrafieken.... maar toch is het ff koffiedik kijken hoe de belegger dit oppakt.
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:20:08 #97
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60161677
quote:

[..]

well duh! dat is nu juist het punt. het gaat niet zomaar op 1 dag mis. heb je nu eigenlijk wel in de gaten hoeveel de boel in elkaar gekakt is het laatste half jaar (of jaar, net hoe je het bekijkt)?

Doe je zelf iets met aandelen? Ben je op enig niveau wel echt geraakt door dit? Vallen er doden?

Mensen stellen zich hier nogal aan naar mijn mening. Nou, de markt corrigeert zich weer eens, poeh poeh wat boeiend en belangrijk voor de gemiddelde Fokker... Om het interessanter te maken kun je dan wel allerlei onzin roepen over beschavingen die ten onder gaan en systemen die instorten, maar wat het nut daarvan is
pi_60162212
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Mensen stellen zich hier nogal aan naar mijn mening. Nou, de markt corrigeert zich weer eens, poeh poeh wat boeiend en belangrijk voor de gemiddelde Fokker... Om het interessanter te maken kun je dan wel allerlei onzin roepen over beschavingen die ten onder gaan en systemen die instorten, maar wat het nut daarvan is
De boer van het platteland draaide er ook geen extra rondje om toen in Berlijn de muur viel. Het is maar hoever je oog reikt.
pi_60162366
quote:

[..]

of anderhalve maand, aangezien we hersteld waren tot de 500 bijna

Maar goed, er komt 1,5 procent bij, het is nog zuinig...
pi_60162561
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Doe je zelf iets met aandelen? Ben je op enig niveau wel echt geraakt door dit? Vallen er doden?

volgens mij snap jij het doel van deze topicreeks niet eens. Er zijn namelijk ook mensen die belangstelling hebben voor bepaalde dingen en zich daar mee bezig kunnen houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')