Que?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Trigalti het volgende:
Nog een tip: Loop na het uitgaan (als je in een hotel aan het strand zit) over het strand terug naar je hotel.
Me Too, alleen dan in hotel Bellevue direct aant strand.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef ForumGek het volgende:
Stel je niet aan joh, er moet ook iemand hier om 21:00 heen (ik ook trouwens) en om 06:45 terug ofzo!
Voor de mensen die het interesseert ik ga:
21-07 - 8 dagen Hotel Lion o.b.v. halfpension
Heen: 21:00 Aankomst: 01:00
Terug: 14:30 Aankomst 16:20.
voor mij ook nog maar een paar dagen wachten. ben al vast rustig begonnen met wat spullen klaar te leggen.quote:
Ik ga ook naar Hotel Lion op 21-7 en ook half pension 8 dagen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef ForumGek het volgende:
Stel je niet aan joh, er moet ook iemand hier om 21:00 heen (ik ook trouwens) en om 06:45 terug ofzo!
Voor de mensen die het interesseert ik ga:
21-07 - 8 dagen Hotel Lion o.b.v. halfpension
Heen: 21:00 Aankomst: 01:00
Terug: 14:30 Aankomst 16:20.
Nog leuke dronken verhalen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo ben net terug..
Een biertje kost 4 leva voor een halve liter kamenitza en dat is lekker bier, maar wij zopen alleen maar heineken. Met mijn maat is het goed afgelopen maar jongens serieus kijk uit met alleen lopen want het gebeurd er meer. Gister in Aquapark action geweest en viel eigenlijk wat tegen.. Het water was er erg koud wat eigenlijk niet erg was maar gister was het ook maar 25 graden in Sunny beach. Het ligt midden in een sloppenwijk en de trappen zijn zo ontzettend hoog en je moet echt lang lopen voor een paar seconden plezier. De glijbanen gaan ongelovelijk hard waardoor je niets ziet omdat er allemaal water in je gezicht spetterd en je kan niet ademen.
Voor de rest een super vakantie gehad en zal er zo nog een keer heen gaan al was 8 dagen eigenlijk wel iets te kort maar echt een aanradertje is Sunny Beach..!
ThumpingThunder
Is het echt zo gevaarlijk snachts? is er een bepaalde doelgroep waar ze het op munten? ik ga 30 juli voor een weekje met m'n vriendin, zijn allebei 27 jaar. vind het wel zo prettig om savonds/snacht gewoon normaal naar m'n hotel kan gaan zonder dat ik ieder straatje eerst moet inspecteren voordat ik doorloopquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo ben net terug..
Een biertje kost 4 leva voor een halve liter kamenitza en dat is lekker bier, maar wij zopen alleen maar heineken. Met mijn maat is het goed afgelopen maar jongens serieus kijk uit met alleen lopen want het gebeurd er meer. Gister in Aquapark action geweest en viel eigenlijk wat tegen.. Het water was er erg koud wat eigenlijk niet erg was maar gister was het ook maar 25 graden in Sunny beach. Het ligt midden in een sloppenwijk en de trappen zijn zo ontzettend hoog en je moet echt lang lopen voor een paar seconden plezier. De glijbanen gaan ongelovelijk hard waardoor je niets ziet omdat er allemaal water in je gezicht spetterd en je kan niet ademen.
Voor de rest een super vakantie gehad en zal er zo nog een keer heen gaan al was 8 dagen eigenlijk wel iets te kort maar echt een aanradertje is Sunny Beach..!
ThumpingThunder
Ja, zo rekenden wij altijd wel gewoon. Volgens de omwisselkantoren daar is het 1 lev=1,91 euro.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Katana het volgende:
Hoe reken je zo'n lev nu eigenlijk om? 1 Lev = 50 eurocent?
Enne, mensen die al geweest zijn. Wat betaal je voor een normaal glas Bulgaars bier. Dus gene halve liters oid, gewoon een simpel glas wat je hier in de kroeg ook krijgt...
Ok, duidelijk! Dank voor je antwoord! Enne, wat betaalde je voor een glas normaal bier (geen halve liter oid)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:38 schreef Michelangeloo het volgende:
[..]
Ja, zo rekenden wij altijd wel gewoon. Volgens de omwisselkantoren daar is het 1 lev=1,91 euro.
je hebt alleen maar bier vanaf 0.3 liter en daar betaal je 2 of 3 lev(bef zoals wij dat noemde) voor..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef Katana het volgende:
[..]
Ok, duidelijk! Dank voor je antwoord! Enne, wat betaalde je voor een glas normaal bier (geen halve liter oid)
Ik vlieg echt exact op 21:00, en niet met Transavia, was dat maar zo. Nee ik vlieg heen met VIM-Avia, iets russisch. En terug met Balkan Holliday Air.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:22 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Hotel Lion op 21-7 en ook half pension 8 dagen.
Ook 20.55 vertrek en aankomst ca. 1 uur, ga je ook met transavia?
Alleen terug is bij ons snachts. Bij jullie geen transavia?
Heb er zin in
Maar toch ga je er heen omdat het goed in je budgetje paste? Volgend jaar maar weer het hele jaar sparen voor Lloret!quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:42 schreef XiChico het volgende:
Wat een kutland, na het lezen van dit topic. Allemaal hoerenlopers, en gare praktijken. Naja ga er over 2 weken heen, mag hopen dat het beter is als jullie doen voorspellen.
Vriend van mij is er vorig jaar geweest! Maar ik zit nu dus een beetje te google'en, en als je zoekt op: "Robbed in sunny beach" kom je aardig wat verhalen tegen. LLoret vind ik ook niet echt wat, vorig jaar Alanya, was uitstekend, dat volgend jaar maar weer doen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:42 schreef lighted het volgende:
[..]
Maar toch ga je er heen omdat het goed in je budgetje paste? Volgend jaar maar weer het hele jaar sparen voor Lloret!
quote:and he said 200lv, 50lv each. we refused to pay 200, so we were arguing and he got his mobile phone and told us there would be alot of trouble and that his mafia boss would be coming to sort it out. he kept the cameras and wouldnt return them so we dicided to leave quickly.
quote:on our third night i was walking to the supermarket alone, i was attacked by approx 12 local bulgarian youths who stole all of my jewellery(2 9ct gold chains & bracelet) and also my watch, money and phone. i tried to report this to the police but when we arrived at the station in the morning there were around 25 tourists already there for similar reasons
Oke, ergens een plek waar ik daar een doorgeladen pipa kan kopen?quote:hi, just returned from 2 weeks in sunny beach and it was like you said a nightmare! prostitutes frisking guys to steal wallets, beggars, con men!!! My daughter and her boyfriend where in a club and got a gun put in one of their 17 year old pals mouth and told if they didnt pay 100 levs they where going to shoot him
Als je "robbed in Amsterdam" zoekt bij Google kom je vast ook genoeg verhalen tegen. Dus ik vind het een beetje kort door de bocht;)quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:47 schreef XiChico het volgende:
[..]
Vriend van mij is er vorig jaar geweest! Maar ik zit nu dus een beetje te google'en, en als je zoekt op: "Robbed in sunny beach" kom je aardig wat verhalen tegen. LLoret vind ik ook niet echt wat, vorig jaar Alanya, was uitstekend, dat volgend jaar maar weer doen.
And remember, money ain't a thing (I just can't afford to go to Miami).
[..]
[..]
[..]
Oke, ergens een plek waar ik daar een doorgeladen pipa kan kopen?4 good price?
Eensch.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:14 schreef Eggos het volgende:
van de week ook in het nieuws dat de EU Bulgarije flink op z'n donder heeft gegeven! het is daar gewoon een grote corrupte criminele bende! ik ga zelf a.s. woensdag ook met m'n vriendin, als ik dit zo allemaal lees heb ik er helemaal geen zin in! maargoed we maken er wel wat van. m'n creditcard blijft in ieder geval in Nederland.
Ze hebben geen kleine glazenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Katana het volgende:
Hoe reken je zo'n lev nu eigenlijk om? 1 Lev = 50 eurocent?
Enne, mensen die al geweest zijn. Wat betaal je voor een normaal glas Bulgaars bier. Dus gene halve liters oid, gewoon een simpel glas wat je hier in de kroeg ook krijgt...
Met een paar man, meestal als het al licht wordt, is gewoon relaxt over de branding lopen en niet door de stad te hoeven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Que?
Overal lees je juist dat je 's nachts van het strand weg moet blijven.
Wij zelf hebben overdag haast niks gedaan, we hebben wel 2 keer een electro scooter gehuurd (20 leva (ong. 11 euro) voor 1 uur. We hebben voornamelijk bij het zwembad/ strand gelegen. Maar wij stonden dan ook dagelijks rond 2 uur op, dus dan is de dag al half voorbij.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:24 schreef MarcoD het volgende:
Heb je naast het stappen nog dingen ondernomen? Zo ja wat?
Ik ga over 1 weekie met allemaal vrienden en heb er onwijs veel zin in!!!
ooit gehoord van een uur tijdsverschil met Nederland??quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:47 schreef ericajax het volgende:
Vertrek vanuit A'dam: 7 aug. 04:10 - aankomst: 08:05
Terug: 18 augustus: 17:45 - aankomst in A'dam: 19.50
kheb niks gezegd!![]()
best raar trouwens 4 uur vliegen heen?
Jawohl.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:04 schreef Koentje3 het volgende:
en ook genoeg nederlandse daar?
Als je veel gedronken hebt kan je overal lekker eten. Maar je wordt bijna letterlijk dood gegooid met de "chicken kebap" waar ze patat bij in gooien en die lang niet zo goed is als de nederlandse dönner (Hasret ftw!) kebap maar wel lekker fris. Ook zijn de pizza's bij de kleine tentjes langs de straat goed te eten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:49 schreef Bartaz het volgende:
Waar kun je lekker eten? (en minstens net zo belangrijk: welke tenten moeten we absoluut mijden?)
Zal wel niet lang duren als je op Bourgas aankomt, dat is aardig dichtbij, althans, te beoordelen op de kaart... 45 minuten of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef MarcoD het volgende:
Maandag weg om 22.00 vertrek een week later om 9.00..
Dan kom ik dinsdag nacht aan om 2 uur op vliegveld aan. Mijn vraag hoelang duurt het vanaf het vliegveld naar sunnybeach zelf?
phoe klote tijd...! wij vliegen dinsdag om 19.30 .. ook niet ideaal maar kan ik tenminste nog wel uitslapen!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef MarcoD het volgende:
Maandag weg om 22.00 vertrek een week later om 9.00..
Dan kom ik dinsdag nacht aan om 2 uur op vliegveld aan. Mijn vraag hoelang duurt het vanaf het vliegveld naar sunnybeach zelf?
Had je een andere luchthaven moeten fixenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Bartaz het volgende:
Wij vertrekken donderdag 14-8 vanaf Schiphol om 09:45, aankomst 13:30
Beetje een klotetijd wat reizen betreft, aangezien wij 2,5 uur moeten reizen voor we in Schiphol zijn, we kunnen dus vanaf 7.45 inchecken en moeten dan dus om 5.00 thuis vertrekken... Maargoed, het scheelt wel wat qua tijd in Bugarije zelf.
Jep, dat kan, evenals vele wisselkantoren in Sunny Beach zelf. Let wel op de koersen die ze geven!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:59 schreef Lisa172 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met geld wisselen, kan je dat ook op het vliegveld doen?
En heeft er iemand gevlogen met airvia/Bulgaria air? Zoja, is dat wat?:P
Dat zou mooi zijn geweest als we vanaf Düsseldorf hadden kunnen vertrekken, 40 minuten rijden vanaf hier en geen ecotax...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:08 schreef lighted het volgende:
[..]
Had je een andere luchthaven moeten fixen.. Maar goed, ik wil wel ruilen hoor
mag je om 23.00 uur heen en 07.00 terug
Goh, en jij was toch degene van dat vooroordeel?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef Eggos het volgende:
ben ook net terug! heb het super naar m'n zin gehad! helemaal niets van de criminaliteit gemerkt! over geld wisselen.... gewoon pinnen, is het makkelijkst en goedkoopst! de Leva zit gekoppeld aan de Euro, dus een vaste waarde!
tsja, als bijna iedereen zegt dat de kans op beroving of wat dan ook zeer groot is, dan krijg je dat!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Goh, en jij was toch degene van dat vooroordeel?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:10 schreef Eggos het volgende:
[..]
tsja, als bijna iedereen zegt dat de kans op beroving of wat dan ook zeer groot is, dan krijg je dat!
Bulgaren zijn trouwens heel vriendelijk, als je zelf ook gewoon normaal doet! als je je gewoon normaal gedraagd heb je nergens last van, ook niet snachts om 04.00 uur alleen op de boulevard of welk aftans zijstraatje dan ook!
tsja, dat moet je dus niet gaan doen! straathoeren zijn niet te vertrouwen, (gewone hoeren volgens mij ook niet) ik was met m'n vriendin, dus heb geen last gehad van die hoeren. Fietstaxi wordt je id voor gewaarschuwd, deze hebben wij ook niet genomen! neem gewoon het treintje of een gewone taxi! taxi wel van te voren prijs afspreken, en gewoon vriendelijk blijven! besef ook dat er mischien wel 60000 mensen zijn in sunnybeach, waar veel mensen zijn gebeuren ook nare dingen! in elke stad zijn er in het weekend berovingen en vechtpartijen! zie het als incidenten!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou ik ben het toch niet helemaal met je eens.
De eerste week is een Zweedse gast waar we mee omgingen van z'n telefoon beroofd door zo'n straathoertje.
En er is een paar dagen geleden een gozer in elkaar geslagen door van die fietstaxi gasten omdat ze hem probeerde op te lichten.
Hij kon gelijk naar Nederland om z'n neus recht te laten zetten.
Nou is het wel zo dat je er voor word gewaarschuwd, en dan moet je het ook niet op gaan zoeken.
Maarja, ik heb een goeie vakantie gehad, en ik baal dat ik terug ben.
Er zijn tientallen kleine supermarktjes die zo goed als 24 uur open zijn. Bij de meeste winkels zijn dat soort dingen gewoon te krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Bartaz het volgende:
Hoe zit het daar met supermarkten? Ik heb zojuist ergens gelezen dat die er niet zijn, alleen winkels met drank en chips en zo? (Wij willen 'smorgens wel graag spek met eieren eten of zo...)
Tuurlijk zijn die er wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Bartaz het volgende:
Hoe zit het daar met supermarkten? Ik heb zojuist ergens gelezen dat die er niet zijn, alleen winkels met drank en chips en zo? (Wij willen 'smorgens wel graag spek met eieren eten of zo...)
Dik beter!! Royal Sun was naast het hotel waar ik geweest bent 'Hotel Lion'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:30 schreef XiChico het volgende:
Ik vlieg vandaag erheen app. Royal Sun. Vanacht 00.00 daar aankomen ofzo, en dan discotheek. 30 - 35 graden daar nu.
En waarom niet? Ik zou er misschien nog wel een keer heen willen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:40 schreef ericajax het volgende:
Ik ga er iig nooit meer heen.
Dramatisch eten en de mensen bevallen me er totaal niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef kaat17 het volgende:
[..]
En waarom niet? Ik zou er misschien nog wel een keer heen willen.
lol wtf?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef St4ck3r het volgende:
aan jou gezeik te horen, zou jij mij ook niet bevallen...
je liep al te janken voordat je heenging.
Jij moet de positieve zin van het leven nog vinden denk ik
Bij mij ook niet, maar de rest van de groep leek er wel baat bij te hebben...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Haha neem maar 2 potjes Norit mee.
Bij mij werkte de Norit zelfs niet.
bij ons kreeg er 1tje 4 spuite in zn reet tege onder andere de diarree. ma hij was dan ook wel redelijk ziek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, maar de rest van de groep leek er wel baat bij te hebben...
Toen we bij de McDonalds gingen eten had ik zelfs het idee dat dat het gezondste voedsel was wat te krijgen was in Zonnestrand... Ze maken daar gewoon álles vet, of je nu een pizza pakt of een steakquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
bij ons kreeg er 1tje 4 spuite in zn reet tege onder andere de diarree. ma hij was dan ook wel redelijk ziek.
dat had ik dus ook! de laatste 4 dagen van de 8 heb ik bij de macdonalds gelunched en bij La Bamba gedineerd! Echt zo goor is het eten in sunnybeach!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:32 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Toen we bij de McDonalds gingen eten had ik zelfs het idee dat dat het gezondste voedsel was wat te krijgen was in Zonnestrand... Ze maken daar gewoon álles vet, of je nu een pizza pakt of een steak
Kamenitza was in de meeste tenten alleen maar in halve liters te krijgen en die pullen liggen niet lekker in de hand als je niet aan de bar staat...quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:23 schreef BramKVO het volgende:
Ik ben in 2005 en 2007 in SB geweest, maar van de glade viking heb ik nooit gehoord, nieuwe tent misschien ?
Vreemd dat niemand de Fenix Bar hier noemt, is een bar niet ver van de Lazur , met wellicht de goedkoopste drank van SB én een vette sfeer !
btw, mensen die Heineken zuipen terwijl dat Bulgaars bier véél beter is (of je er ook Stella kan kopen)![]()
zoals je zegt, cocktails zuipen is er het beste. in de fenix bar was het 7 lev (3,5 euro) voor een cocktal en je krijgt er de hele nacht twee (dus eigenlijk 3,5 lev voor één cocktail !) , kan het nog goedkoper ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:12 schreef ForumGek het volgende:
Kamenitza was iig wel prima bier, dat Zuborg bier ofzo was niet te zuipen!
Maar ik heb daar toch bijna alleen maar cocktails gehaald. En die waren ongeveer 3,5 / 4, (7/8 lev), sommige 6, en dan krijg je er altijd 2.
Wie zegt dat dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef misteriks het volgende:
Mensen die een heel land beoordelen op de kunstmatige plezierholen als GS en SB![]()
kansloos forever
Ik ben gister terug gekomen en ben het compleet met je eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:47 schreef ericajax het volgende:
[..]
lol wtf?
kheb een prima vakantie gehad, alleen het eten en de mensen zijn dramatisch waardoor ik er nie nog een keer heen hoef
waar liep k dan vooraf te zeike?
aha, zit dat zo?quote:
Nou sorry maar dat ligt dan ook voor een groot gedeelte aan jezelf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:44 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik ben gister terug gekomen en ben het compleet met je eens.
Wij 2 zitten nu allebei nog keihard aan de schijt. Elke dag was het weer een missie om een tent te zoeken waarbij je niet kansloos voedsel trof. Dat het minder is als hier ben ik wel op ingesteld maar dit was gewoon waardeloos.
De mensen daarnaast vond ik ook dramatisch, elke dag kwamem we bij dezelfde supermarkt, elke dag netjes "thanks" en "bye" maar maakte bijna nooit mee dat ze uberhaupt glimlachte of iets terug zeiden. Dit soort relatief kleine dingen zijn toch voor mij wel redenen om deze bestemming niet nogmaals te bezoeken.
Mijn vakantie was helemaal top maar toch hebben dit soort dingen wel invloed.
Aan mezelf? Dus als ik elke dag vriendelijk doe, is het eigenlijk mijn schuld dat ze niet vriendelijk terug doen? Goed puntquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:22 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nou sorry maar dat ligt dan ook voor een groot gedeelte aan jezelf.
Wij kwamen ook vaak in dezelfde supermarkt en daar werd op een gegeven moment echt wel vrolijk gedaan. (vooral na 1 nacht toen we dronken boodschappen gingen doen, dat waren ze niet vergeten)
ben blij dat je het zelf ook inzietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:38 schreef lighted het volgende:
[..]
Maar ik ben natuurlijk zo'n botte lul en m'n vriendin ook dat het eigenlijk door ons zelf komt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ben blij dat je het zelf ook inzietmaar ik vond het in de supermarkt nog wel meevallen, op de boulavard bij al die kraampjes vond ik het veel erger. opzich wel irritant maar soms ook wel weer grappig.
zolang er geld te verdienen is nog welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:51 schreef lighted het volgende:
[..]
![]()
Ja het kon weleens meevallen maar toch wel beetje de algemene indruk die ik heb gehad van Bulgaren is dat ze niet de gezelligste mensen zijn.
Naja ze hebben genoeg geld aan me verdiend denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zolang er geld te verdienen is nog welmaar als ze in de gaten krijgen dat je toch niks koopt of probeert af te dingen is de lol er vaak wel af en worden ze inderdaad vrij ongezellig
ik vind dit toch vreemd, wij waren met een groep van negen mensen vorig jaar en niemand had daar last van ... Het is er sowieso al goedkoop, dan moet je ook niet nog es de goedkoopste tenten uitkiezen hé ...(niet dat ik zeg dat je dat deed )quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:44 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik ben gister terug gekomen en ben het compleet met je eens.
Wij 2 zitten nu allebei nog keihard aan de schijt. Elke dag was het weer een missie om een tent te zoeken waarbij je niet kansloos voedsel trof. Dat het minder is als hier ben ik wel op ingesteld maar dit was gewoon waardeloos.
Tsja, ik kom het in dit topic toch ook al weer een paar keer tegen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik vind dit toch vreemd, wij waren met een groep van negen mensen vorig jaar en niemand had daar last van ... Het is er sowieso al goedkoop, dan moet je ook niet nog es de goedkoopste tenten uitkiezen hé ...(niet dat ik zeg dat je dat deed )
Er waren zeker restaurants waar je goed kon eten. We hebben ook in restaurants geweest waar het minder was, dat wel natuurlijk.
ik sprak mensen in het hotel die vorig ook waren geweest, die zeiden dat het eten vorig jaar erg goed was! dat was ook de reden dat ze dit jaar weer zijn gegaan! maar dit jaar was het om te huilen zeiden ze! ik ben ook 2 dagen ziek geweest van het eten, het was gewoon echt niet lekker! als je voor safe wil gaan, moest je naar de mc donaldsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik vind dit toch vreemd, wij waren met een groep van negen mensen vorig jaar en niemand had daar last van ... Het is er sowieso al goedkoop, dan moet je ook niet nog es de goedkoopste tenten uitkiezen hé ...(niet dat ik zeg dat je dat deed )
Er waren zeker restaurants waar je goed kon eten. We hebben ook in restaurants geweest waar het minder was, dat wel natuurlijk.
je hebt het hier tegen een Belg, wij zijn de Bourgondiers bij uitstekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:24 schreef lighted het volgende:
[..]
. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je goed vindt, dat is nogal subjectief. Als je van vette zooi houdt is Sunny Beach perfect.
Naja ik was kok van beroep en nog steeds hobbykokquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
je hebt het hier tegen een Belg, wij zijn de Bourgondiers bij uitstekNee, ik weet wat je bedoelt, de eerste keer dat ik er ben geweest (2005) zijn we ook in restaurants geweest waar het vet van het vlees afliep en waar het echt niet te vreten was. Maar als je naar een iets hogere prijsklasse (wat naar onze normen nog steeds spotgoedkoop is) ging, dan was het echt wel aangenaam eten.
toko's waar de flessen mayo al op tafel stonden hadden zeker een voordeel want dan hoefde je er niet meer naar te vragenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:35 schreef lighted het volgende:
[..]
Naja ik was kok van beroep en nog steeds hobbykok..maar wij hebben wel vooral in het centrum en op de boulevard gekeken, aangezien dit best groot is, maar toch eigenlijk niets gezien. Misschien heb ik mijn oordeel te snel geveld, maar toko's waar de flessen mayo al op tafel stonden vielen al snel af. Dan blijft er natuurlijk niet veel over maar ik vraag me af wat jij bedoeld met aangenaam eten
.. maar goed, ik ben al thuis !
Dat meen je niet hahah.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:53 schreef HPayne het volgende:
Wij aten bijna altijd bij Deutsche Ecke, prima eten hoor.
de deutsche ecke vond ik ook niet zo geweldig. maar wat verwacht je in bulgarije dan? dat de kwaliteit en de smaak van het eten anders is dan in nederland is toch te verwachten. zolang als het gewoon normaal smaakt en er liggen geen dode vliegen ofzo op dan kan ik er wel mee leven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:06 schreef lighted het volgende:
[..]
Dat meen je niet hahah.
Dan zie ik meteen het verschil tussen jou culinaire achtergrond en die van mij. Maakt niet uit, ieder z'n ding, maar dat is wat ik bedoel waarom sommige mensen het "eten" daar wel goed vinden.
Dat vond ik dus echt de meest ranzige tentquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:53 schreef HPayne het volgende:
Wij aten bijna altijd bij Deutsche Ecke, prima eten hoor.
ons hotel was 300 m van lazur en daar id buurt had je wel enkele goede oplekjes. The steakhouse bvb, waar de biefstukken echt lekker waren !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:35 schreef lighted het volgende:
[..]
Naja ik was kok van beroep en nog steeds hobbykok..maar wij hebben wel vooral in het centrum en op de boulevard gekeken, aangezien dit best groot is, maar toch eigenlijk niets gezien. Misschien heb ik mijn oordeel te snel geveld, maar toko's waar de flessen mayo al op tafel stonden vielen al snel af. Dan blijft er natuurlijk niet veel over maar ik vraag me af wat jij bedoeld met aangenaam eten
.. maar goed, ik ben al thuis !
Nou ok, we hebben ook bij dat Italiaanse restaurant gegeten aan de boulevard, ook prima. Snap wel dat het zeker culinair gezien niet erg hoogstaand is, maar voor een Peppersteak met frites (mijn favoriet) kun je er prima terecht. Wil alleen aangeven dat het eten wat wij in het hotel kregen, gewoon te smakeloos was om er elke avond te dineren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:06 schreef lighted het volgende:
[..]
Dat meen je niet hahah.
Dan zie ik meteen het verschil tussen jou culinaire achtergrond en die van mij. Maakt niet uit, ieder z'n ding, maar dat is wat ik bedoel waarom sommige mensen het "eten" daar wel goed vinden.
ik dit jaar niet maar het zal best weer een dolle bedoeling worden daarquote:
uhm ik denk 700 voor de reis en het appartement enzo en dan nog eens 800 voor het uitgaan en eten en dingen die we overdag gedaan hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat waren jullie zo ongeveer kwijt voor een reisje naar Sunny Beach (inclusief stappen enzo). En hoe lang zijn jullie geweest?
hehe ik ben in precies dezelfde periode gegaan en 700+800 = 1500quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Zet er ook even bij in welke periode je bent gegaan dan want dat scheelt natuurlijk heel erg veel.
Wij waren rond de 1500 euro kwijt, laatste week van juli en de eerste week van augustus.
quote:uhm ik denk 700 voor de reis en het appartement enzo en dan nog eens 800 voor het uitgaan en eten en dingen die we overdag gedaan hebben.
Ik ben twee weken geweest![]()
Klopt ja wij zaten ook eind juli (2008). Een van die dagen hebben we een jeepsafari gedaan. Ook wel aardig maar niet zo spectaculair als bijvoorbeeld in Turkije.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef St4ck3r het volgende:
wij hadden van de 8 dagen anders nog 2 dagen bewolking + regen.. Geloof eind juli..
wij hebben ook 2 dagen ofzo iets minder weer gehad maar over het algemeen is het klimaat daar wel warm in de zomer hoor. Regenen kan het overalquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef St4ck3r het volgende:
wij hadden van de 8 dagen anders nog 2 dagen bewolking + regen.. Geloof eind juli..
de prijs van mixdrankjes durf ik niet meer te zeggen. Je kunt er inderdaad scooters/brommers/golfkarretjersquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef spacerabbit het volgende:
Hallo,
ik ga dit jaar naar Sunnybeach met een aantalvrienden.
ik heb enkele vragen:
Wat kost gemiddeld een mix drankje in een discotheek ( Malibu/whiskey/baco etc )
Wat voor activiteiten zijn er? ( kan je scooters, crossers huren )
Kan je in een discotheek een fles alcohol halen en wat is de prijs ongeveer?
Is er drugs te koop. Xtc, wiet?
Mvg
Als ik jou was zou ik de drugs gewoon links laten liggen daar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef spacerabbit het volgende:
Hallo,
ik heb enkele vragen:
Wat kost gemiddeld een mix drankje in een discotheek ( Malibu/whiskey/baco etc )
Mvg
Mixdrankjes worden daar ook elk jaar duurder, maar zitten sowieso onder de NL prijs.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef spacerabbit het volgende:
Hallo,
ik heb enkele vragen:
Mvg
lil waynequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:08 schreef spacerabbit het volgende:
Ok, Ik heb nu nog geen idee wat een mixdrankje kost!
Ik ben gewoon gewend om een joint te roken nadat ik ben uitgegaan. Ik dacht dat in zulke landen XTC juist populair was. Ik wil gewoon lekker is een keer op vakantie een pilletje nemen of een jointje roken.
Zijn er nog restaurants waar ik volgens jullie echt naar toe moet gaan! Kan je scooter rijden zonder enige rijbewijs/certificaat? Hoe zit het met winkels ( kleding, allemaal faker dan fake spul? )
Welke talen worden daar gesproken?
Welke valuta heb je! Wat zijn de waarde van de briefjes, niet dat ik 1000 euro wissel en gelijk in een clip van lil wayne kan spelen omdat ik zoveel briefjes heb!
Zijn de aqua parken wat?
Zijn er nog andere activiteiten te doen!
wat voor vrouwen zijn er?
Zijn er veel mokkels uit NL!
Wat kosten die hoeren, ik zou er best wel 10 meenemen en gewoon naakt door het appartement laten huppelen!
Bedankt dat de vorige members hebben gereageerd
Even kijken wa tik voor je kan beantwoorden:quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:08 schreef spacerabbit het volgende:
Ok, Ik heb nu nog geen idee wat een mixdrankje kost!
Ik ben gewoon gewend om een joint te roken nadat ik ben uitgegaan. Ik dacht dat in zulke landen XTC juist populair was. Ik wil gewoon lekker is een keer op vakantie een pilletje nemen of een jointje roken.
Zijn er nog restaurants waar ik volgens jullie echt naar toe moet gaan! Kan je scooter rijden zonder enige rijbewijs/certificaat? Hoe zit het met winkels ( kleding, allemaal faker dan fake spul? )
Welke valuta heb je! Wat zijn de waarde van de briefjes, niet dat ik 1000 euro wissel en gelijk in een clip van lil wayne kan spelen omdat ik zoveel briefjes heb!
Zijn de aqua parken wat?
Zijn er nog andere activiteiten te doen!
wat voor vrouwen zijn er?
Wat kosten die hoeren, ik zou er best wel 10 meenemen en gewoon naakt door het appartement laten huppelen!
Bedankt dat de vorige members hebben gereageerd
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:08 schreef spacerabbit het volgende:
Die zwembaden waar een bar inzitquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Bananenman het volgende:
Sunnybeach is de shit. In 2007 geweest, relaxte vakantie gehad. De hele dag in het zwembad liggen en mojito's bestellen (die ze dan naar je toe komen brengen terwijl je op je ligbedje ligt) en de hele nacht feesten of met Duitsers knokken. Toll.
Daar zat ik vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die zwembaden waar een bar inzitDat je gewoon in het water zit en toch kunt zuipen
Hoelang ga je?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Arnhemunited het volgende:
28 juli met z'n 13en naar Sunny Beach
Appartementen Sun Village
SB is één groot feestquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef tummeke het volgende:
Gister geboekt, 8 dagen vanaf 11 augustus, met 4 vrienden
Moet wel een topvakantie worden als ik alle verhalen lees!
Ben alleen benieuwd of er nog goede feesten plaatsvinden daar deze zomer..
Dat zijn hele relaxe appartementen. Ik zou wel ff kijken of alles nog heel is want wij mochten na een luidruchtig avondje 400 lev pinnen bij de eigenaar en ze vriendjes. De deur liep stroefquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Arnhemunited het volgende:
28 juli met z'n 13en naar Sunny Beach
Appartementen Sun Village
Als je elke ochtend gewoon een aantal lev op een schoteltje legt voor de schoonmaaksters, doen ze zelfs de afwas en wassen ze de ramenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef BBoelie het volgende:
Iemand vervelende ervaringen met schoonmaaksters op het hotel & waardevolle spullen? Herinner mij bijv. van Parijs zelfs dat in veel hotels je spullen niet veilig zijn. Kun je in het gemiddelde hotel in SB wel gewoon geld enzo achterlaten met een gerust hart? Dat is volgens mij namelijk chiller dan alles bij je te hebben
Ik zou het niet al te veel vertrouwen maar je kunt vast wel een verstop plek vinden in het appartementquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef BBoelie het volgende:
Iemand vervelende ervaringen met schoonmaaksters op het hotel & waardevolle spullen? Herinner mij bijv. van Parijs zelfs dat in veel hotels je spullen niet veilig zijn. Kun je in het gemiddelde hotel in SB wel gewoon geld enzo achterlaten met een gerust hart? Dat is volgens mij namelijk chiller dan alles bij je te hebben
Dat krijg je volgens mij vaak een week van te voren te horen en dat is per vlucht weer verschillendquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:24 schreef Hri het volgende:
Kan iemand een tijd geven dat Transavia daarheen vliegt? of is dit echt willekeurig per dag..
ik heb nu namelijk geen idee hoe laat we begin augustus vliegen & als het erg vroeg is morgens dan kunnen wij niet met de trein en moet er iets geregeld worden.
Het stikt daar van de pinautomaten man, ik pinde gewoon om de 2 dagenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou het niet al te veel vertrouwen maar je kunt vast wel een verstop plek vinden in het appartementEn inderdaad de schoonmakers een beetje fooi geven. Nog een tip is genoeg geld pinnen
het komt daar nog al eens voor dat de pin automaten leeg zijn en dan kan het even duren voordat je een gevulde gevonden hebt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je lekker aan het uitgaan bent.
Niet mijn ervaringquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het stikt daar van de pinautomaten man, ik pinde gewoon om de 2 dagen
Laat ik het zo zeggen, ik heb in Cherssonissos ergere dingen meegemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:04 schreef Paul het volgende:
Kickje
Over 2 weken naar Sunny beach
Ben wel een btje bang geworden door wat horrorverhalen over geweld en corruptie op vakantie reiswijzer
ohquote:Op zondag 21 juni 2009 15:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb in Cherssonissos ergere dingen meegemaakt.
Daarom, maak je niet te druk om die verhalen. Overal gebeurt wel wat.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:44 schreef Paul het volgende:
[..]
oh![]()
Daar ben ik 2 keer geweest en daar heb ik echt niets gezien qua geweld oid
Of ik was te lam misschien
Als je daar haantjesgedrag gaat vertonen tegen bepaalde personen van de inheemse bevolking, kan dat je wel eens flink opbreken. Dat quasi-stoer doen is niet verstandig, je kunt beter inbinden en de confrontatie uit de weg gaan...quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef Paul het volgende:
Wat bedoelen jullie allemaal met je stoer gedragen
Ze pakken je toch gewoon als je alleen loopt of als je juist niet stoer bent en makkelijke prooi
Jah inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Als je daar haantjesgedrag gaat vertonen tegen bepaalde personen van de inheemse bevolking, kan dat je wel eens flink opbreken. Dat quasi-stoer doen is niet verstandig, je kunt beter inbinden en de confrontatie uit de weg gaan...
Loop gewoon 'snachts niet alleen over straat en ga mensen niet uitlokken, dan hoef je eigenlijk nergens bang voor te zijn en kun je gewoon een toffe vakantie hebben.![]()
Orange en Den Glade Vikingquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef Paul het volgende:
Ok genoeg over het geweld dan
Hoe is het uitgaan? wat zijn leuke tenten?
Lijkt me dat ik daar wel met mijn pasje kan pinnenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:34 schreef Reflectionne het volgende:
Vraagje over het geld trouwens, ze hebben daar nog geen euro. Kan ik dan gewoon met m'n normale pinpasje (Rabobank) pinnen?? Of moet ik speciaal voor die tijd hier in Nl bij de bank leva halen?
Dankje..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Natuurlijk kan je daar gewoon pinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |