abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:24:34 #1
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_60138975
------------------
pi_60141743
Ben erg benieuwd wat ik er van moet verwachten! Hoor best wel verschillende verhalen hier in het topic!
pi_60141829
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Trigalti het volgende:
Nog een tip: Loop na het uitgaan (als je in een hotel aan het strand zit) over het strand terug naar je hotel.

Que?
Overal lees je juist dat je 's nachts van het strand weg moet blijven.
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:42:00 #4
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60143466
Ik baal echt van mn vliegtijden. Heen om 20.40 en terug om 18.15
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_60144512
Stel je niet aan joh, er moet ook iemand hier om 21:00 heen (ik ook trouwens) en om 06:45 terug ofzo!

Voor de mensen die het interesseert ik ga:
21-07 - 8 dagen Hotel Lion o.b.v. halfpension
Heen: 21:00 Aankomst: 01:00
Terug: 14:30 Aankomst 16:20.
Fingerspitzgefühl
pi_60145467
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef ForumGek het volgende:
Stel je niet aan joh, er moet ook iemand hier om 21:00 heen (ik ook trouwens) en om 06:45 terug ofzo!

Me Too, alleen dan in hotel Bellevue direct aant strand.
Werd vandaag nog gebeld dat het Hotel waar ik eerst geboekt had vol zou zitten, omdat de site elk uur ververst en deze niet meer beschikbaar zou zijn. Het rare is dat ik wel een factuur heb ontvangen...
Maargoed nu dus wel goed hopenlijk.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_60145823
zoals ik het allemaal lees, ga ik dus naar het Thailand van Europa..., misschien verstandig dat ik m'n vriendin thuis laat??
pi_60148394
Bijna zover
pi_60168469
Wat kost een gewoon pilsje eigenlijk?
pi_60171102
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:19 schreef W2O het volgende:
Bijna zover
voor mij ook nog maar een paar dagen wachten. ben al vast rustig begonnen met wat spullen klaar te leggen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_60171104
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef ForumGek het volgende:

Ik ga ook naar Hotel Lion op 21-7 en ook half pension 8 dagen.
Ook 20.55 vertrek en aankomst ca. 1 uur, ga je ook met transavia?

Alleen terug is bij ons snachts. Bij jullie geen transavia?

Heb er zin in
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_60172108
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:17 schreef St4ck3r het volgende:
Wat kost een gewoon pilsje eigenlijk?
2 euro voor een halve liter kamenitza .
heineken E3,- per flesje.
pi_60172828
Zo ben net terug..
Een biertje kost 4 leva voor een halve liter kamenitza en dat is lekker bier, maar wij zopen alleen maar heineken. Met mijn maat is het goed afgelopen maar jongens serieus kijk uit met alleen lopen want het gebeurd er meer. Gister in Aquapark action geweest en viel eigenlijk wat tegen.. Het water was er erg koud wat eigenlijk niet erg was maar gister was het ook maar 25 graden in Sunny beach. Het ligt midden in een sloppenwijk en de trappen zijn zo ontzettend hoog en je moet echt lang lopen voor een paar seconden plezier. De glijbanen gaan ongelovelijk hard waardoor je niets ziet omdat er allemaal water in je gezicht spetterd en je kan niet ademen.

Voor de rest een super vakantie gehad en zal er zo nog een keer heen gaan al was 8 dagen eigenlijk wel iets te kort maar echt een aanradertje is Sunny Beach..!

ThumpingThunder
pi_60172875
Oeps.. Dat zal dan wel een goedkope vakantie worden xD

Wij zitten geloof ik in Sunny Beach.. Dus zal wel goed komen
pi_60173469
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo ben net terug..
Een biertje kost 4 leva voor een halve liter kamenitza en dat is lekker bier, maar wij zopen alleen maar heineken. Met mijn maat is het goed afgelopen maar jongens serieus kijk uit met alleen lopen want het gebeurd er meer. Gister in Aquapark action geweest en viel eigenlijk wat tegen.. Het water was er erg koud wat eigenlijk niet erg was maar gister was het ook maar 25 graden in Sunny beach. Het ligt midden in een sloppenwijk en de trappen zijn zo ontzettend hoog en je moet echt lang lopen voor een paar seconden plezier. De glijbanen gaan ongelovelijk hard waardoor je niets ziet omdat er allemaal water in je gezicht spetterd en je kan niet ademen.

Voor de rest een super vakantie gehad en zal er zo nog een keer heen gaan al was 8 dagen eigenlijk wel iets te kort maar echt een aanradertje is Sunny Beach..!

ThumpingThunder
Nog leuke dronken verhalen?
Kom ik vast een beetje in de stemming voor dinsdag.
pi_60174461
Kun je daar ook makkelijk een auto huren of ed. om het een en ander te verkennen in het binnenland?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:19:19 #17
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60178624
Hoe reken je zo'n lev nu eigenlijk om? 1 Lev = 50 eurocent?

Enne, mensen die al geweest zijn. Wat betaal je voor een normaal glas Bulgaars bier. Dus gene halve liters oid, gewoon een simpel glas wat je hier in de kroeg ook krijgt...
-Landskampioen 2005-2008
pi_60182026
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo ben net terug..

ThumpingThunder
Is het echt zo gevaarlijk snachts? is er een bepaalde doelgroep waar ze het op munten? ik ga 30 juli voor een weekje met m'n vriendin, zijn allebei 27 jaar. vind het wel zo prettig om savonds/snacht gewoon normaal naar m'n hotel kan gaan zonder dat ik ieder straatje eerst moet inspecteren voordat ik doorloop .
in ieder geval maar alleen contant geld meenemen als je er op uit gaat
pi_60186687
Zo, ben gister terug gekomen! Was echt een supervakantie! Heerlijk uitgegaan elke avond en helemaal geen last gehad van de vervelende dingen 's nachts waar hier allemaal over gesproken wordt. Ik ben meerdere keren alleen naar het hotel gekomen na het uitgaan. Gewoon in m'n eentje een taxi gepakt voor 10 lev, onwijs makkelijk. Bij mij was dit altijd al wel weer als het licht was, misschien dat dit scheelt. Maar dus echt geen last gehad van al die enge dingen waar over gesproken wordt. We hebben wel exress geen fietstaxi's genomen, die schijnen wel gevaarlijk te zijn en ik ben 's nachts ook niet op het strand geweest. Maar waarom zou je, dan hoor je toch heerlijk los te gaan. Alles is tot minimaal 6 uur open, dus wat heb je dan op het strand te zoeken?
Mijn avonden zagen er meest zo uit: eerst laat eten(zoek wel goede restaurants op), dan MEXO, Orange, Flying Dutchman o.i.d. en eindigen in Den Glade Viking!
Glade Viking is echt een supertent vind ik! Begin van de avond heel veel Scandinaviers, maar naarmate de avond vordert vertrekken die allemaal. En uiteindelijk blijf je over met voornamelijk Nederlanders! Helemaal super!
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
pi_60186723
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Katana het volgende:

Enne, mensen die al geweest zijn. Wat betaal je voor een normaal glas Bulgaars bier. Dus gene halve liters oid, gewoon een simpel glas wat je hier in de kroeg ook krijgt...
Ja, zo rekenden wij altijd wel gewoon. Volgens de omwisselkantoren daar is het 1 lev=1,91 euro.
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
pi_60190338
Nouja gevaarlijk als je door 10 man in kofferbak gesleurd wordt is het best gevaarlijk als je nagaat dat dat vaker gebeurd.. Fietstaxi moet je idd niet nemen wat een debielen.

En dronken verhalen: Naar de hoeren, vriend die tattoo zet in dronken bui, stripteases, godse gek doen in disco oftewel een supervakantie hebben..
pi_60191517
doet me een beetje denken aan die film Hostel! misschien moet ik die film maar weer eens kijken, ben ik in ieder geval op het ergste voorbereid
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:58:18 #23
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60191748
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:38 schreef Michelangeloo het volgende:

[..]

Ja, zo rekenden wij altijd wel gewoon. Volgens de omwisselkantoren daar is het 1 lev=1,91 euro.
Ok, duidelijk! Dank voor je antwoord! Enne, wat betaalde je voor een glas normaal bier (geen halve liter oid)
-Landskampioen 2005-2008
pi_60193125
tvp
pi_60193662
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef Katana het volgende:

[..]

Ok, duidelijk! Dank voor je antwoord! Enne, wat betaalde je voor een glas normaal bier (geen halve liter oid)
je hebt alleen maar bier vanaf 0.3 liter en daar betaal je 2 of 3 lev(bef zoals wij dat noemde) voor..
pi_60215103
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:22 schreef kaat17 het volgende:

[..]

Ik ga ook naar Hotel Lion op 21-7 en ook half pension 8 dagen.
Ook 20.55 vertrek en aankomst ca. 1 uur, ga je ook met transavia?

Alleen terug is bij ons snachts. Bij jullie geen transavia?

Heb er zin in
Ik vlieg echt exact op 21:00, en niet met Transavia, was dat maar zo. Nee ik vlieg heen met VIM-Avia, iets russisch. En terug met Balkan Holliday Air.

Dus misschien kom ik wel helemaal niet aan
Fingerspitzgefühl
pi_60216036

Ik moest lachen!
pi_60218749
Over 2 dagen zitten we er. Gewoon 10 meter van het strand af, fucking ideaal!
  zondag 20 juli 2008 @ 09:38:02 #30
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60220788
Morgen is het zo ver! 15 dagen Sunnybeach!
Zin an!
-Landskampioen 2005-2008
pi_60221969
Gezellig, waar gaan we meeten
pi_60222258
Wou alleen gaan maar na dat verhaal van ThumpingThunder vind ik t toch niet echt een strak plan
pi_60227452
Donderdag ook eindelijk die kant op, 11 dagen sunny beach
pi_60238865
Vanavond het vliegtuig in (A)
pi_60258880
ik ben alweer 2 weekjes terug geweldige vakantie gehad!! maar ik heb niets van al dat gevaarlijke gemerkt misschien zat ons hotel ook aan de goede kant (dichtbij lazur) en in de discotheken waren de biertjes 4/5 lev maar je kon (vooral bij de restaurants) ook voor 1,5 lev een halve liter krijgen met goed bier:d!
pi_60261883
Half 3 vanmiddag ga ik richting Schiphol.
pi_60275206
Ben gisteren teruggekomen en heb een fantastische vakantie gehad. van te voren was ik nog wel een beetje bang voor de criminalieteit in sunny beach, maar dat valt echt reuze mee. ik heb echt nergens last van gehad en heb mij ook nooit onveillig gevoeld. heb wel verhalen van andere gehoord, maar als je geen domme dingen doet gebeurd je niets. wat je sowieso niet moet doen is wildplassen en met een hoertje naar het strand gaan en altijd een prijs afspreken met een taxi voor dat je instapt. qua discotheken vond ik lazur supervet en de mooiste dames waren in de viking (zweedse dames ) Orange vond ik niet zo leuk vooral ook omdat de orange zo afgelegen ligt een woonwijk. flying dutchmen is ook wel leuk, maar is wel erg klein. En de prijzen zijn eigenlijk het zelfde als in nederland maar dan in leva verder proberen de bulgaren je daar wel veel af te zetten.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:11:42 #38
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60295005
Ook net terug en een supertijd gehad. Zoals hierboven vermeld valt het reuze mee met die criminaliteit als je gewoon niet alleen 's nachts over de boulevard/strand loopt. Wij waren daar sowieso nooit 's nachts want dan zaten wij in de Orange/Lazur/Glade Viking/Disco Mania. De prijzen zijn goed te doen en de vrouwen, damn. Met name in Den Glade Viking lopen de mooiste scandinaviërs rond, maar goed daarbij liep ik de hardste blauwtjes, puur omdat je Nederlands bent, ik had meer succes bij de Nederlandse en Ierse.
Ook nog even in de Playboy Bar geweest, toch even die dames checken en een lapdance krijgen. Ook de Disco Mania is een aanrader, dikke techno werd er gedraaid toen wij er heengingen. Bijna alleen maar Bulgaren/Serviërs/Russen daar, maar die gingen net zo los.
Ook een mooi verhaal is dat wij op een avond in de Viking compleet losgingen toen DJ Kato daar draaide en toen wij rond 6 uur daar weggingen nog even een chicken kebab haalden wij die vent daar tegen kome. Vet aardige vent, lang mee gepraat en nog een een cd van hem gekregen.
Topvakantie dus.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60305537
Fijn om te horen! Heb er superveel zin in! Morgenochtend 11:05 gaan we de lucht in
pi_60326868
Hoe zijn de chicks? Veel blondines? Daar lees ik niks over namelijk. Vorige topic inmiddels doorgelezen. Ik (Wij) gaan naar Royal Sun appartementen oid.. hoe is dat? Is namelijk net nieuw als het goed is !

[ Bericht 63% gewijzigd door XiChico op 24-07-2008 20:19:55 ]
pi_60327568
Wat een kutland, na het lezen van dit topic. Allemaal hoerenlopers, en gare praktijken. Naja ga er over 2 weken heen, mag hopen dat het beter is als jullie doen voorspellen.
pi_60328857
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:42 schreef XiChico het volgende:
Wat een kutland, na het lezen van dit topic. Allemaal hoerenlopers, en gare praktijken. Naja ga er over 2 weken heen, mag hopen dat het beter is als jullie doen voorspellen.
Maar toch ga je er heen omdat het goed in je budgetje paste? Volgend jaar maar weer het hele jaar sparen voor Lloret!
pi_60331661
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:42 schreef lighted het volgende:

[..]

Maar toch ga je er heen omdat het goed in je budgetje paste? Volgend jaar maar weer het hele jaar sparen voor Lloret!
Vriend van mij is er vorig jaar geweest! Maar ik zit nu dus een beetje te google'en, en als je zoekt op: "Robbed in sunny beach" kom je aardig wat verhalen tegen. LLoret vind ik ook niet echt wat, vorig jaar Alanya, was uitstekend, dat volgend jaar maar weer doen.

And remember, money ain't a thing (I just can't afford to go to Miami).
quote:
and he said 200lv, 50lv each. we refused to pay 200, so we were arguing and he got his mobile phone and told us there would be alot of trouble and that his mafia boss would be coming to sort it out. he kept the cameras and wouldnt return them so we dicided to leave quickly.
quote:
on our third night i was walking to the supermarket alone, i was attacked by approx 12 local bulgarian youths who stole all of my jewellery(2 9ct gold chains & bracelet) and also my watch, money and phone. i tried to report this to the police but when we arrived at the station in the morning there were around 25 tourists already there for similar reasons
quote:
hi, just returned from 2 weeks in sunny beach and it was like you said a nightmare! prostitutes frisking guys to steal wallets, beggars, con men!!! My daughter and her boyfriend where in a club and got a gun put in one of their 17 year old pals mouth and told if they didnt pay 100 levs they where going to shoot him
Oke, ergens een plek waar ik daar een doorgeladen pipa kan kopen? 4 good price?
pi_60335116
van de week ook in het nieuws dat de EU Bulgarije flink op z'n donder heeft gegeven! het is daar gewoon een grote corrupte criminele bende! ik ga zelf a.s. woensdag ook met m'n vriendin, als ik dit zo allemaal lees heb ik er helemaal geen zin in! maargoed we maken er wel wat van. m'n creditcard blijft in ieder geval in Nederland.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:51:35 #45
198278 Valange
You said it!
pi_60342731
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:47 schreef XiChico het volgende:

[..]

Vriend van mij is er vorig jaar geweest! Maar ik zit nu dus een beetje te google'en, en als je zoekt op: "Robbed in sunny beach" kom je aardig wat verhalen tegen. LLoret vind ik ook niet echt wat, vorig jaar Alanya, was uitstekend, dat volgend jaar maar weer doen.

And remember, money ain't a thing (I just can't afford to go to Miami).
[..]

[..]

[..]

Oke, ergens een plek waar ik daar een doorgeladen pipa kan kopen? 4 good price?
Als je "robbed in Amsterdam" zoekt bij Google kom je vast ook genoeg verhalen tegen. Dus ik vind het een beetje kort door de bocht;)

En als je zoekt op " I had a great vacation in sunnybeach" kom je vast ook wel verhalen tegen, dus ik maak me niet zo druk

oja: app. Royal sun van 28 juli-7aug met 17 man.
pi_60342813
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:14 schreef Eggos het volgende:
van de week ook in het nieuws dat de EU Bulgarije flink op z'n donder heeft gegeven! het is daar gewoon een grote corrupte criminele bende! ik ga zelf a.s. woensdag ook met m'n vriendin, als ik dit zo allemaal lees heb ik er helemaal geen zin in! maargoed we maken er wel wat van. m'n creditcard blijft in ieder geval in Nederland.
Eensch.
Volgens mij behoort Adam/Rdam whatever ook tot 1 van de crimineelste steden ..
Ik snap het wel maar je moet gewoon de tips opvolgen en zorgen dat je iig niets uitlokt, ik ga me er iig niet druk over lopen maken want ik heb geen zin om een vakantie te hebben waar ik de hele tijd een oogje in het zeil moet houden.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:15:26 #47
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_60344558
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Katana het volgende:

Ze hebben geen kleine glazen
Gemiddeld zon 75 cent - 1 euro per halve liter.
Flesjes bier (uitgaan) Kamenitza idd 4 lev (2 euro)
------------------
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:16:40 #48
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_60344589
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Que?
Overal lees je juist dat je 's nachts van het strand weg moet blijven.
Met een paar man, meestal als het al licht wordt, is gewoon relaxt over de branding lopen en niet door de stad te hoeven.
------------------
pi_60361017
serieus je hoeft daar echt niet bang te zijn. ik had ook zo mijn twijfels toen ik ging. maar heb mij nooit onveillig of wat dan ook gevoeld. het is waarschijnlijk veiliger dan een woensdagnacht om 03.00 in a'dam. je moet alleen geen domme dingen doen, elk foutje grijpen die bulgaren aan om geld van je te ontvangen. er is maar 1 ding waar ik mij aan gestoord heb in sunny beach en dat zijn van die mafkezen die in het centrum met slangen en krokodillen rondlopen.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:16:55 #50
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60361260
Die vond ik juist tof.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 27 juli 2008 @ 11:00:52 #51
198278 Valange
You said it!
pi_60374679
Morgen 17uur stap ik het vliegtuig in:)
pi_60395131
Wij zitten hier nu 5 dagen ongeveer en het is echt vet.
Het weer valt een beetje tegen, veel bewolking en we hebben pas 2 dagen echt veel zon gehad, maargoed het zou vanaf morgen beter moeten worden.

Verder zijn de Zweedse mokkels echt te lekker, maar ook niet te bereiken.
Maar er zijn genoeg andere opties.
Zelf ben ik met een Finse bezig geweest, was nice.

Voor de vrijgezellen kan ik de GoGo Girls aanraden.
Voor 10 leva krijg je een lapdance en daarna vragen ze of je seks wilt. (zuigen 80 leva en neuken 120)

Qua uitgaan kun je overal wel heen eigenlijk.
We zijn 1keer in de Orange geweest, was wel leuk.
De Lazur is vet groot en vet heet, ze hebben er gewoon geen airco.
En langs de boulevard heb je zoveel kleinere tentjes waar je flink kan feesten, echt lachen.

Uuuh dat was het wel een beetje.
Oja over die straathoertjes, pas goed op.
Zodra je met ze een gesprek aan gaat hangen ze om je heen en daarna ben je iets kwijt.
Een gast uit Zweden die we hier hebben leren kennen is zo zn telefoon kwijt geraakt.

Het regent nu dus ik ga zo maar eens ff op 't balkon chillen.
pi_60407444
Vandaag teruggekomen van 8 dagen sunnybeach. In 1 woord, GEWELDIG. Gelukkig was ons Hotel Lion volgeboekt en zijn we in een ander hotel (luxer, 5 sterren en in het centrum) overgeplaatst. Dit hotel zat naast Franky's, H.C. en op paar minuten lopen van Lazur.

Ik denk dat wij daardoor weinig last hebben gehad van de criminaliteit. Wel meegemaakt dat ons drugs werden aangeboden en een kerel van de security van Franko's (Leuke tent, J.J. de barman is ook lachen). die ons pistolen aanbiedde om te kopen. En ook 1 gaf, en een andere liet zien in zijn holster. Was 1000 leva, maar niet op ingegaan. Konden daarna ook zijn telefoon kopen maar ook niet gedaan (duh). Maar dat was gewoon heel relaxt, totaal niet opdringerig of wat dan ook.

Eigenlijk elke avond uitgegaan tot een uur of 3, soms tot 6/7, en was iedere keer fantastisch. Overal happy hour meepakken en 2 cocktails voor prijs van 1 en vaak ook gratis shotje. Gewoon beetje onderhandelen met de propper . Ook 4 tequilla voor 2 leva meegemaakt, geniaal Na het uitgaan pizza'tje halen voor het hotel bij een dansbar waar ze ook 2 danseresen hadden, en wanneer ze ons aan zagen komen wisten ze al welke ze moesten maken.

De mensen zijn in 1e opzicht erg terughoudend maar als je interesse in ze toont en met ze praat veranderen ze heel snel. (niet de rijke west-europeaan uit gaan hangen dus ). Elke dag paar cocktails bij meid van de bar in het hotel gedaan en erg leuke gesprekken mee gehad (vried werkte bij Heineken House). Zij werkte 4 dagen en had dan 1 dag vrij, en werkt ongeveer 10 uur per dag voor een (schrik niet) 400 leva. Gelukkig was dit echt een vakantiebaantje en kwam ze uit Sofia en had daar een goede baan.

Schrikbarend is het feit dat er in de winter nog geen 500 mensen wonen/werken in Sunny beach en in de zomer wel 60.000. Ook worden alle hotels gerund door maffia en is de politie idd zo corrupt als de pest (ook in de mach van mafia). Wij hebben geen problemen met taxi's gehad omdat de plekken waar wij heengingen gewoon binnen 5 minuten lopen door het centrum waren (Glade Viking en Lazur als discotheek, verder gewoon barretjes).

Veel mensen ontmoet van verschillende nationaliteiten (Deens, Fins, zweeds, noors, iers, welsh, scottish, bulgaars en oekraïne, ohja, en russisch!). Wij hebben een top vakantie gehad, het is er wat vreemd en het eten in je hotel is smakeloos maar daar kom je ook niet voor. Wij hebben alleen vandaag (vertrekdag) ontbijt gehad omdat we gewoon uitsliepen tot 13:00 - 15:00.

Iedereen die hier zo negatief doet is gewoon dom bezig geweest, want zelfs dronken hebben wij geen gekke dingen meegemaakt .

Ohja, neem alleen (genoeg) geld mee als je uitgaat, de rest heb je niet nodig en kan je alleen maar verliezen .

Als er vragen zijn, kom maar op, alles zit nog vers in mijn geheugen

[ Bericht 3% gewijzigd door ForumGek op 28-07-2008 23:23:58 ]
Fingerspitzgefühl
  maandag 28 juli 2008 @ 23:24:47 #54
117107 MarcoD
.........
pi_60407831
Heb je naast het stappen nog dingen ondernomen? Zo ja wat?
Ik ga over 1 weekie met allemaal vrienden en heb er onwijs veel zin in!!!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_60409053
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:24 schreef MarcoD het volgende:
Heb je naast het stappen nog dingen ondernomen? Zo ja wat?
Ik ga over 1 weekie met allemaal vrienden en heb er onwijs veel zin in!!!
Wij zelf hebben overdag haast niks gedaan, we hebben wel 2 keer een electro scooter gehuurd (20 leva (ong. 11 euro) voor 1 uur. We hebben voornamelijk bij het zwembad/ strand gelegen. Maar wij stonden dan ook dagelijks rond 2 uur op, dus dan is de dag al half voorbij.

Er zijn wel veel dingen die je kunt doen zoals: trabant tour (anderen waren wel gegaan, en mochten 5 keer aanduwen, maar daar zijn het trabantjes voor), naar Nessebar, dit schijnt een oud dorpje te zijn het is een schiereiland en zowel per boot vanaf het strand als met de bus (wat het goedkoopste is, namelijk 1 lev) te bereiken. Je kan een jeep safari doen, er zijn (goedkoop uitziende) waterparken en zo zijn er tal van dingen te doen. Maar je reisleiding weet daar alles vanaf.

Moet je alleen niet tot 6,5 uur in de bar hangen net zoals wij deden, want dan kan je niet om 10:00 op de afgesproken plek zijn .

Om alle zweedse te kunnen regelen moet je natuurlijk dit nummer kennen:Maskinen - Alla som inte dansar är våldtäcktsmän (http://www.youtube.com/watch?v=kDoZhMyyO94&feature=related). Wat betekend: Als je niet danst ben je een verkrachter . Deze ga je zeker horen als je veel naar Den Glade Viking of Lazur gaat. Wat imo toch wel de beste clubs zijn.

Voor snoeiharde techno/minimal moet je (overdag) naar Beach Club Mania gaan, en 's nachts naar Dance Club Mania. Daar gaan alle russen/slovenen/polen helemaal los, incl. drugs en alles. Maar echt hele goede techno . De Beach Club is gratis, de echte dance club kost 20 leva ongeveer 10 euro dus. Maar de mensen die er waren geweest vonden het publiek niet zo relaxt. Maar dat is dus begrijpelijk .

Nu lekker slapen in de hollandse zomer hitte, die airco op de kamer mis ik nu al. Ookal ben ik gruwelijk verkouden geworden daardoor
Fingerspitzgefühl
pi_60414672
nog 22 uurtjes, dan ga ik ook naar die corrupte bende
pi_60418684
Waar kun je lekker eten? (en minstens net zo belangrijk: welke tenten moeten we absoluut mijden?)
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:20:35 #58
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_60419403
Kvlieg volgende week donderdag, nog steeds geen vliegtijden bekend
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:47:10 #59
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_60419932
Vertrek vanuit A'dam: 7 aug. 04:10 - aankomst: 08:05

Terug: 18 augustus: 17:45 - aankomst in A'dam: 19.50

kheb niks gezegd!

best raar trouwens 4 uur vliegen heen?

[ Bericht 6% gewijzigd door ericajax op 29-07-2008 14:52:18 ]
10. Jari Litmanen
pi_60420905
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:47 schreef ericajax het volgende:
Vertrek vanuit A'dam: 7 aug. 04:10 - aankomst: 08:05

Terug: 18 augustus: 17:45 - aankomst in A'dam: 19.50

kheb niks gezegd!

best raar trouwens 4 uur vliegen heen?
ooit gehoord van een uur tijdsverschil met Nederland??
pi_60421569
en ook genoeg nederlandse daar?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:09:07 #62
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60421664
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:04 schreef Koentje3 het volgende:
en ook genoeg nederlandse daar?
Jawohl.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60423242
Ik dacht ook voordat ik wegging, zal wel een grote teringzooi zijn daar dan. Met criminaliteit ed. Heb er niks van gezien. Hoertjes etc wel natuurlijk.
Hebben verder prima tijd gehad. Hotel Bellevue een aanrader, pal aan het strand, mooi zwembad, schitterend uitzicht vanaf balkon.
Om niet de hele vakantie op dezelfde plek te zitten hebben we voor 35 euro een auto gehuurd. Wel een beetje brak Golfje maar ach.... Als je 10 minuten van de kust af rijd zie je het verschil tussen rijk en arm. Beetje de bergen in gereden en wat plaatsjes bezocht. En de prijzen zijn daar nog de helft goedkoper.
Doorgereden naar Varna en het zgn Golden Sands. Een tegenvaller wat mij betreft als je het veel drukkere en leukere Sunny Beach bent gewend. Golden Sands: het zand is nagenoeg hetzelfde...
Ook nog een Jeepsafari gedaan. Had er ooit een in Turkije gedaan; daar mocht je wel zelf rijden, hier dus niet , maar desondanks leuk genoeg.
Nessebar viel me zelf wat tegen. Staat op Unesco werelderfgoed? Tis meer een verkapte Bataviastad. Wat een commercieel uitgeperste shit daar.
Bulgaren zelf zijn bot en klantonvriendelijk. Maar het werkt gewoon als je dat ook terug doet, het lijkt wel of ze je dan beter begrijpen!
Uitgaan is ook prima hier. Echt je struikelt hier over de tentjes, restaurantjes, barretjes.
Zijn zelf in Orange en den Gladen Viking geweest (aanrader voor het vrouwelijk (blond) schoon!

(ohja, als je een keer van plan bent om niet de hele dag brak op het strand te liggen en wat wilt gaan doen, boek geen excursie via je reisorganisatie, is sws 20 euro meer. Aan de boulevard zitten genoeg tentjes om excursies te boeken)
pi_60423413
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:49 schreef Bartaz het volgende:
Waar kun je lekker eten? (en minstens net zo belangrijk: welke tenten moeten we absoluut mijden?)
Als je veel gedronken hebt kan je overal lekker eten. Maar je wordt bijna letterlijk dood gegooid met de "chicken kebap" waar ze patat bij in gooien en die lang niet zo goed is als de nederlandse dönner (Hasret ftw!) kebap maar wel lekker fris. Ook zijn de pizza's bij de kleine tentjes langs de straat goed te eten.

Uit eten ben ik er niet geweest, dus over restaurantjes kan ik je weinig vertellen.

Qua tenten kan je wel overal naar binnen, alles is heel open vanaf de straat dus je kunt zien hoe druk het er is. Alleen bij de discotheken zie je dat niet. Ik vond Lazur toch wel een aanrader en Den Gladen Viking ook. Mania schijnt niet zo gezellig te zijn en Orange ben ik niet geweest maar lees ik hier goede dingen over. Drinken is in de discotheken wel duurder dan in de barretjes/clubs in het centrum. In de discotheken kennen ze ook geen happy hour.
Fingerspitzgefühl
pi_60467067
Maandag weg om 22.00 vertrek een week later om 9.00..
Dan kom ik dinsdag nacht aan om 2 uur op vliegveld aan. Mijn vraag hoelang duurt het vanaf het vliegveld naar sunnybeach zelf?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_60468613
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef MarcoD het volgende:
Dan kom ik dinsdag nacht aan om 2 uur op vliegveld aan. Mijn vraag hoelang duurt het vanaf het vliegveld naar sunnybeach zelf?
Zal wel niet lang duren als je op Bourgas aankomt, dat is aardig dichtbij, althans, te beoordelen op de kaart... 45 minuten of zo?
pi_60470912
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef MarcoD het volgende:
phoe klote tijd...! wij vliegen dinsdag om 19.30 .. ook niet ideaal maar kan ik tenminste nog wel uitslapen!!

als je in bulgarije iemand ziet stuiteren in de club met zn rechterhand in het gips kom ff hoi zeggen heb n.l. vorige week m'n hand gebroken
pi_60471170
Update.
Het hengstenbal is hier nu compleet losgebarsten, de laatste paar dagen stikt het hier van de Nederlanders in de discotheken. (uiteraard zonder t-shirt en een hoge Bjorn Borg box)
Beetje jammer maar goed, niet alle discotheken zitten helemaal vol.

En het weer is hier nu echt constant goed, ook erg fijn.
pi_60477576
Wij vertrekken donderdag 14-8 vanaf Schiphol om 09:45, aankomst 13:30

Beetje een klotetijd wat reizen betreft, aangezien wij 2,5 uur moeten reizen voor we in Schiphol zijn, we kunnen dus vanaf 7.45 inchecken en moeten dan dus om 5.00 thuis vertrekken... Maargoed, het scheelt wel wat qua tijd in Bugarije zelf.
pi_60485781
Gisteravond terug gekomen!.. Heb het er erg naar mijn zin gehad.. Mooi weer, veel bier en veel uitgaan. Lazur vond ik opzich wel leuk, maar had er meer van verwacht... Orange was wel erg leuk, en waren we ook vaak te vinden.. Verder dus Zon, Zee (gevult met kwallen) en bier!
pi_60487448
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Bartaz het volgende:
Wij vertrekken donderdag 14-8 vanaf Schiphol om 09:45, aankomst 13:30

Beetje een klotetijd wat reizen betreft, aangezien wij 2,5 uur moeten reizen voor we in Schiphol zijn, we kunnen dus vanaf 7.45 inchecken en moeten dan dus om 5.00 thuis vertrekken... Maargoed, het scheelt wel wat qua tijd in Bugarije zelf.
Had je een andere luchthaven moeten fixen .. Maar goed, ik wil wel ruilen hoor mag je om 23.00 uur heen en 07.00 terug
pi_60491363
Hoe zit het eigenlijk met geld wisselen, kan je dat ook op het vliegveld doen?

En heeft er iemand gevlogen met airvia/Bulgaria air? Zoja, is dat wat?:P
pi_60503866
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:59 schreef Lisa172 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met geld wisselen, kan je dat ook op het vliegveld doen?

En heeft er iemand gevlogen met airvia/Bulgaria air? Zoja, is dat wat?:P
Jep, dat kan, evenals vele wisselkantoren in Sunny Beach zelf. Let wel op de koersen die ze geven!
En die maatschappijen hebben wij ook gevlogen, tis niet heel erg comfortabel allemaal, maargoed tis maar voor 2 en half uur.
pi_60519276
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:08 schreef lighted het volgende:

[..]

Had je een andere luchthaven moeten fixen .. Maar goed, ik wil wel ruilen hoor mag je om 23.00 uur heen en 07.00 terug
Dat zou mooi zijn geweest als we vanaf Düsseldorf hadden kunnen vertrekken, 40 minuten rijden vanaf hier en geen ecotax...

Maargoed, we komen er toch wel, voor een week vakantie heb ik wel even wat reistijd over
pi_60595663
ben ook net terug! heb het super naar m'n zin gehad! helemaal niets van de criminaliteit gemerkt! over geld wisselen.... gewoon pinnen, is het makkelijkst en goedkoopst! de Leva zit gekoppeld aan de Euro, dus een vaste waarde!
pi_60597242
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef Eggos het volgende:
ben ook net terug! heb het super naar m'n zin gehad! helemaal niets van de criminaliteit gemerkt! over geld wisselen.... gewoon pinnen, is het makkelijkst en goedkoopst! de Leva zit gekoppeld aan de Euro, dus een vaste waarde!
Goh, en jij was toch degene van dat vooroordeel?
pi_60597452
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:01 schreef lighted het volgende:

[..]

Goh, en jij was toch degene van dat vooroordeel?
tsja, als bijna iedereen zegt dat de kans op beroving of wat dan ook zeer groot is, dan krijg je dat!
Bulgaren zijn trouwens heel vriendelijk, als je zelf ook gewoon normaal doet! als je je gewoon normaal gedraagd heb je nergens last van, ook niet snachts om 04.00 uur alleen op de boulevard of welk aftans zijstraatje dan ook!
pi_60597761
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:10 schreef Eggos het volgende:

[..]

tsja, als bijna iedereen zegt dat de kans op beroving of wat dan ook zeer groot is, dan krijg je dat!
Bulgaren zijn trouwens heel vriendelijk, als je zelf ook gewoon normaal doet! als je je gewoon normaal gedraagd heb je nergens last van, ook niet snachts om 04.00 uur alleen op de boulevard of welk aftans zijstraatje dan ook!

Dat dacht ik al, zo werkt het gewoon overal. Als je normaal doet zal je niet zo snel last hebben denk ik. Maar wanneer je als een stel dronken mongolen rond loopt lok je het ook wel een beetje uit ..
Ik nog 2 weken wachtem , is het nog wel lekker druk met stappen enzo?
pi_60600775
Nou ik ben het toch niet helemaal met je eens.

De eerste week is een Zweedse gast waar we mee omgingen van z'n telefoon beroofd door zo'n straathoertje.
En er is een paar dagen geleden een gozer in elkaar geslagen door van die fietstaxi gasten omdat ze hem probeerde op te lichten.
Hij kon gelijk naar Nederland om z'n neus recht te laten zetten.

Nou is het wel zo dat je er voor word gewaarschuwd, en dan moet je het ook niet op gaan zoeken.
Maarja, ik heb een goeie vakantie gehad, en ik baal dat ik terug ben.
pi_60601049
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou ik ben het toch niet helemaal met je eens.

De eerste week is een Zweedse gast waar we mee omgingen van z'n telefoon beroofd door zo'n straathoertje.
En er is een paar dagen geleden een gozer in elkaar geslagen door van die fietstaxi gasten omdat ze hem probeerde op te lichten.
Hij kon gelijk naar Nederland om z'n neus recht te laten zetten.

Nou is het wel zo dat je er voor word gewaarschuwd, en dan moet je het ook niet op gaan zoeken.
Maarja, ik heb een goeie vakantie gehad, en ik baal dat ik terug ben.
tsja, dat moet je dus niet gaan doen! straathoeren zijn niet te vertrouwen, (gewone hoeren volgens mij ook niet) ik was met m'n vriendin, dus heb geen last gehad van die hoeren. Fietstaxi wordt je id voor gewaarschuwd, deze hebben wij ook niet genomen! neem gewoon het treintje of een gewone taxi! taxi wel van te voren prijs afspreken, en gewoon vriendelijk blijven! besef ook dat er mischien wel 60000 mensen zijn in sunnybeach, waar veel mensen zijn gebeuren ook nare dingen! in elke stad zijn er in het weekend berovingen en vechtpartijen! zie het als incidenten!
Het eten vond ik trouwens wel heel erg slecht! vanaf dag 1 ben ik aan de diare remmers geweest, en tussendoor nog verschillende keren buikpijn gehad! hebben 1 goed restaurant gevonden waar we ook vaak zijn blijven eten! dat was La Bamba naast the flying dutchman

[ Bericht 6% gewijzigd door Eggos op 06-08-2008 14:48:37 ]
pi_60603507
idd bij die fietstaxi's echt uit de buurt blijven, heb veel mensen gezien die er problemen mee hadden. criminaliteit vond ik ook reuze meevallen. je moet alleen niet 's nachts alleen door donkere rustige straatjes gaan lopen. blijf gewoon in de buurt van de drukke boulevard en als je daar vanaf wil pak gewoon een taxi.

ikzelf vond het eten reuze meevallen. alleen was de keuze overal hetzelfde maar de prijzen zijn goed te doen. een vriend van me is wel naar de dokter gemoete en heeft 4 spuiten in zn reet gekrege omdat hij goed ziek was maar de dokter zei dat dat van het weer kwam.

qua uitgaan vind ik de orange en glade viking echt een aanrader. en ook op het begin van de avond de flying dutchmen. lazur is wel en mooie tent maar er hangt niet echt sfeer en er zijn teveel aggresief uitziende bulgaren naar mijn mening. verder vond ik het ook leuk om vanaf een uur of 11 tot 1 uur ofzo ff in een cocktailbarretje te zitten. altijd gezellig, mooie vrouwen en je kunt er ook normaal zitten als je wilt. daarna kun je dan naar een grotere tent gaan.

ook wij hadden scooters gehuurd, ook zeker een aanrader!
pi_60630751
Hoe zit het daar met supermarkten? Ik heb zojuist ergens gelezen dat die er niet zijn, alleen winkels met drank en chips en zo? (Wij willen 'smorgens wel graag spek met eieren eten of zo... )
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:39:21 #83
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60631419
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Bartaz het volgende:
Hoe zit het daar met supermarkten? Ik heb zojuist ergens gelezen dat die er niet zijn, alleen winkels met drank en chips en zo? (Wij willen 'smorgens wel graag spek met eieren eten of zo... )
Er zijn tientallen kleine supermarktjes die zo goed als 24 uur open zijn. Bij de meeste winkels zijn dat soort dingen gewoon te krijgen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60632227
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Bartaz het volgende:
Tuurlijk zijn die er wel.
Maar in die winkels kun je idd ook drank en chips kopen.
Chips is trouwens duurder dan een pakje sigaretten.
pi_60632274
in de buurt van ons appartement (sunny victory) zat wel ergens een iets grotere supermarkt waar ze wat beter te eten broodjes hadden. ik ben er zelf niet geweest maar andere bij ons wel. ofdat die ook 24 uur per dag open was weet ik maar denk het haast van wel.
pi_60750821
Ben zelf alweer 2 weken terug, maar iemand nog nieuws over Sunnybeach?
Nog wat spannende verhalen?
pi_60755632
Ik vlieg vandaag erheen app. Royal Sun. Vanacht 00.00 daar aankomen ofzo, en dan discotheek. 30 - 35 graden daar nu.
pi_60804692
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:30 schreef XiChico het volgende:
Ik vlieg vandaag erheen app. Royal Sun. Vanacht 00.00 daar aankomen ofzo, en dan discotheek. 30 - 35 graden daar nu.
Dik beter!! Royal Sun was naast het hotel waar ik geweest bent 'Hotel Lion'.

Fijne vakantie!
pi_60815950
volgende week
Nothing to see here, carry on
pi_60912696
morgen eindelijk
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:19:01 #91
121410 FreaCk
De Grote Beurt
pi_61017426
Het was vet!
Maar ik zoek ff de discotheeknummers op om het gevoel weer even te laten herleven
Ik heb tot nu toe alleen Eric Prydz - Pjanoo remix gevonden..
pi_61021271
Ik ga er iig nooit meer heen.
10. Jari Litmanen
pi_61022293
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:40 schreef ericajax het volgende:
Ik ga er iig nooit meer heen.
En waarom niet? Ik zou er misschien nog wel een keer heen willen.
pi_61022854
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef kaat17 het volgende:

[..]

En waarom niet? Ik zou er misschien nog wel een keer heen willen.
Dramatisch eten en de mensen bevallen me er totaal niet.
10. Jari Litmanen
pi_61024967
aan jou gezeik te horen, zou jij mij ook niet bevallen...

je liep al te janken voordat je heenging.

Jij moet de positieve zin van het leven nog vinden denk ik
pi_61025821
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef St4ck3r het volgende:
aan jou gezeik te horen, zou jij mij ook niet bevallen...

je liep al te janken voordat je heenging.

Jij moet de positieve zin van het leven nog vinden denk ik
lol wtf?

kheb een prima vakantie gehad, alleen het eten en de mensen zijn dramatisch waardoor ik er nie nog een keer heen hoef

waar liep k dan vooraf te zeike?
10. Jari Litmanen
pi_61031240
Nou het eten en de mensen zijn beter dan in Spanje.
pi_61036836
mja het eten was idd pauper, maar verder echt een top vakantie gehad! niks meegemaakt van bulgaarse afzetterij of criminaliteit... Bij arizona was het trouwens wel goed eten maar dat is dus een van de weinige tentjes.

Top vakantie
pi_61037494
Oke, eten was pauper maar wat versta je daaronder? Kun je wat vergelijkingen maken met mid-Europese keukens?
75 topics = FIN
pi_61037742
Arizona, was dat die 20% off tent
pi_61037782
Ik ben gisteren teruggekomen, waarschijnlijk ben ik een van de laatsten die nog is gegaan deze zomer, maar wellicht dat de mensen die volgend jaar gaan nog hun voordeel kunnen doen met deze informatie.

Wij zijn 8 dagen gegaan met Beachmasters en hebben in appartementencomplex 'Eden' gezeten. Toen we er voor het eerst aankwamen hadden we al gezien dat de beachmastersfotograaf zijn vak goed verstond; het was allemaal veel kleiner dan dat het op de foto's leek. Ondanks dat, bleek ons appartement toch netjes te zijn (op een aantal slecht afgewerkte dingen na, die voornamelijk het sanitair en de elektra betroffen) en ook het zwembad buiten was schoon. Uiteindelijk hebben we ook de borg (¤150,- per appartement) zonder problemen teruggekregen, hoewel we een mes uit een van de appartementen kwijt waren geraakt. Mocht je daar trouwens tot de conclusie komen dat je geen warm water hebt, dan staat de boiler waarschijnlijk uit. Die moet op de badkamer én buiten de badkamer in de 'woonkamer' worden aangezet!

Qua eten is het in Bulgarije niet zo best gesteld, hoewel het allemaal wel erg lekker is, is de westerse mens niet gemaakt om te leven onder het motto: 'Waarom een beetje olie gebruiken als je ook een halve fles erover kunt kiepen'. Wij waren met vijf personen en waren allemaal al na twee dagen aan de diarree. Neem dus Norit of iets dergelijks mee! Wij hebben voornamelijk lekker gegeten bij La Bamba, waar ook het personeel erg vriendelijk was (wat bijvoorbeeld ertegenover duidelijk anders was ). Verder krijg je in Bulgarije flinke porties vlees , met wat friet en af en toe wat sla. Natuurlijk is dat lekker en wij als vleesliefhebbers konden onze lol dan ook op, hoewel we na een dag of 3 zonder sla/groente deze apart erbij begonnen te bestellen. Ook is het wellicht een goed idee om Gordon Ramsey eens langs te sturen, want het is geen uitzondering dat er bij een restaurant 150 a 200 gerechten op de kaart staan, waardoor je onmogelijk een keuze kunt maken en het ook onmogelijk is dat alles lekker is...

Het prijsniveau daar ligt zoals al vaker gezegd lager dan in Nederland, eten met voor- en nagerecht kost je een euro of 15 pp en een halve liter bier voor omgerekend ¤1,50,- is daar geen uitzondering. In de discotheken is het iets duurder, maar nog steeds goedkoper dan in Nederland, als je je houdt aan de lokale producten. Drink je Heineken of ander importbier, betaal je ongeveer hetzelfde als hier in Nederland. Cocktails kosten gemiddeld omgerekend een euro of 5 per stuk, maar in de happy hours is het meestal 2 voor de prijs van 1.

Uitgaan kan heel goed en dat is natuurlijk ook waarvoor je naar Sunnybeach gaat, ben je de leeftijd van het veel drinken en uitgaan ontstegen, dan is het af te raden om dit als vakantiebestemming te kiezen. Wij hebben met Beachmasters eerst twee kroegentochten meegemaakt, waarbij we bij alle kroegen zijn geweest en overal heeft het wel iets. Wat wij niets vonden, vonden anderen geweldig en andersom, het is gewoon een kwestie van uitproberen... Oja: ik heb die avond gezworen dit nog op het net te zetten: die tent waarbij je met Beachmasters een uur voor niks cocktails kan drinken is zwaar klote

Verder wordt er hier af en toe geschreven over het feit dat het niet veilig is in Bulgarije. Ik kan het niet helemaal ontkennen, de eerste avond wilden we pinnen en probeerde er iemand mee te kijken. Verder hangt er op straat een beetje een intimiderend sfeertje , vooral in de wat minder belichte steegjes, hoewel we daar na een paar dagen aan gewend waren en we ons er niet meer aan stoorden. Op de boulevard kun je (naar mijn idee) helemaal zonder probleem 'snachts lopen, je komt voornamelijk andere mensen tegen die terugkomen van het uitgaan en dames van twijfelachtig allooi.

Volgens mij heb ik alle aspecten wel zo'n beetje besproken, wij hebben in ieder geval een geweldige vakantie gehad en ik zou het zeker overwegen om nog een keer te gaan! Uiteraard ben ik bereid om eventuele vragen te beantwoorden

[ Bericht 9% gewijzigd door Bartaz op 22-08-2008 13:50:19 ]
pi_61042422
heel herkenbaar verhaal Bartaz, vooral dat stuk over de boiler wel handig als je vond dat iemand te lang aan het douche was, gewoon ff knopje omzetten dan zijn ze er zo onderuit
pi_61043437
Haha neem maar 2 potjes Norit mee.
Bij mij werkte de Norit zelfs niet.
pi_61043625
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef SimtekF1 het volgende:
Haha neem maar 2 potjes Norit mee.
Bij mij werkte de Norit zelfs niet.
Bij mij ook niet, maar de rest van de groep leek er wel baat bij te hebben...
pi_61046673
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Bij mij ook niet, maar de rest van de groep leek er wel baat bij te hebben...
bij ons kreeg er 1tje 4 spuite in zn reet tege onder andere de diarree. ma hij was dan ook wel redelijk ziek.
pi_61047622
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:52 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

bij ons kreeg er 1tje 4 spuite in zn reet tege onder andere de diarree. ma hij was dan ook wel redelijk ziek.
Toen we bij de McDonalds gingen eten had ik zelfs het idee dat dat het gezondste voedsel was wat te krijgen was in Zonnestrand... Ze maken daar gewoon álles vet, of je nu een pizza pakt of een steak
pi_61049111
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:32 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Toen we bij de McDonalds gingen eten had ik zelfs het idee dat dat het gezondste voedsel was wat te krijgen was in Zonnestrand... Ze maken daar gewoon álles vet, of je nu een pizza pakt of een steak
dat had ik dus ook! de laatste 4 dagen van de 8 heb ik bij de macdonalds gelunched en bij La Bamba gedineerd! Echt zo goor is het eten in sunnybeach!
pi_61124352
Ik ben in 2005 en 2007 in SB geweest, maar van de glade viking heb ik nooit gehoord, nieuwe tent misschien ?
Vreemd dat niemand de Fenix Bar hier noemt, is een bar niet ver van de Lazur , met wellicht de goedkoopste drank van SB én een vette sfeer !

btw, mensen die Heineken zuipen terwijl dat Bulgaars bier véél beter is (of je er ook Stella kan kopen)
pi_61136603
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 22:23 schreef BramKVO het volgende:
Ik ben in 2005 en 2007 in SB geweest, maar van de glade viking heb ik nooit gehoord, nieuwe tent misschien ?
Vreemd dat niemand de Fenix Bar hier noemt, is een bar niet ver van de Lazur , met wellicht de goedkoopste drank van SB én een vette sfeer !

btw, mensen die Heineken zuipen terwijl dat Bulgaars bier véél beter is (of je er ook Stella kan kopen)
Kamenitza was in de meeste tenten alleen maar in halve liters te krijgen en die pullen liggen niet lekker in de hand als je niet aan de bar staat...
pi_61136815
Kamenitza was iig wel prima bier, dat Zuborg bier ofzo was niet te zuipen !

Maar ik heb daar toch bijna alleen maar cocktails gehaald. En die waren ongeveer 3,5 / 4, (7/8 lev), sommige 6, en dan krijg je er altijd 2.

Je moet je gewoon bij alle tentjes naar binnen laten lullen en beetje onderhandelen met die propper, krijg je veel gratis tequilla, en in ons geval 4 tequlla voor 2 leva !
Fingerspitzgefühl
pi_61140231
kamenitza was prima te zuipen! ik heb nog een flesje van 2 liter in de koelkast staan, die ga ik vant weekend maar eens nuttigen
pi_61140481
kamenitza was opzich wel lekker jah . maar dan wel in een fles en niet uit de tap. die lauwe zooi die daar getapt werd was niet te drinken.
pi_61140915
Klopt, er staat daar ook helemaal geen druk op die taps
Fingerspitzgefühl
pi_61143084
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:12 schreef ForumGek het volgende:
Kamenitza was iig wel prima bier, dat Zuborg bier ofzo was niet te zuipen !

Maar ik heb daar toch bijna alleen maar cocktails gehaald. En die waren ongeveer 3,5 / 4, (7/8 lev), sommige 6, en dan krijg je er altijd 2.

zoals je zegt, cocktails zuipen is er het beste. in de fenix bar was het 7 lev (3,5 euro) voor een cocktal en je krijgt er de hele nacht twee (dus eigenlijk 3,5 lev voor één cocktail !) , kan het nog goedkoper ...

ps : ik zie dat de glade viking idd nog maar open is van 2008 ... En dat Basshunter er zowaar opgetreden heeft hmm, missch volgende zomer voor een derde keer SB

[ Bericht 9% gewijzigd door BramKVO op 27-08-2008 15:47:06 ]
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:18:34 #115
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_61195646
Mensen die een heel land beoordelen op de kunstmatige plezierholen als GS en SB
kansloos forever
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_61211616
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 16:18 schreef misteriks het volgende:
Mensen die een heel land beoordelen op de kunstmatige plezierholen als GS en SB
kansloos forever
Wie zegt dat dan?
Dit gaat puur over SB nerd.
pi_61214524
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:47 schreef ericajax het volgende:

[..]

lol wtf?

kheb een prima vakantie gehad, alleen het eten en de mensen zijn dramatisch waardoor ik er nie nog een keer heen hoef

waar liep k dan vooraf te zeike?
Ik ben gister terug gekomen en ben het compleet met je eens.
Wij 2 zitten nu allebei nog keihard aan de schijt. Elke dag was het weer een missie om een tent te zoeken waarbij je niet kansloos voedsel trof. Dat het minder is als hier ben ik wel op ingesteld maar dit was gewoon waardeloos.
De mensen daarnaast vond ik ook dramatisch, elke dag kwamem we bij dezelfde supermarkt, elke dag netjes "thanks" en "bye" maar maakte bijna nooit mee dat ze uberhaupt glimlachte of iets terug zeiden. Dit soort relatief kleine dingen zijn toch voor mij wel redenen om deze bestemming niet nogmaals te bezoeken.
Mijn vakantie was helemaal top maar toch hebben dit soort dingen wel invloed.
pi_61214538

[ Bericht 100% gewijzigd door lighted op 29-08-2008 10:44:47 ]
pi_61215162
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:44 schreef lighted het volgende:

aha, zit dat zo? nuttige toevoeging
pi_61215664
quote:

[..]

Wij 2 zitten nu allebei nog keihard aan de schijt. Elke dag was het weer een missie om een tent te zoeken waarbij je niet kansloos voedsel trof. Dat het minder is als hier ben ik wel op ingesteld maar dit was gewoon waardeloos.
De mensen daarnaast vond ik ook dramatisch, elke dag kwamem we bij dezelfde supermarkt, elke dag netjes "thanks" en "bye" maar maakte bijna nooit mee dat ze uberhaupt glimlachte of iets terug zeiden. Dit soort relatief kleine dingen zijn toch voor mij wel redenen om deze bestemming niet nogmaals te bezoeken.
Mijn vakantie was helemaal top maar toch hebben dit soort dingen wel invloed.
Nou sorry maar dat ligt dan ook voor een groot gedeelte aan jezelf.
Wij kwamen ook vaak in dezelfde supermarkt en daar werd op een gegeven moment echt wel vrolijk gedaan. (vooral na 1 nacht toen we dronken boodschappen gingen doen, dat waren ze niet vergeten)
pi_61216124
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:22 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Nou sorry maar dat ligt dan ook voor een groot gedeelte aan jezelf.
Wij kwamen ook vaak in dezelfde supermarkt en daar werd op een gegeven moment echt wel vrolijk gedaan. (vooral na 1 nacht toen we dronken boodschappen gingen doen, dat waren ze niet vergeten)
Aan mezelf? Dus als ik elke dag vriendelijk doe, is het eigenlijk mijn schuld dat ze niet vriendelijk terug doen? Goed punt . Het was in elke winkel hetzelfde, met enkele uitzonderingen. Maar ik ben natuurlijk zo'n botte lul en m'n vriendin ook dat het eigenlijk door ons zelf komt .
pi_61216422
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:38 schreef lighted het volgende:

[..]
Maar ik ben natuurlijk zo'n botte lul en m'n vriendin ook dat het eigenlijk door ons zelf komt .
ben blij dat je het zelf ook inziet maar ik vond het in de supermarkt nog wel meevallen, op de boulavard bij al die kraampjes vond ik het veel erger. opzich wel irritant maar soms ook wel weer grappig.
pi_61216482
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

ben blij dat je het zelf ook inziet maar ik vond het in de supermarkt nog wel meevallen, op de boulavard bij al die kraampjes vond ik het veel erger. opzich wel irritant maar soms ook wel weer grappig.

Ja het kon weleens meevallen maar toch wel beetje de algemene indruk die ik heb gehad van Bulgaren is dat ze niet de gezelligste mensen zijn .
pi_61216571
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:51 schreef lighted het volgende:

[..]

Ja het kon weleens meevallen maar toch wel beetje de algemene indruk die ik heb gehad van Bulgaren is dat ze niet de gezelligste mensen zijn .
zolang er geld te verdienen is nog wel maar als ze in de gaten krijgen dat je toch niks koopt of probeert af te dingen is de lol er vaak wel af en worden ze inderdaad vrij ongezellig
pi_61216740
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

zolang er geld te verdienen is nog wel maar als ze in de gaten krijgen dat je toch niks koopt of probeert af te dingen is de lol er vaak wel af en worden ze inderdaad vrij ongezellig
Naja ze hebben genoeg geld aan me verdiend denk ik .. Heb ook geen 1 x geprobeerd af te dingen, in Turkije deed ik dat wel aangezien het daar zowat een sport is. Maar in Bulgarije vond ik alles ook zo goedkoop dat het niet eens de moeite was om af te dingen .
Iemand nog geparasailed toevallig? Ik wel, was erg tof
pi_61217023
quote:

[..]

ik vind dit toch vreemd, wij waren met een groep van negen mensen vorig jaar en niemand had daar last van ... Het is er sowieso al goedkoop, dan moet je ook niet nog es de goedkoopste tenten uitkiezen hé ...(niet dat ik zeg dat je dat deed )
Er waren zeker restaurants waar je goed kon eten. We hebben ook in restaurants geweest waar het minder was, dat wel natuurlijk.
pi_61217385
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ik vind dit toch vreemd, wij waren met een groep van negen mensen vorig jaar en niemand had daar last van ... Het is er sowieso al goedkoop, dan moet je ook niet nog es de goedkoopste tenten uitkiezen hé ...(niet dat ik zeg dat je dat deed )
Er waren zeker restaurants waar je goed kon eten. We hebben ook in restaurants geweest waar het minder was, dat wel natuurlijk.
Tsja, ik kom het in dit topic toch ook al weer een paar keer tegen..
Ik ben 1 restaurant tegen gekomen waar het oke was, heb zeker niet geprobeerd bij de goedkopere restaurants te eten. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je goed vindt, dat is nogal subjectief. Als je van vette zooi houdt is Sunny Beach perfect.
pi_61217872
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ik sprak mensen in het hotel die vorig ook waren geweest, die zeiden dat het eten vorig jaar erg goed was! dat was ook de reden dat ze dit jaar weer zijn gegaan! maar dit jaar was het om te huilen zeiden ze! ik ben ook 2 dagen ziek geweest van het eten, het was gewoon echt niet lekker! als je voor safe wil gaan, moest je naar de mc donalds
pi_61239608
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:24 schreef lighted het volgende:

[..]

. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je goed vindt, dat is nogal subjectief. Als je van vette zooi houdt is Sunny Beach perfect.
je hebt het hier tegen een Belg, wij zijn de Bourgondiers bij uitstek Nee, ik weet wat je bedoelt, de eerste keer dat ik er ben geweest (2005) zijn we ook in restaurants geweest waar het vet van het vlees afliep en waar het echt niet te vreten was. Maar als je naar een iets hogere prijsklasse (wat naar onze normen nog steeds spotgoedkoop is) ging, dan was het echt wel aangenaam eten.
pi_61240764
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 06:14 schreef BramKVO het volgende:

[..]

je hebt het hier tegen een Belg, wij zijn de Bourgondiers bij uitstek Nee, ik weet wat je bedoelt, de eerste keer dat ik er ben geweest (2005) zijn we ook in restaurants geweest waar het vet van het vlees afliep en waar het echt niet te vreten was. Maar als je naar een iets hogere prijsklasse (wat naar onze normen nog steeds spotgoedkoop is) ging, dan was het echt wel aangenaam eten.
Naja ik was kok van beroep en nog steeds hobbykok ..maar wij hebben wel vooral in het centrum en op de boulevard gekeken, aangezien dit best groot is, maar toch eigenlijk niets gezien. Misschien heb ik mijn oordeel te snel geveld, maar toko's waar de flessen mayo al op tafel stonden vielen al snel af. Dan blijft er natuurlijk niet veel over maar ik vraag me af wat jij bedoeld met aangenaam eten .. maar goed, ik ben al thuis !
pi_61241023
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:35 schreef lighted het volgende:

[..]

Naja ik was kok van beroep en nog steeds hobbykok ..maar wij hebben wel vooral in het centrum en op de boulevard gekeken, aangezien dit best groot is, maar toch eigenlijk niets gezien. Misschien heb ik mijn oordeel te snel geveld, maar toko's waar de flessen mayo al op tafel stonden vielen al snel af. Dan blijft er natuurlijk niet veel over maar ik vraag me af wat jij bedoeld met aangenaam eten .. maar goed, ik ben al thuis !
toko's waar de flessen mayo al op tafel stonden hadden zeker een voordeel want dan hoefde je er niet meer naar te vragen ma ik vond vooral de schnitzels die ik daar heb gehad toch goed te eten. en de pizza in het algemeen ook wel. maar natuurlijk heb ik ook liever het eten wat in nederland geserveerd word.
pi_61242943
Wij aten bijna altijd bij Deutsche Ecke, prima eten hoor.
pi_61243190
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:53 schreef HPayne het volgende:
Dat meen je niet hahah.
Dan zie ik meteen het verschil tussen jou culinaire achtergrond en die van mij. Maakt niet uit, ieder z'n ding, maar dat is wat ik bedoel waarom sommige mensen het "eten" daar wel goed vinden.
pi_61243433
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:06 schreef lighted het volgende:

[..]

Dat meen je niet hahah.
Dan zie ik meteen het verschil tussen jou culinaire achtergrond en die van mij. Maakt niet uit, ieder z'n ding, maar dat is wat ik bedoel waarom sommige mensen het "eten" daar wel goed vinden.
de deutsche ecke vond ik ook niet zo geweldig. maar wat verwacht je in bulgarije dan? dat de kwaliteit en de smaak van het eten anders is dan in nederland is toch te verwachten. zolang als het gewoon normaal smaakt en er liggen geen dode vliegen ofzo op dan kan ik er wel mee leven.
pi_61243454
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:53 schreef HPayne het volgende:
Dat vond ik dus echt de meest ranzige tent
pi_61259586
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:35 schreef lighted het volgende:

[..]

ons hotel was 300 m van lazur en daar id buurt had je wel enkele goede oplekjes. The steakhouse bvb, waar de biefstukken echt lekker waren !
pi_61259611
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:06 schreef lighted het volgende:

[..]

Dat meen je niet hahah.
Nou ok, we hebben ook bij dat Italiaanse restaurant gegeten aan de boulevard, ook prima. Snap wel dat het zeker culinair gezien niet erg hoogstaand is, maar voor een Peppersteak met frites (mijn favoriet) kun je er prima terecht. Wil alleen aangeven dat het eten wat wij in het hotel kregen, gewoon te smakeloos was om er elke avond te dineren.
Zoals meerdere mensen ook zeggen, je moet niet verwachten dat je net zo goed kunt eten als bv in Nederland, het is maar hoe hoge eisen je stelt en wat je verwachtingspatroon is. Ik ben niet zo heel moeilijk.
pi_66144824
sunny beach 2009?
pi_66148975
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef mic_forever het volgende:
sunny beach 2009?
ik dit jaar niet maar het zal best weer een dolle bedoeling worden daar
pi_66168498
Wat waren jullie zo ongeveer kwijt voor een reisje naar Sunny Beach (inclusief stappen enzo). En hoe lang zijn jullie geweest?
pi_66168829
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat waren jullie zo ongeveer kwijt voor een reisje naar Sunny Beach (inclusief stappen enzo). En hoe lang zijn jullie geweest?
uhm ik denk 700 voor de reis en het appartement enzo en dan nog eens 800 voor het uitgaan en eten en dingen die we overdag gedaan hebben.
Ik ben twee weken geweest
pi_66175629
Ik was vorig jaar zo'n 700 euro kwijt voor de reis, en 400 voor het eten + uitgaan.. Viel mij reuze mee.. Erg leuk om eens te doen, maar niet voor een 2de keer..
pi_66186736
Zet er ook even bij in welke periode je bent gegaan dan want dat scheelt natuurlijk heel erg veel.

Wij waren rond de 1500 euro kwijt, laatste week van juli en de eerste week van augustus.
pi_66187145
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 08:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Zet er ook even bij in welke periode je bent gegaan dan want dat scheelt natuurlijk heel erg veel.

Wij waren rond de 1500 euro kwijt, laatste week van juli en de eerste week van augustus.
hehe ik ben in precies dezelfde periode gegaan en 700+800 = 1500
Maar ik moet zeggen dat ik met uitgaan en eten wel minder geld uit had kunnen geven maar ik heb geen zin om op vakantie zuinig te gaan doen.
quote:
uhm ik denk 700 voor de reis en het appartement enzo en dan nog eens 800 voor het uitgaan en eten en dingen die we overdag gedaan hebben.
Ik ben twee weken geweest
pi_66189068
Ik zou er niet meer heengaan, simpelweg omdat ik in een week het wel gezien heb daar. Maar mensen die alleen maar van uitgaan en bakken houden is het prima denk ik.
pi_66204798
wij hadden van de 8 dagen anders nog 2 dagen bewolking + regen.. Geloof eind juli..
pi_66204857
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef St4ck3r het volgende:
wij hadden van de 8 dagen anders nog 2 dagen bewolking + regen.. Geloof eind juli..
Klopt ja wij zaten ook eind juli (2008). Een van die dagen hebben we een jeepsafari gedaan. Ook wel aardig maar niet zo spectaculair als bijvoorbeeld in Turkije.
pi_66204897
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:09 schreef St4ck3r het volgende:
wij hebben ook 2 dagen ofzo iets minder weer gehad maar over het algemeen is het klimaat daar wel warm in de zomer hoor. Regenen kan het overal Maar inderdaad naast uitgaan en op het strand liggen is er niet veel spectaculairs te doen aan uitstapjes. Wij zijn 1 dag naar een waterpark geweest wat wel gaaf was en hebben een dag scooters gehuurd en dat was ook zeer tof maar verder weinig leuks kunnen vinden.
pi_66726328
Hallo,

ik ga dit jaar naar Sunnybeach met een aantalvrienden.
ik heb enkele vragen:

Wat kost gemiddeld een mix drankje in een discotheek ( Malibu/whiskey/baco etc )
Wat voor activiteiten zijn er? ( kan je scooters, crossers huren )
Kan je in een discotheek een fles alcohol halen en wat is de prijs ongeveer?
Is er drugs te koop. Xtc, wiet?

Mvg
pi_66726505
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef spacerabbit het volgende:
Hallo,

ik heb enkele vragen:

Wat kost gemiddeld een mix drankje in een discotheek ( Malibu/whiskey/baco etc )

Mvg
de prijs van mixdrankjes durf ik niet meer te zeggen. Je kunt er inderdaad scooters/brommers/golfkarretjers en nog wat meer van die dingen huren. Wij hebben zelf alleen scooters gehuurd maar dat was echt geweldig. Enige nadeel was dat de ene veel harder kon als de ander waardoor we niet echt ver kwamen. Ook zijn er volgens mij 2 aquaparken wat ook wel leuk is. Niet al teveel van voorstellen maar het is een keer wat anders als op het strand liggen.
Je andere twee vragen kan ik ook geen antwoord op geven alhoewel ik het gebruik van drugs daar niet verstandig vind.
pi_66727816
quote:
Hallo,

ik heb enkele vragen:

Mvg
Als ik jou was zou ik de drugs gewoon links laten liggen daar.
Gewoon lekker zuipen en meer niet.

Een Bulgaar vertelde ons dat als je daar word gesnaaid met 1 joint, je zo 2 jaar de bak in word gegooid.
Dus dat is een flink risico.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:30:50 #152
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66727846
quote:
Hallo,

ik heb enkele vragen:

Mvg
Mixdrankjes worden daar ook elk jaar duurder, maar zitten sowieso onder de NL prijs.
Scooters/Crossers/Golfkarretjes volop aanwezig.
Ligt eraan welke tent, verschilt nogal maar is zeker mogelijk.
Wij kregen wiet aangeboden, maar hadden er geen behoefte aan. XTC niet tegengekomen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66737835
Ok, Ik heb nu nog geen idee wat een mixdrankje kost!
Ik ben gewoon gewend om een joint te roken nadat ik ben uitgegaan. Ik dacht dat in zulke landen XTC juist populair was. Ik wil gewoon lekker is een keer op vakantie een pilletje nemen of een jointje roken.
Zijn er nog restaurants waar ik volgens jullie echt naar toe moet gaan! Kan je scooter rijden zonder enige rijbewijs/certificaat? Hoe zit het met winkels ( kleding, allemaal faker dan fake spul? )
Welke talen worden daar gesproken?
Welke valuta heb je! Wat zijn de waarde van de briefjes, niet dat ik 1000 euro wissel en gelijk in een clip van lil wayne kan spelen omdat ik zoveel briefjes heb!
Zijn de aqua parken wat?
Zijn er nog andere activiteiten te doen!
wat voor vrouwen zijn er?
Zijn er veel mokkels uit NL!
Wat kosten die hoeren, ik zou er best wel 10 meenemen en gewoon naakt door het appartement laten huppelen!
Bedankt dat de vorige members hebben gereageerd
pi_66738013
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:08 schreef spacerabbit het volgende:
Ik ben gewoon gewend om een joint te roken nadat ik ben uitgegaan. Ik dacht dat in zulke landen XTC juist populair was. Ik wil gewoon lekker is een keer op vakantie een pilletje nemen of een jointje roken.
Zijn er nog restaurants waar ik volgens jullie echt naar toe moet gaan! Kan je scooter rijden zonder enige rijbewijs/certificaat? Hoe zit het met winkels ( kleding, allemaal faker dan fake spul? )
Welke valuta heb je! Wat zijn de waarde van de briefjes, niet dat ik 1000 euro wissel en gelijk in een clip van lil wayne kan spelen omdat ik zoveel briefjes heb!
Zijn de aqua parken wat?
Wat kosten die hoeren, ik zou er best wel 10 meenemen en gewoon naakt door het appartement laten huppelen!
lil wayne

ik raad je die drugs echt af want de politie is niet vriendelijk daar en het is behoorlijk corrupt.
rijbewijs enzo heb je niet nodig voor die scooters, wij hoefden geen eens een helm op.
de scandinavische chicks zijn echt hot maar, vooral de zweden, arrogant. weinig nederlandse meiden gezien daar. Ohja en voor die hoeren zou ik gewoon naar de hoerentent gaan, die zitten er genoeg. Maar ook daar moet je oppassen!
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:14:45 #155
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66738079
quote:
Zijn de aqua parken wat?
Even kijken wa tik voor je kan beantwoorden:
- Mixdrankjes denk aan rond de 3 euro voor baco
- Wiet is wel te regelen, ik weet alleen niet of je bij zo'n deal beroofd of verkracht wordt
- Restaurant aanrader: The Fat Cat
- Kleding is faker dan fake
- Er wordt zeer gebrekkig Engels gesproken
- Bulgaarse Lev is de valuta en 2 lev is ongeveer 1 euro
- Vrouwen zijn voornamelijk Scandinavisch, Nederlands en Engels
- Scandi's zijn mooier dan NL'ers maar veel lastiger te regelen
- Voor 10 lev heb je een lapdance in de Playboy, 100 lev mag je haar neuken
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66742894
quote:
pi_66861119
Ben hier afgelopen jaar geweest en godver wat baal ik dat niemand er nog een keer heen wilde.
Het walhalla voor stappen, goedkoop drinken en de perfecte stranden. Alleen jammer dat de bulgaren zo corrupt zijn.

Ga dit jaar naar Salou maar baal ervan dat ik niet weer naar SB kan gaan. Iedereen die gaat kan echt op een topvakantie rekenen. Het is gewoon 1 groot gebied met restaurants, barretjes, hotels en discotheken. Beter kun je het niet treffen en er hangt gewoon 1 grote vakantiesfeer daar!!!
pi_67330184
11augustus daarheen!!

eerst lloret gehad, toen salou en vorige zomer Chersonissos. dan kan sunny beach niet missen
pi_67331529
Toen ik er was waren de cocktails en mixdrankjes vet goedkoop

4 cocktails voor 9 of 10 euro
halve liter bier 50 cent in sommige barren.

het eten was alleen overal hetzelfde daar, dat viel wel tegen.
vooral aan de boulevard was het eten slecht en nog duur ook.
Nothing to see here, carry on
pi_67446439
Sunnybeach is de shit. In 2007 geweest, relaxte vakantie gehad. De hele dag in het zwembad liggen en mojito's bestellen (die ze dan naar je toe komen brengen terwijl je op je ligbedje ligt ) en de hele nacht feesten of met Duitsers knokken. Toll.
pi_67451475
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Bananenman het volgende:
Sunnybeach is de shit. In 2007 geweest, relaxte vakantie gehad. De hele dag in het zwembad liggen en mojito's bestellen (die ze dan naar je toe komen brengen terwijl je op je ligbedje ligt ) en de hele nacht feesten of met Duitsers knokken. Toll.
Die zwembaden waar een bar inzit Dat je gewoon in het water zit en toch kunt zuipen
pi_67476053
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:43 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Die zwembaden waar een bar inzit Dat je gewoon in het water zit en toch kunt zuipen
Daar zat ik vorig jaar.
Hotel Victoria.
Alleen jammer dat dat barpersoneel zo traag was als dikke stront...
pi_67596369
wat ik kut vond van sunny beach waren al die gare oost blokkers. dat volk staat mij dus echt niet aan, ze zijn lelijk en ze kijken allemaal zo sneaky en agressief uit de ogen en ze proberen je van alle kanten te rippen.
een vriend van mij werd gewoon geript door de politie, hij moest 500 lev betalen voor wildplassen of anders een paar dagen in de jilla. uiteindelijk heeft hij 300 lev betaalt en vonden ze het wel goed, maar toch..
je kan daar gewoon niemand vertrouwen.
if you ain't cheating you ain't trying
pi_69452068
28 juli met z'n 13en naar Sunny Beach

Appartementen Sun Village
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_69454050
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Arnhemunited het volgende:

Hoelang ga je?
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:54:55 #166
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_69664054
Gister geboekt, 8 dagen vanaf 11 augustus, met 4 vrienden

Moet wel een topvakantie worden als ik alle verhalen lees!

Ben alleen benieuwd of er nog goede feesten plaatsvinden daar deze zomer.. Vorig jaar in Alanya met de neus in de boter gevallen met een Nope is Dope feestje, op m'n verjaardag notabene Zoiets is zeker voor herhaling vatbaar!
pi_69770392
Vanaf 6 juli in appartementen Dawn Park.. iemand hier ervaringen mee?

Meer mensen die tussen 6-16 juli daar zitten?
Brett Holman
pi_69773451
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef tummeke het volgende:
Gister geboekt, 8 dagen vanaf 11 augustus, met 4 vrienden

Moet wel een topvakantie worden als ik alle verhalen lees!

Ben alleen benieuwd of er nog goede feesten plaatsvinden daar deze zomer..
SB is één groot feest
  maandag 8 juni 2009 @ 14:36:33 #169
171594 Hri
Askakó
pi_69825882
4 Augustus met 4 vrienden naar Rainbow.

Dicht bij Cacao Beach! ben benieuwd.

wat doen mensen daar meer? naar het strand of het zwembad van je app?
pi_69830523
Hmm qua zwemmen zal ik vooral in het zwembad te vinden zijn.. maar overdag gewoon lekker op het strand zonnen. Een zee heb ik me, behoudens curacaou, nog nooit in gewaagd
Brett Holman
  maandag 8 juni 2009 @ 18:51:03 #171
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69834203
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Arnhemunited het volgende:

Dat zijn hele relaxe appartementen. Ik zou wel ff kijken of alles nog heel is want wij mochten na een luidruchtig avondje 400 lev pinnen bij de eigenaar en ze vriendjes. De deur liep stroef
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_70064446
Vanaf 18 augustus 8 dagen naar Hotel Tia Maria... Ervaringen?
Heb er zin in!
Kwaliteit kende geen recessie
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:44:57 #173
182939 BBoelie
Kampioen Dubbelpost
pi_70066822
Iemand vervelende ervaringen met schoonmaaksters op het hotel & waardevolle spullen? Herinner mij bijv. van Parijs zelfs dat in veel hotels je spullen niet veilig zijn. Kun je in het gemiddelde hotel in SB wel gewoon geld enzo achterlaten met een gerust hart? Dat is volgens mij namelijk chiller dan alles bij je te hebben
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:46:22 #174
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70066871
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef BBoelie het volgende:
Iemand vervelende ervaringen met schoonmaaksters op het hotel & waardevolle spullen? Herinner mij bijv. van Parijs zelfs dat in veel hotels je spullen niet veilig zijn. Kun je in het gemiddelde hotel in SB wel gewoon geld enzo achterlaten met een gerust hart? Dat is volgens mij namelijk chiller dan alles bij je te hebben
Als je elke ochtend gewoon een aantal lev op een schoteltje legt voor de schoonmaaksters, doen ze zelfs de afwas en wassen ze de ramen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70067908
Nog 3 weken
Brett Holman
pi_70068588
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef BBoelie het volgende:
Ik zou het niet al te veel vertrouwen maar je kunt vast wel een verstop plek vinden in het appartement En inderdaad de schoonmakers een beetje fooi geven. Nog een tip is genoeg geld pinnen het komt daar nog al eens voor dat de pin automaten leeg zijn en dan kan het even duren voordat je een gevulde gevonden hebt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je lekker aan het uitgaan bent.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:24:09 #177
171594 Hri
Askakó
pi_70093678
Kan iemand een tijd geven dat Transavia daarheen vliegt? of is dit echt willekeurig per dag..

ik heb nu namelijk geen idee hoe laat we begin augustus vliegen & als het erg vroeg is morgens dan kunnen wij niet met de trein en moet er iets geregeld worden.
pi_70094466
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:24 schreef Hri het volgende:
Kan iemand een tijd geven dat Transavia daarheen vliegt? of is dit echt willekeurig per dag..

ik heb nu namelijk geen idee hoe laat we begin augustus vliegen & als het erg vroeg is morgens dan kunnen wij niet met de trein en moet er iets geregeld worden.
Dat krijg je volgens mij vaak een week van te voren te horen en dat is per vlucht weer verschillend
pi_70097471
Ik vlieg in ieder geval 10 uur 's avonds heen.. terug moet nog bekend worden, Transavia heen en Hamburg Air terug..
Brett Holman
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:07:25 #180
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_70115590
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik zou het niet al te veel vertrouwen maar je kunt vast wel een verstop plek vinden in het appartement En inderdaad de schoonmakers een beetje fooi geven. Nog een tip is genoeg geld pinnen het komt daar nog al eens voor dat de pin automaten leeg zijn en dan kan het even duren voordat je een gevulde gevonden hebt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je lekker aan het uitgaan bent.
Het stikt daar van de pinautomaten man, ik pinde gewoon om de 2 dagen
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_70115979
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Het stikt daar van de pinautomaten man, ik pinde gewoon om de 2 dagen
Niet mijn ervaring en ik heb zoals eerder verteld regelmatig voor een leeg pinautomaat gestaan.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2009 @ 15:04:08 #182
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_70222081
Kickje
Over 2 weken naar Sunny beach
Ben wel een btje bang geworden door wat horrorverhalen over geweld en corruptie op vakantie reiswijzer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 21 juni 2009 @ 15:34:21 #183
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70223025
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:04 schreef Paul het volgende:
Kickje
Over 2 weken naar Sunny beach
Ben wel een btje bang geworden door wat horrorverhalen over geweld en corruptie op vakantie reiswijzer
Laat ik het zo zeggen, ik heb in Cherssonissos ergere dingen meegemaakt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2009 @ 15:44:26 #184
80791 crew  Paul
pi_70223332
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:34 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik heb in Cherssonissos ergere dingen meegemaakt.
oh
Daar ben ik 2 keer geweest en daar heb ik echt niets gezien qua geweld oid
Of ik was te lam misschien
  zondag 21 juni 2009 @ 16:23:04 #185
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70224385
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:44 schreef Paul het volgende:

[..]

oh
Daar ben ik 2 keer geweest en daar heb ik echt niets gezien qua geweld oid
Of ik was te lam misschien
Daarom, maak je niet te druk om die verhalen. Overal gebeurt wel wat.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70238809
Sunny Beach is enorm kut, je kunt je er prima vermaken, daar niet van. Maar het is een keer en nooit weer. Enorm veel tuig op straat. Werkt allemaal onder de 'mafia', althans noem het mafia of niet het is georganiseerd, mannen met een uitzichtloze toekomst die graag cowboytje spelen om wat centen bij elkaar te schrapen.

Uitgaan is matig verder. Als je verder niet stoer zal er niets gebeuren, maar ga niet alleen ronddwalen en draag geen opzichtige kleding/sieraden.

Voor de mensen die er heen moeten, het is dus allemaal wel prima.

En kijk uit met de taxi-chauffers, stap tegelijkertijd uit, deuren open en allemaal er uit, dan pas betalen. Van te voren goed afspreken waar je heen gaat en wat het gaat kosten. Wordt er een laserlampje op je geschenen, rennen. Is een systeem om vervelende toeristjes aan te wijzen. En mocht je in de problemen komen, gasten doen alles voor geld dus betaal en ga weg. Politie is corrupt dus heb je niets aan. Beveiliging van hotel/appartement wil nog wel eens helpen. Schoonmaaksters zijn top trouwens.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2009 @ 23:47:01 #187
80791 crew  Paul
pi_70309297
Klinkt lekker XiChico
Ik kom dus niet levend thuis
Fok ook weer blij
pi_70322609
Ach het zal allemaal wel meevallen.. je niet als de stoere jongen gedragen en bij je kameraden blijven..
Brett Holman
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2009 @ 18:41:48 #189
80791 crew  Paul
pi_70332881
Wat bedoelen jullie allemaal met je stoer gedragen
Ze pakken je toch gewoon als je alleen loopt of als je juist niet stoer bent en makkelijke prooi
pi_70333487
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef Paul het volgende:
Wat bedoelen jullie allemaal met je stoer gedragen
Ze pakken je toch gewoon als je alleen loopt of als je juist niet stoer bent en makkelijke prooi
Als je daar haantjesgedrag gaat vertonen tegen bepaalde personen van de inheemse bevolking, kan dat je wel eens flink opbreken. Dat quasi-stoer doen is niet verstandig, je kunt beter inbinden en de confrontatie uit de weg gaan...

Loop gewoon 'snachts niet alleen over straat en ga mensen niet uitlokken, dan hoef je eigenlijk nergens bang voor te zijn en kun je gewoon een toffe vakantie hebben.
pi_70334523
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Als je daar haantjesgedrag gaat vertonen tegen bepaalde personen van de inheemse bevolking, kan dat je wel eens flink opbreken. Dat quasi-stoer doen is niet verstandig, je kunt beter inbinden en de confrontatie uit de weg gaan...

Loop gewoon 'snachts niet alleen over straat en ga mensen niet uitlokken, dan hoef je eigenlijk nergens bang voor te zijn en kun je gewoon een toffe vakantie hebben.
Jah inderdaad Maar op de boulevard is het altijd wel druk dus daar kun je gewoon lopen, alleen je moet beetje oppassen met terug lopen naar je hotel na het uitgaan. Taxi heb ik absoluut geen problemen mee gehad (behalve dat ze soms lomp reden) en dat is niet duur. Maar ook daar zou ik niet alleen ingaan 's nachts.
Je moet je er niet te druk over maken want het valt allemaal wel mee als je gewoon een beetje oppast (en 's nachts van het strand blijft )
pi_70334761
Over 2 weekjes zit ik op het Goudstrand, beetje jammer dat ik geen verhalen kan lezen daarover! Al denk ik niet dat het heel veel verschilt. Toch stiekem in jullie topic de vraag of er mensen zijn met ervaringen op het Goudstrand?!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2009 @ 20:04:35 #193
80791 crew  Paul
pi_70335481
Ok genoeg over het geweld dan
Hoe is het uitgaan? wat zijn leuke tenten?
pi_70335741
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef Paul het volgende:
Ok genoeg over het geweld dan
Hoe is het uitgaan? wat zijn leuke tenten?

Orange en Den Glade Viking Orange was voor ons toen lekker makkelijk te bereiken en was altijd wel goed druk. Qua vrouwen was het daar niet geweldig maar wel gezellig met die russen.
Bij Den Glade Viking komt veel scandinavisch volk en die vrouwen zijn gewoon prachtig. Je mag er trouwens alleen naar kijken en dus niet mee praten of dansen. Die gasten zijn trouwens allemaal fucking gay met hun legerstrepen op het gezicht Maar in die tent werd ook wel lekkere muziek gedraaid.
En nog dat nederlandse tentje waar ik de naam niet meer van weet. Leuk om heen te gaan voordat je naar een grotere discotheek gaat maar meer ook niet. Wel gezellig om met wat andere Nederlanders te praten.

Over het algemeen is het uitgaan echt geweldig. Enigste nadeel dat er heel veel kerels rondlopen.
pi_70338976
Vraagje over het geld trouwens, ze hebben daar nog geen euro. Kan ik dan gewoon met m'n normale pinpasje (Rabobank) pinnen?? Of moet ik speciaal voor die tijd hier in Nl bij de bank leva halen?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2009 @ 21:35:30 #196
80791 crew  Paul
pi_70339030
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:34 schreef Reflectionne het volgende:
Vraagje over het geld trouwens, ze hebben daar nog geen euro. Kan ik dan gewoon met m'n normale pinpasje (Rabobank) pinnen?? Of moet ik speciaal voor die tijd hier in Nl bij de bank leva halen?
Lijkt me dat ik daar wel met mijn pasje kan pinnen
Anders heb ik een probleem
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:42:42 #197
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70339324
Natuurlijk kan je daar gewoon pinnen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70348003
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Natuurlijk kan je daar gewoon pinnen.
Dankje..
pi_70358882
Eind juli met 4 maten naar SB. We zitten in een appartement in Palazzo. Is er iemand die iets over deze appartementen te vertellen heeft??

Verder is het al een aantal keer gevraagd, maar ik zou toch nog graag een aantal restaurants willen weten waar wel echt goed te eten is.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:09:40 #200
182939 BBoelie
Kampioen Dubbelpost
pi_70449114
Hier lees je welgeteld één mening. Die site is over het algemeen wel relaxed om na te lezen of je appartement wat is: http://www.vakantiereiswi(...)eling/73116/palazzo/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')