Wij zelf hebben overdag haast niks gedaan, we hebben wel 2 keer een electro scooter gehuurd (20 leva (ong. 11 euro) voor 1 uur. We hebben voornamelijk bij het zwembad/ strand gelegen. Maar wij stonden dan ook dagelijks rond 2 uur op, dus dan is de dag al half voorbij.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:24 schreef MarcoD het volgende:
Heb je naast het stappen nog dingen ondernomen? Zo ja wat?
Ik ga over 1 weekie met allemaal vrienden en heb er onwijs veel zin in!!!
ooit gehoord van een uur tijdsverschil met Nederland??quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:47 schreef ericajax het volgende:
Vertrek vanuit A'dam: 7 aug. 04:10 - aankomst: 08:05
Terug: 18 augustus: 17:45 - aankomst in A'dam: 19.50
kheb niks gezegd!![]()
best raar trouwens 4 uur vliegen heen?
Jawohl.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:04 schreef Koentje3 het volgende:
en ook genoeg nederlandse daar?
Als je veel gedronken hebt kan je overal lekker eten. Maar je wordt bijna letterlijk dood gegooid met de "chicken kebap" waar ze patat bij in gooien en die lang niet zo goed is als de nederlandse dönner (Hasret ftw!) kebap maar wel lekker fris. Ook zijn de pizza's bij de kleine tentjes langs de straat goed te eten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:49 schreef Bartaz het volgende:
Waar kun je lekker eten? (en minstens net zo belangrijk: welke tenten moeten we absoluut mijden?)
Zal wel niet lang duren als je op Bourgas aankomt, dat is aardig dichtbij, althans, te beoordelen op de kaart... 45 minuten of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef MarcoD het volgende:
Maandag weg om 22.00 vertrek een week later om 9.00..
Dan kom ik dinsdag nacht aan om 2 uur op vliegveld aan. Mijn vraag hoelang duurt het vanaf het vliegveld naar sunnybeach zelf?
phoe klote tijd...! wij vliegen dinsdag om 19.30 .. ook niet ideaal maar kan ik tenminste nog wel uitslapen!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef MarcoD het volgende:
Maandag weg om 22.00 vertrek een week later om 9.00..
Dan kom ik dinsdag nacht aan om 2 uur op vliegveld aan. Mijn vraag hoelang duurt het vanaf het vliegveld naar sunnybeach zelf?
Had je een andere luchthaven moeten fixenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Bartaz het volgende:
Wij vertrekken donderdag 14-8 vanaf Schiphol om 09:45, aankomst 13:30
Beetje een klotetijd wat reizen betreft, aangezien wij 2,5 uur moeten reizen voor we in Schiphol zijn, we kunnen dus vanaf 7.45 inchecken en moeten dan dus om 5.00 thuis vertrekken... Maargoed, het scheelt wel wat qua tijd in Bugarije zelf.
Jep, dat kan, evenals vele wisselkantoren in Sunny Beach zelf. Let wel op de koersen die ze geven!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:59 schreef Lisa172 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met geld wisselen, kan je dat ook op het vliegveld doen?
En heeft er iemand gevlogen met airvia/Bulgaria air? Zoja, is dat wat?:P
Dat zou mooi zijn geweest als we vanaf Düsseldorf hadden kunnen vertrekken, 40 minuten rijden vanaf hier en geen ecotax...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:08 schreef lighted het volgende:
[..]
Had je een andere luchthaven moeten fixen.. Maar goed, ik wil wel ruilen hoor
mag je om 23.00 uur heen en 07.00 terug
Goh, en jij was toch degene van dat vooroordeel?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef Eggos het volgende:
ben ook net terug! heb het super naar m'n zin gehad! helemaal niets van de criminaliteit gemerkt! over geld wisselen.... gewoon pinnen, is het makkelijkst en goedkoopst! de Leva zit gekoppeld aan de Euro, dus een vaste waarde!
tsja, als bijna iedereen zegt dat de kans op beroving of wat dan ook zeer groot is, dan krijg je dat!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:01 schreef lighted het volgende:
[..]
Goh, en jij was toch degene van dat vooroordeel?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:10 schreef Eggos het volgende:
[..]
tsja, als bijna iedereen zegt dat de kans op beroving of wat dan ook zeer groot is, dan krijg je dat!
Bulgaren zijn trouwens heel vriendelijk, als je zelf ook gewoon normaal doet! als je je gewoon normaal gedraagd heb je nergens last van, ook niet snachts om 04.00 uur alleen op de boulevard of welk aftans zijstraatje dan ook!
tsja, dat moet je dus niet gaan doen! straathoeren zijn niet te vertrouwen, (gewone hoeren volgens mij ook niet) ik was met m'n vriendin, dus heb geen last gehad van die hoeren. Fietstaxi wordt je id voor gewaarschuwd, deze hebben wij ook niet genomen! neem gewoon het treintje of een gewone taxi! taxi wel van te voren prijs afspreken, en gewoon vriendelijk blijven! besef ook dat er mischien wel 60000 mensen zijn in sunnybeach, waar veel mensen zijn gebeuren ook nare dingen! in elke stad zijn er in het weekend berovingen en vechtpartijen! zie het als incidenten!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou ik ben het toch niet helemaal met je eens.
De eerste week is een Zweedse gast waar we mee omgingen van z'n telefoon beroofd door zo'n straathoertje.
En er is een paar dagen geleden een gozer in elkaar geslagen door van die fietstaxi gasten omdat ze hem probeerde op te lichten.
Hij kon gelijk naar Nederland om z'n neus recht te laten zetten.
Nou is het wel zo dat je er voor word gewaarschuwd, en dan moet je het ook niet op gaan zoeken.
Maarja, ik heb een goeie vakantie gehad, en ik baal dat ik terug ben.
Er zijn tientallen kleine supermarktjes die zo goed als 24 uur open zijn. Bij de meeste winkels zijn dat soort dingen gewoon te krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Bartaz het volgende:
Hoe zit het daar met supermarkten? Ik heb zojuist ergens gelezen dat die er niet zijn, alleen winkels met drank en chips en zo? (Wij willen 'smorgens wel graag spek met eieren eten of zo...)
Tuurlijk zijn die er wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Bartaz het volgende:
Hoe zit het daar met supermarkten? Ik heb zojuist ergens gelezen dat die er niet zijn, alleen winkels met drank en chips en zo? (Wij willen 'smorgens wel graag spek met eieren eten of zo...)
Dik beter!! Royal Sun was naast het hotel waar ik geweest bent 'Hotel Lion'.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:30 schreef XiChico het volgende:
Ik vlieg vandaag erheen app. Royal Sun. Vanacht 00.00 daar aankomen ofzo, en dan discotheek. 30 - 35 graden daar nu.
En waarom niet? Ik zou er misschien nog wel een keer heen willen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:40 schreef ericajax het volgende:
Ik ga er iig nooit meer heen.
Dramatisch eten en de mensen bevallen me er totaal niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef kaat17 het volgende:
[..]
En waarom niet? Ik zou er misschien nog wel een keer heen willen.
lol wtf?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef St4ck3r het volgende:
aan jou gezeik te horen, zou jij mij ook niet bevallen...
je liep al te janken voordat je heenging.
Jij moet de positieve zin van het leven nog vinden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |