abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2008 @ 11:00:52 #51
198278 Valange
You said it!
pi_60374679
Morgen 17uur stap ik het vliegtuig in:)
pi_60395131
Wij zitten hier nu 5 dagen ongeveer en het is echt vet.
Het weer valt een beetje tegen, veel bewolking en we hebben pas 2 dagen echt veel zon gehad, maargoed het zou vanaf morgen beter moeten worden.

Verder zijn de Zweedse mokkels echt te lekker, maar ook niet te bereiken.
Maar er zijn genoeg andere opties.
Zelf ben ik met een Finse bezig geweest, was nice.

Voor de vrijgezellen kan ik de GoGo Girls aanraden.
Voor 10 leva krijg je een lapdance en daarna vragen ze of je seks wilt. (zuigen 80 leva en neuken 120)

Qua uitgaan kun je overal wel heen eigenlijk.
We zijn 1keer in de Orange geweest, was wel leuk.
De Lazur is vet groot en vet heet, ze hebben er gewoon geen airco.
En langs de boulevard heb je zoveel kleinere tentjes waar je flink kan feesten, echt lachen.

Uuuh dat was het wel een beetje.
Oja over die straathoertjes, pas goed op.
Zodra je met ze een gesprek aan gaat hangen ze om je heen en daarna ben je iets kwijt.
Een gast uit Zweden die we hier hebben leren kennen is zo zn telefoon kwijt geraakt.

Het regent nu dus ik ga zo maar eens ff op 't balkon chillen.
pi_60407444
Vandaag teruggekomen van 8 dagen sunnybeach. In 1 woord, GEWELDIG. Gelukkig was ons Hotel Lion volgeboekt en zijn we in een ander hotel (luxer, 5 sterren en in het centrum) overgeplaatst. Dit hotel zat naast Franky's, H.C. en op paar minuten lopen van Lazur.

Ik denk dat wij daardoor weinig last hebben gehad van de criminaliteit. Wel meegemaakt dat ons drugs werden aangeboden en een kerel van de security van Franko's (Leuke tent, J.J. de barman is ook lachen). die ons pistolen aanbiedde om te kopen. En ook 1 gaf, en een andere liet zien in zijn holster. Was 1000 leva, maar niet op ingegaan. Konden daarna ook zijn telefoon kopen maar ook niet gedaan (duh). Maar dat was gewoon heel relaxt, totaal niet opdringerig of wat dan ook.

Eigenlijk elke avond uitgegaan tot een uur of 3, soms tot 6/7, en was iedere keer fantastisch. Overal happy hour meepakken en 2 cocktails voor prijs van 1 en vaak ook gratis shotje. Gewoon beetje onderhandelen met de propper . Ook 4 tequilla voor 2 leva meegemaakt, geniaal Na het uitgaan pizza'tje halen voor het hotel bij een dansbar waar ze ook 2 danseresen hadden, en wanneer ze ons aan zagen komen wisten ze al welke ze moesten maken.

De mensen zijn in 1e opzicht erg terughoudend maar als je interesse in ze toont en met ze praat veranderen ze heel snel. (niet de rijke west-europeaan uit gaan hangen dus ). Elke dag paar cocktails bij meid van de bar in het hotel gedaan en erg leuke gesprekken mee gehad (vried werkte bij Heineken House). Zij werkte 4 dagen en had dan 1 dag vrij, en werkt ongeveer 10 uur per dag voor een (schrik niet) 400 leva. Gelukkig was dit echt een vakantiebaantje en kwam ze uit Sofia en had daar een goede baan.

Schrikbarend is het feit dat er in de winter nog geen 500 mensen wonen/werken in Sunny beach en in de zomer wel 60.000. Ook worden alle hotels gerund door maffia en is de politie idd zo corrupt als de pest (ook in de mach van mafia). Wij hebben geen problemen met taxi's gehad omdat de plekken waar wij heengingen gewoon binnen 5 minuten lopen door het centrum waren (Glade Viking en Lazur als discotheek, verder gewoon barretjes).

Veel mensen ontmoet van verschillende nationaliteiten (Deens, Fins, zweeds, noors, iers, welsh, scottish, bulgaars en oekraïne, ohja, en russisch!). Wij hebben een top vakantie gehad, het is er wat vreemd en het eten in je hotel is smakeloos maar daar kom je ook niet voor. Wij hebben alleen vandaag (vertrekdag) ontbijt gehad omdat we gewoon uitsliepen tot 13:00 - 15:00.

Iedereen die hier zo negatief doet is gewoon dom bezig geweest, want zelfs dronken hebben wij geen gekke dingen meegemaakt .

Ohja, neem alleen (genoeg) geld mee als je uitgaat, de rest heb je niet nodig en kan je alleen maar verliezen .

Als er vragen zijn, kom maar op, alles zit nog vers in mijn geheugen

[ Bericht 3% gewijzigd door ForumGek op 28-07-2008 23:23:58 ]
Fingerspitzgefühl
  maandag 28 juli 2008 @ 23:24:47 #54
117107 MarcoD
.........
pi_60407831
Heb je naast het stappen nog dingen ondernomen? Zo ja wat?
Ik ga over 1 weekie met allemaal vrienden en heb er onwijs veel zin in!!!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_60409053
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:24 schreef MarcoD het volgende:
Heb je naast het stappen nog dingen ondernomen? Zo ja wat?
Ik ga over 1 weekie met allemaal vrienden en heb er onwijs veel zin in!!!
Wij zelf hebben overdag haast niks gedaan, we hebben wel 2 keer een electro scooter gehuurd (20 leva (ong. 11 euro) voor 1 uur. We hebben voornamelijk bij het zwembad/ strand gelegen. Maar wij stonden dan ook dagelijks rond 2 uur op, dus dan is de dag al half voorbij.

Er zijn wel veel dingen die je kunt doen zoals: trabant tour (anderen waren wel gegaan, en mochten 5 keer aanduwen, maar daar zijn het trabantjes voor), naar Nessebar, dit schijnt een oud dorpje te zijn het is een schiereiland en zowel per boot vanaf het strand als met de bus (wat het goedkoopste is, namelijk 1 lev) te bereiken. Je kan een jeep safari doen, er zijn (goedkoop uitziende) waterparken en zo zijn er tal van dingen te doen. Maar je reisleiding weet daar alles vanaf.

Moet je alleen niet tot 6,5 uur in de bar hangen net zoals wij deden, want dan kan je niet om 10:00 op de afgesproken plek zijn .

Om alle zweedse te kunnen regelen moet je natuurlijk dit nummer kennen:Maskinen - Alla som inte dansar är våldtäcktsmän (http://www.youtube.com/watch?v=kDoZhMyyO94&feature=related). Wat betekend: Als je niet danst ben je een verkrachter . Deze ga je zeker horen als je veel naar Den Glade Viking of Lazur gaat. Wat imo toch wel de beste clubs zijn.

Voor snoeiharde techno/minimal moet je (overdag) naar Beach Club Mania gaan, en 's nachts naar Dance Club Mania. Daar gaan alle russen/slovenen/polen helemaal los, incl. drugs en alles. Maar echt hele goede techno . De Beach Club is gratis, de echte dance club kost 20 leva ongeveer 10 euro dus. Maar de mensen die er waren geweest vonden het publiek niet zo relaxt. Maar dat is dus begrijpelijk .

Nu lekker slapen in de hollandse zomer hitte, die airco op de kamer mis ik nu al. Ookal ben ik gruwelijk verkouden geworden daardoor
Fingerspitzgefühl
pi_60414672
nog 22 uurtjes, dan ga ik ook naar die corrupte bende
pi_60418684
Waar kun je lekker eten? (en minstens net zo belangrijk: welke tenten moeten we absoluut mijden?)
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:20:35 #58
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_60419403
Kvlieg volgende week donderdag, nog steeds geen vliegtijden bekend
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:47:10 #59
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_60419932
Vertrek vanuit A'dam: 7 aug. 04:10 - aankomst: 08:05

Terug: 18 augustus: 17:45 - aankomst in A'dam: 19.50

kheb niks gezegd!

best raar trouwens 4 uur vliegen heen?

[ Bericht 6% gewijzigd door ericajax op 29-07-2008 14:52:18 ]
10. Jari Litmanen
pi_60420905
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:47 schreef ericajax het volgende:
Vertrek vanuit A'dam: 7 aug. 04:10 - aankomst: 08:05

Terug: 18 augustus: 17:45 - aankomst in A'dam: 19.50

kheb niks gezegd!

best raar trouwens 4 uur vliegen heen?
ooit gehoord van een uur tijdsverschil met Nederland??
pi_60421569
en ook genoeg nederlandse daar?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 16:09:07 #62
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60421664
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 16:04 schreef Koentje3 het volgende:
en ook genoeg nederlandse daar?
Jawohl.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60423242
Ik dacht ook voordat ik wegging, zal wel een grote teringzooi zijn daar dan. Met criminaliteit ed. Heb er niks van gezien. Hoertjes etc wel natuurlijk.
Hebben verder prima tijd gehad. Hotel Bellevue een aanrader, pal aan het strand, mooi zwembad, schitterend uitzicht vanaf balkon.
Om niet de hele vakantie op dezelfde plek te zitten hebben we voor 35 euro een auto gehuurd. Wel een beetje brak Golfje maar ach.... Als je 10 minuten van de kust af rijd zie je het verschil tussen rijk en arm. Beetje de bergen in gereden en wat plaatsjes bezocht. En de prijzen zijn daar nog de helft goedkoper.
Doorgereden naar Varna en het zgn Golden Sands. Een tegenvaller wat mij betreft als je het veel drukkere en leukere Sunny Beach bent gewend. Golden Sands: het zand is nagenoeg hetzelfde...
Ook nog een Jeepsafari gedaan. Had er ooit een in Turkije gedaan; daar mocht je wel zelf rijden, hier dus niet , maar desondanks leuk genoeg.
Nessebar viel me zelf wat tegen. Staat op Unesco werelderfgoed? Tis meer een verkapte Bataviastad. Wat een commercieel uitgeperste shit daar.
Bulgaren zelf zijn bot en klantonvriendelijk. Maar het werkt gewoon als je dat ook terug doet, het lijkt wel of ze je dan beter begrijpen!
Uitgaan is ook prima hier. Echt je struikelt hier over de tentjes, restaurantjes, barretjes.
Zijn zelf in Orange en den Gladen Viking geweest (aanrader voor het vrouwelijk (blond) schoon!

(ohja, als je een keer van plan bent om niet de hele dag brak op het strand te liggen en wat wilt gaan doen, boek geen excursie via je reisorganisatie, is sws 20 euro meer. Aan de boulevard zitten genoeg tentjes om excursies te boeken)
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_60423413
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:49 schreef Bartaz het volgende:
Waar kun je lekker eten? (en minstens net zo belangrijk: welke tenten moeten we absoluut mijden?)
Als je veel gedronken hebt kan je overal lekker eten. Maar je wordt bijna letterlijk dood gegooid met de "chicken kebap" waar ze patat bij in gooien en die lang niet zo goed is als de nederlandse dönner (Hasret ftw!) kebap maar wel lekker fris. Ook zijn de pizza's bij de kleine tentjes langs de straat goed te eten.

Uit eten ben ik er niet geweest, dus over restaurantjes kan ik je weinig vertellen.

Qua tenten kan je wel overal naar binnen, alles is heel open vanaf de straat dus je kunt zien hoe druk het er is. Alleen bij de discotheken zie je dat niet. Ik vond Lazur toch wel een aanrader en Den Gladen Viking ook. Mania schijnt niet zo gezellig te zijn en Orange ben ik niet geweest maar lees ik hier goede dingen over. Drinken is in de discotheken wel duurder dan in de barretjes/clubs in het centrum. In de discotheken kennen ze ook geen happy hour.
Fingerspitzgefühl
pi_60467067
Maandag weg om 22.00 vertrek een week later om 9.00..
Dan kom ik dinsdag nacht aan om 2 uur op vliegveld aan. Mijn vraag hoelang duurt het vanaf het vliegveld naar sunnybeach zelf?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_60468613
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef MarcoD het volgende:
Dan kom ik dinsdag nacht aan om 2 uur op vliegveld aan. Mijn vraag hoelang duurt het vanaf het vliegveld naar sunnybeach zelf?
Zal wel niet lang duren als je op Bourgas aankomt, dat is aardig dichtbij, althans, te beoordelen op de kaart... 45 minuten of zo?
pi_60470912
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef MarcoD het volgende:
phoe klote tijd...! wij vliegen dinsdag om 19.30 .. ook niet ideaal maar kan ik tenminste nog wel uitslapen!!

als je in bulgarije iemand ziet stuiteren in de club met zn rechterhand in het gips kom ff hoi zeggen heb n.l. vorige week m'n hand gebroken
pi_60471170
Update.
Het hengstenbal is hier nu compleet losgebarsten, de laatste paar dagen stikt het hier van de Nederlanders in de discotheken. (uiteraard zonder t-shirt en een hoge Bjorn Borg box)
Beetje jammer maar goed, niet alle discotheken zitten helemaal vol.

En het weer is hier nu echt constant goed, ook erg fijn.
pi_60477576
Wij vertrekken donderdag 14-8 vanaf Schiphol om 09:45, aankomst 13:30

Beetje een klotetijd wat reizen betreft, aangezien wij 2,5 uur moeten reizen voor we in Schiphol zijn, we kunnen dus vanaf 7.45 inchecken en moeten dan dus om 5.00 thuis vertrekken... Maargoed, het scheelt wel wat qua tijd in Bugarije zelf.
pi_60485781
Gisteravond terug gekomen!.. Heb het er erg naar mijn zin gehad.. Mooi weer, veel bier en veel uitgaan. Lazur vond ik opzich wel leuk, maar had er meer van verwacht... Orange was wel erg leuk, en waren we ook vaak te vinden.. Verder dus Zon, Zee (gevult met kwallen) en bier!
pi_60487448
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Bartaz het volgende:
Wij vertrekken donderdag 14-8 vanaf Schiphol om 09:45, aankomst 13:30

Beetje een klotetijd wat reizen betreft, aangezien wij 2,5 uur moeten reizen voor we in Schiphol zijn, we kunnen dus vanaf 7.45 inchecken en moeten dan dus om 5.00 thuis vertrekken... Maargoed, het scheelt wel wat qua tijd in Bugarije zelf.
Had je een andere luchthaven moeten fixen .. Maar goed, ik wil wel ruilen hoor mag je om 23.00 uur heen en 07.00 terug
pi_60491363
Hoe zit het eigenlijk met geld wisselen, kan je dat ook op het vliegveld doen?

En heeft er iemand gevlogen met airvia/Bulgaria air? Zoja, is dat wat?:P
pi_60503866
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:59 schreef Lisa172 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met geld wisselen, kan je dat ook op het vliegveld doen?

En heeft er iemand gevlogen met airvia/Bulgaria air? Zoja, is dat wat?:P
Jep, dat kan, evenals vele wisselkantoren in Sunny Beach zelf. Let wel op de koersen die ze geven!
En die maatschappijen hebben wij ook gevlogen, tis niet heel erg comfortabel allemaal, maargoed tis maar voor 2 en half uur.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_60519276
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:08 schreef lighted het volgende:

[..]

Had je een andere luchthaven moeten fixen .. Maar goed, ik wil wel ruilen hoor mag je om 23.00 uur heen en 07.00 terug
Dat zou mooi zijn geweest als we vanaf Düsseldorf hadden kunnen vertrekken, 40 minuten rijden vanaf hier en geen ecotax...

Maargoed, we komen er toch wel, voor een week vakantie heb ik wel even wat reistijd over
pi_60595663
ben ook net terug! heb het super naar m'n zin gehad! helemaal niets van de criminaliteit gemerkt! over geld wisselen.... gewoon pinnen, is het makkelijkst en goedkoopst! de Leva zit gekoppeld aan de Euro, dus een vaste waarde!
pi_60597242
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:00 schreef Eggos het volgende:
ben ook net terug! heb het super naar m'n zin gehad! helemaal niets van de criminaliteit gemerkt! over geld wisselen.... gewoon pinnen, is het makkelijkst en goedkoopst! de Leva zit gekoppeld aan de Euro, dus een vaste waarde!
Goh, en jij was toch degene van dat vooroordeel?
pi_60597452
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:01 schreef lighted het volgende:

[..]

Goh, en jij was toch degene van dat vooroordeel?
tsja, als bijna iedereen zegt dat de kans op beroving of wat dan ook zeer groot is, dan krijg je dat!
Bulgaren zijn trouwens heel vriendelijk, als je zelf ook gewoon normaal doet! als je je gewoon normaal gedraagd heb je nergens last van, ook niet snachts om 04.00 uur alleen op de boulevard of welk aftans zijstraatje dan ook!
pi_60597761
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:10 schreef Eggos het volgende:

[..]

tsja, als bijna iedereen zegt dat de kans op beroving of wat dan ook zeer groot is, dan krijg je dat!
Bulgaren zijn trouwens heel vriendelijk, als je zelf ook gewoon normaal doet! als je je gewoon normaal gedraagd heb je nergens last van, ook niet snachts om 04.00 uur alleen op de boulevard of welk aftans zijstraatje dan ook!

Dat dacht ik al, zo werkt het gewoon overal. Als je normaal doet zal je niet zo snel last hebben denk ik. Maar wanneer je als een stel dronken mongolen rond loopt lok je het ook wel een beetje uit ..
Ik nog 2 weken wachtem , is het nog wel lekker druk met stappen enzo?
pi_60600775
Nou ik ben het toch niet helemaal met je eens.

De eerste week is een Zweedse gast waar we mee omgingen van z'n telefoon beroofd door zo'n straathoertje.
En er is een paar dagen geleden een gozer in elkaar geslagen door van die fietstaxi gasten omdat ze hem probeerde op te lichten.
Hij kon gelijk naar Nederland om z'n neus recht te laten zetten.

Nou is het wel zo dat je er voor word gewaarschuwd, en dan moet je het ook niet op gaan zoeken.
Maarja, ik heb een goeie vakantie gehad, en ik baal dat ik terug ben.
pi_60601049
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou ik ben het toch niet helemaal met je eens.

De eerste week is een Zweedse gast waar we mee omgingen van z'n telefoon beroofd door zo'n straathoertje.
En er is een paar dagen geleden een gozer in elkaar geslagen door van die fietstaxi gasten omdat ze hem probeerde op te lichten.
Hij kon gelijk naar Nederland om z'n neus recht te laten zetten.

Nou is het wel zo dat je er voor word gewaarschuwd, en dan moet je het ook niet op gaan zoeken.
Maarja, ik heb een goeie vakantie gehad, en ik baal dat ik terug ben.
tsja, dat moet je dus niet gaan doen! straathoeren zijn niet te vertrouwen, (gewone hoeren volgens mij ook niet) ik was met m'n vriendin, dus heb geen last gehad van die hoeren. Fietstaxi wordt je id voor gewaarschuwd, deze hebben wij ook niet genomen! neem gewoon het treintje of een gewone taxi! taxi wel van te voren prijs afspreken, en gewoon vriendelijk blijven! besef ook dat er mischien wel 60000 mensen zijn in sunnybeach, waar veel mensen zijn gebeuren ook nare dingen! in elke stad zijn er in het weekend berovingen en vechtpartijen! zie het als incidenten!
Het eten vond ik trouwens wel heel erg slecht! vanaf dag 1 ben ik aan de diare remmers geweest, en tussendoor nog verschillende keren buikpijn gehad! hebben 1 goed restaurant gevonden waar we ook vaak zijn blijven eten! dat was La Bamba naast the flying dutchman

[ Bericht 6% gewijzigd door Eggos op 06-08-2008 14:48:37 ]
pi_60603507
idd bij die fietstaxi's echt uit de buurt blijven, heb veel mensen gezien die er problemen mee hadden. criminaliteit vond ik ook reuze meevallen. je moet alleen niet 's nachts alleen door donkere rustige straatjes gaan lopen. blijf gewoon in de buurt van de drukke boulevard en als je daar vanaf wil pak gewoon een taxi.

ikzelf vond het eten reuze meevallen. alleen was de keuze overal hetzelfde maar de prijzen zijn goed te doen. een vriend van me is wel naar de dokter gemoete en heeft 4 spuiten in zn reet gekrege omdat hij goed ziek was maar de dokter zei dat dat van het weer kwam.

qua uitgaan vind ik de orange en glade viking echt een aanrader. en ook op het begin van de avond de flying dutchmen. lazur is wel en mooie tent maar er hangt niet echt sfeer en er zijn teveel aggresief uitziende bulgaren naar mijn mening. verder vond ik het ook leuk om vanaf een uur of 11 tot 1 uur ofzo ff in een cocktailbarretje te zitten. altijd gezellig, mooie vrouwen en je kunt er ook normaal zitten als je wilt. daarna kun je dan naar een grotere tent gaan.

ook wij hadden scooters gehuurd, ook zeker een aanrader!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_60630751
Hoe zit het daar met supermarkten? Ik heb zojuist ergens gelezen dat die er niet zijn, alleen winkels met drank en chips en zo? (Wij willen 'smorgens wel graag spek met eieren eten of zo... )
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:39:21 #83
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60631419
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Bartaz het volgende:
Hoe zit het daar met supermarkten? Ik heb zojuist ergens gelezen dat die er niet zijn, alleen winkels met drank en chips en zo? (Wij willen 'smorgens wel graag spek met eieren eten of zo... )
Er zijn tientallen kleine supermarktjes die zo goed als 24 uur open zijn. Bij de meeste winkels zijn dat soort dingen gewoon te krijgen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60632227
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:15 schreef Bartaz het volgende:
Tuurlijk zijn die er wel.
Maar in die winkels kun je idd ook drank en chips kopen.
Chips is trouwens duurder dan een pakje sigaretten.
pi_60632274
in de buurt van ons appartement (sunny victory) zat wel ergens een iets grotere supermarkt waar ze wat beter te eten broodjes hadden. ik ben er zelf niet geweest maar andere bij ons wel. ofdat die ook 24 uur per dag open was weet ik maar denk het haast van wel.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_60750821
Ben zelf alweer 2 weken terug, maar iemand nog nieuws over Sunnybeach?
Nog wat spannende verhalen?
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_60755632
Ik vlieg vandaag erheen app. Royal Sun. Vanacht 00.00 daar aankomen ofzo, en dan discotheek. 30 - 35 graden daar nu.
pi_60804692
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:30 schreef XiChico het volgende:
Ik vlieg vandaag erheen app. Royal Sun. Vanacht 00.00 daar aankomen ofzo, en dan discotheek. 30 - 35 graden daar nu.
Dik beter!! Royal Sun was naast het hotel waar ik geweest bent 'Hotel Lion'.

Fijne vakantie!
pi_60815950
volgende week
Nothing to see here, carry on
pi_60912696
morgen eindelijk
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:19:01 #91
121410 FreaCk
De Grote Beurt
pi_61017426
Het was vet!
Maar ik zoek ff de discotheeknummers op om het gevoel weer even te laten herleven
Ik heb tot nu toe alleen Eric Prydz - Pjanoo remix gevonden..
pi_61021271
Ik ga er iig nooit meer heen.
10. Jari Litmanen
pi_61022293
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:40 schreef ericajax het volgende:
Ik ga er iig nooit meer heen.
En waarom niet? Ik zou er misschien nog wel een keer heen willen.
pi_61022854
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef kaat17 het volgende:

[..]

En waarom niet? Ik zou er misschien nog wel een keer heen willen.
Dramatisch eten en de mensen bevallen me er totaal niet.
10. Jari Litmanen
pi_61024967
aan jou gezeik te horen, zou jij mij ook niet bevallen...

je liep al te janken voordat je heenging.

Jij moet de positieve zin van het leven nog vinden denk ik
pi_61025821
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:20 schreef St4ck3r het volgende:
aan jou gezeik te horen, zou jij mij ook niet bevallen...

je liep al te janken voordat je heenging.

Jij moet de positieve zin van het leven nog vinden denk ik
lol wtf?

kheb een prima vakantie gehad, alleen het eten en de mensen zijn dramatisch waardoor ik er nie nog een keer heen hoef

waar liep k dan vooraf te zeike?
10. Jari Litmanen
pi_61031240
Nou het eten en de mensen zijn beter dan in Spanje.
pi_61036836
mja het eten was idd pauper, maar verder echt een top vakantie gehad! niks meegemaakt van bulgaarse afzetterij of criminaliteit... Bij arizona was het trouwens wel goed eten maar dat is dus een van de weinige tentjes.

Top vakantie
pi_61037494
Oke, eten was pauper maar wat versta je daaronder? Kun je wat vergelijkingen maken met mid-Europese keukens?
75 topics = FIN
pi_61037742
Arizona, was dat die 20% off tent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')