abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:24:34 #1
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_60138975
------------------
pi_60141743
Ben erg benieuwd wat ik er van moet verwachten! Hoor best wel verschillende verhalen hier in het topic!
pi_60141829
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Trigalti het volgende:
Nog een tip: Loop na het uitgaan (als je in een hotel aan het strand zit) over het strand terug naar je hotel.

Que?
Overal lees je juist dat je 's nachts van het strand weg moet blijven.
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:42:00 #4
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60143466
Ik baal echt van mn vliegtijden. Heen om 20.40 en terug om 18.15
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_60144512
Stel je niet aan joh, er moet ook iemand hier om 21:00 heen (ik ook trouwens) en om 06:45 terug ofzo!

Voor de mensen die het interesseert ik ga:
21-07 - 8 dagen Hotel Lion o.b.v. halfpension
Heen: 21:00 Aankomst: 01:00
Terug: 14:30 Aankomst 16:20.
Fingerspitzgefühl
pi_60145467
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef ForumGek het volgende:
Stel je niet aan joh, er moet ook iemand hier om 21:00 heen (ik ook trouwens) en om 06:45 terug ofzo!

Me Too, alleen dan in hotel Bellevue direct aant strand.
Werd vandaag nog gebeld dat het Hotel waar ik eerst geboekt had vol zou zitten, omdat de site elk uur ververst en deze niet meer beschikbaar zou zijn. Het rare is dat ik wel een factuur heb ontvangen...
Maargoed nu dus wel goed hopenlijk.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_60145823
zoals ik het allemaal lees, ga ik dus naar het Thailand van Europa..., misschien verstandig dat ik m'n vriendin thuis laat??
pi_60148394
Bijna zover
pi_60168469
Wat kost een gewoon pilsje eigenlijk?
pi_60171102
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:19 schreef W2O het volgende:
Bijna zover
voor mij ook nog maar een paar dagen wachten. ben al vast rustig begonnen met wat spullen klaar te leggen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_60171104
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef ForumGek het volgende:

Ik ga ook naar Hotel Lion op 21-7 en ook half pension 8 dagen.
Ook 20.55 vertrek en aankomst ca. 1 uur, ga je ook met transavia?

Alleen terug is bij ons snachts. Bij jullie geen transavia?

Heb er zin in
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_60172108
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:17 schreef St4ck3r het volgende:
Wat kost een gewoon pilsje eigenlijk?
2 euro voor een halve liter kamenitza .
heineken E3,- per flesje.
pi_60172828
Zo ben net terug..
Een biertje kost 4 leva voor een halve liter kamenitza en dat is lekker bier, maar wij zopen alleen maar heineken. Met mijn maat is het goed afgelopen maar jongens serieus kijk uit met alleen lopen want het gebeurd er meer. Gister in Aquapark action geweest en viel eigenlijk wat tegen.. Het water was er erg koud wat eigenlijk niet erg was maar gister was het ook maar 25 graden in Sunny beach. Het ligt midden in een sloppenwijk en de trappen zijn zo ontzettend hoog en je moet echt lang lopen voor een paar seconden plezier. De glijbanen gaan ongelovelijk hard waardoor je niets ziet omdat er allemaal water in je gezicht spetterd en je kan niet ademen.

Voor de rest een super vakantie gehad en zal er zo nog een keer heen gaan al was 8 dagen eigenlijk wel iets te kort maar echt een aanradertje is Sunny Beach..!

ThumpingThunder
pi_60172875
Oeps.. Dat zal dan wel een goedkope vakantie worden xD

Wij zitten geloof ik in Sunny Beach.. Dus zal wel goed komen
pi_60173469
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo ben net terug..
Een biertje kost 4 leva voor een halve liter kamenitza en dat is lekker bier, maar wij zopen alleen maar heineken. Met mijn maat is het goed afgelopen maar jongens serieus kijk uit met alleen lopen want het gebeurd er meer. Gister in Aquapark action geweest en viel eigenlijk wat tegen.. Het water was er erg koud wat eigenlijk niet erg was maar gister was het ook maar 25 graden in Sunny beach. Het ligt midden in een sloppenwijk en de trappen zijn zo ontzettend hoog en je moet echt lang lopen voor een paar seconden plezier. De glijbanen gaan ongelovelijk hard waardoor je niets ziet omdat er allemaal water in je gezicht spetterd en je kan niet ademen.

Voor de rest een super vakantie gehad en zal er zo nog een keer heen gaan al was 8 dagen eigenlijk wel iets te kort maar echt een aanradertje is Sunny Beach..!

ThumpingThunder
Nog leuke dronken verhalen?
Kom ik vast een beetje in de stemming voor dinsdag.
pi_60174461
Kun je daar ook makkelijk een auto huren of ed. om het een en ander te verkennen in het binnenland?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:19:19 #17
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60178624
Hoe reken je zo'n lev nu eigenlijk om? 1 Lev = 50 eurocent?

Enne, mensen die al geweest zijn. Wat betaal je voor een normaal glas Bulgaars bier. Dus gene halve liters oid, gewoon een simpel glas wat je hier in de kroeg ook krijgt...
-Landskampioen 2005-2008
pi_60182026
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo ben net terug..

ThumpingThunder
Is het echt zo gevaarlijk snachts? is er een bepaalde doelgroep waar ze het op munten? ik ga 30 juli voor een weekje met m'n vriendin, zijn allebei 27 jaar. vind het wel zo prettig om savonds/snacht gewoon normaal naar m'n hotel kan gaan zonder dat ik ieder straatje eerst moet inspecteren voordat ik doorloop .
in ieder geval maar alleen contant geld meenemen als je er op uit gaat
pi_60186687
Zo, ben gister terug gekomen! Was echt een supervakantie! Heerlijk uitgegaan elke avond en helemaal geen last gehad van de vervelende dingen 's nachts waar hier allemaal over gesproken wordt. Ik ben meerdere keren alleen naar het hotel gekomen na het uitgaan. Gewoon in m'n eentje een taxi gepakt voor 10 lev, onwijs makkelijk. Bij mij was dit altijd al wel weer als het licht was, misschien dat dit scheelt. Maar dus echt geen last gehad van al die enge dingen waar over gesproken wordt. We hebben wel exress geen fietstaxi's genomen, die schijnen wel gevaarlijk te zijn en ik ben 's nachts ook niet op het strand geweest. Maar waarom zou je, dan hoor je toch heerlijk los te gaan. Alles is tot minimaal 6 uur open, dus wat heb je dan op het strand te zoeken?
Mijn avonden zagen er meest zo uit: eerst laat eten(zoek wel goede restaurants op), dan MEXO, Orange, Flying Dutchman o.i.d. en eindigen in Den Glade Viking!
Glade Viking is echt een supertent vind ik! Begin van de avond heel veel Scandinaviers, maar naarmate de avond vordert vertrekken die allemaal. En uiteindelijk blijf je over met voornamelijk Nederlanders! Helemaal super!
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
pi_60186723
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Katana het volgende:

Enne, mensen die al geweest zijn. Wat betaal je voor een normaal glas Bulgaars bier. Dus gene halve liters oid, gewoon een simpel glas wat je hier in de kroeg ook krijgt...
Ja, zo rekenden wij altijd wel gewoon. Volgens de omwisselkantoren daar is het 1 lev=1,91 euro.
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
pi_60190338
Nouja gevaarlijk als je door 10 man in kofferbak gesleurd wordt is het best gevaarlijk als je nagaat dat dat vaker gebeurd.. Fietstaxi moet je idd niet nemen wat een debielen.

En dronken verhalen: Naar de hoeren, vriend die tattoo zet in dronken bui, stripteases, godse gek doen in disco oftewel een supervakantie hebben..
pi_60191517
doet me een beetje denken aan die film Hostel! misschien moet ik die film maar weer eens kijken, ben ik in ieder geval op het ergste voorbereid
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:58:18 #23
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60191748
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:38 schreef Michelangeloo het volgende:

[..]

Ja, zo rekenden wij altijd wel gewoon. Volgens de omwisselkantoren daar is het 1 lev=1,91 euro.
Ok, duidelijk! Dank voor je antwoord! Enne, wat betaalde je voor een glas normaal bier (geen halve liter oid)
-Landskampioen 2005-2008
pi_60193125
tvp
pi_60193662
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef Katana het volgende:

[..]

Ok, duidelijk! Dank voor je antwoord! Enne, wat betaalde je voor een glas normaal bier (geen halve liter oid)
je hebt alleen maar bier vanaf 0.3 liter en daar betaal je 2 of 3 lev(bef zoals wij dat noemde) voor..
pi_60215103
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:22 schreef kaat17 het volgende:

[..]

Ik ga ook naar Hotel Lion op 21-7 en ook half pension 8 dagen.
Ook 20.55 vertrek en aankomst ca. 1 uur, ga je ook met transavia?

Alleen terug is bij ons snachts. Bij jullie geen transavia?

Heb er zin in
Ik vlieg echt exact op 21:00, en niet met Transavia, was dat maar zo. Nee ik vlieg heen met VIM-Avia, iets russisch. En terug met Balkan Holliday Air.

Dus misschien kom ik wel helemaal niet aan
Fingerspitzgefühl
pi_60216036

Ik moest lachen!
pi_60218749
Over 2 dagen zitten we er. Gewoon 10 meter van het strand af, fucking ideaal!
  zondag 20 juli 2008 @ 09:38:02 #30
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60220788
Morgen is het zo ver! 15 dagen Sunnybeach!
Zin an!
-Landskampioen 2005-2008
pi_60221969
Gezellig, waar gaan we meeten
pi_60222258
Wou alleen gaan maar na dat verhaal van ThumpingThunder vind ik t toch niet echt een strak plan
pi_60227452
Donderdag ook eindelijk die kant op, 11 dagen sunny beach
pi_60238865
Vanavond het vliegtuig in (A)
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_60258880
ik ben alweer 2 weekjes terug geweldige vakantie gehad!! maar ik heb niets van al dat gevaarlijke gemerkt misschien zat ons hotel ook aan de goede kant (dichtbij lazur) en in de discotheken waren de biertjes 4/5 lev maar je kon (vooral bij de restaurants) ook voor 1,5 lev een halve liter krijgen met goed bier:d!
pi_60261883
Half 3 vanmiddag ga ik richting Schiphol.
pi_60275206
Ben gisteren teruggekomen en heb een fantastische vakantie gehad. van te voren was ik nog wel een beetje bang voor de criminalieteit in sunny beach, maar dat valt echt reuze mee. ik heb echt nergens last van gehad en heb mij ook nooit onveillig gevoeld. heb wel verhalen van andere gehoord, maar als je geen domme dingen doet gebeurd je niets. wat je sowieso niet moet doen is wildplassen en met een hoertje naar het strand gaan en altijd een prijs afspreken met een taxi voor dat je instapt. qua discotheken vond ik lazur supervet en de mooiste dames waren in de viking (zweedse dames ) Orange vond ik niet zo leuk vooral ook omdat de orange zo afgelegen ligt een woonwijk. flying dutchmen is ook wel leuk, maar is wel erg klein. En de prijzen zijn eigenlijk het zelfde als in nederland maar dan in leva verder proberen de bulgaren je daar wel veel af te zetten.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:11:42 #38
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60295005
Ook net terug en een supertijd gehad. Zoals hierboven vermeld valt het reuze mee met die criminaliteit als je gewoon niet alleen 's nachts over de boulevard/strand loopt. Wij waren daar sowieso nooit 's nachts want dan zaten wij in de Orange/Lazur/Glade Viking/Disco Mania. De prijzen zijn goed te doen en de vrouwen, damn. Met name in Den Glade Viking lopen de mooiste scandinaviėrs rond, maar goed daarbij liep ik de hardste blauwtjes, puur omdat je Nederlands bent, ik had meer succes bij de Nederlandse en Ierse.
Ook nog even in de Playboy Bar geweest, toch even die dames checken en een lapdance krijgen. Ook de Disco Mania is een aanrader, dikke techno werd er gedraaid toen wij er heengingen. Bijna alleen maar Bulgaren/Serviėrs/Russen daar, maar die gingen net zo los.
Ook een mooi verhaal is dat wij op een avond in de Viking compleet losgingen toen DJ Kato daar draaide en toen wij rond 6 uur daar weggingen nog even een chicken kebab haalden wij die vent daar tegen kome. Vet aardige vent, lang mee gepraat en nog een een cd van hem gekregen.
Topvakantie dus.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_60305537
Fijn om te horen! Heb er superveel zin in! Morgenochtend 11:05 gaan we de lucht in
pi_60326868
Hoe zijn de chicks? Veel blondines? Daar lees ik niks over namelijk. Vorige topic inmiddels doorgelezen. Ik (Wij) gaan naar Royal Sun appartementen oid.. hoe is dat? Is namelijk net nieuw als het goed is !

[ Bericht 63% gewijzigd door XiChico op 24-07-2008 20:19:55 ]
pi_60327568
Wat een kutland, na het lezen van dit topic. Allemaal hoerenlopers, en gare praktijken. Naja ga er over 2 weken heen, mag hopen dat het beter is als jullie doen voorspellen.
pi_60328857
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 20:42 schreef XiChico het volgende:
Wat een kutland, na het lezen van dit topic. Allemaal hoerenlopers, en gare praktijken. Naja ga er over 2 weken heen, mag hopen dat het beter is als jullie doen voorspellen.
Maar toch ga je er heen omdat het goed in je budgetje paste? Volgend jaar maar weer het hele jaar sparen voor Lloret!
pi_60331661
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 21:42 schreef lighted het volgende:

[..]

Maar toch ga je er heen omdat het goed in je budgetje paste? Volgend jaar maar weer het hele jaar sparen voor Lloret!
Vriend van mij is er vorig jaar geweest! Maar ik zit nu dus een beetje te google'en, en als je zoekt op: "Robbed in sunny beach" kom je aardig wat verhalen tegen. LLoret vind ik ook niet echt wat, vorig jaar Alanya, was uitstekend, dat volgend jaar maar weer doen.

And remember, money ain't a thing (I just can't afford to go to Miami).
quote:
and he said 200lv, 50lv each. we refused to pay 200, so we were arguing and he got his mobile phone and told us there would be alot of trouble and that his mafia boss would be coming to sort it out. he kept the cameras and wouldnt return them so we dicided to leave quickly.
quote:
on our third night i was walking to the supermarket alone, i was attacked by approx 12 local bulgarian youths who stole all of my jewellery(2 9ct gold chains & bracelet) and also my watch, money and phone. i tried to report this to the police but when we arrived at the station in the morning there were around 25 tourists already there for similar reasons
quote:
hi, just returned from 2 weeks in sunny beach and it was like you said a nightmare! prostitutes frisking guys to steal wallets, beggars, con men!!! My daughter and her boyfriend where in a club and got a gun put in one of their 17 year old pals mouth and told if they didnt pay 100 levs they where going to shoot him
Oke, ergens een plek waar ik daar een doorgeladen pipa kan kopen? 4 good price?
pi_60335116
van de week ook in het nieuws dat de EU Bulgarije flink op z'n donder heeft gegeven! het is daar gewoon een grote corrupte criminele bende! ik ga zelf a.s. woensdag ook met m'n vriendin, als ik dit zo allemaal lees heb ik er helemaal geen zin in! maargoed we maken er wel wat van. m'n creditcard blijft in ieder geval in Nederland.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:51:35 #45
198278 Valange
You said it!
pi_60342731
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:47 schreef XiChico het volgende:

[..]

Vriend van mij is er vorig jaar geweest! Maar ik zit nu dus een beetje te google'en, en als je zoekt op: "Robbed in sunny beach" kom je aardig wat verhalen tegen. LLoret vind ik ook niet echt wat, vorig jaar Alanya, was uitstekend, dat volgend jaar maar weer doen.

And remember, money ain't a thing (I just can't afford to go to Miami).
[..]

[..]

[..]

Oke, ergens een plek waar ik daar een doorgeladen pipa kan kopen? 4 good price?
Als je "robbed in Amsterdam" zoekt bij Google kom je vast ook genoeg verhalen tegen. Dus ik vind het een beetje kort door de bocht;)

En als je zoekt op " I had a great vacation in sunnybeach" kom je vast ook wel verhalen tegen, dus ik maak me niet zo druk

oja: app. Royal sun van 28 juli-7aug met 17 man.
pi_60342813
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:14 schreef Eggos het volgende:
van de week ook in het nieuws dat de EU Bulgarije flink op z'n donder heeft gegeven! het is daar gewoon een grote corrupte criminele bende! ik ga zelf a.s. woensdag ook met m'n vriendin, als ik dit zo allemaal lees heb ik er helemaal geen zin in! maargoed we maken er wel wat van. m'n creditcard blijft in ieder geval in Nederland.
Eensch.
Volgens mij behoort Adam/Rdam whatever ook tot 1 van de crimineelste steden ..
Ik snap het wel maar je moet gewoon de tips opvolgen en zorgen dat je iig niets uitlokt, ik ga me er iig niet druk over lopen maken want ik heb geen zin om een vakantie te hebben waar ik de hele tijd een oogje in het zeil moet houden.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:15:26 #47
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_60344558
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Katana het volgende:

Ze hebben geen kleine glazen
Gemiddeld zon 75 cent - 1 euro per halve liter.
Flesjes bier (uitgaan) Kamenitza idd 4 lev (2 euro)
------------------
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:16:40 #48
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_60344589
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Que?
Overal lees je juist dat je 's nachts van het strand weg moet blijven.
Met een paar man, meestal als het al licht wordt, is gewoon relaxt over de branding lopen en niet door de stad te hoeven.
------------------
pi_60361017
serieus je hoeft daar echt niet bang te zijn. ik had ook zo mijn twijfels toen ik ging. maar heb mij nooit onveillig of wat dan ook gevoeld. het is waarschijnlijk veiliger dan een woensdagnacht om 03.00 in a'dam. je moet alleen geen domme dingen doen, elk foutje grijpen die bulgaren aan om geld van je te ontvangen. er is maar 1 ding waar ik mij aan gestoord heb in sunny beach en dat zijn van die mafkezen die in het centrum met slangen en krokodillen rondlopen.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 15:16:55 #50
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60361260
Die vond ik juist tof.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')