abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:24:34 #1
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_60138975
------------------
pi_60141743
Ben erg benieuwd wat ik er van moet verwachten! Hoor best wel verschillende verhalen hier in het topic!
pi_60141829
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Trigalti het volgende:
Nog een tip: Loop na het uitgaan (als je in een hotel aan het strand zit) over het strand terug naar je hotel.

Que?
Overal lees je juist dat je 's nachts van het strand weg moet blijven.
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:42:00 #4
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60143466
Ik baal echt van mn vliegtijden. Heen om 20.40 en terug om 18.15
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_60144512
Stel je niet aan joh, er moet ook iemand hier om 21:00 heen (ik ook trouwens) en om 06:45 terug ofzo!

Voor de mensen die het interesseert ik ga:
21-07 - 8 dagen Hotel Lion o.b.v. halfpension
Heen: 21:00 Aankomst: 01:00
Terug: 14:30 Aankomst 16:20.
Fingerspitzgefühl
pi_60145467
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef ForumGek het volgende:
Stel je niet aan joh, er moet ook iemand hier om 21:00 heen (ik ook trouwens) en om 06:45 terug ofzo!

Me Too, alleen dan in hotel Bellevue direct aant strand.
Werd vandaag nog gebeld dat het Hotel waar ik eerst geboekt had vol zou zitten, omdat de site elk uur ververst en deze niet meer beschikbaar zou zijn. Het rare is dat ik wel een factuur heb ontvangen...
Maargoed nu dus wel goed hopenlijk.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_60145823
zoals ik het allemaal lees, ga ik dus naar het Thailand van Europa..., misschien verstandig dat ik m'n vriendin thuis laat??
pi_60148394
Bijna zover
pi_60168469
Wat kost een gewoon pilsje eigenlijk?
pi_60171102
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:19 schreef W2O het volgende:
Bijna zover
voor mij ook nog maar een paar dagen wachten. ben al vast rustig begonnen met wat spullen klaar te leggen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_60171104
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef ForumGek het volgende:

Ik ga ook naar Hotel Lion op 21-7 en ook half pension 8 dagen.
Ook 20.55 vertrek en aankomst ca. 1 uur, ga je ook met transavia?

Alleen terug is bij ons snachts. Bij jullie geen transavia?

Heb er zin in
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
pi_60172108
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:17 schreef St4ck3r het volgende:
Wat kost een gewoon pilsje eigenlijk?
2 euro voor een halve liter kamenitza .
heineken E3,- per flesje.
pi_60172828
Zo ben net terug..
Een biertje kost 4 leva voor een halve liter kamenitza en dat is lekker bier, maar wij zopen alleen maar heineken. Met mijn maat is het goed afgelopen maar jongens serieus kijk uit met alleen lopen want het gebeurd er meer. Gister in Aquapark action geweest en viel eigenlijk wat tegen.. Het water was er erg koud wat eigenlijk niet erg was maar gister was het ook maar 25 graden in Sunny beach. Het ligt midden in een sloppenwijk en de trappen zijn zo ontzettend hoog en je moet echt lang lopen voor een paar seconden plezier. De glijbanen gaan ongelovelijk hard waardoor je niets ziet omdat er allemaal water in je gezicht spetterd en je kan niet ademen.

Voor de rest een super vakantie gehad en zal er zo nog een keer heen gaan al was 8 dagen eigenlijk wel iets te kort maar echt een aanradertje is Sunny Beach..!

ThumpingThunder
pi_60172875
Oeps.. Dat zal dan wel een goedkope vakantie worden xD

Wij zitten geloof ik in Sunny Beach.. Dus zal wel goed komen
pi_60173469
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo ben net terug..
Een biertje kost 4 leva voor een halve liter kamenitza en dat is lekker bier, maar wij zopen alleen maar heineken. Met mijn maat is het goed afgelopen maar jongens serieus kijk uit met alleen lopen want het gebeurd er meer. Gister in Aquapark action geweest en viel eigenlijk wat tegen.. Het water was er erg koud wat eigenlijk niet erg was maar gister was het ook maar 25 graden in Sunny beach. Het ligt midden in een sloppenwijk en de trappen zijn zo ontzettend hoog en je moet echt lang lopen voor een paar seconden plezier. De glijbanen gaan ongelovelijk hard waardoor je niets ziet omdat er allemaal water in je gezicht spetterd en je kan niet ademen.

Voor de rest een super vakantie gehad en zal er zo nog een keer heen gaan al was 8 dagen eigenlijk wel iets te kort maar echt een aanradertje is Sunny Beach..!

ThumpingThunder
Nog leuke dronken verhalen?
Kom ik vast een beetje in de stemming voor dinsdag.
pi_60174461
Kun je daar ook makkelijk een auto huren of ed. om het een en ander te verkennen in het binnenland?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  vrijdag 18 juli 2008 @ 00:19:19 #17
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60178624
Hoe reken je zo'n lev nu eigenlijk om? 1 Lev = 50 eurocent?

Enne, mensen die al geweest zijn. Wat betaal je voor een normaal glas Bulgaars bier. Dus gene halve liters oid, gewoon een simpel glas wat je hier in de kroeg ook krijgt...
-Landskampioen 2005-2008
pi_60182026
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo ben net terug..

ThumpingThunder
Is het echt zo gevaarlijk snachts? is er een bepaalde doelgroep waar ze het op munten? ik ga 30 juli voor een weekje met m'n vriendin, zijn allebei 27 jaar. vind het wel zo prettig om savonds/snacht gewoon normaal naar m'n hotel kan gaan zonder dat ik ieder straatje eerst moet inspecteren voordat ik doorloop .
in ieder geval maar alleen contant geld meenemen als je er op uit gaat
pi_60186687
Zo, ben gister terug gekomen! Was echt een supervakantie! Heerlijk uitgegaan elke avond en helemaal geen last gehad van de vervelende dingen 's nachts waar hier allemaal over gesproken wordt. Ik ben meerdere keren alleen naar het hotel gekomen na het uitgaan. Gewoon in m'n eentje een taxi gepakt voor 10 lev, onwijs makkelijk. Bij mij was dit altijd al wel weer als het licht was, misschien dat dit scheelt. Maar dus echt geen last gehad van al die enge dingen waar over gesproken wordt. We hebben wel exress geen fietstaxi's genomen, die schijnen wel gevaarlijk te zijn en ik ben 's nachts ook niet op het strand geweest. Maar waarom zou je, dan hoor je toch heerlijk los te gaan. Alles is tot minimaal 6 uur open, dus wat heb je dan op het strand te zoeken?
Mijn avonden zagen er meest zo uit: eerst laat eten(zoek wel goede restaurants op), dan MEXO, Orange, Flying Dutchman o.i.d. en eindigen in Den Glade Viking!
Glade Viking is echt een supertent vind ik! Begin van de avond heel veel Scandinaviers, maar naarmate de avond vordert vertrekken die allemaal. En uiteindelijk blijf je over met voornamelijk Nederlanders! Helemaal super!
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
pi_60186723
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Katana het volgende:
Hoe reken je zo'n lev nu eigenlijk om? 1 Lev = 50 eurocent?

Enne, mensen die al geweest zijn. Wat betaal je voor een normaal glas Bulgaars bier. Dus gene halve liters oid, gewoon een simpel glas wat je hier in de kroeg ook krijgt...
Ja, zo rekenden wij altijd wel gewoon. Volgens de omwisselkantoren daar is het 1 lev=1,91 euro.
De wereld is een pretpark - Enjoy it, don't destroy it!
pi_60190338
Nouja gevaarlijk als je door 10 man in kofferbak gesleurd wordt is het best gevaarlijk als je nagaat dat dat vaker gebeurd.. Fietstaxi moet je idd niet nemen wat een debielen.

En dronken verhalen: Naar de hoeren, vriend die tattoo zet in dronken bui, stripteases, godse gek doen in disco oftewel een supervakantie hebben..
pi_60191517
doet me een beetje denken aan die film Hostel! misschien moet ik die film maar weer eens kijken, ben ik in ieder geval op het ergste voorbereid
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:58:18 #23
38039 Katana
Snoekduiker
pi_60191748
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:38 schreef Michelangeloo het volgende:

[..]

Ja, zo rekenden wij altijd wel gewoon. Volgens de omwisselkantoren daar is het 1 lev=1,91 euro.
Ok, duidelijk! Dank voor je antwoord! Enne, wat betaalde je voor een glas normaal bier (geen halve liter oid)
-Landskampioen 2005-2008
pi_60193125
tvp
pi_60193662
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef Katana het volgende:

[..]

Ok, duidelijk! Dank voor je antwoord! Enne, wat betaalde je voor een glas normaal bier (geen halve liter oid)
je hebt alleen maar bier vanaf 0.3 liter en daar betaal je 2 of 3 lev(bef zoals wij dat noemde) voor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')