Que?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:23 schreef Trigalti het volgende:
Nog een tip: Loop na het uitgaan (als je in een hotel aan het strand zit) over het strand terug naar je hotel.
Me Too, alleen dan in hotel Bellevue direct aant strand.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef ForumGek het volgende:
Stel je niet aan joh, er moet ook iemand hier om 21:00 heen (ik ook trouwens) en om 06:45 terug ofzo!
Voor de mensen die het interesseert ik ga:
21-07 - 8 dagen Hotel Lion o.b.v. halfpension
Heen: 21:00 Aankomst: 01:00
Terug: 14:30 Aankomst 16:20.
voor mij ook nog maar een paar dagen wachten. ben al vast rustig begonnen met wat spullen klaar te leggen.quote:
Ik ga ook naar Hotel Lion op 21-7 en ook half pension 8 dagen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:23 schreef ForumGek het volgende:
Stel je niet aan joh, er moet ook iemand hier om 21:00 heen (ik ook trouwens) en om 06:45 terug ofzo!
Voor de mensen die het interesseert ik ga:
21-07 - 8 dagen Hotel Lion o.b.v. halfpension
Heen: 21:00 Aankomst: 01:00
Terug: 14:30 Aankomst 16:20.
Nog leuke dronken verhalen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo ben net terug..
Een biertje kost 4 leva voor een halve liter kamenitza en dat is lekker bier, maar wij zopen alleen maar heineken. Met mijn maat is het goed afgelopen maar jongens serieus kijk uit met alleen lopen want het gebeurd er meer. Gister in Aquapark action geweest en viel eigenlijk wat tegen.. Het water was er erg koud wat eigenlijk niet erg was maar gister was het ook maar 25 graden in Sunny beach. Het ligt midden in een sloppenwijk en de trappen zijn zo ontzettend hoog en je moet echt lang lopen voor een paar seconden plezier. De glijbanen gaan ongelovelijk hard waardoor je niets ziet omdat er allemaal water in je gezicht spetterd en je kan niet ademen.
Voor de rest een super vakantie gehad en zal er zo nog een keer heen gaan al was 8 dagen eigenlijk wel iets te kort maar echt een aanradertje is Sunny Beach..!
ThumpingThunder
Is het echt zo gevaarlijk snachts? is er een bepaalde doelgroep waar ze het op munten? ik ga 30 juli voor een weekje met m'n vriendin, zijn allebei 27 jaar. vind het wel zo prettig om savonds/snacht gewoon normaal naar m'n hotel kan gaan zonder dat ik ieder straatje eerst moet inspecteren voordat ik doorloopquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:42 schreef ThumpingThunder het volgende:
Zo ben net terug..
Een biertje kost 4 leva voor een halve liter kamenitza en dat is lekker bier, maar wij zopen alleen maar heineken. Met mijn maat is het goed afgelopen maar jongens serieus kijk uit met alleen lopen want het gebeurd er meer. Gister in Aquapark action geweest en viel eigenlijk wat tegen.. Het water was er erg koud wat eigenlijk niet erg was maar gister was het ook maar 25 graden in Sunny beach. Het ligt midden in een sloppenwijk en de trappen zijn zo ontzettend hoog en je moet echt lang lopen voor een paar seconden plezier. De glijbanen gaan ongelovelijk hard waardoor je niets ziet omdat er allemaal water in je gezicht spetterd en je kan niet ademen.
Voor de rest een super vakantie gehad en zal er zo nog een keer heen gaan al was 8 dagen eigenlijk wel iets te kort maar echt een aanradertje is Sunny Beach..!
ThumpingThunder
Ja, zo rekenden wij altijd wel gewoon. Volgens de omwisselkantoren daar is het 1 lev=1,91 euro.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 00:19 schreef Katana het volgende:
Hoe reken je zo'n lev nu eigenlijk om? 1 Lev = 50 eurocent?
Enne, mensen die al geweest zijn. Wat betaal je voor een normaal glas Bulgaars bier. Dus gene halve liters oid, gewoon een simpel glas wat je hier in de kroeg ook krijgt...
Ok, duidelijk! Dank voor je antwoord! Enne, wat betaalde je voor een glas normaal bier (geen halve liter oid)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:38 schreef Michelangeloo het volgende:
[..]
Ja, zo rekenden wij altijd wel gewoon. Volgens de omwisselkantoren daar is het 1 lev=1,91 euro.
je hebt alleen maar bier vanaf 0.3 liter en daar betaal je 2 of 3 lev(bef zoals wij dat noemde) voor..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef Katana het volgende:
[..]
Ok, duidelijk! Dank voor je antwoord! Enne, wat betaalde je voor een glas normaal bier (geen halve liter oid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |