abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66727816
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef spacerabbit het volgende:
Hallo,

ik ga dit jaar naar Sunnybeach met een aantalvrienden.
ik heb enkele vragen:

Wat kost gemiddeld een mix drankje in een discotheek ( Malibu/whiskey/baco etc )
Wat voor activiteiten zijn er? ( kan je scooters, crossers huren )
Kan je in een discotheek een fles alcohol halen en wat is de prijs ongeveer?
Is er drugs te koop. Xtc, wiet?

Mvg
Als ik jou was zou ik de drugs gewoon links laten liggen daar.
Gewoon lekker zuipen en meer niet.

Een Bulgaar vertelde ons dat als je daar word gesnaaid met 1 joint, je zo 2 jaar de bak in word gegooid.
Dus dat is een flink risico.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:30:50 #152
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66727846
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:38 schreef spacerabbit het volgende:
Hallo,

ik ga dit jaar naar Sunnybeach met een aantalvrienden.
ik heb enkele vragen:

Wat kost gemiddeld een mix drankje in een discotheek ( Malibu/whiskey/baco etc )
Wat voor activiteiten zijn er? ( kan je scooters, crossers huren )
Kan je in een discotheek een fles alcohol halen en wat is de prijs ongeveer?
Is er drugs te koop. Xtc, wiet?

Mvg
Mixdrankjes worden daar ook elk jaar duurder, maar zitten sowieso onder de NL prijs.
Scooters/Crossers/Golfkarretjes volop aanwezig.
Ligt eraan welke tent, verschilt nogal maar is zeker mogelijk.
Wij kregen wiet aangeboden, maar hadden er geen behoefte aan. XTC niet tegengekomen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66737835
Ok, Ik heb nu nog geen idee wat een mixdrankje kost!
Ik ben gewoon gewend om een joint te roken nadat ik ben uitgegaan. Ik dacht dat in zulke landen XTC juist populair was. Ik wil gewoon lekker is een keer op vakantie een pilletje nemen of een jointje roken.
Zijn er nog restaurants waar ik volgens jullie echt naar toe moet gaan! Kan je scooter rijden zonder enige rijbewijs/certificaat? Hoe zit het met winkels ( kleding, allemaal faker dan fake spul? )
Welke talen worden daar gesproken?
Welke valuta heb je! Wat zijn de waarde van de briefjes, niet dat ik 1000 euro wissel en gelijk in een clip van lil wayne kan spelen omdat ik zoveel briefjes heb!
Zijn de aqua parken wat?
Zijn er nog andere activiteiten te doen!
wat voor vrouwen zijn er?
Zijn er veel mokkels uit NL!
Wat kosten die hoeren, ik zou er best wel 10 meenemen en gewoon naakt door het appartement laten huppelen!
Bedankt dat de vorige members hebben gereageerd
pi_66738013
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:08 schreef spacerabbit het volgende:
Ik ben gewoon gewend om een joint te roken nadat ik ben uitgegaan. Ik dacht dat in zulke landen XTC juist populair was. Ik wil gewoon lekker is een keer op vakantie een pilletje nemen of een jointje roken.
Zijn er nog restaurants waar ik volgens jullie echt naar toe moet gaan! Kan je scooter rijden zonder enige rijbewijs/certificaat? Hoe zit het met winkels ( kleding, allemaal faker dan fake spul? )
Welke valuta heb je! Wat zijn de waarde van de briefjes, niet dat ik 1000 euro wissel en gelijk in een clip van lil wayne kan spelen omdat ik zoveel briefjes heb!
Zijn de aqua parken wat?
Wat kosten die hoeren, ik zou er best wel 10 meenemen en gewoon naakt door het appartement laten huppelen!
lil wayne

ik raad je die drugs echt af want de politie is niet vriendelijk daar en het is behoorlijk corrupt.
rijbewijs enzo heb je niet nodig voor die scooters, wij hoefden geen eens een helm op.
de scandinavische chicks zijn echt hot maar, vooral de zweden, arrogant. weinig nederlandse meiden gezien daar. Ohja en voor die hoeren zou ik gewoon naar de hoerentent gaan, die zitten er genoeg. Maar ook daar moet je oppassen!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:14:45 #155
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66738079
quote:
Zijn de aqua parken wat?
Even kijken wa tik voor je kan beantwoorden:
- Mixdrankjes denk aan rond de 3 euro voor baco
- Wiet is wel te regelen, ik weet alleen niet of je bij zo'n deal beroofd of verkracht wordt
- Restaurant aanrader: The Fat Cat
- Kleding is faker dan fake
- Er wordt zeer gebrekkig Engels gesproken
- Bulgaarse Lev is de valuta en 2 lev is ongeveer 1 euro
- Vrouwen zijn voornamelijk Scandinavisch, Nederlands en Engels
- Scandi's zijn mooier dan NL'ers maar veel lastiger te regelen
- Voor 10 lev heb je een lapdance in de Playboy, 100 lev mag je haar neuken
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66742894
quote:
pi_66861119
Ben hier afgelopen jaar geweest en godver wat baal ik dat niemand er nog een keer heen wilde.
Het walhalla voor stappen, goedkoop drinken en de perfecte stranden. Alleen jammer dat de bulgaren zo corrupt zijn.

Ga dit jaar naar Salou maar baal ervan dat ik niet weer naar SB kan gaan. Iedereen die gaat kan echt op een topvakantie rekenen. Het is gewoon 1 groot gebied met restaurants, barretjes, hotels en discotheken. Beter kun je het niet treffen en er hangt gewoon 1 grote vakantiesfeer daar!!!
pi_67330184
11augustus daarheen!!

eerst lloret gehad, toen salou en vorige zomer Chersonissos. dan kan sunny beach niet missen
pi_67331529
Toen ik er was waren de cocktails en mixdrankjes vet goedkoop

4 cocktails voor 9 of 10 euro
halve liter bier 50 cent in sommige barren.

het eten was alleen overal hetzelfde daar, dat viel wel tegen.
vooral aan de boulevard was het eten slecht en nog duur ook.
Nothing to see here, carry on
pi_67446439
Sunnybeach is de shit. In 2007 geweest, relaxte vakantie gehad. De hele dag in het zwembad liggen en mojito's bestellen (die ze dan naar je toe komen brengen terwijl je op je ligbedje ligt ) en de hele nacht feesten of met Duitsers knokken. Toll.
pi_67451475
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Bananenman het volgende:
Sunnybeach is de shit. In 2007 geweest, relaxte vakantie gehad. De hele dag in het zwembad liggen en mojito's bestellen (die ze dan naar je toe komen brengen terwijl je op je ligbedje ligt ) en de hele nacht feesten of met Duitsers knokken. Toll.
Die zwembaden waar een bar inzit Dat je gewoon in het water zit en toch kunt zuipen
pi_67476053
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 01:43 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Die zwembaden waar een bar inzit Dat je gewoon in het water zit en toch kunt zuipen
Daar zat ik vorig jaar.
Hotel Victoria.
Alleen jammer dat dat barpersoneel zo traag was als dikke stront...
pi_67596369
wat ik kut vond van sunny beach waren al die gare oost blokkers. dat volk staat mij dus echt niet aan, ze zijn lelijk en ze kijken allemaal zo sneaky en agressief uit de ogen en ze proberen je van alle kanten te rippen.
een vriend van mij werd gewoon geript door de politie, hij moest 500 lev betalen voor wildplassen of anders een paar dagen in de jilla. uiteindelijk heeft hij 300 lev betaalt en vonden ze het wel goed, maar toch..
je kan daar gewoon niemand vertrouwen.
if you ain't cheating you ain't trying
pi_69452068
28 juli met z'n 13en naar Sunny Beach

Appartementen Sun Village
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_69454050
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Arnhemunited het volgende:

Hoelang ga je?
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:54:55 #166
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_69664054
Gister geboekt, 8 dagen vanaf 11 augustus, met 4 vrienden

Moet wel een topvakantie worden als ik alle verhalen lees!

Ben alleen benieuwd of er nog goede feesten plaatsvinden daar deze zomer.. Vorig jaar in Alanya met de neus in de boter gevallen met een Nope is Dope feestje, op m'n verjaardag notabene Zoiets is zeker voor herhaling vatbaar!
pi_69770392
Vanaf 6 juli in appartementen Dawn Park.. iemand hier ervaringen mee?

Meer mensen die tussen 6-16 juli daar zitten?
Brett Holman
pi_69773451
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:54 schreef tummeke het volgende:
Gister geboekt, 8 dagen vanaf 11 augustus, met 4 vrienden

Moet wel een topvakantie worden als ik alle verhalen lees!

Ben alleen benieuwd of er nog goede feesten plaatsvinden daar deze zomer..
SB is één groot feest
  maandag 8 juni 2009 @ 14:36:33 #169
171594 Hri
Askakó
pi_69825882
4 Augustus met 4 vrienden naar Rainbow.

Dicht bij Cacao Beach! ben benieuwd.

wat doen mensen daar meer? naar het strand of het zwembad van je app?
pi_69830523
Hmm qua zwemmen zal ik vooral in het zwembad te vinden zijn.. maar overdag gewoon lekker op het strand zonnen. Een zee heb ik me, behoudens curacaou, nog nooit in gewaagd
Brett Holman
  maandag 8 juni 2009 @ 18:51:03 #171
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_69834203
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef Arnhemunited het volgende:

Dat zijn hele relaxe appartementen. Ik zou wel ff kijken of alles nog heel is want wij mochten na een luidruchtig avondje 400 lev pinnen bij de eigenaar en ze vriendjes. De deur liep stroef
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_70064446
Vanaf 18 augustus 8 dagen naar Hotel Tia Maria... Ervaringen?
Heb er zin in!
Kwaliteit kende geen recessie
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:44:57 #173
182939 BBoelie
Kampioen Dubbelpost
pi_70066822
Iemand vervelende ervaringen met schoonmaaksters op het hotel & waardevolle spullen? Herinner mij bijv. van Parijs zelfs dat in veel hotels je spullen niet veilig zijn. Kun je in het gemiddelde hotel in SB wel gewoon geld enzo achterlaten met een gerust hart? Dat is volgens mij namelijk chiller dan alles bij je te hebben
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:46:22 #174
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70066871
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef BBoelie het volgende:
Iemand vervelende ervaringen met schoonmaaksters op het hotel & waardevolle spullen? Herinner mij bijv. van Parijs zelfs dat in veel hotels je spullen niet veilig zijn. Kun je in het gemiddelde hotel in SB wel gewoon geld enzo achterlaten met een gerust hart? Dat is volgens mij namelijk chiller dan alles bij je te hebben
Als je elke ochtend gewoon een aantal lev op een schoteltje legt voor de schoonmaaksters, doen ze zelfs de afwas en wassen ze de ramen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70067908
Nog 3 weken
Brett Holman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')