Nu vergeet je films als Gone With the Wind, Ben-Hur, Lawrence of Arabia. En om binnen het genre te blijven, Superman I, II en III en Batman en Batman Returns duurde allemaal tussen de 2 en 2,5 uur.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch wel, vroeger duurde de doorsnee film 90 minuten en de meer epische film 2 uur, nu zitten zelfs romcoms of flauwe horror-remakes aan 110/120 minuten en gaan de "klassiekers" voor 150 tot 180 minuten.
Daarom stond er doorsneequote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:36 schreef Gillingham het volgende:
Nu vergeet je films als Gone With the Wind, Ben-Hur, Lawrence of Arabia. En om binnen het genre te blijven, Superman I, II en III en Batman en Batman Returns duurde allemaal tussen de 2 en 2,5 uur.
Er stond ook: 'meer epische films'.quote:
quote:No good movie is too long and no bad movie is short enough.
cat woman in de JLA?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:01 schreef jpg97 het volgende:
wel grappig dat er ook een film aankomt over de Justice League ( dus batman, superman, the green arrow, cat woman etc.etc. ) maar dat Christian Bale niet Batman speelt, en Brandon Routh ook niet de rol van Superman voor zijn rekening neemt...
Maar ik heb zin in TDK!!
Katie Holmes had alle aandacht (onbedoeld) naar zich toegetrokken toen ze voor de première van Batman Begins met Tom Cruise was verloofd, en blijkbaar was niet iedereen daar zo even blij mee. Dat is dan ook de reden geweest dat ze niet de dezelfde rol kreeg in The Dark Knight. Volgens mij is/was ze nogal een wrak de afgelopen tijd, dus gelukkig hebben ze in dit geval voor Maggie gekozen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Locusta het volgende:
Wel jammer dat ze Katie Holmes hebben vervangenBen voor acteurs/actrice wisselingen altijd een beetje huiverig.
Bronquote:Actress Katie Holmes has been dropped out from the cast of the next Batman, due to her engagement with Tom Cruise, which has stolen all the media attention from the movie "Batman Begins". Holmes' co-stars Christian Bale, Michael Caine and Morgan Freeman have all signed up for the sequel.
Sorry, betere tvp kon ik zo niet verzinnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Why so serious?
Kijk je dan wel eerst even Batman Begins. Vette film.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind batman niets aan, maar dit is een van die laatste films van Heath toch? Toch maar even kijken
Kun je ze niet los van elkaar kijken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk je dan wel eerst even Batman Begins. Vette film.
Waarom kom ik jou hier ook al tegen?
Dat weet ik niet. Ik heb deze nog niet gezien, hè.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kun je ze niet los van elkaar kijken?
Stop following me, I have no place to hide
Waarom "quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef Interloper het volgende:
Maar ja, dat waren die van Batman Begins ook (zij het in mindere mate), en die viel erg tegen.
Omdat ik zulke films meestal niets aan vindquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waarom ""? BB is erg gaaf.
Opzich kan je ze, verwacht ik, wel los kijken, maar er zijn wel een aantal verhaallijnen die doorlopen (de relatie tussen Rachel en Bruce, een van de villains uit BB komt terug in TDK) en zowiezo verteld Begins het waarom Bruce Batman wordt wat dus essentieel is voor hoe Bruce zich in TDK zal gedragen. Dus misschien dat je een aantal gebeurtenissen of handelingen in TDK vreemd vind omdat je de achtergrond er niet van weet. Maar opzich heeft Nolan altijd gezegd de film als een film opzich te benaderen, dus ik gok dat je ze ook wel los kan kijken ja.
Maar dan nog; gewoon Batman Begins kijken
Ah, verklaard een heleboel! Thanksquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:01 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Katie Holmes had alle aandacht (onbedoeld) naar zich toegetrokken toen ze voor de première van Batman Begins met Tom Cruise was verloofd, en blijkbaar was niet iedereen daar zo even blij mee. Dat is dan ook de reden geweest dat ze niet de dezelfde rol kreeg in The Dark Knight. Volgens mij is/was ze nogal een wrak de afgelopen tijd, dus gelukkig hebben ze in dit geval voor Maggie gekozen.
[..]
Bron
The Long Kiss Goodnight is dan ook meer thriller i.p.v. actiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat ik zulke films meestal niets aan vindBatman, Spiderman, actie films
Behalve The Long Kiss Goodnight dan
.
Oh NOESquote:
ze gaan in deel 2 verder met allemaal uitgestrooide lijntjes in deel 1quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Batman Begins breekt op zich best wel met alle clichés van superheldenfilms. Die film is zoveel minder kiddy en 'grappig' dan Spider-Man en alle andere voorgaande Batmanfilms.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat ik zulke films meestal niets aan vindBatman, Spiderman, actie films
Behalve The Long Kiss Goodnight dan
.
Man, ik ben al máánden hypedquote:
Stond er al op, en nee.. hoef ik niet te zienquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
Eerste 6 minuten The Dark Knight, voor wie dat wil zien.
Scarecrow zou ik graag terug zien, wat een baas.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waarom ""? BB is erg gaaf.
\een van de villains uit BB komt terug in TDK)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al: ZEKER KIJKEN
[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 17-07-2008 14:01:01 ]Goedenmiddag, u kunt wel gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:24 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Scarecrow zou ik graag terug zien, wat een baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Hankster op 17-07-2008 11:39:09 ]
Nee, dat is zeker niet Robin. Ik zie die twee scenes nou niet echt als een introductie van een karakter en er wordt zowiezo naar niets verwezen waaruit je kan opmaken dat het om bijvoorbeeld Dick Grayson zou gaan. En ook hebben Nolan en Bale meerdere malen duidelijk aangegeven Robin niet te willen introduceren in deze trilogie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nou weet ik niets over de comics enzo, dus don't shoot me, maar kan dat ventje een toekomstige Robin zijn?
Het kwam op mij allemaal een beetje té toevallig over.
Doe jij dat dan alsnog. Je bent toch mod? Use the force.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:24 schreef sjimz het volgende:
B4ron, moeilijk he om spoilertags te gebruiken.
Het is het (nog) niet officieel aangekondigd door WB als je dat bedoeld, maar Nolan en Bale en zelfs Oldman hebben hier al wel het een en ander over gezegd ja. Zo heeft Nolan gezegd dat, zoals we onderhand allemaal wel weten, TDK bedoeld is om het verhaal achter Two-Face te vertellen ter introductie van zijn verdere verhaallijnen in de derde film. Ga er dus maar gewoon van uit dat we in 2011 weer helemaal gehyped zullen worden voor de volgende Batmanquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:04 schreef MrFl0ppY het volgende:
Is het al duidelijk dat het een trilogy wordt dan? Of loop ik nu zwaar achter?
Tja, ik ben liever niet van de gast-mod.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe jij dat dan alsnog. Je bent toch mod? Use the force.
Dat snap ik, maar bij dit soort dingen moet dat gewoon kunnen. Niemand van de crew die je daar op afvalt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, ik ben liever niet van de gast-mod.
Gedaan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar bij dit soort dingen moet dat gewoon kunnen. Niemand van de crew die je daar op afvalt.
Oja, dit zal wel weer onder de noemer van een 'lange film' gaan hè?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef MikeyMo het volgende:
belachelijk dat je weer extra dient te betalen... alsof de bioscoop al niet duur genoeg is...
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:33 schreef Hankster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
yup zodra je over de 120 minuten heengaat mag je volgens mij bijdokken geloof ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, dit zal wel weer onder de noemer van een 'lange film' gaan hè?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |