Gigantisch gedetailleerde beschrijving van de IMAX-proloog en introductie van de Joker.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:10 schreef 7eVeNL het volgende:
Wat een 'vette' geslaagde poster! Heel stoer. Kom maar op met die 'eerste' trailer mensen
Nou ja het begint eigenlijk een beetje vervelend te worden al die hype, dit is de meest gehypte film sinds Lord of the Rings of zo heb ik het idee. Hysterische fanboys in alle hoeken en gaten, je wordt er naar van. Ik vond Batman Begins ook steengoed hoor, maar tegen een hype als deze voor de sequel is bijna geen enkele film opgewassen.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:37 schreef -Franktastic- het volgende:
Sowieso is de hele marketing-campagne slim aangepakt.
Ben ik het compleet mee eens.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou ja het begint eigenlijk een beetje vervelend te worden al die hype, dit is de meest gehypte film sinds Lord of the Rings of zo heb ik het idee. Hysterische fanboys in alle hoeken en gaten, je wordt er naar van. Ik vond Batman Begins ook steengoed hoor, maar tegen een hype als deze voor de sequel is bijna geen enkele film opgewassen.
Ik deel je mening. Het kwam vanochtend ook bij mij op na het zien van de poster en de post over de gigantische beschrijving van de Imax proloog. Ik heb express het Imax verhaaltje niet gelezen, want ik wil zo spoilervrij mogelijk naar de bioscoop. De hype begint in ieder geval nu al vormen aan te nemen die niet gezond meer is. Hype vermoordde de laatste twee matrix delen. Reloaded kon nog redelijk aan de hype voldoen, maar toen was de koek ook op.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou ja het begint eigenlijk een beetje vervelend te worden al die hype, dit is de meest gehypte film sinds Lord of the Rings of zo heb ik het idee. Hysterische fanboys in alle hoeken en gaten, je wordt er naar van. Ik vond Batman Begins ook steengoed hoor, maar tegen een hype als deze voor de sequel is bijna geen enkele film opgewassen.
Dat wou ik net zeggenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
DooD slaat de spijker ook op zijn kop.
Waarom staat in de OP eigenlijk staat die begin 2008 in de bioscoop is te zien, terwijl de release datum volgens imdb 24 juli is. Ik vind juli niet echt het begin van het jaar.![]()
Ik was te lui om te kijken wanneer hij nou echt uitkwam maar ik heb het al aangepast.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
DooD slaat de spijker ook op zijn kop.
Waarom staat in de OP eigenlijk staat die begin 2008 in de bioscoop is te zien, terwijl de release datum volgens imdb 24 juli is. Ik vind juli niet echt het begin van het jaar.![]()
En juist Cloverfield is juist een film wat wel eens héél erg tegen zal kunnen gaan vallenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet elke hype kan zo geslaagd zijn als Cloverfield.
Ik ben dat hele TDK-gedoe iig. al een paar maanden beu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |