Scarecrow zou ik graag terug zien, wat een baas.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:41 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waarom ""? BB is erg gaaf.
\een van de villains uit BB komt terug in TDK)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al: ZEKER KIJKEN
[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 17-07-2008 14:01:01 ]Goedenmiddag, u kunt wel gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:24 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Scarecrow zou ik graag terug zien, wat een baas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Hankster op 17-07-2008 11:39:09 ]
Nee, dat is zeker niet Robin. Ik zie die twee scenes nou niet echt als een introductie van een karakter en er wordt zowiezo naar niets verwezen waaruit je kan opmaken dat het om bijvoorbeeld Dick Grayson zou gaan. En ook hebben Nolan en Bale meerdere malen duidelijk aangegeven Robin niet te willen introduceren in deze trilogie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nou weet ik niets over de comics enzo, dus don't shoot me, maar kan dat ventje een toekomstige Robin zijn?
Het kwam op mij allemaal een beetje té toevallig over.
Doe jij dat dan alsnog. Je bent toch mod? Use the force.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:24 schreef sjimz het volgende:
B4ron, moeilijk he om spoilertags te gebruiken.
Het is het (nog) niet officieel aangekondigd door WB als je dat bedoeld, maar Nolan en Bale en zelfs Oldman hebben hier al wel het een en ander over gezegd ja. Zo heeft Nolan gezegd dat, zoals we onderhand allemaal wel weten, TDK bedoeld is om het verhaal achter Two-Face te vertellen ter introductie van zijn verdere verhaallijnen in de derde film. Ga er dus maar gewoon van uit dat we in 2011 weer helemaal gehyped zullen worden voor de volgende Batmanquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:04 schreef MrFl0ppY het volgende:
Is het al duidelijk dat het een trilogy wordt dan? Of loop ik nu zwaar achter?
Tja, ik ben liever niet van de gast-mod.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe jij dat dan alsnog. Je bent toch mod? Use the force.
Dat snap ik, maar bij dit soort dingen moet dat gewoon kunnen. Niemand van de crew die je daar op afvalt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, ik ben liever niet van de gast-mod.
Gedaan!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar bij dit soort dingen moet dat gewoon kunnen. Niemand van de crew die je daar op afvalt.
Oja, dit zal wel weer onder de noemer van een 'lange film' gaan hè?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef MikeyMo het volgende:
belachelijk dat je weer extra dient te betalen... alsof de bioscoop al niet duur genoeg is...
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:33 schreef Hankster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
yup zodra je over de 120 minuten heengaat mag je volgens mij bijdokken geloof ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, dit zal wel weer onder de noemer van een 'lange film' gaan hè?.
Hehe same here, totdat ik nog iemand uit de familie vond waarvan ik wist dat hij vroeger batman fan wasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:24 schreef FoXje het volgende:
Deze film moet ik zien. Alleen vindt niemand in mijn omgeving dit vet. Dan maar alleen
Sowieso is Imax duurder dan "normale" films of dat terecht is weet ik niet Als in Imax is duurder in gebruik ofzow, maar dat is bij alle Imax film tot nu toe zo geweest.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
yup zodra je over de 120 minuten heengaat mag je volgens mij bijdokken geloof ik
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:16 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn dus Spoiler Tags...Goedenmiddag, u kunt wel gaan
Iron Man heeft vanaf het begin rond de 8,2 geschommelt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Hankster het volgende:
Hoewel je imdb pas een beetje moet gaan geloven wanneer de film ongeveer 2-3 maanden uit is, heeft TDK nu een 9,7 met toch al ruim 4500 stemmen en staat voorlopig 4e in de top 250Dit wordt dus uiteindelijk dus zeker een hoge acht of misschien een lage 9.
Maar Iron Man heeft dan weer een minder fanatieke fanbase.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iron Man heeft vanaf het begin rond de 8,2 geschommelt.
En daar staat het nu nog steeds op
Bij Pathé kan je altijd pas vanaf het begin van de week reserveren, terwijl de Grolsch Movie Night niet een reguliere filmvertoning is en dus kon je daar al sinds ongeveer een week voor reserveren.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:37 schreef Bellatrix het volgende:
Het zal wel heel dom klinken maar waarom staat er op de site van Pathé maar één dag waarop je kunt gaan? 23 juli heb je een Grolsch night en verder staat er niets.
wow, idd TDK staat idd als een 9.7. Kunnen ook wel Heath Ledger fans zijn die zijn laatste film zn beste willen maken. één ding weet iig wel zeker: Dit wordt een van de betere films ooit, en zelfs nog beter dan Batman Begins...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iron Man heeft vanaf het begin rond de 8,2 geschommelt.
En daar staat het nu nog steeds op
die staat nu op #22 ofzo, ook zeker niet onverdienstelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het een nogal hoog "we moeten als TDK-fanboys dat stuntje van WALL-E toch overtreffen" gehalte hebben.
Ik parafraseer hier maar een beetje aintitcoolnews... Batman Begins was best wel erg goed, maar misschien hunkerde we weer naar de donkere serieuze batman na Joel Schumachers tepel-discobatman versie... Er zijn ook wat echte comicky dingen aan BB, zoals de -haha- watervaporisator en dat scarecrow cgi distorted vision effect... Wat TDK ons gaat geven is een verhaal over een stad op de rand van de ondergang! Het is bijna geen comicstuff meer maar een epic story. Daarom denk ik/aintitcool dat deze film nog veel diepere indrukken gaat wekken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:06 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
wow, idd TDK staat idd als een 9.7. Kunnen ook wel Heath Ledger fans zijn die zijn laatste film zn beste willen maken. één ding weet iig wel zeker: Dit wordt een van de betere films ooit, en zelfs nog beter dan Batman Begins...
Ok thanks.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:02 schreef Hankster het volgende:
[..]
Bij Pathé kan je altijd pas vanaf het begin van de week reserveren, terwijl de Grolsch Movie Night niet een reguliere filmvertoning is en dus kon je daar al sinds ongeveer een week voor reserveren.
Moet ik nog zien hoor. "Hoe groter de hype, hoe 'onbetrouwbaarder' de IMDB-score als het aantal stemmen nog niet zo hoog is", luidt een bekend gezegde.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:08 schreef Hankster het volgende:
Hoewel je imdb pas een beetje moet gaan geloven wanneer de film ongeveer 2-3 maanden uit is, heeft TDK nu een 9,7 met toch al ruim 4500 stemmen en staat voorlopig 4e in de top 250Dit wordt dus uiteindelijk dus zeker een hoge acht of misschien een lage 9.
Dat is dus ook wat ik zeg...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet ik nog zien hoor. "Hoe groter de hype, hoe 'onbetrouwbaarder' de IMDB-score als het aantal stemmen nog niet zo hoog is", luidt een bekend gezegde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |