dude dat is nietquote:
Oh op live. Ik dacht ergens onlinequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Bagger TT, bagger game, bagger tvp.
Ja dat stel je in je PM's ook altijd voor, maar nee ik heb nog steeds geen interesse AQuila.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:05 schreef AQuila360 het volgende:
Screw you guys!
Rossdale & Wouter in elk geval
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat stel je in je PM's ook altijd voor, maar nee ik heb nog steeds geen interesse AQuila.
Jij hebt het over de kansloze FFXI. De MMORPGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met de Final Fantasy reeks, ik zal de hele hype rondom nooit snappen.
Maar er was toch al een keer een FF spel op de 360 verschenen, had je een credit card voor nodig om mee te spelen.
Ik zag ook al een paar koppen met "FF on the 360 for the first time ever" , heb ik nou iets gemist of wat?
damn.. liever jij dan ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik doe alles voor Juiced 2 dat weet je
Ik doe ook alles voor een maandje xbox live gold maar dat wist jij toen nog nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
damn.. liever jij dan ikik wil morgen nog gewoon kunnen lopen
als je zwaait kan sta je stil en je kan niet lopen zwaaien tegelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:41 schreef Elect het volgende:
[..]
Mwoh, vind het schieten in Commando dan weer wel okee met de rechterstick. Is hij zo slecht? Anders bespaar ik me de energie van het aanzetten van m'n xdoos
quote:
Misschien omdat de vorige delen ook geen shooters waren?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:04 schreef Jorwol het volgende:
En dat automatische gedoe ga ik toch niet doen, want dat zit er volgens mij alleen maar in voor mensen die echt niet van shooters houden (vraag me af wat je dan met Fallout 3 wil, maar goed)
Fallout hoort ook eigenlijk geen shooter te zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:04 schreef Jorwol het volgende:
TerugVindPlaystation3-verliest-er-weer-eentje
Rawr, moet toch wel toegeven dat Fallout 3 er vet uit zag... misschien een beetje kaal en die mini-nuke was best wel, maar goed. En dat automatische gedoe ga ik toch niet doen, want dat zit er volgens mij alleen maar in voor mensen die echt niet van shooters houden (vraag me af wat je dan met Fallout 3 wil, maar goed
)
Final Fantasy XIII is echt dé game van de PS3 die ik naar de Xbox wilde hebben, de rest boeide me niet zo. Final Fantasy is gewoon koning van de RPG's voor mij.
Fable 2 zag er wel echt goed uit, grafisch dan... Gameplay lijkt me nog steeds vrij onduidelijk, of ligt dat aan mij?![]()
Het maakt het ineens heerlijk tactisch,... vind Fallout geweldig zo!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:49 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Fallout hoort ook eigenlijk geen shooter te zijnIk ga die shit wel gebruiken zo ze zullen er wel iets op vinden dat het niet te makkelijk wordt!
Ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het maakt het ineens heerlijk tactisch,... vind Fallout geweldig zo!
Ik typ toch Fallout 3?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:35 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Misschien omdat de vorige delen ook geen shooters waren?
Vond de presentatie wat tegenvallen van Fable,... zag er wel leuk uit!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:19 schreef kepler het volgende:
http://gamerscoreblog.com/team/archive/2008/07/14/559922.aspx
goede samenvatting (video) van de MS-presentatie, met nieuwe (in-game) beelden van oa Fable
Jep, had ik laatst ook, videokaart probleem.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:24 schreef Nemmii het volgende:
Jongens,
me xbox geeft na 5-10min rooie/groene vlekken door het hele beeld. De kleuren veranderen dan. Heb de kabels goed vast gedaan enz. Als ik hem dan uit doe krijg ik geen beeld en nog een keer opnieuw aan wel weer beeld en dan na 5 min weer die vlekken. Word dit opsturen naar Microsoft?
ziet er zeker tof uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de presentatie wat tegenvallen van Fable,... zag er wel leuk uit!
Je kan het terug kijken bij IGNquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand of de persconferentie al op Xbox live staat en zo ja waar dan?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:03 schreef dery1990 het volgende:
Is FFIII turn-based? Want dat andere systeem is niet mijn ding.
4-player co-opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
E3 Interview Call of Duty 5: World At War.
http://www.gametrailers.com/player/36145.html
Een co-op mode was altijd mijn grootste wens geweest en die zit er eindelijk in
Yep kijk hier ook wel naar uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:13 schreef Un4 het volgende:
Ik wil Alpha Protocol in action zien. 24 style rpg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat een hele vette game worden denk ik zo!
Makers van KOTOR2? Toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:13 schreef Un4 het volgende:
Ik wil Alpha Protocol in action zien. 24 style rpg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat een hele vette game worden denk ik zo!
Yes, deze keer zonder zeikende Lucasarts waardoor het einde waarschijnlijk niet wordt afgeraffeld.quote:
Yupquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:17 schreef kepler het volgende:
screenshot van de nieuwe (ingame) guide voor de 360:
Lijkt erop dat dus alles toegankelijk is ingame?
Vind het wel een mix van coverflow & vista. Die 1 vs. 100 game lijkt me wel leuk trouwens met die avatars.quote:* Dashboard built into the new Xbox Guide. For everyone who loves the blades interface, it’s not going away; they are now built directly in to the new Xbox guide. Every feature and option is available right from the guide. You can even access your full games library at all times. No matter where you are (in dash or in game), immediately call up your games played list and directly launch a game.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:31 schreef Un4 het volgende:
[..]
Yes, deze keer zonder zeikende Lucasarts waardoor het einde waarschijnlijk niet wordt afgeraffeld.
dat is wel erg tof danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:34 schreef Reintji het volgende:
[..]
Yup
[..]
Vind het wel een mix van coverflow & vista. Die 1 vs. 100 game lijkt me wel leuk trouwens met die avatars.
Het is en blijft mijn #1quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:39 schreef Un4 het volgende:
Fallout 3 preview van IGN. http://xbox360.ign.com/articles/888/888731p3.html
Mutants onthoofden met teddyberen!
Staat ook hoog op mijn lijst, samen met Alpha Protocol en sinds gisteren Gears 2. Wat zag dat er vet uit..quote:
Fallout 3 #1quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef Un4 het volgende:
[..]
Staat ook hoog op mijn lijst, samen met Alpha Protocol en sinds gisteren Gears 2. Wat zag dat er vet uit..
Jongen je hebt er toch nix aan om er meer dan 1 te kopen per keerquote:
het is toch wel een vooruitgang zo te zienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:54 schreef Sackboy het volgende:
E3 2008: Exclusive Dashboard Walkthrough HD
Ik mot toch met mn vriendin meequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jongen je hebt er toch nix aan om er meer dan 1 te kopen per keer
Fable sla ik over denk ik..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout 3 #1
Farcry 2 #2
Fable 2 #3
Alpha Protocol #4
Gears is wel vet en ik wil hem ook wel maar ik kijk er niet heel erg naar uit!
Balen dat er nooit wat uit komt in de vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef Un4 het volgende:
[..]
Fable sla ik over denk ik..
Mercs 2 komt ook binnenkort. Staat al een half jaar in de pre-order.
Nog niet maar ga ik morgen zeker even doen! Ik vind ze altijd goed bezig vooral gasten als Steven vind ik tof!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft de discussie gezien van Gamekings over de nieuwe interface van Live? Moet zeggen dat ze behoorlijk duidelijk en goed bezig zijn
Steven is in reallife ook een gesprekspartner die nooit kapt met pratenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog niet maar ga ik morgen zeker even doen! Ik vind ze altijd goed bezig vooral gasten als Steven vind ik tof!
Boris ook wel die zegt tenminste wel of het cool of klote is
Unreal.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Balen dat er nooit wat uit komt in de vakantieOkt -Nov is altijd druk met school en alles en dan komt alles ineens uit
WTF ken je hem?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Steven is in reallife ook een gesprekspartner die nooit kapt met praten
Ik ken Merijn persoonlijk en ben een keer met een aantal vrienden met de Gamekings gebarbequed. Was echt geniaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF ken je hem?
En Gijsje Unreal is helaas niet mijn ding
Awesomequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ken Merijn persoonlijk en ben een keer met een aantal vrienden met de Gamekings gebarbequed. Was echt geniaal.
Probleem opgelostquote:Avatars will be available for everyone, even Xbox Live Silver members. If you don't like them, you can still use gamerpics instead.
quote:Zojuist hebben we zo'n drie kwartier lang de persconferentie van Capcom mogen aanschouwen, helaas was dit toch een 'kleine' teleurstelling.
In plaats van games als Resident Evil 5, Flock en het gehoopte Dead Rising 2 werd er alleen ingegaan over Lost Planet: The Movie. Niet echt wat we gehoopt hadden, wellicht dat Activision het om 4.00 toch nog mooi af kan sluiten voor vandaag.
Dus Microsoft had nog een grote verrassing in petto, maar zag dat die andere twee conferenties ook prut waren, dus stellen ze het nog maar ff een paar maanden uit ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:31 schreef MMaRsu het volgende:
Anyway de aankondiging van Bungie die morgen gedaan zou worden is ook gecancelled door Microsoft schijnt.
[ afbeelding ]
Dus tja..
Precies, waar blijven die beloofde demosquote:KRIJGEN WE NOG WAT FUCKING DEMO'S VANDAAG OF HOUDEN WE HET OP TOO HUMAN MICROSOFT? DIE GAME IS SOWIESO SCHIJT.
Danku
Op Dead Rising 2 kan je nog wel even wachten denk ik, ze porten eerst Dead Rising naar de Wii lees ik net.quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die zich zo verheugden op een Dead Rising 2 aankondiging.
[..]
![]()
![]()
Dat is ook bullshit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Op Dead Rising 2 kan je nog wel even wachten denk ik, ze porten eerst Dead Rising naar de Wii lees ik net.
Staat in Famitsu?quote:
Nope. Staat in de nieuwe Famitsu,quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Op Dead Rising 2 kan je nog wel even wachten denk ik, ze porten eerst Dead Rising naar de Wii lees ik net.
quote:
Ik sluit me aan bij Chocobo:quote:
Du bist gepwnd wie unne n00bquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:15 schreef Wessiej het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELL NO.
Ik had een post gemaakt met denk ik 50 filmpjes, veel nieuws en tientallen screenshots, druk ik op vorige, ben ik alles kwijt
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:15 schreef Wessiej het volgende:
Ik had een post gemaakt met denk ik 50 filmpjes, veel nieuws en tientallen screenshots, druk ik op vorige, ben ik alles kwijt
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:15 schreef Wessiej het volgende:
Heb het nu ook even gekeken! Ze hebben echt goeie reacties op alles wat wat MS heeft laten zien!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft de discussie gezien van Gamekings over de nieuwe interface van Live? Moet zeggen dat ze behoorlijk duidelijk en goed bezig zijn
Dan moet je ook gewoon bij een fatsoenlijke games-site gaan werkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:15 schreef Wessiej het volgende:
like games.fok.nl ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon bij een fatsoenlijke games-site gaan werken
Sackquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:23 schreef Sackboy het volgende:
Mijn E3 game![]()
[ afbeelding ]
+ Far Cry 2 en inFamous
True, maar ik haakte af toen ik het bordje America zag.. Kwam er daarna nog iets zinnigs voorbij?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb het nu ook even gekeken! Ze hebben echt goeie reacties op alles wat wat MS heeft laten zien!
Kijken hier
Daar ben ik nu pasquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
True, maar ik haakte af toen ik het bordje America zag.. Kwam er daarna nog iets zinnigs voorbij?
Heb je het nu over het moment dat ze Fallout 3 spelen? (ja ik heb wel gekekenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar ben ik nu pas
Die America shit is wel tof ze gaan op de kermis games checkenVan die grijpmachines enz
![]()
En als die zon beetje eruit haalt krijg je zo'n achievement unlocked dingetje![]()
GENIAAL!
quote:[E3] [Upd.] Bungie maakt nieuwe Halo
Een countdown op de Bungie site moest ons doen meetellen naar de nieuwste onthulling van de ontwikkelaar, helaas komt deze echter niet.
De uitgever leek minder blij met de aankondiging van Bungie, president Harold Ryan laat weten dat ze hun countdown van de site hebben moeten halen. Ryan is zelf ook zeer teleurgesteld door dit nieuws. Het lijkt erop dat het Microsoft is geweest die de aankondiging tegen ging, maar hier is geen bevestiging van.
From: Harold Ryan
Sent: Tuesday, July 15, 2008 7:00 PM
Subject: E3 Announce
For the last several months, we've been building toward a reveal of something exciting that Bungie is working on. We were looking forward to sharing that with our fan community during the week of E3. However, those plans were just changed by our publisher.
We realize that many of our fans are disappointed by this turn of events; members of the Bungie team share that disappointment.
When the right time comes, we look forward to sharing this exciting announcement with you. Until then, we appreciate your continued support and patience.
Harold Ryan
President
Bungie LLC
[Upd.] Op het Neo Gaf forum laat Bungie's Luke Smith inderdaad weten dat het Microsoft is die hun volgende game uit zal geven. Welke game dit is blijft nog even geheim.
[Upd.] Xbox president Don Mattrick weet inmiddels aan MTV te bevestigen dat Bungie samen met Microsoft aan een nieuwe Halo werkt. De game zou aangekondigd worden, maar de show was al overvol met toppers die dit jaar uit gaan komen. De nieuwe Halo game van Bungie zal verschijnen naast Halo Wars van Ensemble Studios en Halo Chronicles van Wingnut Interactive.
quote:
God... NOG een Halo game... Het begint een beetje Mario Party vormen aan te nemenquote:
quote:
Triest inderaad.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
God... NOG een Halo game... Het begint een beetje Mario Party vormen aan te nemenKom eens met iets nieuws ofzo.
Ja, hier, maar het is off-screen en co-op (2 postzegelschermpjes), dus niet zo duidelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Sack heb je trouwens nog wat gameplay co-op footage van CoD 5?
zomaar een spel afkraken kan iedereen. Als je halo niks vind is zo reactie ook niet nodig. reageer dan gewoon niet. Daarom ook mijn LBP opmerking.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Alsof het spel ook op de 360 verschijnt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:23 schreef Def1987 het volgende:
[..]
zomaar een spel afkraken kan iedereen. Als je halo niks vind is zo reactie ook niet nodig. reageer dan gewoon niet.
Er is blijkbaar nog genoeg te doen in het Halo universum om die games te kunnen maken. Als het nou Halo4, 5 en 6 waren dan had je gelijk. Maar zover ik weet zijn het 3 verschillende types van Halo.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kraak het spel helemaal niet af maar ik vind het gewoon triest dat ze nu alweer de 3e Halo titel aankondigen die in ontwikkeling is. Sorry maar dan ben je wel heel erg tot het laatste druppel aan het melken.
Alle interessante racetitels liggen inmiddels wel in de winkels dus nieuwe hoef je dit jaar niet meer te verwachten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:02 schreef Bastard het volgende:
Waren er nog kickass racegames te bewonderen op de E3? Of een kickass shooter?
Nee, het is een beetje langs me heen gegaan..
Thanks, zal ze vanavond eens checken! RacerPro (ofzo) van Atari lijkt me ook wel cool, of ziet er iig op de screens cool uit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alle interessante racetitels liggen inmiddels wel in de winkels dus nieuwe hoef je dit jaar niet meer te verwachten.
Kickass shooters? Far Cry 2.
http://www.gamespot.com/v(...)2008-stage-show-demo
![]()
En Gears of War 2 mag er ook zeker wezen![]()
http://www.gamespot.com/v(...)2008-stage-show-demo
Dude deze wordt anders en het HALO universum is tof genoeg om er nog wat dingen in te kunnen doen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik kraak het spel helemaal niet af maar ik vind het gewoon triest dat ze nu alweer de 3e Halo titel aankondigen die in ontwikkeling is. Sorry maar dan ben je wel heel erg tot het laatste druppel aan het melken.
En Sackboy voor de demo van Mirror's Edge moet je op onderstaande link kijken en dan bij Live Wire Show Archive van 15 juli.
http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#
Ik me echt kapot gelachen om deze gastHij had echt alle moeite van de wereld zich om vast te grijpen aan een rails (5 keer achter elkaar ging ie dood
) dat terwijl ie de demo dit jaar al ruim 20 keer heeft uitgespeeld
![]()
Aquila begrijpt me dus. Het Halo universum is niet alleen Halo 1, 2 en 3. Daarom dus meerdere Halo gamesquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude deze wordt anders en het HALO universum is tof genoeg om er nog wat dingen in te kunnen doen!
Misschien kunnen we met de ODST's spelen![]()
Cyb ziet alles nog al zwart/witquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:35 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Aquila begrijpt me dus. Het Halo universum is niet alleen Halo 1, 2 en 3. Daarom dus meerdere Halo games
Dat was wel suf inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
En Sackboy voor de demo van Mirror's Edge moet je op onderstaande link kijken en dan bij Live Wire Show Archive van 15 juli.
http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#
Ik me echt kapot gelachen om deze gastHij had echt alle moeite van de wereld zich om vast te grijpen aan een rails (5 keer achter elkaar ging ie dood
) dat terwijl ie de demo dit jaar al ruim 20 keer heeft uitgespeeld
![]()
Voor een free-running game vind ik het anders nogal linear.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar man, wat ziet dit spel er goed uit. Mooiste spel ooit wat mij betreft.![]()
Het is dan ook een first person action adventure, geen pure free-running game.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Voor een free-running game vind ik het anders nogal linear.
Terwijl de focus volgens mij toch lag op het free-run gedeeltequote:Op woensdag 16 juli 2008 17:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is dan ook een first person action adventure, geen pure free-running game.
Halo is natuurlijk meer dan Master Chiefquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
God... NOG een Halo game... Het begint een beetje Mario Party vormen aan te nemenKom eens met iets nieuws ofzo.
Dan zou je er snel op uitgekeken zijn denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:41 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Terwijl de focus volgens mij toch lag op het free-run gedeelte
Ik weet niet, maar halo vind ik nog steeds een goeie game.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Halo 1,2 en 3 Moe ben je denk ik!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben zo Halo moe,.........
Jajajaja,.. ik kan ook trouwen,... kinderen krijgen en dronken worden ja,... thanks Peterquote:Fable 2 main quest will be around 12 hours long
We had a lot of fun playing Fable 2 last night (more on that in a bit), so we were disappointed when we heard from several Lionhead staffers that the game's main story would take most around 12 hours to complete. It's not that we thought we were getting ripped off, after last night we just hoping the answer would be a little closer to a hojillion.
Also, keep in mind: That's just for the main story. That's not figuring in the time you'll spend gambling, romancing, trying to get fat and all the other side quests that make Fable so Fabley.
Nee,... de hele Master Chief helm fetish versus Aliens op scooters shit ben ik zat. Of je nu met zijn achterneef speelt of niet,.............quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Halo 1,2 en 3 Moe ben je denk ik!
Maar ze kunnen ook wat anders gaan doen en dan wordt het gewoon weer tof!
Echt jammerquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jajajaja,.. ik kan ook trouwen,... kinderen krijgen en dronken worden ja,... thanks Peter
12 uur,...............Ik zeg het je,... vast een leuk spel maar ben echt bang dat het gaat tegenvallen! Twaalf uur voor een RPG die 4x zo groot zou moeten worden dan het eerste deel,............ right!
D'aaaaaaaawww. Ga anders maar lekker Fallout Boy luisteren, en luister maar niet naar die conformists.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... de hele Master Chief helm fetish versus Aliens op scooters shit ben ik zat. Of je nu met zijn achterneef speelt of niet,.............
Fixedquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goed even tijd voor een voorlopige lijstje:
Zekerheidjes:
- Hell's Highway
- Far Cry 2
- Prince of Persia
- Saint's Row 2
- Fable 2
- Gears of War 2
- Mirror's Edge
- Left 4 Dead
Twijfelgevallen:
- Fallout 3
- Banjo
- Fable 2
Mis ik nog iets?
Bungie is ook bezig met een nieuwe IP, iedereen tevredenquote:
Wie heeft die helm fetishquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... de hele Master Chief helm fetish versus Aliens op scooters shit ben ik zat. Of je nu met zijn achterneef speelt of niet,.............
Ja toch,..... dit is toch gewoon erg. Een goede FF game kan je dik 60+ uur in trans houden. Zoveel games die ik heb. Je koopt een adventure RPG,..... dan zou er echt meer dan dat in moeten zitten. Als ze, lees Peter, al 12 uur zeggen,... dan is het voor Gamedemon dus een 8 uur spel! Voor een adventure RPG ala Fable 2???quote:
Die laatste screen hoe kom je daar terecht? Ik hoop toch niet dat elke 360 game die ooit is uitgekomen daar in staat ofzo? Omdat er ook demo enzo bijstaat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Bungie is ook bezig met een nieuwe IP, iedereen tevreden
nieuwe screens dashboard (incl thema):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk dat dat laatste screen een soort van reclame is ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die laatste screen hoe kom je daar terecht? Ik hoop toch niet dat elke 360 game die ooit is uitgekomen daar in staat ofzo? Omdat er ook demo enzo bijstaat?
Fable ga je trouwens echt wel langer spelen hoor![]()
Het ziet er erg sfeervol uit en het is mooi om te zien dat dit combinatie wordt van RPG en FPS, alleen ik ben bang dat het spel net als Oblivion op een gegeven moment te langdradig wordt. Overigens moet ik nog vreselijk wennen aan het weapondesign...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En Cyb, Fallout 3 bij twijfel geval hoezo gast
http://www.joystiq.com/quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar heb je dat stukje trouwens vandaan Choco?
Snap er niets van want er staat wel ''Play Game'' dus zou je kunnen denken dat je dit scherm krijgt als je de dvd er in doet. Maar dan zou er ook weer niet staan van ''play demo''quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat dat laatste screen een soort van reclame is ofzo?
Misschien krijg je dit te zien bij alle games die je hebt? Maar waarom je dan weer preview te zien krijgt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Snap er niets van want er staat wel ''Play Game'' dus zou je kunnen denken dat je dit scherm krijgt als je de dvd er in doet. Maar dan zou er ook weer niet staan van ''play demo''
Kun je kiezen trouwens of je het nieuwe of ouwe menu wilt? Je kon wel kiezen tussen avatar en gamerpic zei je al eerder ofnie?
Als je daar niet van houd dan kan ik me dat idd voorstellenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het ziet er erg sfeervol uit en het is mooi om te zien dat dit combinatie wordt van RPG en FPS, alleen ik ben bang dat het spel net als Oblivion op een gegeven moment te langdradig wordt. Overigens moet ik nog vreselijk wennen aan het weapondesign...
Ik vind het nieuwe menu wel cool,.......!quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef kepler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boris zei hier echt geniale dingen over! Dit was de eerste keer dat hij gewoon echt serieus bezig wasquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien krijg je dit te zien bij alle games die je hebt? Maar waarom je dan weer preview te zien krijgt?
En ja, je kan ook het 'oude' menu gebruiken. Maar dat is nu de guide geworden (je hebt dus ingame toegang tot alle functies van het dashboard zo te zien):
[ afbeelding ]
Het blijft een E3 demo he,.... hij zei letterlijk dat je veel bij elkaar moet sprokkelen om die wapens sowieso te kunnen bouwen,.... munitie is ook schaars staat op het forum,....!quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je daar niet van houd dan kan ik me dat idd voorstellenIk heb Oblivion wel 150 uur gespeeld ofzo excl uitbreidingen ik hou daar echt van om gewoon een beetje rond te lopen in zon game en te kijken wat je tegen komt dus daar hoop ik bij Fallout ook op!
Maar ze gaven idd al 100+ uur speelduur aan dus je kunt er vanuit gaan dat het wel ongeveer net zo zal gaan.
De wapens vind ik opzich wel tof maar in deze trailer/demo was het gewoon te veel in de ouwe fallout games moet je blij zijn als je en pistool vond met 7 kogels o.i.d ik heb toch nog lang metg alleen speer en mes gespeeldIk hoop dan ook dat je er van die mini nukes maar een stuk of 3 in de hele game kunt kopen of vinden. Maar ben er bang voor en dan wordt het gewoon een dikke shooter en daar ben ik niet helemaal blij mee
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.joystiq.com/
Stukje naar beneden scrollen!
zekerquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe menu wel cool,.......!
Ik vind hem er op die plaatjes ook wel slick uitzien, maar ze moeten dat grijze veranderen imho. Dat ziet er niet uit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe menu wel cool,.......!
Oke coolquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het blijft een E3 demo he,.... hij zei letterlijk dat je veel bij elkaar moet sprokkelen om die wapens sowieso te kunnen bouwen,.... munitie is ook schaars staat op het forum,....!
het enige wat ze zeggen is dat de game 12 uur duurt, en daaruit trek jij de conclusie dat tie gaat tegenvallen? En Banjo gelijk ook?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een gedrocht![]()
Ik ga nog niet op de zaken vooruit lopen maar als Fable 2 weer tegenvalt en Banjo daarna ook dan is Gears 2 nog de enige noemenswaardige exclusive
ik neem aan dat je die ook zelf kan veranderen, kan in het huidige dashboard ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vind hem er op die plaatjes ook wel slick uitzien, maar ze moeten dat grijze veranderen imho. Dat ziet er niet uit.
Kepler defence forcequote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef kepler het volgende:
[..]
het enige wat ze zeggen is dat de game 12 uur duurt, en daaruit trek jij de conclusie dat tie gaat tegenvallen? En Banjo gelijk ook?
Je loopt zeker op de zaken vooruit
Nee,... maar het ziet er zeker wel rustig uit zo nu en dan. Lees deze erg coole feature,... !!quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke cool![]()
Dan zie ik het wel zitten er mee en je wapens werden toch ook steeds slechter na mate ze ouder werden? Dan zie ik het wel zitten wat de rest was tof![]()
Hoop ook dat je niet constant in de gevecht bent maar ook rustige/veilige gedeeltes hebt! Weet je daar nog iets over?
Mij viel de defence ook al opquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kepler defence force![]()
12 uur vind ik lachwekkend voor een hedendaagse RPG. Die gast beloofde al vanaf de aankondiging van dit deel dat de fans mogen uitkijken naar een veel groter avontuur. Sorry maar 2 uurtjes langer dan het vorige deel maakt het dus echt niet grootser.
Banjo heeft op mij nog steeds niet de indruk gegeven dat het een traditionele platformer is.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kepler defence force![]()
12 uur vind ik lachwekkend voor een hedendaagse RPG. Die gast beloofde al vanaf de aankondiging van dit deel dat de fans mogen uitkijken naar een veel groter avontuur. Sorry maar 2 uurtjes langer dan het vorige deel maakt het dus echt niet grootser.
Banjo heeft op mij nog steeds niet de indruk gegeven dat het een traditionele platformer is.
Thanxquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... maar het ziet er zeker wel rustig uit zo nu en dan. Lees deze erg coole feature,... !!
http://www.gamesradar.com(...)20070327151320531089
Daar ben ik er vast 1 vanquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ThanxZal ik zeker even doen!
En over dat Defence forceBepaalde mensen hier zijn veels te negatief op alles nu en dan doel ik met name op 2 a 3 mensen
Correct!quote:
Fable 2 mag misschien geen pure rpg zijn, het blijft een totaal andere ervaring dan Uncharted of Riddick.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
Fable 1 was ook al niet superlang, dus ik had ook niet de verwachting dat Fable 2 opeens 5 keer zo lang zou zijnJe moet het ook niet zien als een pure RPG (want dat is het ook niet). Games zoals Heavenly Sword, Riddick, Uncharted, etc. hebben al laten zien dat een korte game nog steeds heel erg tof kan zijn
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Fable 2 mag misschien geen pure rpg zijn, het blijft een totaal andere ervaring dan Uncharted of Riddick.
Maar ach ik wacht de reviews ook wel af. Kunnen we nog een demo verwachten? Zou mooi zijn in ieder geval![]()
Over demo's gesproken....waar de neuk blijven die?Too Human zit geen hond op te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij komt er helaas geen demo van Fable 2! Weet je al meer over Riddick Cyb? Die wordt ook echt super vet
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Geen wonder dat jij je erg kan vermaken met games als Cars en Kung Fu Panda...quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bepaalde mensen hier zijn veels te negatief op alles nu en dan doel ik met name op 2 a 3 mensen
Ga met die PC van je in de boom hangen dude! Je weet best wat we met exclusive bedoelenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:44 schreef MrMonkeyman het volgende:
Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat Fable 2, Gears of War 2, en Halo Wars Xbox Exclusives zijn? Natuurlijk komen die ook op PC uit.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij komt er helaas geen demo van Fable 2! Weet je al meer over Riddick Cyb? Die wordt ook echt super vethttp://www.gamersnet.nl/n(...)_athena_bijna_klaar/quote:Eigenlijk hebben we sinds die aankondiging nauwelijks meer wat vernomen van de game, maar volgens de CEO van Starbreeze, Johan Kristiansson, is de ontwikkeling bijna voltooid. Een precieze releasedatum laat zich nog raden, maar het zal allicht niet heel lang meer gaan duren.
Het duurt me allemaal wat te lang. Het spel had begin dit jaar al in de winkels moeten liggen.![]()
Ja; voor één platform. Wat dus niet het geval is. Zo zal ik Halo Wars liever op PC spelen, maar GoW2 en Fable 2 op 360.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga met die PC van je in de boom hangen dude! Je weet best wat we met exclusive bedoelen
Hoop dat het goed komt ik vond dat spel zo verschrikkelijk vetquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.gamersnet.nl/n(...)_athena_bijna_klaar/
Het duurt me allemaal wat te lang. Het spel had begin dit jaar al in de winkels moeten liggen.
Een jaar later ja.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:44 schreef MrMonkeyman het volgende:
Hoe komen mensen er eigenlijk bij dat Fable 2, Gears of War 2, en Halo Wars Xbox Exclusives zijn? Natuurlijk komen die ook op PC uit.
die ga ik wel gelijk kopenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.gamersnet.nl/n(...)_athena_bijna_klaar/
Het duurt me allemaal wat te lang. Het spel had begin dit jaar al in de winkels moeten liggen.
Maar wel dan met een hoop fixes en meer opties. BioWare heeft zelf toegegeven dat Mass Effect op de PC dé Mass Effect is.quote:
Er zijn kei veel trailersquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
Mensen mensen, de storyline van Fable 2 is in 12 uur uit te spelen als je geen andere quests gaat doen.
Ik heb GTAIV de 2e keer ook in 14 uur uitgespeeld, maar de eerste keer iets van 40+ uur. Dus ga niet lopen zeiken pls.
EN MICROSOFT FUCK JOU VOOR ALLEEN EEN DEMO VAN TOO HUMAN![]()
![]()
![]()
Bringing it home my ass
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke demo's had je willen spelen dan? de meeste spellen duren nog te lang of er kan geen demo van komen omdat het bv free roaming is!
Alleen al in augustus en september dus genoeg spellen waarvan een demo had kunnen komen deze week.quote:SBK-08 Superbike World Championship Racing 25-Jul-2008 Upcoming
Space Chimps Action 25-Jul-2008 Upcoming
Soulcalibur IV Fighting 01-Aug-2008 Upcoming
Madden NFL 09 Sport 15-Aug-2008 Upcoming
Summer Athletics Sport 15-Aug-2008 Upcoming
Heist Action 29-Aug-2008 Upcoming
PDC World Championship Darts 2008 Sport 29-Aug-2008 Upcoming
Smash Court Tennis 3 Sport 29-Aug-2008 Upcoming
Tiger Woods PGA Tour 09 Sport 29-Aug-2008 Upcoming
Too Human Action 29-Aug-2008 Upcoming
Hellboy: The Science of Evil Action 29-Aug-2008 Upcoming
Supreme Commander Strategy 05-Sep-2008 Upcoming
Mercenaries 2: World in Flames Action 05-Sep-2008 Upcoming
Golden Axe: Beast Rider RPG 05-Sep-2008 Upcoming
Viva Pinata: Trouble in Paradise Entertainment 05-Sep-2008 Upcoming
Infinite Undiscovery RPG 05-Sep-2008 Upcoming
Brothers in Arms: Hell's Highway FPS 12-Sep-2008 Upcoming
BAJA: Edge of Control Racing 12-Sep-2008 Upcoming
FaceBreaker Sport 19-Sep-2008 Upcoming
Star Wars: The Force Unleashed Action 19-Sep-2008 Upcoming
Warriors Orochi 2 Action 19-Sep-2008 Upcoming
Destroy All Humans! Path of the Furon Action 19-Sep-2008 Upcoming
LEGO Batman: The Videogame Action 26-Sep-2008 Upcoming
NHL 09 Sport 26-Sep-2008 Upcoming
TNA Impact Sport 26-Sep-2008 Upcoming
Warhammer: Battle March Strategy 26-Sep-2008 Upcoming
Pure Racing 26-Sep-2008 Upcoming
The Wheelman Action 26-Sep-2008 Upcoming
Silent Hill: Homecoming Action/Adventure 26-Sep-2008 Upcoming
Tsja helaas..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef MMaRsu het volgende:
Trailers die ik op m'n pc kan bekijken in HD ja.
Demo's? Mercenaries 2, Mirror's Edge ( closed demo, klein stukje van 10 minuten ofzo ), Sonic Unleashed , Brothers in Arms Hell's Highway, Halo Wars, Star Wars: The Force Unleashed, Bionic Commando
een of twee van die games was al genoeg geweest. Vorig jaar kregen we 4 demo's van de E3, nu hebben we er 1. En dat is nog een kutdemo ook. Trailers en gamerpics boeien me niks. Ze beloven demo's en we krijgen er 1.
dat mag ook wel met een jaar extra ontwikkeltijd (en het feit dat porten van de 360 naar de PC erg makkelijk schijnt te zijn)quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:58 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Maar wel dan met een hoop fixes en meer opties. BioWare heeft zelf toegegeven dat Mass Effect op de PC dé Mass Effect is.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb GTAIV de 2e keer ook in 14 uur uitgespeeld, maar de eerste keer iets van 40+ uur. Dus ga niet lopen zeiken pls.
Ja ik begrijp je wel,... maar ben vaak teleurgesteld als ik zoiets hoor van een spel waar ik erg naar uit kijk. In Fable waren de sidequests nu eenmaal niet echt denderend, en ik vrees dat ik er na 18 Sjotime uren mee klaar ben. Dronken worden, trouwen en kinderen krijgen is mijn huidige leven alquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
Uhm. Lezen Cho.
De eerste keer dat je een spel speelt ga je toch alle andere random quests en dungeons doen of niet dan, zoveel mogelijk geld krijgen ( als je een miljoen hebt kun je een kasteel kopengezien op IGN Livewire ), in plaats van alleen de main quest?
Op wikipedia staat dat de main quest in 12 uur uitgespeeld kan worden als je verder niks anders gaat doen.
Dat bedoelde ik met mijn GTAIV voorbeeld. GTAIV deed ik 40+ uur om uit te spelen de eerste keer omdat ik zoveel mogelijk shit wilde doen. De 2e keer toen ik voor de achievement speelde heb ik er 14 uur over gedaan puur het verhaal.
Snappie?
40 haal ik niet denk ik,... die uren+ zijn besteedt aan Fallout 3!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:41 schreef AQuila360 het volgende:
Daarom Choc je speelt echt wel een uurtje of 30 a 40 met die game hoor maak je niet ongerust!
Ik hoop het MMaRsu,.... ik hoop het!quote:
quote:H.A.W.X. naar begin 2009
De Tom Clancy games staat vooral bekend om zijn shooters op de grond, met H.A.W.X. vliegen we echter de lucht in. Tijdens een livestream van GameSpot leren we dat het spel 2008 niet meer gaat halen, het spel is uitgesteld naar begin 2009 om het team meer tijd te geven om de game goed af te werken. Wij zijn er alvast blij om, het einde van het jaar zit immers al zo vol.
Hij is er, hot, kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:50 schreef MMaRsu het volgende:
Jaa wessiej, TNA Impact zodadelijk bij gamespot speciaal voor jou
Want, ziet er raar uit omdat het om die X gaat, maar is zo leuk om te spelen, komt waarschijnlijk toch een demo, hij is iig erg goed volgens de previewquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
god die touwen shit ziet er wel gaar uit hoor wessiej :p
Je hebt gewoon 1 jaar garantie bij de MM dus je krijgt een nieuwe*quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ah okay dat ziet er wel tof uit idd, vind wrestling games wel geinig maar doe mij maar UFC.
Anyway ik ga morgenochtend langs de Mediamarkt om m'n Xbox 360 om te ruilen maar heeft iemand wat dingen qua garantie zodat ik ff een poot heb om op te staan? Ik weet dat er regels om zijn, maar kan zo zelf niks vinden..anyway ik wil m'n 360 niet naar Microsoft opsturen..
Ze zijn verplicht om binnen 2 weken je een nieuwe in de winkel te geven, daarna loopt de garantie via Microsoft zelf.quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:12 schreef MMaRsu het volgende:
Ah okay dat ziet er wel tof uit idd, vind wrestling games wel geinig maar doe mij maar UFC.
Anyway ik ga morgenochtend langs de Mediamarkt om m'n Xbox 360 om te ruilen maar heeft iemand wat dingen qua garantie zodat ik ff een poot heb om op te staan? Ik weet dat er regels om zijn, maar kan zo zelf niks vinden..anyway ik wil m'n 360 niet naar Microsoft opsturen..
Ik mis iets geloof kquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:27 schreef kepler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus? Hoezo heb ik geen jaar instore garantie dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zijn verplicht om binnen 2 weken je een nieuwe in de winkel te geven, daarna loopt de garantie via Microsoft zelf.
Je kan hem evt afgeven bij de mediamarkt zodat hun hem voor je opsturen, maar dat gaat ongetwijfeld langer duren dan als je het zelf doet.
Mediamarkt is absoluut niet verplicht je een nieuwe te geven... je kan ze alleen verplichten hem op te sturen voor je.
Nee want dan zouden HUN jou garantie verlenen, en niet Microsoft...quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Serieus? Hoezo heb ik geen jaar instore garantie dan?
Daar zijn ze niks verplicht mee? Dus het enige is dat zij hem voor me kunnen opsturen, ik kan daar geen nieuwe 360 gewoon meekrijgen dat alleen de console zelf gewisseld word en zij die opsturen of iets dergelijks?![]()
![]()
gaaaaaar. Ik koop in die winkel toch een product dan mogen zij hem toch binnen een jaar omruilen? Niet?
Ik heb hem daar trouwens op 08/04 gekocht. Ik bedoel als ik daar lang ga lopen zeiken dat mijn vorige Xbox daar ook weg is, ik die niet weer wil opsturen omdat het toen 2 maanden duurde enz ( niet dat dat zo is maar boeit mij dat wat ), en dat ik gewoon een nieuwe console mee naar huis wil, gaan ze dat dan echt niet doen?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee want dan zouden ZIJ jou garantie verlenen, en niet Microsoft...
Ze zijn verplicht hem voor je aan te nemen ter reparatie binnen een jaar, niet om je een jaar lang een nieuwe te geven.
Maar zij doen hetzelfde als jij moet doen dan, alleen dan sturen ze geen xbox per keer weg maar wachten ze waarschijnlijk tot ze een pallet hebben.
Je kan altijd proberen om te kijken hoever je komt, maar je moet er niet vanuit gaan dat het je gaat lukken aangezien ze het niet verplicht zijn.
Het IP verhaal eigenlijk...quote:
Fixedquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Verdomme zeg,.... de Far Cry 2 presentaties op Gametrailers.com zijn is echt geweldig
Nu is het dashboard ook toch een soort browser, via internet aangevuld met advertenties? Zal wel meer worden dan met de nieuwe interface. Mocht je een US account hebben dan ken je zoiets al van "Inside Xbox".quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die laatste screen hoe kom je daar terecht? Ik hoop toch niet dat elke 360 game die ooit is uitgekomen daar in staat ofzo? Omdat er ook demo enzo bijstaat?
60 euro??quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:42 schreef Wessiej het volgende:
Mensen, nu bij de Media Markt;
[ afbeelding ]
1 x Gears of War
1 x Project Gotham Racing 4
1 x Wireless Controller
1 x Media Center Remote
¤59,95
Op LiveWire kan je ook nog een toffe X360 gameplay demonstratie vinden, moet je ff naar Live Wire Show Archive gaan, en dan naar wednesday, July 16. Speelt zich af in de ochtend geloof ik (dat zonlichtquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef KoosyNL het volgende:
man ow man... Ik heb net de developer walkthrough van Fable 2 gezien... wat een game zeg! Ik wacht nog even af, maar misschien dat ik er wel een 360 voor ga halen
Ja maar dat filmpje heb ik meen ik al een paar maanden geleden gezien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Op LiveWire kan je ook nog een toffe X360 gameplay demonstratie vinden, moet je ff naar Live Wire Show Archive gaan, en dan naar wednesday, July 16. Speelt zich af in de ochtend geloof ik (dat zonlicht) en aan het eind start ie een klein vuurtje in het gras (met z'n vlammenwerper) en door de windrichting breidt het vuur zich uit en slaat het vuur over op n klein dorpje
Dat kan nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dat filmpje heb ik meen ik al een paar maanden geleden gezien.
Nee ik lul.. het was een techdemo met precies datzelfde.. brand maken op de hei, en dat sloeg over naar een dorp waar vervolgens weer een explosie volgde.quote:
LiveWire is alleen deze week, dus dat kan nooit hetzelfde filmpje geweest zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik lul.. het was een techdemo met precies datzelfde.. brand maken op de hei, en dat sloeg over naar een dorp waar vervolgens weer een explosie volgde.
Kheb het filmpje op livewire niet gezien, zeg jij maar of het overeen komtquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
LiveWire is alleen deze week, dus dat kan nooit hetzelfde filmpje geweest zijn.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb het filmpje op livewire niet gezien, zeg jij maar of het overeen komt
quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef KoosyNL het volgende:
man ow man... Ik heb net de developer walkthrough van Fable 2 gezien... wat een game zeg! Ik wacht nog even af, maar misschien dat ik er wel een 360 voor ga halen
ik ook... maar ik gok erop dat Max Payne 3 een filmgame wordt...quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Final Fantasy
Wat een teleurstelling dat dat DE aankondiging van de E3 isHad gehoopt dat er een nieuwe Max Payne game aangekondigd zou worden
www.gametrailers.comquote:
vindquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
Developer walkthrough van Fable 2.
Gamespot
IGN
zoek
quote:[E3]Geen Fable 2 demo
Eigenlijk hadden we het ook niet verwacht, een demo van Fable 2. De wereld is immers te groot om dit er goed in te zetten, toch Molyneux?
Opvallend is dat dit echter helemaal niet de reden is waarom we geen demo krijgen. Molyneux heeft een veel simpelere uitleg: hij haat demo's. De ene gamer vindt ze te kort, de ander te verwarrend en uiteindelijk zit je met een demo die meer kwaad doet dan goed. Molyneux sluit dan ook af met een vraag: 'What was the last great demo that you played and then went out and bought the game?'
quote:[E3] Jade Empire naar Xbox Originals
Op de Xbox zijn er vele toppers verschenen, maar niet iedereen heeft kunnen genieten van deze games. Daarom komt Microsoft met de Xbox Originals, digitale distributie van Xbox titels. Elke maand vult Microsoft de service eenmalig aan.
Op 21 juli verschijnt opnieuw een Xbox Original titel op Xbox Live. De nieuwe Xbox Original titel is Jade Empire. Jade Empire is een RPG die gebaseerd is op de Chinese mythologie. De game draait vooral om de vele vechtstijlen die tot je beschikking staan. De speler begint als een martial arts specialist in training. Vanaf het begin is echter al duidelijk dat er iets niet helemaal klopt in de eens zo vredige wereld. Geesten en spoken worden steeds vaker gezien rond dichtbijgelegen dorpen, en ze vallen zelfs de mensen aan. Aan jou de taak om op zoek te gaan naar de bron van dit kwaad. Je begint je reis vanuit het Land van de Huilende Geesten van waaruit je naar de Keizerlijke Stad reist, om je in een avontuur te storten vol met krachtige bovennatuurlijke vijanden en magie.
Zolang Alan Wake maar uitkomt vind ik alles best.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopen op een nieuwe Max Payne? Alan Fake is nog niet af mensen!
Die ziet gelukkig na twee jaar het daglichtquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:34 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet LittleBigPlanet verheerlijken?![]()
Vanavond gamen? Heb zin in GoW co-opquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zeg maar niks.
Morphiequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vanavond gamen? Heb zin in GoW co-op
Heb je die demo gedaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zeg maar niks.
Ik hield het nog aardig lang vol met gewoon rondjes draaien. Even kijken hoelang je dan bleef staan, verdomdt langquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je die demo gedaanHet vechten met je zwaard ofzo vond ik wel kut maar het schieten wel tof! Als die spel er een keer voor 2 tientjes ligt is het echt wel de moeite waard
De vijanden waren ook echt tofquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik hield het nog aardig lang vol met gewoon rondjes draaien. Even kijken hoelang je dan bleef staan, verdomdt langdat lukte me beter dan het schieten...
Is goed!quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Morphie![]()
Nu ik de beelden van Gears 2 zie wel jaPrima. 20.30 uur?
ach gelukkig verschillen smaken , en vind ik FF nu juist een van de beste game series ever samen met zeldaquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Final Fantasy
Wat een teleurstelling dat dat DE aankondiging van de E3 isHad gehoopt dat er een nieuwe Max Payne game aangekondigd zou worden
quote:
Ik speel laatste maand niks anders dan GoW. voeg me toe en dan kunnen we lekker locust ownenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vanavond gamen? Heb zin in GoW co-op
quote:Raymond werkt niet aan I Am Alive
Helaas, enkel een teaser werd ons gegunt als het gaat om I Am Alive, en hoewel we geen verdere informatie hebben over de game moet er wel iets rechtgezet worden.
Voorafgaande aan de E3 werd namelijk verteld dat I Am Alive het nieuwe project van Jade Raymond is, de mooie dame die ook aan Assassin's Creed verbonden was. Ubisoft laat echter tegenover IGN weten dat bovenstaande niet het geval is, Jade Raymond werkt niet aan de game en het is niet bekend waar ze op dit moment wel mee bezig is. Assassin's Creed 2 wellicht?
Nou voor jou dan. Live demo van het spel over enkele minuten:quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Too Human lijkt mij ook best leuk hoor, het is een spel wat je moet liggen. (hack & slash en loot verzamelen, dat vind lang niet iedereen leuk)
Ik dacht dat ze het makkelijker wilde gaan makenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:17 schreef Sackboy het volgende:
Meer footage van het nieuwe dashboard:
http://www.xbox.com/NR/rd(...)WhittenInterview.asx
[ afbeelding ]
Gijs je wordt oudquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het makkelijker wilde gaan maken
Nu moet ik WEER wennen aan een nieuwe omgeving, wat heet, compleet nieuwe omgeving!
Hahaha, weet je wat die gamertag is van die gast die het laat zien (niet Major Nelson)??quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:17 schreef Sackboy het volgende:
Meer footage van het nieuwe dashboard:
http://www.xbox.com/NR/rd(...)WhittenInterview.asx
[ afbeelding ]
Ik vond dat spel ook echt MEGA vet! Ik kende het ook niet echt maar het is echt tof gedaan en gewoon de ultieme bruutheid die er in zit is zo goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is Viking vet! Weet alleen niet wat ik moet doen, wordt niet goed uitgelegd of ik heb iets gemist.
Neenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
AQuila heeft weer een waardeloos spel gevonden om op te soppen?
Jij vermaakt je eerste tijd welquote:
Nu bij Gamespotquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef Sackboy het volgende:
Staat een nieuwe developer walkthrough van Left 4 Dead op Gametrailers. Eigenlijk is het een ontzettende standaard shooter, maar dat je het met ze vieren speelt maakt het gewoon zo tof!
Mercenariesquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke?![]()
En Engelse cover/handleiding?
Sommigen mensen verdienen ook geld volgens mij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:49 schreef Wouter2006 het volgende:
damn 8 spellen, zeker zoontje van rijke ouders?
Oke. Maar je negeert m'n 2e vraag.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mercenaries
Pure
Brother in Arms
Madden
Star Wars
EndWar
Saints Row 2
Tomb Raider.
UPS shipping gaat zo snel, vandaag UT3 bij hun verzonden, morgen al in huisDat voor 38 euro, geniaal.
Ja moet je op wachten, GRID was bijv. helemaal engels qua boekje en cover, maar Ninja Gaiden stond achterop wat chinees gebrabbel en onder het Engelse Ninja Gaiden stond ook wat Chinees, wel engels boekje.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke. Maar je negeert m'n 2e vraag.
Ik zal eens een kijkje nemen op de site. De Ubisoft games zijn meestal gewoon Engels mag ik aannemen..quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja moet je op wachten, GRID was bijv. helemaal engels qua boekje en cover, maar Ninja Gaiden stond achterop wat chinees gebrabbel en onder het Engelse Ninja Gaiden stond ook wat Chinees, wel engels boekje.
7 of 8 euro, maar dat maakt 38 of 39 in totaal.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zal eens een kijkje nemen op de site. De Ubisoft games zijn meestal gewoon Engels mag ik aannemen..
De previews rondom BIA zijn gematigd positief dus voor 38 euro kan het haast geen miskoop zijnHoe veel extra betaal je trouwens voor verzending via UPS Wes?
![]()
Ik weet genoegquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
7 of 8 euro, maar dat maakt 38 of 39 in totaal.
Dat roep je steedsquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:49 schreef Wouter2006 het volgende:
damn 8 spellen, zeker zoontje van rijke ouders?
¤5 toch? Meeste X360 spellen zijn ¤33, met UPS verzending erbij ¤38.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
7 of 8 euro, maar dat maakt 38 of 39 in totaal.
False, 7,99quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
¤5 toch? Meeste X360 spellen zijn ¤33, met UPS verzending erbij ¤38.
Maar ik zou altijd voor normale verzending gaan. Niet alleen is het goedkoper, je hebt ook minder kans op douane onderschepping. Paar dagen wachten ga je niet dood van![]()
Wessiej kijk jij gewoon op die site zelf of de spellen regio vrij zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
False, 7,99
Normale verzending 10 dagen, UPS is vandaag shippen morgen binnen, doe ik zeker dat wel. En onderschepping, hun poppen er een laag bedrag onder, nog nooit iets bij iemand onderschept volgens mij.
Maar ik bestel altijd met andere nog, en dan dezelfde spellen, betaal je 1x ups, maakt de game dan 33 of 34 euro.
Alle spellen op die site zijn in principe regiovrij, als ze dat later toch niet blijken te zijn krijg je gewoon je centjes terug.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wessiej kijk jij gewoon op die site zelf of de spellen regio vrij zijn?
Elk spel is regio vrij die daar op staat, hun markt is de europese.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wessiej kijk jij gewoon op die site zelf of de spellen regio vrij zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |