dude dat is nietquote:
Oh op live. Ik dacht ergens onlinequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Bagger TT, bagger game, bagger tvp.
Ja dat stel je in je PM's ook altijd voor, maar nee ik heb nog steeds geen interesse AQuila.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:05 schreef AQuila360 het volgende:
Screw you guys!
Rossdale & Wouter in elk geval
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat stel je in je PM's ook altijd voor, maar nee ik heb nog steeds geen interesse AQuila.
Jij hebt het over de kansloze FFXI. De MMORPGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met de Final Fantasy reeks, ik zal de hele hype rondom nooit snappen.
Maar er was toch al een keer een FF spel op de 360 verschenen, had je een credit card voor nodig om mee te spelen.
Ik zag ook al een paar koppen met "FF on the 360 for the first time ever" , heb ik nou iets gemist of wat?
damn.. liever jij dan ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik doe alles voor Juiced 2 dat weet je
Ik doe ook alles voor een maandje xbox live gold maar dat wist jij toen nog nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
damn.. liever jij dan ikik wil morgen nog gewoon kunnen lopen
als je zwaait kan sta je stil en je kan niet lopen zwaaien tegelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:41 schreef Elect het volgende:
[..]
Mwoh, vind het schieten in Commando dan weer wel okee met de rechterstick. Is hij zo slecht? Anders bespaar ik me de energie van het aanzetten van m'n xdoos
quote:
Misschien omdat de vorige delen ook geen shooters waren?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:04 schreef Jorwol het volgende:
En dat automatische gedoe ga ik toch niet doen, want dat zit er volgens mij alleen maar in voor mensen die echt niet van shooters houden (vraag me af wat je dan met Fallout 3 wil, maar goed)
Fallout hoort ook eigenlijk geen shooter te zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:04 schreef Jorwol het volgende:
TerugVindPlaystation3-verliest-er-weer-eentje
Rawr, moet toch wel toegeven dat Fallout 3 er vet uit zag... misschien een beetje kaal en die mini-nuke was best wel, maar goed. En dat automatische gedoe ga ik toch niet doen, want dat zit er volgens mij alleen maar in voor mensen die echt niet van shooters houden (vraag me af wat je dan met Fallout 3 wil, maar goed
)
Final Fantasy XIII is echt dé game van de PS3 die ik naar de Xbox wilde hebben, de rest boeide me niet zo. Final Fantasy is gewoon koning van de RPG's voor mij.
Fable 2 zag er wel echt goed uit, grafisch dan... Gameplay lijkt me nog steeds vrij onduidelijk, of ligt dat aan mij?![]()
Het maakt het ineens heerlijk tactisch,... vind Fallout geweldig zo!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:49 schreef AQuila360 het volgende:![]()
[..]
Fallout hoort ook eigenlijk geen shooter te zijnIk ga die shit wel gebruiken zo ze zullen er wel iets op vinden dat het niet te makkelijk wordt!
Ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het maakt het ineens heerlijk tactisch,... vind Fallout geweldig zo!
Ik typ toch Fallout 3?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:35 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Misschien omdat de vorige delen ook geen shooters waren?
Vond de presentatie wat tegenvallen van Fable,... zag er wel leuk uit!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:19 schreef kepler het volgende:
http://gamerscoreblog.com/team/archive/2008/07/14/559922.aspx
goede samenvatting (video) van de MS-presentatie, met nieuwe (in-game) beelden van oa Fable
Jep, had ik laatst ook, videokaart probleem.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:24 schreef Nemmii het volgende:
Jongens,
me xbox geeft na 5-10min rooie/groene vlekken door het hele beeld. De kleuren veranderen dan. Heb de kabels goed vast gedaan enz. Als ik hem dan uit doe krijg ik geen beeld en nog een keer opnieuw aan wel weer beeld en dan na 5 min weer die vlekken. Word dit opsturen naar Microsoft?
ziet er zeker tof uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de presentatie wat tegenvallen van Fable,... zag er wel leuk uit!
Je kan het terug kijken bij IGNquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:26 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand of de persconferentie al op Xbox live staat en zo ja waar dan?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:03 schreef dery1990 het volgende:
Is FFIII turn-based? Want dat andere systeem is niet mijn ding.
4-player co-opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
E3 Interview Call of Duty 5: World At War.
http://www.gametrailers.com/player/36145.html
Een co-op mode was altijd mijn grootste wens geweest en die zit er eindelijk in
Yep kijk hier ook wel naar uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:13 schreef Un4 het volgende:
Ik wil Alpha Protocol in action zien. 24 style rpg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat een hele vette game worden denk ik zo!
Makers van KOTOR2? Toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:13 schreef Un4 het volgende:
Ik wil Alpha Protocol in action zien. 24 style rpg!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat een hele vette game worden denk ik zo!
Yes, deze keer zonder zeikende Lucasarts waardoor het einde waarschijnlijk niet wordt afgeraffeld.quote:
Yupquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:17 schreef kepler het volgende:
screenshot van de nieuwe (ingame) guide voor de 360:
Lijkt erop dat dus alles toegankelijk is ingame?
Vind het wel een mix van coverflow & vista. Die 1 vs. 100 game lijkt me wel leuk trouwens met die avatars.quote:* Dashboard built into the new Xbox Guide. For everyone who loves the blades interface, it’s not going away; they are now built directly in to the new Xbox guide. Every feature and option is available right from the guide. You can even access your full games library at all times. No matter where you are (in dash or in game), immediately call up your games played list and directly launch a game.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:31 schreef Un4 het volgende:
[..]
Yes, deze keer zonder zeikende Lucasarts waardoor het einde waarschijnlijk niet wordt afgeraffeld.
dat is wel erg tof danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:34 schreef Reintji het volgende:
[..]
Yup
[..]
Vind het wel een mix van coverflow & vista. Die 1 vs. 100 game lijkt me wel leuk trouwens met die avatars.
Het is en blijft mijn #1quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:39 schreef Un4 het volgende:
Fallout 3 preview van IGN. http://xbox360.ign.com/articles/888/888731p3.html
Mutants onthoofden met teddyberen!
Staat ook hoog op mijn lijst, samen met Alpha Protocol en sinds gisteren Gears 2. Wat zag dat er vet uit..quote:
Fallout 3 #1quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef Un4 het volgende:
[..]
Staat ook hoog op mijn lijst, samen met Alpha Protocol en sinds gisteren Gears 2. Wat zag dat er vet uit..
Jongen je hebt er toch nix aan om er meer dan 1 te kopen per keerquote:
het is toch wel een vooruitgang zo te zienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:54 schreef Sackboy het volgende:
E3 2008: Exclusive Dashboard Walkthrough HD
Ik mot toch met mn vriendin meequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jongen je hebt er toch nix aan om er meer dan 1 te kopen per keer
Fable sla ik over denk ik..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fallout 3 #1
Farcry 2 #2
Fable 2 #3
Alpha Protocol #4
Gears is wel vet en ik wil hem ook wel maar ik kijk er niet heel erg naar uit!
Balen dat er nooit wat uit komt in de vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef Un4 het volgende:
[..]
Fable sla ik over denk ik..
Mercs 2 komt ook binnenkort. Staat al een half jaar in de pre-order.
Nog niet maar ga ik morgen zeker even doen! Ik vind ze altijd goed bezig vooral gasten als Steven vind ik tof!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
Wie heeft de discussie gezien van Gamekings over de nieuwe interface van Live? Moet zeggen dat ze behoorlijk duidelijk en goed bezig zijn
Steven is in reallife ook een gesprekspartner die nooit kapt met pratenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nog niet maar ga ik morgen zeker even doen! Ik vind ze altijd goed bezig vooral gasten als Steven vind ik tof!
Boris ook wel die zegt tenminste wel of het cool of klote is
Unreal.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Balen dat er nooit wat uit komt in de vakantieOkt -Nov is altijd druk met school en alles en dan komt alles ineens uit
WTF ken je hem?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Steven is in reallife ook een gesprekspartner die nooit kapt met praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |