dude dat is nietquote:
Oh op live. Ik dacht ergens onlinequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Bagger TT, bagger game, bagger tvp.
Ja dat stel je in je PM's ook altijd voor, maar nee ik heb nog steeds geen interesse AQuila.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:05 schreef AQuila360 het volgende:
Screw you guys!
Rossdale & Wouter in elk geval
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat stel je in je PM's ook altijd voor, maar nee ik heb nog steeds geen interesse AQuila.
Jij hebt het over de kansloze FFXI. De MMORPGquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met de Final Fantasy reeks, ik zal de hele hype rondom nooit snappen.
Maar er was toch al een keer een FF spel op de 360 verschenen, had je een credit card voor nodig om mee te spelen.
Ik zag ook al een paar koppen met "FF on the 360 for the first time ever" , heb ik nou iets gemist of wat?
damn.. liever jij dan ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik doe alles voor Juiced 2 dat weet je
Ik doe ook alles voor een maandje xbox live gold maar dat wist jij toen nog nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
damn.. liever jij dan ikik wil morgen nog gewoon kunnen lopen
als je zwaait kan sta je stil en je kan niet lopen zwaaien tegelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:41 schreef Elect het volgende:
[..]
Mwoh, vind het schieten in Commando dan weer wel okee met de rechterstick. Is hij zo slecht? Anders bespaar ik me de energie van het aanzetten van m'n xdoos
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |