quote:Hé,
die compjuter die je ons verkocht hebt mist 256mb geheugen!
van dit soort practijken zijn wij niet gedient!
wij kome morgen ochten met zijn 2en bij je langs!
Jaap
Vaarwel TSquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:43 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik had dus via marktplaats een computer met 1gb intern geheugen verkocht met een nvidia onboard vidcard.
Kreeg ik vannacht een e-mail;
[..]zucht. Zo kom ik dus aan mijn einde
![]()
![]()
Vaarwel fok!
Nou, een meester in de Nederlandse taal, zo te zienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:43 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik had dus via marktplaats een computer met 1gb intern geheugen verkocht met een nvidia onboard vidcard.
![]()
![]()
Vaarwel fok!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:58 schreef fotostarter het volgende:
Geloof er niks van.
Pics, van jou, inclusief die 2 rambo's !
Ja dus:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:51 schreef prisonguard het volgende:
FIPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUTTEMANS: SEPO DAN
Wel een leuke manier om aan je einde te komen.....
Wel een smerige streek hoor die 256mb niet meegeven!!!! ( *sarcastisch* zal toch niet de onboard gpu zijn die het verbruikt he)
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:43 schreef Het_Biertje het volgende:
met een nvidia onboard vidcard.
dan niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Post eens een screenshot van die mail met de tijd dat hij verzonden is, geloof er geen ruk van namelijk.
Pics van de dochter?quote:
quote:
That's the spiritquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Hang een A4'tje op de voordeur, met de tekst
"Drie keer raden waar die onboard videokaart van 256MB z'n geheugen vandaan haalt"
Met natuurlijk 40x de-smiley ernaast.
Vervolgens nodig je wat vrienden uit, ga je met z'n allen een biertje voor het raam drinken en zodra de twee heren langskomen ga je zo hard mogelijk lachen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
"Drie keer raden waar die onboard videokaart van 256MB z'n geheugen vandaan haalt"
Vervolgens nodig je wat vrienden uit, ga je met z'n allen een biertje voor het raam drinken en zodra de twee heren langskomen ga je zo hard mogelijk lachen
Oja?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:51 schreef MarMar het volgende:
HE sufkoppen!
De clou van het verhaal is allang verteld!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[ Quote] wij kome morgen ochten met zijn 2en bij je langs!
Jaap [/ quotE]
Precies.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Getuige dat mailtje kregen ze het adres maar niet ingevoerd op hun TomTom, denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:20 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Precies.
TS leeft nog overigens? Ze zijn niet onverwachts langsgekomen?
je hebt toch wel alvast je laatste biertje genomen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:43 schreef Het_Biertje het volgende:
![]()
![]()
Vaarwel fok!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:22 schreef MrFl0ppY het volgende:
De dochter heette jaap. Dat was moraal van het verhaal
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Getuige dat mailtje kregen ze het adres maar niet ingevoerd op hun TomTom, denk ik.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Getuige dat mailtje kregen ze het adres maar niet ingevoerd op hun TomTom, denk ik.
TS is anders wel akelig stil.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Geen dooien?
lees je inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef BobbyB het volgende:
zijn ze niet meer langs geweest?
Dan nietquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Goedkoop hoor, cliffhangertopics openen, niet meer reageren en als je dan uiteindelijk reageert doen alsof je een leven hebt terwijl je in werkelijkheid de hele dag met klamme handjes hebt zitten F5'en
Ik heb godverdomme de hele dag F5'end met klamme handjes zitten wachten op schokkende updatesquote:
moet je handen wassen na het rukkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme de hele dag F5'end met klamme handjes zitten wachten op schokkende updates
En dan zo'n anti-climax
Jouw signaturequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
tvp
Dat begrijpen ze toch niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
OmgHet antwoord is al op pagina 1 gegeven
.
ja het bekende kamper piet topic .....quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:58 schreef fotostarter het volgende:
Geloof er niks van.
praktijken met een c schrijven. TS wees niet bang ze komen mety z'n 2en een echte man komt alleen. Zijn vast paupers dat ze een pc met 1gig intern geheugen willen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:43 schreef Het_Biertje het volgende:
![]()
![]()
Vaarwel fok!
RAM-bo'squote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:58 schreef fotostarter het volgende:
Geloof er niks van.
psies, dan verzint TS maar wat!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme de hele dag F5'end met klamme handjes zitten wachten op schokkende updates
En dan zo'n anti-climax
Deaud.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:25 schreef fotostarter het volgende:
Waar is TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |