Ik wou hem vol maken, dinges!quote:
in mijn mobielquote:
Sorryquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef PieterBas het volgende:
Ik wou hem vol maken, dinges!
ook niet zo veel dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef PieterBas het volgende:
Sinds... uhm oktober 2006 - 451 berichten verstuurd.
Nee, valt wel mee. Ik kan alleen niet controleren hoeveel smsjes ik heb ontvangen.quote:
Heb ik ook een aantal malen moet doen... Ik heb ook een paar mooie smsjes ontvangen, maar die bewaar ik meestal welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:54 schreef jna het volgende:
Ik heb juist pas m;n inbox moeten legen omdat ie vol zat.
Altijd leuk om sms'jes terug te lezen die je hebt ontvangen van mensen terwijl ze iets teveel ophadden
Hmm en tellen is tegenwoordig ook geen optie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik kan alleen niet controleren hoeveel smsjes ik heb ontvangen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:55 schreef mash_ het volgende:
Nouja ik ga maar is slapenwekker gaat over 6uurtjes
en southpark begint
sms maar ofzo !
Ik heb vaak mijn sms inbox moet leeggooien, er kan iets van 250 smsjes in..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm en tellen is tegenwoordig ook geen optie.
ik kan wel aantallen zien van wat ik verzonden heb, maar het irritante is dat er geen tijd/datum bij de verzonden berichten wordt opgeslagen
\quote:
Dat is ook niet veelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb vaak mijn sms inbox moet leeggooien, er kan iets van 250 smsjes in..
Ja, een mobiel nummer via een vriend vragenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef mash_ het volgende:
ja niet he ! maar anders kom ik nooit aan slapen toe! vraag bb me nummer maar :p die heeft hem als het goed is
Nee BB is nog wakkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
ja niet he ! maar anders kom ik nooit aan slapen toe! vraag bb me nummer maar :p die heeft hem als het goed is
wil he mwel geven maar moet ik weer gaan pmen enzoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, een mobiel nummer via een vriend vragen![]()
Ik heb beide, heeft wel zo zijn voordelen, moet ik eerlijk bekennen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:58 schreef jna het volgende:
Morgen ga ik denk ik maar eens een nieuwe bril kopen
En dan ook maar eens lenzen proberen denk ik
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
wil he mwel geven maar moet ik weer gaan pmen enzoen als ik hem nu geef. dan gaat me telefoon weer steeds en word ik wakker :p
maar nu was het echt me laatste berichtje!! :w
oh hij staat btw ook op me hyves maar kan je alleen zien als je een vriend van me bent
Zeg je toch gewoon dat ze dr klep moet houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:00 schreef mash_ het volgende:
wil he mwel geven maar moet ik weer gaan pmen enzoen als ik hem nu geef. dan gaat me telefoon weer steeds en word ik wakker :p
kijk je pm is ofzo!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zeg dan gewoon: je krijgt hem niet bitch!
Ik vind het weer veel te gezellig hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:02 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga slapen, dus sms me maar als je me wakker wil houden. Mijn ogen worden toch wel een beetje moe te worden.
Dat denk ik dus ook. Wat voor voordelen zie jij dan bij jezelf?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb beide, heeft wel zo zijn voordelen, moet ik eerlijk bekennen.
Zonder lenzen of bril zie ik echt niks, dus als ik 's-morgens of 's-nachts nog even wat wil lezen, doe ik mijn lenzen uit en hop de bril op.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:04 schreef jna het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Wat voor voordelen zie jij dan bij jezelf?
Ja net gedaanquote:
De oplossing voor alles:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zonder lenzen of bril zie ik echt niks, dus als ik 's-morgens of 's-nachts nog even wat wil lezen, doe ik mijn lenzen uit en hop de bril op.
Met mijn bril kan ik dus niet sporten, en zijn (zachte) lenzen toch wat beter. Met mijn hooikoorts heb ik nog wel last van ontstoken ogen, dus kan ik ook nog mijn bril op.
Mis ik alleen nog de zonnebril versie van de lensquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De oplossing voor alles:
Day & Night lenzen![]()
Dat misschien wel, maargoed dan zet je gewoon een normale zonnebril op van een paar euro die in elke winkel te koop isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mis ik alleen nog de zonnebril versie van de lens
Zal dat een aantal Olympische hockey dames (waarschijnlijk ook de heren) met lenzen die ook een zonnebril functie heeft.. Lijkt me wel handigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maargoed dan zet je gewoon een normale zonnebril op van een paar euro die in elke winkel te koop is
niks meer te maken met op sterkte of wat dan ook
Zit al klaar. Dit gaat me alleen wat te hard nu. Traag internet+mobiel+werk enzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:03 schreef Piles het volgende:
Ik vind het weer veel te gezellig hier.
En nu Basket Case @ 3FM.
DEEEAAANNN!!!!
We moeten ons melden voor de volgende R&P-sessie
Trustequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:12 schreef The_Dean het volgende:
Zit al klaar. Dit gaat me alleen wat te hard nu. Traag internet+mobiel+werk enzo.
Voeg mij ook eens toe op msn danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Iemand die ik ooit een keer in m'n msn had gezet.. tijd niet meer mee gesproken (weet ook niks meer van hem of waar ik hem van ken).. en ineens zo van: we kunnen wel naar de film gaan een keer.. ik zo van: uh oke
Zie kees.. zo makkelijk is het
pm je mailadres maarquote:
dan moet je mensen vragen hequote:
copy past de volgende zin:quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:43 schreef The_Dean het volgende:
Ga het vanaf nu gewoon doen, dat soort dingen
Heb ik net voor mezelf besloten.
Ja, ik was al bang dat het zo zou overkomenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:43 schreef The_Dean het volgende:
Ga het vanaf nu gewoon doen, dat soort dingen
Heb ik net voor mezelf besloten.
Wel een beetje lief en voorzichtig af en toe hèquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon eerlijk en recht voor de raap zeggen waar het op staat em wat ik vind en denk.
Zal voor veel mensen even schrikken worden
Heel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon eerlijk en recht voor de raap zeggen waar het op staat em wat ik vind en denk.
Zal voor veel mensen even schrikken worden
Dat merk ik jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel goed
het is echt een kwestie van doen! in real life vind ik het ook doodeng, maar op msn durf ik een hoop
quote:
ja oke, nu nog wat meer in real life.. maar het leuke is, sommigen mensen die me kennen irl, geloven niet eens dat ik eigenlijk heel verlegen benquote:
Ja, wel in de goede zin van het woord. Gewoon eerlijk en oprecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel een beetje lief en voorzichtig af en toe hè![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Waar ik eerst stage liepquote:
Hebben ze dan helemaal niks te doen voor je?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waar ik eerst stage liepdaar zit ik nu ee beetje te zitten voor 8 euro per uur
![]()
maar vaak komt het neer op fokken en msnen
mwa ik zit nu nog een aantal mailtje te beanntwoorde. maar dta komt een beetje neer op dingen uploade op een site dus is niet echt spannendquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hebben ze dan helemaal niks te doen voor je?
extra werk en je verveelt je tochquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa ik zit nu nog een aantal mailtje te beanntwoorde. maar dta komt een beetje neer op dingen uploade op een site dus is niet echt spannenden wie me normaal werk geeft is er niet
Je had dus beter thuis kunnen blijven?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa ik zit nu nog een aantal mailtje te beanntwoorde. maar dta komt een beetje neer op dingen uploade op een site dus is niet echt spannenden wie me normaal werk geeft is er niet
wat een baan/stagequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee daar krijg ik geen 8 euro om te msnen
mash_ ouwequote:
Ik kan 15 euro per kwartier met msnen verdienenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee daar krijg ik geen 8 euro om te msnen
ey. snap jij hetquote:
Echt, ik moet er niet aan denkenquote:
ja maar ik heb geen webcam hier!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan 15 euro per kwartier met msnen verdienen
Ik ook nietquote:
Stekelenburg danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ey. snap jij hethuntelaar ging gister niet met de 1e training mee doen omdat het bij het ek was.... Hij heeft 1 wedstrijd gespeeld. waarom zou hij dan in godsnaam nu niet mee kunnen trainen
Hij heeft gewoon langer vakantie gekregenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ey. snap jij hethuntelaar ging gister niet met de 1e training mee doen omdat het bij het ek was.... Hij heeft 1 wedstrijd gespeeld. waarom zou hij dan in godsnaam nu niet mee kunnen trainen
Ja vind het zo`n onzinquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon langer vakantie gekregen.
Alleen van Basten en van 't Schip moest eerder werkenquote:
Ik vind het wel logisch eigenlijkquote:
Huntelaar gaat toch wel weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa de 1e training kan die toch wel mee doen voor de supporters
Een goede morgenquote:
Woahquote:
quote:
Vanwege de vierdaagse?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook Hoi Houniet
![]()
vanavond vuurwerk..... Heb je er al zin in....
ik wel
![]()
Jahquote:
De Cauberg is best killing..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in maastricht en valkenburg gelopenEn de Cauberg beklommen
Om te fietsen wel jaquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in maastricht en valkenburg gelopenEn de Cauberg beklommen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook Hoi Houniet
![]()
vanavond vuurwerk..... Heb je er al zin in....
ik wel
![]()
LAMZAKquote:
En ik ben er trots opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
LAMZAK [ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Whoiiiiiiiiiiiiiiii [ afbeelding ] ! Zin in!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik ben er trots op
Nou ja, niet echt
Jipjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef Jipje het volgende:
Goedemorgen piles!
Strandquote:Wat zonde van het mooie weer dat je nog in bed ligt! Hup, naar het strand jij!
Het is vakantie ouwequote:
Mooi weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:59 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen piles!
Wat zonde van het mooie weer dat je nog in bed ligt! Hup, naar het strand jij!
Ik wil niet dat vakantieritmequote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het is vakantie ouwe! Dan mag dat!
.
In Zeeland altijdquote:
Aan de cams te zien niet hoorquote:
Ik pakte Vlissingen er ff bijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal zo mn gordijn eens open doen en voor je kijken
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Haat het om te zeggen, maar je hebt nog gelijk ook![]()
Douchen
* Jipje kijkt eens naar buitenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Haat het om te zeggen, maar je hebt nog gelijk ook![]()
Douchen
quote:
Nog nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:37 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen
ken ik jou
Oja ik ging douchen
Datequote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:40 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nog nietben een groentje
maar we kunnen wel wat afspreken hoor
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
Hartverzakking hier
Internet stopte er opeens mee![]()
Ooh nicequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:43 schreef Piles het volgende:
Hartverzakking hier
Internet stopte er opeens mee![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooh niceIk ga op Mysteryland ook maar eens fiks sneakeren dit jaar
Ik zal der wel even helpenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook. Zo vet relaxed
. En dik beuken ook
.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
De reactie van Cali zal wel iets zijn als "" of "
"
![]()
Ik ook, vanalles en nog wat. Lekker rondlopen enzulksquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]En techno-en, en schranzen en trancen en en en of god ik ga het zo druk krijgen
Wat jij wilt, vandaagquote:
haha. Tijdens mijn vakantie met vrienden sliepen wij op de Cauberg, elke avond (aangeschoten tot lam) lopend naar boven gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat jij wilt, vandaag [ afbeelding ].
Ik loop alleen maar rondjes, ik loop alleen maar rondjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ook, vanalles en nog wat. Lekker rondlopen enzulks.
Had je niet gedacht hé ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik loop alleen maar rondjes, ik loop alleen maar rondjes [ afbeelding ]
Ojawelquote:
Wees maar blij, er zijn dus stagiaires die nu wel iets te doen hebben.quote:
quote:
Vakantie vieren jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wees maar blij, er zijn dus stagiaires die nu wel iets te doen hebben.
Oh dat ook jaquote:
4 toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:20 schreef PieterBas het volgende:
Zitten hier wel een boel mensen uit Nijmegen opeens
Waarom heb ik Rachel nog nooit gezien danquote:
Nog zo'n PUB-fossiel die nu hier irritant komt doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:22 schreef Bravebart het volgende:
Wouser is toch die noob?
Over 4 minquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu moeten wij weer geïnteresseerd vragen wat er aan de hand is zeker?
Neuh nog 35 minquote:
je komt waar vandaan? Waar zit je op school?quote:
Spierpijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ho onze player weet het alquote:
Dit is toch PUB?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog zo'n PUB-fossiel die nu hier irritant komt doen
quote:
Kom uit Limburg (en ja daar ben ik trots op) en zit vanaf aankomend schooljaar in Krefeld (vlak bij Mönchengladbach Duitsland) op school en zit daar overmorgen op kamersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
je komt waar vandaan? Waar zit je op school?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
Ménquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dean is gewoon de reden van die spierpijn
Ik herinnerde me weer een quotequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dean is gewoon de reden van die spierpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Oh bah, trots op Limburgquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:31 schreef Wouser het volgende:
[..]
Kom uit Limburg (en ja daar ben ik trots op) en zit vanaf aankomend schooljaar in Krefeld (vlak bij Mönchengladbach Duitsland) op school en zit daar overmorgen op kamers
Wie gaat er dan ook naar Limburgquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh bah, trots op LimburgSinds gister heb ik een nog godsgruwelijker grotere hekel aan Limburg
Ook de Cauberg opgelopenquote:
Zeg nou zelf, als je iemand Limburgs hoort praten schiet je toch in de lachquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef Bravebart het volgende:
Vrouwen die Limburgs praten zijn helemaal eng
Ja beidequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef Californium het volgende:
LimburgWaar uit Limburg? dacht dat je in Duitsland stage ging lopen... Studeer je ook in Duitsland
Idd en ze praten altijd alsof ze enorm boos zijn, net als Italianen, totaal geen besef van klemtoonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:41 schreef nicomart het volgende:
Limburgs praten inderdaad.. Het is net alsof je het hele concept van 'beklemtoning' daar gewoon overslaan op school..
Nicequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:42 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja beideeerst halfjaar stage van september tot februari vervolgens 1 jaar daar studie aan de Hogeschool
Mwuah dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd en ze praten altijd alsof ze enorm boos zijn, net als Italianen, totaal geen besef van klemtoon
Vlakbij roermondquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Niceen van Waar uit Limburg kom je
Hahaquote:
Dat is jou meningquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaDan weet ik niet in welk deel van Limburg jij gewoond hebt, maar dat is ongeveer het meest opvallende in heel Limburg
cool...Me vriend komt uit velden..... Bij venloquote:
Lekker makkelijk welquote:
Daar ging ik tot voor kort naar school (Fontys)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
cool...Me vriend komt uit velden..... Bij venlo
okequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:53 schreef Wouser het volgende:
[..]
Daar ging ik tot voor kort naar school (Fontys)
Na-aperquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef Californium het volgende:
Ik ga eens even snal langs de winkel
Drinken, yoghurt en eieren halen...zin in broodje ei
Ik kreeg er gewoon zin in toen jij het zeiquote:
En zijn favoriete club is VVV Venlo...quote:
Dan heeft ie zeker nooit naar de selectie gekeken met al die marokkanen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En zijn favoriete club is VVV Venlo...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kreeg er gewoon zin in toen jij het zei![]()
Het wordt er allemaal niet beter opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:55 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we Camiel Eurlings en Maxime Verhagen niet vergeten
Balkie komt uit Zeelandquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:55 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we Camiel Eurlings en Maxime Verhagen niet vergeten
Benny Neymanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet beter opNee dan Felix Meurders, Benny Neyman en André Rieu
Ze hebben wel allemaal 1 ding gemeen weet je... Ze hebben allemaal meer bereikt voor als nog dan jijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet beter opNee dan Felix Meurders, Benny Neyman en André Rieu
en komen ze ook in Den Haagquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:58 schreef jna het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk willen ze toch allemaal naar Den Haag
jijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:00 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ze hebben wel allemaal 1 ding gemeen weet je... Ze hebben allemaal meer bereikt voor als nog dan jou
Bertje natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Benny Neyman![]()
quizvraag: welke cabaretier doe ik na?
Maak je er nou een sport van om in elke post minstens een taal/grammatica fout te maken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:02 schreef Wouser het volgende:
Snap eigenlijk niet wat er zo slecht mag zijn aan Andre Rieu maar zal wel aan mij liggen. De andere kan ik nog eenigzins begrijpen namelijk
Ligt er maar net aan wat je wil bereiken natuurlijk..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:00 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ze hebben wel allemaal 1 ding gemeen weet je... Ze hebben allemaal meer bereikt voor als nog dan jij
nee idd.. de arena volzetten met dat hele operahuis uit Wenen en fonteinen enzo.. Tja, dan doe je het niet slecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:06 schreef jna het volgende:
Mwah ik als student MEM moet toch toegeven dat die Andre Rieu een puike show heeft neergezet. Het is absoluut niet mijn stijl, maar toch...
Ja Hitler ook, wat is je punt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:00 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ze hebben wel allemaal 1 ding gemeen weet je... Ze hebben allemaal meer bereikt voor als nog dan jij
Het is zeker niet mijn ding, maar dat hele operahuis vind ik zeker wel spectaculairquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee idd.. de arena volzetten met dat hele operahuis uit Wenen en fonteinen enzo.. Tja, dan doe je het niet slecht.
En niet alleen de arena, maar over de hele wereld..
edit: Maar dat is dus niet iets wat ik zou willen bereiken. Totaal mijn doel niet.
In de Arena was volgens mij nog het halve decor omdat de rest er niet bij kon.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee idd.. de arena volzetten met dat hele operahuis uit Wenen en fonteinen enzo.. Tja, dan doe je het niet slecht.
En niet alleen de arena, maar over de hele wereld..
edit: Maar dat is dus niet iets wat ik zou willen bereiken. Totaal mijn doel niet.
Precies, onzin posten kan iedereen.quote:
klopt ja.. en Nederland in de finale van dit EK had ook weer een stunt geworden natuurlijk. Dat waren nog eens tijden...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:10 schreef jna het volgende:
[..]
In de Arena was volgens mij nog het halve decor omdat de rest er niet bij kon.
Overigens heeft Andre Rieu al z'n succes te danken aan die ene goal van Finidi tegen BayernAls Ajax toen niet had gescoord was die live reclame in de rust nooit een succes geworden.
Hij praat wel net zo onverstaanbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:11 schreef jna het volgende:
[..]
Zou Hitler stiekem ook uit Limburg komen?
blijft wel mooiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:10 schreef jna het volgende:
[..]
In de Arena was volgens mij nog het halve decor omdat de rest er niet bij kon.
Overigens heeft Andre Rieu al z'n succes te danken aan die ene goal van Finidi tegen BayernAls Ajax toen niet had gescoord was die live reclame in de rust nooit een succes geworden.
* meldtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Seriously who cares about Andre frikkin' Rieu
Ik zou willen dat mijn lange haar zo volumineus was als het zijne... *zucht*quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
* meldt
Hij heeft een kapsel waar je respect voor moet hebben
Pff.. ik zit al dik 2 uur op mijn werk johquote:
Maar jij sliep om 4 uur al vast dik 2 uurquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff.. ik zit al dik 2 uur op mijn werk joh
Wel goed geslapen, alleen te kortquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:19 schreef Wouser het volgende:
Ook slecht geslapen?
Idd, mijn matje valt heel sluik ipv zo vol volumequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mijn lange haar zo volumineus was als het zijne... *zucht*
Moet je eerder gaan slapenquote:
Ik werd op gehouden door jnaquote:
Hoezo, was die bij jou thuis dan?quote:
was het maar waarquote:
quote:Andre Rieu in 't Vrijthof
De laatste kaarten zijn nu te koop. The last tickets are now available.
Tickets4U.eu
André Rieu tickets
Koop Gelredome kaarten online, alle tickets 100% gegarandeerd!
www.seatwave.nl/andre-rieu-tickets
Andre Rieu?
Andre Rieu Tour Tickets 2008 Vrijthof en Arena Bestel Nu.
PePeTickets.nl/Andre-Rieu
Andre Rieu Tickets
Andre Rieu Tickets Vrijthof Maastricht 06-07-2008
www.rang1tickets.nl
quote:
Jij hebt dus genoeg aan 8 uur slaap in de vakantiequote:
Toevallig ben ik om half 4 een keertje naast Cali gaan pitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jij sliep om 4 uur al vast dik 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |