dan moet je mensen vragen hequote:
copy past de volgende zin:quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:43 schreef The_Dean het volgende:
Ga het vanaf nu gewoon doen, dat soort dingen
Heb ik net voor mezelf besloten.
Ja, ik was al bang dat het zo zou overkomenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:43 schreef The_Dean het volgende:
Ga het vanaf nu gewoon doen, dat soort dingen
Heb ik net voor mezelf besloten.
Wel een beetje lief en voorzichtig af en toe hèquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon eerlijk en recht voor de raap zeggen waar het op staat em wat ik vind en denk.
Zal voor veel mensen even schrikken worden
Heel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon eerlijk en recht voor de raap zeggen waar het op staat em wat ik vind en denk.
Zal voor veel mensen even schrikken worden
Dat merk ik jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel goed
het is echt een kwestie van doen! in real life vind ik het ook doodeng, maar op msn durf ik een hoop
quote:
ja oke, nu nog wat meer in real life.. maar het leuke is, sommigen mensen die me kennen irl, geloven niet eens dat ik eigenlijk heel verlegen benquote:
Ja, wel in de goede zin van het woord. Gewoon eerlijk en oprecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel een beetje lief en voorzichtig af en toe hè![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Waar ik eerst stage liepquote:
Hebben ze dan helemaal niks te doen voor je?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waar ik eerst stage liepdaar zit ik nu ee beetje te zitten voor 8 euro per uur
![]()
maar vaak komt het neer op fokken en msnen
mwa ik zit nu nog een aantal mailtje te beanntwoorde. maar dta komt een beetje neer op dingen uploade op een site dus is niet echt spannendquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hebben ze dan helemaal niks te doen voor je?
extra werk en je verveelt je tochquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa ik zit nu nog een aantal mailtje te beanntwoorde. maar dta komt een beetje neer op dingen uploade op een site dus is niet echt spannenden wie me normaal werk geeft is er niet
Je had dus beter thuis kunnen blijven?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa ik zit nu nog een aantal mailtje te beanntwoorde. maar dta komt een beetje neer op dingen uploade op een site dus is niet echt spannenden wie me normaal werk geeft is er niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |