Nog zo'n PUB-fossiel die nu hier irritant komt doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:22 schreef Bravebart het volgende:
Wouser is toch die noob?
Over 4 minquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu moeten wij weer geïnteresseerd vragen wat er aan de hand is zeker?
Neuh nog 35 minquote:
je komt waar vandaan? Waar zit je op school?quote:
Spierpijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ho onze player weet het alquote:
Dit is toch PUB?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog zo'n PUB-fossiel die nu hier irritant komt doen
quote:
Kom uit Limburg (en ja daar ben ik trots op) en zit vanaf aankomend schooljaar in Krefeld (vlak bij Mönchengladbach Duitsland) op school en zit daar overmorgen op kamersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
je komt waar vandaan? Waar zit je op school?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
Ménquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dean is gewoon de reden van die spierpijn
Ik herinnerde me weer een quotequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dean is gewoon de reden van die spierpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Oh bah, trots op Limburgquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:31 schreef Wouser het volgende:
[..]
Kom uit Limburg (en ja daar ben ik trots op) en zit vanaf aankomend schooljaar in Krefeld (vlak bij Mönchengladbach Duitsland) op school en zit daar overmorgen op kamers
Wie gaat er dan ook naar Limburgquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh bah, trots op LimburgSinds gister heb ik een nog godsgruwelijker grotere hekel aan Limburg
Ook de Cauberg opgelopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |