Over 4 minquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu moeten wij weer geïnteresseerd vragen wat er aan de hand is zeker?
Neuh nog 35 minquote:
je komt waar vandaan? Waar zit je op school?quote:
Spierpijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ho onze player weet het alquote:
Dit is toch PUB?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog zo'n PUB-fossiel die nu hier irritant komt doen
quote:
Kom uit Limburg (en ja daar ben ik trots op) en zit vanaf aankomend schooljaar in Krefeld (vlak bij Mönchengladbach Duitsland) op school en zit daar overmorgen op kamersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
je komt waar vandaan? Waar zit je op school?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
Ménquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dean is gewoon de reden van die spierpijn
Ik herinnerde me weer een quotequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dean is gewoon de reden van die spierpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Oh bah, trots op Limburgquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:31 schreef Wouser het volgende:
[..]
Kom uit Limburg (en ja daar ben ik trots op) en zit vanaf aankomend schooljaar in Krefeld (vlak bij Mönchengladbach Duitsland) op school en zit daar overmorgen op kamers
Wie gaat er dan ook naar Limburgquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh bah, trots op LimburgSinds gister heb ik een nog godsgruwelijker grotere hekel aan Limburg
Ook de Cauberg opgelopenquote:
Zeg nou zelf, als je iemand Limburgs hoort praten schiet je toch in de lachquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef Bravebart het volgende:
Vrouwen die Limburgs praten zijn helemaal eng
Ja beidequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:40 schreef Californium het volgende:
LimburgWaar uit Limburg? dacht dat je in Duitsland stage ging lopen... Studeer je ook in Duitsland
Idd en ze praten altijd alsof ze enorm boos zijn, net als Italianen, totaal geen besef van klemtoonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:41 schreef nicomart het volgende:
Limburgs praten inderdaad.. Het is net alsof je het hele concept van 'beklemtoning' daar gewoon overslaan op school..
Nicequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:42 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja beideeerst halfjaar stage van september tot februari vervolgens 1 jaar daar studie aan de Hogeschool
Mwuah dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd en ze praten altijd alsof ze enorm boos zijn, net als Italianen, totaal geen besef van klemtoon
Vlakbij roermondquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Niceen van Waar uit Limburg kom je
Hahaquote:
Dat is jou meningquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaDan weet ik niet in welk deel van Limburg jij gewoond hebt, maar dat is ongeveer het meest opvallende in heel Limburg
cool...Me vriend komt uit velden..... Bij venloquote:
Lekker makkelijk welquote:
Daar ging ik tot voor kort naar school (Fontys)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
cool...Me vriend komt uit velden..... Bij venlo
okequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:53 schreef Wouser het volgende:
[..]
Daar ging ik tot voor kort naar school (Fontys)
Na-aperquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef Californium het volgende:
Ik ga eens even snal langs de winkel
Drinken, yoghurt en eieren halen...zin in broodje ei
Ik kreeg er gewoon zin in toen jij het zeiquote:
En zijn favoriete club is VVV Venlo...quote:
Dan heeft ie zeker nooit naar de selectie gekeken met al die marokkanen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En zijn favoriete club is VVV Venlo...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kreeg er gewoon zin in toen jij het zei![]()
Het wordt er allemaal niet beter opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:55 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we Camiel Eurlings en Maxime Verhagen niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |