Tenzij Sony voor Japan met SE een exclusiviteit heeft afgesproken. Dan vangt SE van 2 kantenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sterker nog, de beslissing om FFXIII in Japan exclusief op de PS3 te houden doet mij denken dat MS er niets mee te maken had. Als MS echt met een grote zak geld had gezwaaid, dan was hij ook wel in Japan op de 360 uitgekomen, aangezien de 360 daar nog geen voet op de grond heeft.
Nee man, 4 1/2 uur na 16:05 is 20:35quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef Slomy het volgende:
[..]
Even dit quoten, zodat ik het straks makkelijk kan vinden op mijn werk.
Als het goed is begint de Sony persconferentie dus om 20.30?
Neuh, ik denk dat dit echt uit de financiële afdeling van SE komt. 360 en PS3 zijn min of meer gelijkwaardig qua installbase in Europa, 360 is groter in de VS en de 360 is nihil in Japan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Tenzij Sony voor Japan met SE een exclusiviteit heeft afgesproken. Dan vangt SE van 2 kanten
Ik kan me niet voorstellen dat SE geen geld heeft gevangen om een xbox versie op te zetten. Waarom zouden ze? Tenzij het echt simpel is om een xbox versie op te zetten.
Enige waar ik bang voor ben is dat de ps3 versie een uitgeklede versie wordt om de xbox gebruikers tegemoet te komen.
Waarom heb je dan geen PS3 meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef Agiath het volgende:
Nog even over die hele FFXIII zooi.
Ik denk niet dat Square Enix een bedrijf is dat de ps3 versie expres lelijker gaat maken zodat het net zo goed verkoopt op de xbox.
En tegen die tijd is het al 2011 ffs. Wie weet wat er dan allemaal gebeurd.
Ik zal iig geen ps3 meer hebben (ben dan het huis al uit)
Ze maken FF op de pc... port naar de 360 is dus inderdaad echt simpel. Makkelijke keuze ook al zouden ze niks van MS ontvangen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Tenzij Sony voor Japan met SE een exclusiviteit heeft afgesproken. Dan vangt SE van 2 kanten
Ik kan me niet voorstellen dat SE geen geld heeft gevangen om een xbox versie op te zetten. Waarom zouden ze? Tenzij het echt simpel is om een xbox versie op te zetten.
Enige waar ik bang voor ben is dat de ps3 versie een uitgeklede versie wordt om de xbox gebruikers tegemoet te komen.
Oh dat had ik gemist. Dan is het niet een verkeerde zet van SE lijkt me.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:31 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ze maken FF op de pc... port naar de 360 is dus inderdaad echt simpel. Makkelijke keuze ook al zouden ze niks van MS ontvangen.
Doordat sony niet met geld smijt raken ze juist die exclusives kwijt, want boeit het hun nou dat FFXIII op de 360 verschijnt? ze gaan toch zeker geen deal maken met S-E!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik noem het een hitlerbedrijf, het enige wat ze doen is met geld smijten, dingen kopieren en jatten. En ze kunnen het doen omdat ze de macht hebben (ergo: geld). Dus ja.
Dan had MS daarmee te koop gelopen, zoals ze dat met die DLC gedaan hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wie zegt dat MS geen grote zak geld op de deurmat van SE heeft achtergelaten? GTA4 DLC anyone?
Moe where are you?!quote:Wednesday July 16th
5:30PM ET - KONAMI Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
6PM ET – Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Resident Evil 5
* FarCry 2
* LittleBigPlanet
* Dead Space
* Spore
* InFamous
* Mercenaries 2: World in Flames
* Left 4 Dead
* Mortal Kombat Vs. DC Universe
* Crysis: Warhead
* Shaun White Snowboarding
* Deadly Creatures
En dan nog:quote:* Resident Evil 5
* FarCry 2
* LittleBigPlanet
* Dead Space
* Spore
* InFamous
* Mercenaries 2: World in Flames
* Left 4 Dead
* Mortal Kombat Vs. DC Universe
* Crysis: Warhead
* Shaun White Snowboarding
* Deadly Creatures
Kijk eens naar de dag vermelding en realiseer jezelf dat het vandaag dinsdag is....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moe where are you?!![]()
Dit is pas vanaf morgen i guess? Of over 4 uren al?
Ik zit de liveblog op Gizmodo te volgenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moe where are you?!![]()
Dit is pas vanaf morgen i guess? Of over 4 uren al?
Jammer dat ze geen ingame beelden hadden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef janrad het volgende:
MAG lijkt mij ook wel aardig worden, met 256 spelers online.
Niemand opgevallen dat het squads zijn (8 vs 8) dus, en niet 128 vs 128? Of tenminste, zo kwam het op mij over...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef janrad het volgende:
MAG lijkt mij ook wel aardig worden, met 256 spelers online.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |