Tenzij Sony voor Japan met SE een exclusiviteit heeft afgesproken. Dan vangt SE van 2 kantenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sterker nog, de beslissing om FFXIII in Japan exclusief op de PS3 te houden doet mij denken dat MS er niets mee te maken had. Als MS echt met een grote zak geld had gezwaaid, dan was hij ook wel in Japan op de 360 uitgekomen, aangezien de 360 daar nog geen voet op de grond heeft.
Nee man, 4 1/2 uur na 16:05 is 20:35quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef Slomy het volgende:
[..]
Even dit quoten, zodat ik het straks makkelijk kan vinden op mijn werk.
Als het goed is begint de Sony persconferentie dus om 20.30?
Neuh, ik denk dat dit echt uit de financiėle afdeling van SE komt. 360 en PS3 zijn min of meer gelijkwaardig qua installbase in Europa, 360 is groter in de VS en de 360 is nihil in Japan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Tenzij Sony voor Japan met SE een exclusiviteit heeft afgesproken. Dan vangt SE van 2 kanten
Ik kan me niet voorstellen dat SE geen geld heeft gevangen om een xbox versie op te zetten. Waarom zouden ze? Tenzij het echt simpel is om een xbox versie op te zetten.
Enige waar ik bang voor ben is dat de ps3 versie een uitgeklede versie wordt om de xbox gebruikers tegemoet te komen.
Waarom heb je dan geen PS3 meer?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:24 schreef Agiath het volgende:
Nog even over die hele FFXIII zooi.
Ik denk niet dat Square Enix een bedrijf is dat de ps3 versie expres lelijker gaat maken zodat het net zo goed verkoopt op de xbox.
En tegen die tijd is het al 2011 ffs. Wie weet wat er dan allemaal gebeurd.
Ik zal iig geen ps3 meer hebben (ben dan het huis al uit)
Ze maken FF op de pc... port naar de 360 is dus inderdaad echt simpel. Makkelijke keuze ook al zouden ze niks van MS ontvangen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Tenzij Sony voor Japan met SE een exclusiviteit heeft afgesproken. Dan vangt SE van 2 kanten
Ik kan me niet voorstellen dat SE geen geld heeft gevangen om een xbox versie op te zetten. Waarom zouden ze? Tenzij het echt simpel is om een xbox versie op te zetten.
Enige waar ik bang voor ben is dat de ps3 versie een uitgeklede versie wordt om de xbox gebruikers tegemoet te komen.
Oh dat had ik gemist. Dan is het niet een verkeerde zet van SE lijkt me.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:31 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ze maken FF op de pc... port naar de 360 is dus inderdaad echt simpel. Makkelijke keuze ook al zouden ze niks van MS ontvangen.
Doordat sony niet met geld smijt raken ze juist die exclusives kwijt, want boeit het hun nou dat FFXIII op de 360 verschijnt? ze gaan toch zeker geen deal maken met S-E!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik noem het een hitlerbedrijf, het enige wat ze doen is met geld smijten, dingen kopieren en jatten. En ze kunnen het doen omdat ze de macht hebben (ergo: geld). Dus ja.
Dan had MS daarmee te koop gelopen, zoals ze dat met die DLC gedaan hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wie zegt dat MS geen grote zak geld op de deurmat van SE heeft achtergelaten? GTA4 DLC anyone?
Moe where are you?!quote:Wednesday July 16th
5:30PM ET - KONAMI Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
6PM ET – Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Resident Evil 5
* FarCry 2
* LittleBigPlanet
* Dead Space
* Spore
* InFamous
* Mercenaries 2: World in Flames
* Left 4 Dead
* Mortal Kombat Vs. DC Universe
* Crysis: Warhead
* Shaun White Snowboarding
* Deadly Creatures
En dan nog:quote:* Resident Evil 5
* FarCry 2
* LittleBigPlanet
* Dead Space
* Spore
* InFamous
* Mercenaries 2: World in Flames
* Left 4 Dead
* Mortal Kombat Vs. DC Universe
* Crysis: Warhead
* Shaun White Snowboarding
* Deadly Creatures
Kijk eens naar de dag vermelding en realiseer jezelf dat het vandaag dinsdag is....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moe where are you?!![]()
Dit is pas vanaf morgen i guess? Of over 4 uren al?
Ik zit de liveblog op Gizmodo te volgenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moe where are you?!![]()
Dit is pas vanaf morgen i guess? Of over 4 uren al?
Jammer dat ze geen ingame beelden hadden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef janrad het volgende:
MAG lijkt mij ook wel aardig worden, met 256 spelers online.
Niemand opgevallen dat het squads zijn (8 vs 8) dus, en niet 128 vs 128? Of tenminste, zo kwam het op mij over...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef janrad het volgende:
MAG lijkt mij ook wel aardig worden, met 256 spelers online.
quote:
Zolang het geen 15 euro is, is er niks boeiends aan, lang niet iedereen wil/kan importeren...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15 dollar, 15 dollar mensen.
Is het een volledige game? Ik heb dat stukje net gemistquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een PSN game, wat nou importerenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zolang het geen 15 euro is, is er niks boeiends aan, lang niet iedereen wil/kan importeren...
Oh, dacht dat het gewoon Rachtet&Clank TOD was die goedkoper word...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het is een PSN game, wat nou importeren
Zeg het eens mien jong...quote:
Nog beter!quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:21 schreef Kremers het volgende:
De trailers zijn nu ook te downloaden vanuit de EU store
Neem aan van wel. Meestal staat het onder "in the spot light". In de US store heeft Sony een aparte categorie aangemaakt voor E3 content.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
EU store...dus ook Nederlandse?
Heb maar moeite om de meest recente content op te zoeken. Ik vind die indeling maar niks.
Goed voor 32 man online.quote:Killzone 2 Badge System:
Rather than adhere to a rigid character class system, Killzone 2’s online mode allows the player to mix abilities from different roles to better suit his / her preferred style of play. Abilities are represented by badges: the primary badge defines the main role of the player character, as well as its outward appearance, while the secondary badge serves as a complementary ability that enhances the main role.
Although their player characters look different, both Helghast and ISA factions have the same set of roles and badges to choose from. Here they are, from left to right:
Rifleman:
The default multiplayer character is assigned when no primary badge is selected. A secondary badge may still be added. Riflemen can start with most weapons, except for the specialized ones.
Engineer:
Primary badge ability: Sets up an automated turret which targets the enemy.
Secondary badge ability: Repairs ammunition dispensers, mounted guns, and automated turrets.
Medic:Primary badge ability: Revives downed team mates.
Secondary badge ability: Throws a health pack, which can be picked up by other players.
Scout:
Primary badge ability: Uses a cloaking suit to become near-invisible.
Secondary badge ability: Tags all on-screen enemy players with a hidden marker, which broadcasts their coordinates to team mates.
Assault:
Primary badge ability: Dons heavy armour twice as strong as normal.
Secondary badge ability: Temporarily boosts running speed.
Tactician:
Primary badge ability: Throws a coloured smoke grenade, which serves as a spawn point.
Secondary badge ability: Requests air support from a sentry bot which targets the enemy.
Saboteur:
Primary badge ability: Assumes the disguise of a randomly selected enemy player.
Secondary badge ability: Throws a sticky, proximity-activated C-4 charge.
Die koop ik blind voor die 15 euro!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nicequote:
ik moet zeggen dat ik niet extreem veel verschil zie met de eerste Motorstorm, zeker niet als ik de trailers vergelijk.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:19 schreef Fallen het volgende:
Little Big Planet trailer:
http://gamersyde.com/stream_7853_en.html
<3
Is die 3e nintendo, want die heb ik niet gezien dus weet niet welke gast het presenteerde, zojaquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is die 3e nintendo, want die heb ik niet gezien dus weet niet welke gast het presenteerde, zoja
Hail to the kingquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste details rondom MP Killzone 2!!
[..]
Goed voor 32 man online.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Multiplayer trailer NU in US Store.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:42 schreef Wessiej het volgende:
Nog 83 dagen...
Badass.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste details rondom MP Killzone 2!!
[..]
Goed voor 32 man online.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Multiplayer trailer NU in US Store.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O die 2e vond ik wel lijken op die gast van Sony, maar dan wat gespierder, slechte tekenaarquote:
GODVERDOMMEquote:Uncharted: Drake's Fortune developer Naughty Dog tells us that a patch to add PlayStation Trophy support to the game will be available by mid-August. Company co-president Evan Wells says that the update has already been submitted for quality assurance testing and could hit sooner.
According to Wells, the patch was "incredibly easy" to implement because the game already contains preliminary support for Trophies via its Medals reward system. He further revealed that these hooks were actually included because Naughty Dog thought Sony would roll out Trophies before Uncharted's November 2007 launch.
As with other PS3 titles getting retroactive Trophy support, Uncharted will require those who've already completed the game to play through again in order to unlock Trophies, even if they had previously earned every Medal. Wells says this is primarily to prevent people from simply using someone else's save data to artificially bolster their Trophy collection. Shame on you for even thinking about it.
Juist leuk, motiveert me tenminste om het spel nog een keer te doen, waar ik echt geen spijt van krijg, aangezien het keigoed is... (nu maar eens op hard gaan proberen)quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
GODVERDOMME
Als je het niet goed kan doen, doe het dan niet.
Ja hallo, Ik heb de game 5,5 keer moeten spelen om alle actifacts te vinden. Ik miste er elke keer weer een paar. En ik heb geen zin om hem nog een keer op Crushing te moeten spelen. Ik heb deze troep liever niet als het zo moet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Juist leuk, motiveert me tenminste om het spel nog een keer te doen, waar ik echt geen spijt van krijg, aangezien het keigoed is... (nu maar eens op hard gaan proberen)
5,5 keerquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo, Ik heb de game 5,5 keer moeten spelen om alle actifacts te vinden. Ik miste er elke keer weer een paar. En ik heb geen zin om hem nog een keer op Crushing te moeten spelen. Ik heb deze troep liever niet als het zo moet.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:29 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik niet extreem veel verschil zie met de eerste Motorstorm, zeker niet als ik de trailers vergelijk.
Ik moest ook nog een paar hidden medalsquote:
maakt niet uit toch? jij kent het spel nu zo goedquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik moest ook nog een paar hidden medalsJe moet dus gewoon spelen om uit te vinden wat je moet doen
![]()
Anyway, ik weet uberhaupt niet hoe dit gaat werken. Je stats gaan steeds mee naar een nieuwe game. Als je het een 2de keer speelt hoef je alleen nog maar de overige artifacts te vinden. Moet je nu je saves verwijderen en overnieuw beginnen of worden de trophies los van de game ook bij gehouden?
Het is gratis dus als je het niet wil spelen, dan niet. Er zullen genoeg gamers zijn die het wel weten te waarderen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo, Ik heb de game 5,5 keer moeten spelen om alle actifacts te vinden. Ik miste er elke keer weer een paar. En ik heb geen zin om hem nog een keer op Crushing te moeten spelen. Ik heb deze troep liever niet als het zo moet.
Ik heb geen keus. Mijn E-penis is te groot om het niet te doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:27 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maakt niet uit toch? jij kent het spel nu zo goed
Gratis heeft hier helemaal niets mee te maken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:31 schreef Govinda het volgende:
[..]
Het is gratis dus als je het niet wil spelen, dan niet. Er zullen genoeg gamers zijn die het wel weten te waarderen.
Jawel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Gratis heeft hier helemaal niets mee te maken.
Nee, maar als het paard lelijk is wil je hem ook niet in je gang hebben staanquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Iets met een gegeven paard niet in de bek kijken.
Idd, stelletje droplulletjes met dat gezeik hier de hele tijd over die trophiesquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jawel.
Voor hetzelfde geld had sony dit nooit gedaan en hoorde je niemand erover.
Dat bedoel ik niet. Ik had liever geen trophies voor oude games gehad. Ik vind het prima dat ze in de nieuwe zitten maar dit soort half-assed patches hoeven voor mij niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jawel.
Voor hetzelfde geld had sony dit nooit gedaan en hoorde je niemand erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |