quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Haha je denkt echt dat ik wat heb opgestuurd?
Donequote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
jezus, weer het trophy-gezeik? Open er alsjeblieft een apart topic voor ofzo waar je lekker met z'n allen kunt klagen dat je E-penis niet zo lang is als hij zou moeten zijn.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[PS3 Trophies] #1 Enlarge your E-penis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Dank je wel, daar heb ik al wat geschreven wat het definitieve antwoord is op de trophie haters!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Goed topicquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Done![]()
Misschien als je een visa card hebt, of je wilt een PSN card kopen voor 40 dollar op ebay, ter waarde van 20 dollarquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:36 schreef Gamer_V het volgende:
Kunnen EU-mensen met een VS-account eigenlijk aan dat filmleensysteem meedoen? Iemand al geprobeerd?
Zouden ze echt die afzetpraktijken aanhouden ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Misschien als je een visa card hebt, of je wilt een PSN card kopen voor 40 dollar op ebay, ter waarde van 20 dollar
Ga denk ik 1 kaart van 10 dollar kopen die op ebay voor 15 dollar staat, gewoon om te kijken of het werkt, en voor Rock Band liedjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zouden ze echt die afzetpraktijken aanhouden ?
3BM en Biz-com2 moeten die cards ook ff in hun systeem doen, dat zou top zijn
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:52 schreef KoosyNL het volgende:
Cyb, zou je de bronnen geven van de R&C screens en de Killzone 2 multiplayer? dan kan ik ze op de site posten
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ga denk ik 1 kaart van 10 dollar kopen die op ebay voor 15 dollar staat, gewoon om te kijken of het werkt, en voor Rock Band liedjes
Mooie afscheurskillsquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest huilen en lachen tegelijk
KAPOTSPANG! Nog bling bling en de de auto laten stuiteren en dan zijn ze helemaal de bom!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
IK WORD HELEMAAL GEK!!! LEIPOEZ!!!
Oh, ik las dit toen ik het googelde:quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef Fallen het volgende:
Jammer dat Battle Stations alleen voor Xbox360 & PC is.... lijkt me wel tof.
Maar blijkbaar toch niet dan.quote:Het vervolg Battlestations: Pacific komt dit jaar nog uit voor de Xbox360, de PS3 en voor de PC.
STFU n00b, dit is het PS3 topic dus post ik hier PS3 screensquote:edit: Dit is trouwens het PS3 topic, niet E3... dus opzouten met die pics!![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik vond die presenttaie van de cijfers echt geweldigquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Epic Fail!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:56 schreef Sackboy het volgende:
STFU n00b, dit is het PS3 topic dus post ik hier PS3 screens![]()
In het E3 topic mogen geen screens zegt Cyb
Daar komt het op neer ja, en het is tofquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef Govinda het volgende:
Toch krijg ik een beetje het vermoeden dat er geen echt 'doel' is met LBP; van de ene kant van de map naar de andere komen en dan klaar (of is het meer a la mario?)
Het ziet er wel briljant goed uit maar ik zou het jammer vinden als het alleen maar een spelletje gaat worden waarin je andermans levels uit rent en dan weer een nieuw level moet downloaden om daar ook doorheen te rennen etc etc
FOKKING MILLENIUM EN ALLES ERNAquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand hier wat tegen commandant Cyb?! [ afbeelding ] Nee maar ff serieus het is toch veel beter om alle vrijgegeven media in de centrale topics te plaatsen. Het E3 begon vanaf gisteren toch al leeg te bloeden en bovendien krijgen diegene die geen behoefte hebben om het E3 topic te bezoeken nu alsnog alles te zien.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK ZEG HET JE: GAME OF THE FOKKING CENTURY!!!!!!!
Ik kan hier even geen filmpje's kijken,,,quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand hier wat tegen commandant Cyb?! [ afbeelding ] Nee maar ff serieus het is toch veel beter om alle vrijgegeven media in de centrale topics te plaatsen. Het E3 begon vanaf gisteren toch al leeg te bloeden en bovendien krijgen diegene die geen behoefte hebben om het E3 topic te bezoeken nu alsnog alles te zien.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK ZEG HET JE: GAME OF THE FOKKING CENTURY!!!!!!!
Mi scusi don Cybje...quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand hier wat tegen commandant Cyb?!Nee maar ff serieus het is toch veel beter om alle vrijgegeven media in de centrale topics te plaatsen. Het E3 begon vanaf gisteren toch al leeg te bloeden en bovendien krijgen diegene die geen behoefte hebben om het E3 topic te bezoeken nu alsnog alles te zien.
![]()
Als ik in de VS PS store kijk krijg ik het film gedeelte niet eens te zien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:36 schreef Gamer_V het volgende:
Kunnen EU-mensen met een VS-account eigenlijk aan dat filmleensysteem meedoen? Iemand al geprobeerd?
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)_planet_noaudio.htmlquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FOKKING MILLENIUM EN ALLES ERNA
BAAS GAME![]()
![]()
![]()
Is dat gifje met die auto nog ergens fullscreen te bekijken in een filmpje ofzo?
Brightness pleasequote:Op woensdag 16 juli 2008 14:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespot heeft vele, leuke (zijn ze toch nog ergens goed voor) On Stage Demos online staan waaronder Resistance 2.
http://www.gamespot.com/v(...)p?rgroup=e32008_live
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EPIC
quote:PlayStation video store heeft een ip-filter
Mensen die al geprobeerd hadden om met hun Amerikaans PSN-account de video store te checken kwamen van een koude kermis thuis. De store is namelijk gefiltert op IP-adres, dit betekent dat wanneer jij een Europees, Japans of Afrikaans IP-adres hebt je geen toegang kan krijgen tot de videostore. Er zijn zelfs enkele staten in Amerika welke niet eens de video store binnen kunnen. Vele mensen zijn dan ook al aan het klagen op het welbekende NeoGAF forum.
Sony tochquote:[E3] [Upd.] Valkyria Chronicles toch niet naar PSP
Met Valkyria Chronicles ontwikkelde SEGA Sammy Holdings een exclusieve RPG voor de PlayStation 3. Deze RPG speelt zich af in het fictieve Europese land Gallia dat aangevallen wordt door een vijandelijke natie.
De game is turn-based en leent zich ideaal voor een PSP versie, dat moet in ieder geval SEGA gedacht hebben. Sony toonde namelijk een Valkyria Chronicles PSP trailer tijdens hun E3 persconferentie. Beelden en details volgen later.
[Upd.] Hoe krijg je het voor elkaar zou je bijna denken. Valkyria Chronicles werd bij de Sony persconferentie nog doodleuk aangekondigd voor de PlayStation Portable, maar dit blijkt een fout te zijn. De beelden kwamen al van de PlayStation 3 en het filmpje is simpelweg in de verkeerde sectie beland en had tussen de PlayStation 3 filmpjes moeten staan.
OMG Die game wordt steeds uitgebreider en uitgebreiderquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://ps3.ign.com/dor/ob(...)_planet_noaudio.html
Check die blije faces dan![]()
![]()
quote:
omgquote:
quote:SCEE heeft de officiële Europese details vrijgegeven over Ratchet & Clank: Quest for booty. De game zal deze zomer zijn intrede maken op het PlayStation Network én op Blu-ray disc, en goed zijn voor zo'n vier uur aan speelplezier.
Ratchet & Clank: Quest for Booty is een rechtstreeks vervolg op Tools of Destruction. Het spel wordt weer, net zoals z'n voorganger, een platformer waarin jij Ratchet bestuurt en op zoek gaat naar booty de schat en je kleine kompaan Clank, die ontvoerd is door de mysterieuze Zoni. Nieuwe gameplay-elementen, waaronder een geavanceerde "wrench" en licht/donkere gameplay elementen, blazen een nieuwe, frissen wind door de franchise
We kunnen misschien een praatgroep opzetten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft iemand ook enig idee of er een LBP psychiater is? Holy fuck nog nooit ben ik zoooooooooo game minded geweest![]()
http://www.gametrailers.com/player/36531.html
Voorbeeld van een boss battle....
Tsja ik ben sprakeloos gewoon. Ik moet de LBP media blowout even laten zinken mensen..
Ziet er leuk uit. Soort van Crackdown met electriciteit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:54 schreef Fallen het volgende:
inFamous stage demo op Gamespot:
http://www.gamespot.com/v(...)imodule;videos;img;4
Ben niet kapot van het verhaal en de animaties, maar heeft wel zeker potentie.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest huilen en lachen tegelijk
Wanneer had je ze besteld? Ik had laatst een extra setje besteld bij Play.com en die waren met 1 week binnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:22 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb mijn Giotech Triggers nog niet binnen en moet zeggen dat ik daar niet blij mee ben
Ik heb bij Play CoD4 besteld en was op 4 juli verstuurd nog niets gezienquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wanneer had je ze besteld? Ik had laatst een extra setje besteld bij Play.com en die waren met 1 week binnen.
Hoe lang wacht je daar nou al wel niet op?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:22 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb mijn Giotech Triggers nog niet binnen en moet zeggen dat ik daar niet blij mee ben
Speelt zich nu af, en er zit een ranking systeem in + veel unlockables.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Helgi het volgende:
Nu je het over Bad Company hebt.. De spellen die ik speel gaan een beetje vervelen. Ik heb een paar vragen over Battlefield Bad Company.
Zit er weer een heel rangen systeem in? Hoe is het spel vergeleken met Battlefield 2? In welk tijdperk speelt het zich af?
alvast bedankt
Je hebt een soort level systeem dat te vergelijken is met CoD4. Met elke zoveel duizend punten ga je een level omhoog tot aan level 25. Daarna kun je je "form" nog verbeteren. Hoe beter je speelt hoe lager het nummer. Het gaat volgens mij van 1 tot 50 waar 50 het slechtste is. Er is maar 1 speler die 1 als form kan hebben maar voor de rest kunnen een ongelimiteerd aantal spelers een cijfer hebben. Er zit dus geen maximum aan het aantal mensen dat een cijfer van 2 tot 50 kan hebben. Daarnaast heb je ook nog trophies. Nee, geen trophies die je op de XMB ziet maar in-game trophiesquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Helgi het volgende:
Nu je het over Bad Company hebt.. De spellen die ik speel gaan een beetje vervelen. Ik heb een paar vragen over Battlefield Bad Company.
Zit er weer een heel rangen systeem in? Hoe is het spel vergeleken met Battlefield 2? In welk tijdperk speelt het zich af?
alvast bedankt
Hopelijk zit ik dit keer wel goed. Vanavond dus?quote:Wednesday July 16th
5:30PM ET - KONAMI Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
6PM ET – Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Resident Evil 5
* FarCry 2
* LittleBigPlanet
* Dead Space
* Spore
* InFamous
* Mercenaries 2: World in Flames
* Left 4 Dead
* Mortal Kombat Vs. DC Universe
* Crysis: Warhead
* Shaun White Snowboarding
* Deadly Creatures
Vast wel... heb je SotC nou al binnen trouwens?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk zit ik dit keer wel goed. Vanavond dus?
Ik kreeg het spel net in m'n handen gedrukt door m'n broer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vast wel... heb je SotC nou al binnen trouwens?
Mooi... veel plezier ermee!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kreeg het spel net in m'n handen gedrukt door m'n broer.![]()
Thnx
quote:6PM ET – Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Resident Evil 5
* FarCry 2
* LittleBigPlanet
* Dead Space
* Spore
* InFamous
* Mercenaries 2: World in Flames
* Left 4 Dead
* Mortal Kombat Vs. DC Universe
* Crysis: Warhead
* Shaun White Snowboarding
* Deadly Creatures
Hij gaat regelrecht de kast inquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
Deskundige nabespreking van de Sony Persconferentie
I lol'dquote:gamekings.tv
Grid is gaaf. Prima gameplay, multiplayer is ook top. Hooguit te vergelijken met Dirt doordat het een racer is, alleen wel van een heel ander soort.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
is Grid wat? te vergelijken met DirT?
Gamekings zijn heldenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Stikt allebei![]()
Probeer het toch maar eens want dit heel anders dan normaal hier gaan ze echt serieus op die shit in!
Als je het kut vind hou ik op met gamekings te spammen voor EVER!![]()
14 juniquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wanneer had je ze besteld? Ik had laatst een extra setje besteld bij Play.com en die waren met 1 week binnen.
Hoe lang gaat 'r meestal over een zending vanuit de UK heen dan? Ik kreeg maandag een bericht dat mijn pakketje verzonden is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
14 juni
Play al laten weten en ze sturen een nieuw setje op. Voor het astronimische bedrag van 0 euro.
De Multiplayer schijnen ze niet goed werekd te kunnen krijgen klopt dat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
On Stage demo van Killzone 2:
http://www.gamespot.com/v(...)rgroup=e32008_videos
Men gaat voornamelijk op de multiplayer in wat echt gekkewerk is.
32 multiplayer in dezelfde kwaliteit als de single player! Gaaf!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog niet gelezen. Maar we weten in ieder geval hoe de MP in zijn werk gaat, de release is pas over 8 maandenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De Multiplayer schijnen ze niet goed werekd te kunnen krijgen klopt dat?
Dude ragdoll kung fu is FUCKING vetquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:57 schreef Sackboy het volgende:
Dat Ragdoll Kung Fu ziet er opzich nog wel grappig uit.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Don't do drugs!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude ragdoll kung fu is FUCKING vet
Ook van Media MoleculeEn ik heb het een tijdje gespeeld op de PC (via STEAM)
![]()
MA-STER-LIJK
Net zoals LBPen mezelf
Oranje bovenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat wou ik net zeggenquote:
Meestal 18.00quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggenMet een beetje mazzel staat hij straks al in de store. De afgelopen weken is de EU store donderdagmiddag al geüpdate.
quote:Op een Sony Computer Entertainment Europe event in Los Angeles kondigde David Reeves de Europese release van Quest for Booty aan. In Europa verschijnt het spel in de eerste plaats op het PlayStation Network, maar Sony brengt het spel ook naar Blu-Ray.
ben ik blij dat ik een 60GB versie heb gekocht toen het nog konquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Trouwens voor de mensen die in de toekomst een PS3 willen hoeven absoluut niet meer te rekenen op BC. Het is over en sluiten. Het is verleden tijd.
Bron?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Trouwens voor de mensen die in de toekomst een PS3 willen hoeven absoluut niet meer te rekenen op BC. Het is over en sluiten. Het is verleden tijd.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Bron?Ik reken er namelijk nog wel op
http://www.engadget.com/2008/07/16/scea-ceo-jack-tretton-dishes/quote:PS3
On backwards compatibility: Jack explained that Sony looked at how to "not take a greater hit on production cost, without losing PlayStation's heritage ... Hardware / software for backwards compat wasn't all that expensive. ... but we're selling PS2 software to PS2 customers, and selling PS3 software to PS3 consumers." Still, Jack seems to feel like it may have been the wrong move. "I would like to have had it in there, but Sony's collective strategy determined we could afford to lose it. We've now gone down that road, and we're not going back."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |