Wanneer had je ze besteld? Ik had laatst een extra setje besteld bij Play.com en die waren met 1 week binnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:22 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb mijn Giotech Triggers nog niet binnen en moet zeggen dat ik daar niet blij mee ben

Ik heb bij Play CoD4 besteld en was op 4 juli verstuurd nog niets gezienquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wanneer had je ze besteld? Ik had laatst een extra setje besteld bij Play.com en die waren met 1 week binnen.

Hoe lang wacht je daar nou al wel niet op?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:22 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb mijn Giotech Triggers nog niet binnen en moet zeggen dat ik daar niet blij mee ben

Speelt zich nu af, en er zit een ranking systeem in + veel unlockables.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Helgi het volgende:
Nu je het over Bad Company hebt.. De spellen die ik speel gaan een beetje vervelen. Ik heb een paar vragen over Battlefield Bad Company.
Zit er weer een heel rangen systeem in? Hoe is het spel vergeleken met Battlefield 2? In welk tijdperk speelt het zich af?
alvast bedankt

Je hebt een soort level systeem dat te vergelijken is met CoD4. Met elke zoveel duizend punten ga je een level omhoog tot aan level 25. Daarna kun je je "form" nog verbeteren. Hoe beter je speelt hoe lager het nummer. Het gaat volgens mij van 1 tot 50 waar 50 het slechtste is. Er is maar 1 speler die 1 als form kan hebben maar voor de rest kunnen een ongelimiteerd aantal spelers een cijfer hebben. Er zit dus geen maximum aan het aantal mensen dat een cijfer van 2 tot 50 kan hebben. Daarnaast heb je ook nog trophies. Nee, geen trophies die je op de XMB ziet maar in-game trophiesquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Helgi het volgende:
Nu je het over Bad Company hebt.. De spellen die ik speel gaan een beetje vervelen. Ik heb een paar vragen over Battlefield Bad Company.
Zit er weer een heel rangen systeem in? Hoe is het spel vergeleken met Battlefield 2? In welk tijdperk speelt het zich af?
alvast bedankt

Hopelijk zit ik dit keer wel goed. Vanavond dus?quote:Wednesday July 16th
5:30PM ET - KONAMI Press Conference - Live streaming coverage on G4tv.com
6PM ET – Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Resident Evil 5
* FarCry 2
* LittleBigPlanet
* Dead Space
* Spore
* InFamous
* Mercenaries 2: World in Flames
* Left 4 Dead
* Mortal Kombat Vs. DC Universe
* Crysis: Warhead
* Shaun White Snowboarding
* Deadly Creatures

Vast wel... heb je SotC nou al binnen trouwens?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hopelijk zit ik dit keer wel goed. Vanavond dus?

Ik kreeg het spel net in m'n handen gedrukt door m'n broer.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Vast wel... heb je SotC nou al binnen trouwens?

Mooi... veel plezier ermee!quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kreeg het spel net in m'n handen gedrukt door m'n broer.![]()
Thnx

quote:6PM ET – Live three hour E308 Special featuring the following DEMOS:
* Resident Evil 5
* FarCry 2
* LittleBigPlanet
* Dead Space
* Spore
* InFamous
* Mercenaries 2: World in Flames
* Left 4 Dead
* Mortal Kombat Vs. DC Universe
* Crysis: Warhead
* Shaun White Snowboarding
* Deadly Creatures

Hij gaat regelrecht de kast inquote:

quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
Deskundige nabespreking van de Sony Persconferentie
I lol'dquote:gamekings.tv

Grid is gaaf. Prima gameplay, multiplayer is ook top. Hooguit te vergelijken met Dirt doordat het een racer is, alleen wel van een heel ander soort.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
is Grid wat? te vergelijken met DirT?

Gamekings zijn heldenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Stikt allebei![]()
Probeer het toch maar eens want dit heel anders dan normaal hier gaan ze echt serieus op die shit in!
Als je het kut vind hou ik op met gamekings te spammen voor EVER!![]()

14 juniquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wanneer had je ze besteld? Ik had laatst een extra setje besteld bij Play.com en die waren met 1 week binnen.

Hoe lang gaat 'r meestal over een zending vanuit de UK heen dan? Ik kreeg maandag een bericht dat mijn pakketje verzonden is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
14 juni
Play al laten weten en ze sturen een nieuw setje op. Voor het astronimische bedrag van 0 euro.

De Multiplayer schijnen ze niet goed werekd te kunnen krijgen klopt dat?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
On Stage demo van Killzone 2:
http://www.gamespot.com/v(...)rgroup=e32008_videos
Men gaat voornamelijk op de multiplayer in wat echt gekkewerk is.

32 multiplayer in dezelfde kwaliteit als de single player! Gaaf!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:

Nog niet gelezen. Maar we weten in ieder geval hoe de MP in zijn werk gaat, de release is pas over 8 maandenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De Multiplayer schijnen ze niet goed werekd te kunnen krijgen klopt dat?

Dude ragdoll kung fu is FUCKING vetquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:57 schreef Sackboy het volgende:
Dat Ragdoll Kung Fu ziet er opzich nog wel grappig uit.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Don't do drugs!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude ragdoll kung fu is FUCKING vet
Ook van Media MoleculeEn ik heb het een tijdje gespeeld op de PC (via STEAM)
![]()
MA-STER-LIJK
Net zoals LBPen mezelf

Oranje bovenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:

Dat wou ik net zeggenquote:

Meestal 18.00quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:32 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggenMet een beetje mazzel staat hij straks al in de store. De afgelopen weken is de EU store donderdagmiddag al geüpdate.

quote:Op een Sony Computer Entertainment Europe event in Los Angeles kondigde David Reeves de Europese release van Quest for Booty aan. In Europa verschijnt het spel in de eerste plaats op het PlayStation Network, maar Sony brengt het spel ook naar Blu-Ray.

ben ik blij dat ik een 60GB versie heb gekocht toen het nog konquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Trouwens voor de mensen die in de toekomst een PS3 willen hoeven absoluut niet meer te rekenen op BC. Het is over en sluiten. Het is verleden tijd.

Bron?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Trouwens voor de mensen die in de toekomst een PS3 willen hoeven absoluut niet meer te rekenen op BC. Het is over en sluiten. Het is verleden tijd.

quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Bron?Ik reken er namelijk nog wel op
http://www.engadget.com/2008/07/16/scea-ceo-jack-tretton-dishes/quote:PS3
On backwards compatibility: Jack explained that Sony looked at how to "not take a greater hit on production cost, without losing PlayStation's heritage ... Hardware / software for backwards compat wasn't all that expensive. ... but we're selling PS2 software to PS2 customers, and selling PS3 software to PS3 consumers." Still, Jack seems to feel like it may have been the wrong move. "I would like to have had it in there, but Sony's collective strategy determined we could afford to lose it. We've now gone down that road, and we're not going back."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |