Is dat Jezus?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
Echte foto van situatie aub.
*edit*
Deze situatie komt dichterbij
[ afbeelding ]
The Grinch.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
*edit*
[ afbeelding ]
Het klopt met de omschrijving in de FoBoquote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
*edit*
[ afbeelding ]
quote:En nee, ik post geen foto's. Ik ben een lelijke, dikke blob. Heb ernstige acne en vettig, rossig, sluik haar. Mijn favo kledingstuk is mijn bandshirt en mijn cupmaat is 90 AA. Mijn billen en bovenbenen lijden onder cellulitis en ik heb hamertenen. En dit alles kan mij weinig interesseren, zie relatiestatus.
whehequote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Govinda het volgende:
Ik heb ook wel eens last van een 20cm lange opgezwollen streep met een prachtige dieppaarse kleur hier en daar.. Niks mis mee dus klacht onterecht!
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het klopt met de omschrijving in de FoBo
[..]
*edit*
[ afbeelding ]
Het komt van haar prive album, heul niet zeggen hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het klopt met de omschrijving in de FoBo
[..]
Na foto 2 zal het bij mij wel even duren voordat ik dat weer heb...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Govinda het volgende:
Ik heb ook wel eens last van een 20cm lange opgezwollen streep met een prachtige dieppaarse kleur hier en daar.. Niks mis mee dus klacht onterecht!
Stiekum ist jou droom eens een keer wakker te worden en zulks vrouw te zien dat naast je ligt, en dat je haar de avond ervoor keihard hebt zitten palen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Na foto 2 zal het bij mij wel even duren voordat ik dat weer heb...
Ik draaide Michael Jackson en voelde me genoodzaakt te moonwalken.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:59 schreef Aoristus het volgende:
waarom loop je achterstevoren de trap af
Zo, das echt een beste!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
En een mooie foto van the day after ter afsluiting.
Focus op de blauwe plek!![]()
[ afbeelding ]
HOE, in godsnaam?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Update picca als het nog blauwer is aub!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:48 schreef Rebubbled het volgende:
En ik verwacht dat het de komende dagen nog wel blauwer wordt.Nieuwe sloffen, here I come!
Ik zal kijken wat ik voor jullie kan betekenen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Update picca als het nog blauwer is aub!
Als je nu iedere dag even een update plaatst met foto, net zo lang tot het weg is....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:48 schreef Rebubbled het volgende:
En ik verwacht dat het de komende dagen nog wel blauwer wordt.Nieuwe sloffen, here I come!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor jullie kan betekenen.
Viespuik.
Ja, in een boxer was zo weinig te zien..quote:
Dan kan ik de komende 2 maanden updaten..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je nu iedere dag even een update plaatst met foto, net zo lang tot het weg is....
ninja'squote:Op maandag 14 juli 2008 20:35 schreef Rebubbled het volgende:
Al een aantal keer was ik vervaarlijk uitgegleden, maar dankzij mijn Ninjaskills kon ik mezelf vastgrijpen aan de trapleuning.
Ons hoor je niet klagen hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dan kan ik de komende 2 maanden updaten..
Zie mij naïef zijn dan..
Meerdere fokkers zijn wel blij dat je dat leed gedeeld hebt denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef Rebubbled het volgende:
Ben blij mijn leed nog even gedeeld te kunnen hebben.
Het lijkt wel een continentquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Antaarsica?quote:
Ja, dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef immortalsean het volgende:
TS is gewoon een aandachtshoer die blij is dat ze nu een reden heeft om foto's van d'r reet te spammen, en nu gaat ze slapen en keihard over d'r muts wrijven, denkend aan de paar zielige usertjes die nu op haar foto fappen.
Frustratie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef immortalsean het volgende:
TS is gewoon een aandachtshoer die blij is dat ze nu een reden heeft om foto's van d'r reet te spammen, en nu gaat ze slapen en keihard over d'r muts wrijven, denkend aan de paar zielige usertjes die nu op haar foto fappen.
Ja echt he, dat dacht ik ook. En al die fokkers verzamelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef immortalsean het volgende:
Raad eens wie er het hardste zitten te sjorren nu. Dat zijn juist de mensen die het het hardste ontkennen.quote:
Vrouwen die nog strings dragenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrouwen die nog strings dragen
OMFG.....
Ohja: Lekkere reet. Dat wel.
Post nog eens wat.
Die kont in de OP is kleiner. Dit is niet TS echte kont.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Kanker, betrapt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die kont in de OP is kleiner. Dit is niet TS echte kont.
HOAX!!!1!
Oe pijnlijk, wel een lekker kontjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon doorgaan met foto's posten ookal verdwijnt de blauwe plekquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:29 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Met en boxer zag je zo weinig.
Nee.Misschien als het nog erger word oid.
je mag ook een pic van een pijnlijke tietspier plaatsen hoor...quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef Rebubbled het volgende:
SSDD. Het doet minder pijn, alleen al mijn andere spieren zijn nu stijf en pijnlijk geworden.. No picca worthiness dus.![]()
Too bad.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je mag ook een pic van een pijnlijke tietspier plaatsen hoor...
wel een mooi kont afgezien van de blauwe plekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat hoorde ik gister ook. Maar ik ben niet zo'n believer in zalfjes. Maar hè. Nu zijn het 2 mensen die claimen dat het werkt. Toch maar eens kijken uit mijn werk vandaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Damn dat ziet er pijnlijk uit.![]()
Heb je arnicazalf? Werkt heel goed tegen blauwe plekken.
*edit*
[ afbeelding ]
Alles tegelijk en ik heb over een week weer een stralend spierwit billetje?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zijn ook arnicapilletjes en arnicadruppeltjes als je dat fijner vind.![]()
Het beste zou zijn een combi van die twee met zalf.
toch niet je vader of moeder hèquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Alles tegelijk en ik heb over een week weer een stralend spierwit billetje?Ik ga toch maar eens googlen. Ben wel benieuwd naar hoe en wat over dit wonderspul.
SlimShady, bedankt voor het aanbod, maar ik heb al een bilinsmeerdert thuis.
Heel scherp.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef Quir het volgende:
EN IK HEB ER OOK WEL EEN ZALFJE TEGEN LOL_~!!_!
*waarom had nog niemand die gemaakt?*
Die...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
wat is trouwens dat lelijke blauwe aan de muur?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oh, dat is volgens mij de Page wc-rolverpakking. Het is in de badkamer, de enige plek waar ik een beetje fatsoenlijk licht had.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat is trouwens dat lelijke blauwe aan de muur?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:20 schreef Rebubbled het volgende:
Dus ik zo je fobo bekijken, maar je bent geen meisje, dus nee.
Vanavond misschien. Heb de wekker al gezet!quote:
Male-ass is meer jouw smaak?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:22 schreef Beauregard het volgende:
Kansloze trekpoppen in dit topic, zo voorspelbaar.
Het liefst die van tussen 1818 en 1893, denk ik.quote:
Wat is dat nu weer voor een misplaatste opmerking? Voelde je je gekwetst door mijn post?quote:
Ja, lachen man.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het liefst die van tussen 1818 en 1893, denk ik.
Ik ben blij dat je mijn garpje leuk vind. Zullen we vriendjes worden?quote:
Dude, wat geef ik nou net aan?! Ik ben niet van den herenliefde.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je mijn garpje leuk vind. Zullen we vriendjes worden?
Ohquote:Op maandag 21 juli 2008 15:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dude, wat geef ik nou net aan?! Ik ben niet van den herenliefde.
ik ben een voorstander van jouw sektequote:Op maandag 21 juli 2008 21:38 schreef roze-meisje het volgende:
mannelijke fokkers![]()
of 't is extreem gekwijl en geslijm of niks is goed genoeg![]()
ps: ik ben een voorstander van meer foto's
Nee, je moest zonodig Dr. Phil, Gillmore Girls en Project Catwalk kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:44 schreef Rebubbled het volgende:
Gepwnd!! Lollereinzz11222!!![]()
De tv was te interessant.Dit topic is net goede tijden, slechte tijden. Je weet dat het nooit komt, maar je blijft er naar kijken.
Disclaimer: Ik kijk geen gtst.
Maakt niet uit, mods verhuizen het topic in no time.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:01 schreef Rebubbled het volgende:
Ja maar nou is hij toch al bijna weg. Dan wordt het een KPD topic.
Omdat hij graag een recente foto van de voormalige blauwe plek wil zien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:09 schreef Rebubbled het volgende:Waarom heb je mijn epische topic van 2 jaar geleden gekicked?
DUDE.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
*edit*
Kijken op eigen risico
Eens. Vooral omdat er geen foto update gaat komen.quote:
Vast omdat je je mooie figuur kwijt bentquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Eens. Vooral omdat er geen foto update gaat komen.
Nu gaat TS heeeeel boos op me wordenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Vast omdat je je mooie figuur kwijt bent
ja dat kan iedereen zeggen, post is een update danquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu gaat TS heeeeel boos op me worden.
Maar nee, ze ziet er nog steeds heel erg goed uit IRL.
Nu alleen nog een foto van hoe het nu is van TS om te kijken of je het goed hebt gedaanquote:
Lijkt me een strak plan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:28 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Nu alleen nog een foto van hoe het nu is van TS om te kijken of je het goed hebt gedaan
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Eens. Vooral omdat er geen foto update gaat komen.
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
70% van die sneue hazen hier.Met hun
reacties.
Well played sir, well played.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |