Die kont in de OP is kleiner. Dit is niet TS echte kont.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
En een mooie foto van the day after ter afsluiting.
Focus op de blauwe plek!![]()
[ afbeelding ]
Kanker, betrapt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die kont in de OP is kleiner. Dit is niet TS echte kont.
HOAX!!!1!
Oe pijnlijk, wel een lekker kontjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon doorgaan met foto's posten ookal verdwijnt de blauwe plekquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:29 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Met en boxer zag je zo weinig.
Nee.Misschien als het nog erger word oid.
je mag ook een pic van een pijnlijke tietspier plaatsen hoor...quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef Rebubbled het volgende:
SSDD. Het doet minder pijn, alleen al mijn andere spieren zijn nu stijf en pijnlijk geworden.. No picca worthiness dus.![]()
Too bad.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je mag ook een pic van een pijnlijke tietspier plaatsen hoor...
wel een mooi kont afgezien van de blauwe plekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat hoorde ik gister ook. Maar ik ben niet zo'n believer in zalfjes. Maar hè. Nu zijn het 2 mensen die claimen dat het werkt. Toch maar eens kijken uit mijn werk vandaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Damn dat ziet er pijnlijk uit.![]()
Heb je arnicazalf? Werkt heel goed tegen blauwe plekken.
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
Echte foto van situatie aub.
*edit*
Deze situatie komt dichterbij
[ afbeelding ]
Alles tegelijk en ik heb over een week weer een stralend spierwit billetje?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zijn ook arnicapilletjes en arnicadruppeltjes als je dat fijner vind.![]()
Het beste zou zijn een combi van die twee met zalf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |