Die kont in de OP is kleiner. Dit is niet TS echte kont.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
En een mooie foto van the day after ter afsluiting.
Focus op de blauwe plek!![]()
[ afbeelding ]
Kanker, betrapt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die kont in de OP is kleiner. Dit is niet TS echte kont.
HOAX!!!1!
Oe pijnlijk, wel een lekker kontjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon doorgaan met foto's posten ookal verdwijnt de blauwe plekquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:29 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Met en boxer zag je zo weinig.
Nee.Misschien als het nog erger word oid.
je mag ook een pic van een pijnlijke tietspier plaatsen hoor...quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef Rebubbled het volgende:
SSDD. Het doet minder pijn, alleen al mijn andere spieren zijn nu stijf en pijnlijk geworden.. No picca worthiness dus.![]()
Too bad.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je mag ook een pic van een pijnlijke tietspier plaatsen hoor...
wel een mooi kont afgezien van de blauwe plekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat hoorde ik gister ook. Maar ik ben niet zo'n believer in zalfjes. Maar hè. Nu zijn het 2 mensen die claimen dat het werkt. Toch maar eens kijken uit mijn werk vandaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Damn dat ziet er pijnlijk uit.![]()
Heb je arnicazalf? Werkt heel goed tegen blauwe plekken.
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
Echte foto van situatie aub.
*edit*
Deze situatie komt dichterbij
[ afbeelding ]
Alles tegelijk en ik heb over een week weer een stralend spierwit billetje?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zijn ook arnicapilletjes en arnicadruppeltjes als je dat fijner vind.![]()
Het beste zou zijn een combi van die twee met zalf.
toch niet je vader of moeder hèquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Alles tegelijk en ik heb over een week weer een stralend spierwit billetje?Ik ga toch maar eens googlen. Ben wel benieuwd naar hoe en wat over dit wonderspul.
SlimShady, bedankt voor het aanbod, maar ik heb al een bilinsmeerdert thuis.
Heel scherp.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:58 schreef Quir het volgende:
EN IK HEB ER OOK WEL EEN ZALFJE TEGEN LOL_~!!_!
*waarom had nog niemand die gemaakt?*
Die...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
wat is trouwens dat lelijke blauwe aan de muur?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oh, dat is volgens mij de Page wc-rolverpakking. Het is in de badkamer, de enige plek waar ik een beetje fatsoenlijk licht had.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat is trouwens dat lelijke blauwe aan de muur?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:20 schreef Rebubbled het volgende:
Dus ik zo je fobo bekijken, maar je bent geen meisje, dus nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |