Sorry, dan zal ik even een mod vragen om het te veranderen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:06 schreef Agiath het volgende:
Terwijl het al niet eens alleen maar over de guns gaat
Het is meer een centraal CoD4 MP topic
Interessante modes.quote:Thanks to everyone who commented, sent in emails, or contacted me via other means; including the epic presentation I received via the mail this morning containing an entire breakdown of a new game mode complete with a full-size fold out poster (thanks Ian!!).
I received a lot of great suggestions and feedback regarding new playlists you guys would like to see, and this weekend I’m going to be hosting a series of private matches in Call of Duty 4 to test them out. So if you haven’t already, be sure to drop me a message on Xbox Live / PSN as I’ll be cleaning off room on my friends list and inviting anyone interested to help out this weekend.
Some of the gametypes we’re going to test out this weekend are:
Bare-bones Team Deathmatch
No more excuses. No more blaming Martyrdom or Juggernaut for your lack of skills and kills. Bare Bones Team Deathmatch eliminates the excuses and takes it back to basics with standard Team Deathmatch with no perks, no kill streak rewards. Just you, your skill, and your weapons.
Hardcore HQ
Hardcore HQ requires a lot more than just spamming the HQ position with nades and running in guns blazing. Hardcore HQ encourages more tactical gameplay and communication to win with increased damage, no HUD elements, and friendly fire on.
Multi-bomb Search and Destroy
Multi-bomb Search and Destroy starts every member of the attacking team with a bomb. So everyone has the opportunity to plant if they’re good enough.
Hardcore FFA
Even faster paced Free For Alls, where every bullet counts and playing smart is key for a solid k/d ratio. Standard Free for All rules, with Hardcore mode enabled for extra damage, no HUD, and no health re-gen.
—–
That’s the plan for this weekend. I’ll be setting up private rooms all weekend long and inviting everyone online and interested into the lobby to test them out. If we all like them, then come Monday when I get back to the studio, we’re going to work on adding them as new playlists.
If all goes well, I’d like to make this a weekly weekend event with you guys, where we log on every Saturday to try out new stuff you guys come up with, what we like stays, what we don’t goes! So log on this weekend to Call of Duty 4: Modern Warfare, send me a friend request or a message letting me know you want to play, and let’s get some games going testing these out. See you online this weekend!
Ik raak daar dus echt helemaal niks mee (met de m14).quote:Op maandag 14 juli 2008 11:27 schreef VaLkyRie het volgende:
Straks weer ff knallenOver een maand pas weer aan het werk, dus ik kan nog aardig wat fragjes halen moeahaha
wat vindt men hier trouwens van die m14? Aan de ene kant vind ik t een verouderde nepgun, aan de andere kant issie erg krachtig en accuraat.... Beetje haat / liefde verhouding heb ik met dat ding.
AK 74u ftw!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:50 schreef Helgi het volgende:
[..]
Ik raak daar dus echt helemaal niks mee (met de m14).
Ik vind AK47 met stopping power, red dot sight, en steady aim het best.
Kan niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:46 schreef Cool_Runner het volgende:
Heb het spel nog maar net... Weet iemand hoe je burst-fire uitzet? (x360)
Snap ook niet dat je dat ding krijgt bij level 50 ofzo, er zijn toch wel betere wapens om in t spel te proppen? Een paar van die israelische subs was sjiek geweest..quote:Op maandag 14 juli 2008 18:51 schreef Lyzio het volgende:
Weet je wat ik van die M14 vind? Ik vind het maar ruk. Als je d'r mee schiet klinkt hij trouwens ook alsof je een mep op een ouderwets koekblik geeft.
Goed idee inderdaad. Mail het zequote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:52 schreef Agiath het volgende:
Nog meer guns?
Ik vind het wel best zo hoor. Anders kan ik al helemaal door de bomen het bos niet zien.
Doe dan wat nieuwe perks![]()
Ideeën
-Twee attachments op je gun (RDS + Silencer bijvoorbeeld)
-Sneller bomb defusen
-Grotere UAV in beeld (Dan hoef je niet de heletijd op start te drukken, deze kan je dan opvragen door naar beneden de drukken op je D-pad ofzo)
Wat ik trouwens ook raar vind is dat je geen XP krijgt voor het neerknallen van een chopper, ik bedoel je offert je toch een beetje op voor het team om met zo'n RPG te lopen of midden op een plein in de lucht te knallen. Gewoon 100 xp ofzo.
eenmalig is dat, maar okequote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Goed idee inderdaad. Mail het ze
Psst..Flysswater achievement: 250XP
Ik speel vaak met de m16. No way dat ik op die heli ga zitten knallen. Heb al zo weinig ammo...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:52 schreef Agiath het volgende:
Nog meer guns?
Ik vind het wel best zo hoor. Anders kan ik al helemaal door de bomen het bos niet zien.
Doe dan wat nieuwe perks![]()
Ideeën
-Twee attachments op je gun (RDS + Silencer bijvoorbeeld)
-Sneller bomb defusen
-Grotere UAV in beeld (Dan hoef je niet de heletijd op start te drukken, deze kan je dan opvragen door naar beneden de drukken op je D-pad ofzo)
Wat ik trouwens ook raar vind is dat je geen XP krijgt voor het neerknallen van een chopper, ik bedoel je offert je toch een beetje op voor het team om met zo'n RPG te lopen of midden op een plein in de lucht te knallen. Gewoon 100 xp ofzo.
Eensquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:09 schreef Lyzio het volgende:
Zou inderdaad een leuke toevoeging zijn. Maar zo ken ik er nog wel een paar:
- De P90 een beetje downtunen. Evenals -in mindere mate- de MP5.
Een donker level is wel goed ja, ik gebruik nightvision echt nooitquote:- Een donker level maken en daarnaast een heat-view op je helm pleuren.
Asjeblieft niet zegquote:- Optionele oldskool geluidjes zoals: Multikill! Ultrakill! Godlike!
Goeiequote:- Claymores die te bevestigen zijn op de muur en niet alleen enkel in de grond.
Leuk, maar niet echt realistisch, zo'n oude gun (al zit die mp44 er wel in).quote:- Bij de pistolen eentje vervangen door de Magnum. Dirty Harry style!
Haha a-bomb is wel droogquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:17 schreef _GdR_ het volgende:
er moet een FAMAS in die game. en een KRISS zou ook wel uber ruig zijn.
heatview ook. kan je de smokeboms is een keer nuttig gebruiken.
opties om bepaalde wapens aan/uit te zetten. Bij 10killstreak eis ik een a-bomb oid.
Bandolier!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef VaLkyRie het volgende:
Vandaag voor t erst met de g36 gespeeld, erg fijn wapentje ook wel. Ik ben alleen veel te snel door mn bullets heen met die full automatic wapens...
Maargoed, paar heerlijke potjes gespeeld vanmiddag, wat een briljant spel toch
Ik gebruik hem op Strike, als ik door dat huisje omhoog loop. Je weet wel wat ik bedoel. Daar is het stikkedonkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:30 schreef Agiath het volgende:
Een donker level is wel goed ja, ik gebruik nightvision echt nooit
Daarom zei ik ook optioneelquote:Asjeblieft niet zegDie dingen zijn me na 4 jaar CS spelen echt de strot uitgekomen, tevens speel ik veel op gehoor, dus kan ik die harde stem niet gebruiken :
![]()
Je kunt de optie erin bakken om de speler te laten kiezen tussen de Desert Eagle en de Magnum als je eenmaal op het goede level zit. Dus eentje van de twee, en niet allebei. Of zoals in CS: double handed guns!quote:Leuk, maar niet echt realistisch, zo'n oude gun (al zit die mp44 er wel in).
Desert Eagle is de nieuwe magnum
quote:
Dat zou meer Terminator-style zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]zal wel erg vet zijn. links een M4 met noobtube en rechts een p90.
En de rest ookquote:
PSN?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef biertank het volgende:
Dan ook maar heir:
Heb hem ook maar besteld, vandaag of morgen binnen.
Dusse.. er komt weer een suicide maniac online
hehe dat dacht gister ook iemand toen ik Bad Company aan het doen was.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
PSN?
Ik kan wel wat Knifekills gebruiken
Ik maak bijna nooit knifekills maar ik word wel altijd gedood door knifekills. Zelfs als ik iemand aan zie komen schiet ik me hele geweer op zo'n ventje leeg, mis ik alles en dan word ik recht van voor geknifed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef Lyzio het volgende:
Wat vinden jullie trouwens; een headshot of knifekill?
Ik persoonlijk vind een headshot (met een sniper) zo mooi klinken; KLOENK!Lyzio is een beetje verliefd op de eerste sniper: de M40
Wel dat we elkaar tegelijk doden met noobtubequote:Op woensdag 16 juli 2008 16:09 schreef Lyzio het volgende:
Dat heb ik inderdaad ook wel geleerd, de "knife-reflex". Ooit meegemaakt dat je elkaar dood steekt btw?Ik wel
Ik snipe nooitquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:50 schreef Lyzio het volgende:
Snipen blijft heerlijk met die M40Dat geluidje van een headshot, gevolgd door direct re-loaden is zo vet
KLOENK! KRRK!
Is dat CoD4?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:02 schreef Verbal het volgende:
Knifen is top. Ik denk dat ik op de sniperservers ongeveer de helft met een mes om zeep help
[ afbeelding ]
V.
Yep, Crossfire.quote:
Wat ziet er anders uit, dan? En hoe kun je zien dat het er 'zo anders' uitziet op basis van dit ene plaatje waarbij iemand vol in zijn bek wordt geprikt?quote:Ik wist niet dat de PC versie er zo anders uit zag...
Er is veel meer bloedquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yep, Crossfire.
[..]
Wat ziet er anders uit, dan? En hoe kun je zien dat het er 'zo anders' uitziet op basis van dit ene plaatje waarbij iemand vol in zijn bek wordt geprikt?
V.
Fractie van een seconde, hoor. Ik kon dit screenshot maken omdat hij hierop ongeveer 3 seconden bleef hangen door een enorme lag spike.quote:
HC inderdaad.quote:En waar is de HUD? Of is dit hardcore...
Dat kan ik niet beoordelen. Dit is op 1680x1050 met vrij veel dingen op hoog (behalve AA enzo). Kan met niet echt voorstellen dat dat er beroerd uitziet in vgl met een console, maar ik kan het ook niet vergelijkenquote:En op mijn ps3 ziet het er grafisch wat beter uit![]()
Zolang het maar soepel speelt hequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Fractie van een seconde, hoor. Ik kon dit screenshot maken omdat hij hierop ongeveer 3 seconden bleef hangen door een enorme lag spike.
[..]
HC inderdaad.
[..]
Dat kan ik niet beoordelen. Dit is op 1680x1050 met vrij veel dingen op hoog (behalve AA enzo). Kan met niet echt voorstellen dat dat er beroerd uitziet in vgl met een console, maar ik kan het ook niet vergelijkenWorks for me
V.
Ik kan niet omgaan met de besturing op een consolequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zolang het maar soepel speelt he
Dat vind ik wel een groot voordeel van console. Nooit gezeur met instellingen, en dan kijken of je fps nog redelijkt gaat. Nee gewoon aanzetten en gaan!
Het vloeken op de besturing duurde ongeveer een uurtje of 3 bij mij. Maar na meerdere malen het oude en nieuwe testament bijelkaar gevloekt de hebben begon het langzaam aan beter te worden. Het speelt inmiddels ideaal weg moet ik zeggen. Heerlijk dat je lekker acherover kunt zitten en toch een vette game kan spelen. Dat rechtop achter je pc zitten voor meer dan een uur vind ik niksquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de besturing op een consoleHet lukt me gewoon niet.
V.
Dat gaat prima lopen hoor. Sowieso loopt CoD aardig goed op low en medium end pc's, dus bij jou moet ie lopen als een tiet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
Veel gelezen over COD 4 MW.
Nou heb ik me zojuist een nieuwe pc aangeschaft met een GFORCE 9060 videokaart. Loopt het spel dan een beetje ?
Eigenlijk het laatste spel wat ik echt fanatiek online speelde was Soldier of Fortune 2 en MOHAA, een jaar of 3 geleden. Hoe werkt dat bij COD4, simpel te joinen etc. ?
Ik HAAT gekopieerde cd's....quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:00 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Dat gaat prima lopen hoor. Sowieso loopt CoD aardig goed op low en medium end pc's, dus bij jou moet ie lopen als een tiet.
Het is allemaal erg simpel te joinen en je vindt servers uiteenlopend van 20 man tot 50 man met verschillende gamemodes. Je mag overal zomaar iedereen voor zn donder schieten
Kritische kanttekening is wel dat het veeeeeel leuker gamen is als je het spel origineel hebt. Ik heb zelf een maandje illegaal gespeeld op gekraakte servers maar daar krioelt het van de cheaters. Nu origineel is het veel relaxter..
Voor mij is het de eerste game sinds quake2 die ik fanatiek speel en de game was de 50 euri meer dan waard...
Dat zou het wel moeten doen ja, al heb ik niet meer opgelet na mijn nieuwe pc wat er allemaal is aan kaarten. Maar ik heb een 8800 GTS 320 die het prima doet, ik neem aan dat een volgende generatie kaart er nog minder zijn hand voor omdraait.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
Veel gelezen over COD 4 MW.
Nou heb ik me zojuist een nieuwe pc aangeschaft met een GFORCE 9060 videokaart. Loopt het spel dan een beetje ?
Joinen is doodeenvoudig. Je kunt alle game-modes kiezen of een bepaalde, sorteren op server-naam, ping, map, aantal spelers, game-mode... Gewoon zoals het gaat bij alle goede spellenquote:Eigenlijk het laatste spel wat ik echt fanatiek online speelde was Soldier of Fortune 2 en MOHAA, een jaar of 3 geleden. Hoe werkt dat bij COD4, simpel te joinen etc. ?
Dan zou ik even wachten op CoD5. Geen zin om te googlen maar hij schijnt eraan te komenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
Nice.
Denk dat het na mijn vakantie wordt dat ik deze game ga aanschaffen.
Shooters zijn altijd goed
Hmm k.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zou ik even wachten op CoD5. Geen zin om te googlen maar hij schijnt eraan te komen
die wordt WO2. en dat haat ik. plus hij word door een ander team gemaakt. En ze gaan zich meer bezig houden met coop en zingleplayer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zou ik even wachten op CoD5. Geen zin om te googlen maar hij schijnt eraan te komen
Dank voor de info. Als ik dit zo hoor blijft COD4 dus lekker lang bruikbaar. Speel het regelmatig maar niet echt veel dus kan ik rustig tot aan de laatste prestigequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die wordt WO2. en dat haat ik. plus hij word door een ander team gemaakt. En ze gaan zich meer bezig houden met coop en zingleplayer.
Terwijl online nu juist zo vet is. En infinity ward is ook bezig met een nieuwe COD en die wordt sci-fi had ik gehoord.
COD reeks kan alleen maar berg afwaards gaan.
Speel je hem op de PS3 net als ik ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:07 schreef _GdR_ het volgende:
denk t wel.
weet niet hoelang die game al uit is. maar ik heb m pas sinds een maand of 6. En maten van me spelen het vrijwel dagelijks vanaf de launch.
ben ook wel benieuwd of er shooters gepland staan dit jaar die COD4 mogelijk kunnen overtreffen.
Coop is wel gaaf. Dat mis ik nog in CoD4quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die wordt WO2. en dat haat ik. plus hij word door een ander team gemaakt. En ze gaan zich meer bezig houden met coop en zingleplayer.
Terwijl online nu juist zo vet is. En infinity ward is ook bezig met een nieuwe COD en die wordt sci-fi had ik gehoord.
Dat laatste kan ook op de PS hoor, al heb ik daar zelf een hekel aan. Ik chat liever via skype tijdens een potje CoD4 op mijn PSquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:50 schreef _GdR_ het volgende:
@jackson: xbox. live vind ik stukken beter dan psn. (of een maat van me heeft een verrotte internet verbinding. +lekker door je headsetje lullen met vrienden.)
Je kan met skype met veel meer dan 1 persoon praten. Heb alleen zelf een hekel aan dat gegil op mijn koptelefoon dus als ik samen speel met een vriend van me doen we dat via skypequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:55 schreef _GdR_ het volgende:
met skype?
kan je maar tegen 1 persoon praten. Je moet headquaters wel een beetje in team verband speulen. anders is t niet leuk natuurlijk.
Amerikanen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan met skype met veel meer dan 1 persoon praten. Heb alleen zelf een hekel aan dat gegil op mijn koptelefoon dus als ik samen speel met een vriend van me doen we dat via skype. Dat teamverband is leuk maar met die pleuris amerikanen is toch geen fatsoenlijk woord te wisselen
Daar heb ik het al helemaal niet over zegquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Amerikanen?
Ik speel altijd alleen met britten...
Precies... daar presteer je altijdquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:34 schreef VaLkyRie het volgende:
Soms is dit spel te frustrerend
Tijd om naar de kroeg te gaan
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef Agiath het volgende:
Dit topic loopt ook niet zo fijn meer
Dat is een perk die je krijgt nadat je een bepaalde rang heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:08 schreef biertank het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik was search and destory aan het doen.
Toen ik afgeknalt was, was ik aan het meekijken met een andere speler.
Wat mij opviel is dat hij een sniper, een ak47 en een gun had.
Hoe doet ie dat?
Of moet je daarvoor een paar keer opnieuw voor gestart zijn?
Overkill. Maar dan nog klopt het niet. Want dan heb je twee guns zonder pistool. Je pistool wordt door die perk als het ware vervangen door een gun.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:26 schreef Helgi het volgende:
[..]
Dat is een perk die je krijgt nadat je een bepaalde rang heb.Die kan je unlocken dacht ik. Ben alleen de naam van de perk kwijt.
Misschien in die Old Skool mode. Heeft iemand die überhaupt al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:47 schreef _GdR_ het volgende:
Die sniper/ak/handgun zal ie wel opgeraapt hebben oid.
3 wapens kan niet.
Weet niet op welk platform dat je speelt, dus de naam kan verschillen. Het is een MP-mode waarin je wapens en perks moet oppakken in het level zelf. Die liggen verspreid, je springt twee keer zo hoog en je health is way groter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:52 schreef _GdR_ het volgende:
old skool mode?
wtf. heb ik nog nooit van gehoord
Ja, overkill dat was me duidelijk, alleen ik kwam nooit aan de gun.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Overkill. Maar dan nog klopt het niet. Want dan heb je twee guns zonder pistool. Je pistool wordt door die perk als het ware vervangen door een gun.
Beetje raar dus.
Misschien kan het wel in S&D, dat speel ik namelijk nooit. Ik weet wel dat het in TD en HTD niet kan. Daar heb je twee guns met overkill, zonder pistool.
speel op de 360 en volgens mij heb je dat niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weet niet op welk platform dat je speelt, dus de naam kan verschillen. Het is een MP-mode waarin je wapens en perks moet oppakken in het level zelf. Die liggen verspreid, je springt twee keer zo hoog en je health is way groter.
Beetje Unreal Tournament-achtig
als er een deagle oid op de grond ligt kan je die gewoon oprapen hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:04 schreef biertank het volgende:
[..]
Ja, overkill dat was me duidelijk, alleen ik kwam nooit aan de gun.
Ook niet met oprapen zoals onder jou post gezegd wordt want ook dat is zover ik weet ipv. een wapen dat je op dat moment draagt.
Maar misschien zag ik het niet goed, maar ik zat toen echt raar te kijken, volgens mij had hij er echt drie.
Dan heb je het wel. Want ik speel ook op de X360quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
speel op de 360 en volgens mij heb je dat niet.
Het is volgens mij de allerlaatste mode. Hij staat onderaan het lijstjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
oke dan. ga ik vanavond gelijk doen. speel het spel best wel te vaak en die mode ken ik duidelijk niet.
Ik denk dat diegene één wapen switchte met een die op de grond lag. Dan lijkt het net of iemand meer dan twee wapens heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Overkill. Maar dan nog klopt het niet. Want dan heb je twee guns zonder pistool. Je pistool wordt door die perk als het ware vervangen door een gun.
Beetje raar dus.
Scherp, dat zou het moeten zijn idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene één wapen switchte met een die op de grond lag. Dan lijkt het net of iemand meer dan twee wapens heeft.
V.
alles voor de punten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:42 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik steeds van die RPD (na de Marksman III challenge gehaald te hebben) terugswitch of doorga naar een volgend wapen om de Marksman III mee te halen. Het ding knalt zo ongelofelijk heerlijk met grip erop!
Herkenbaar dit. Voor S&D gebruik ik P90/M4 het liefst. Eerst de fijne wapens unlocken voor de punten en de silencer die ik altijd gebruik voor S&Dquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
alles voor de punten.
Zodra ik een wapen vol geschoten hebt ga ik naar de volgende.
M4 > AK > MP5 > AKu > G36C > P90. dan switch ik tussen P90/M4 (is per level verschillend uiteraard.)
RPD is toch dat lompe grote ding met 1miljoen kogels en waarvan het reloaden een uur duurt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:27 schreef Lyzio het volgende:
Doe ik ook GDR. Maar waarom eigenlijk?Puur voor de punten inderdaad. Maar die RPD staat erg hoog bij mijn favo guns sindskort! Ik zag je trouwens net op mijn Leaderboards staan
Je staat boven mij
heb je al zo'n gouden kruis dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:26 schreef Dancin_Rhino het volgende:
jeej ik hoef niks meer voor de punten te doen, dat is echt wel fijn gewoon altijd de wapens meenemen die je fijn vind. ik loop vrijwel altiijd met een m1 sniper met acog
Klopt dat is die LMG. Ratelt stevig lang door, en als je moet reloaden moet je even op een beschut plaatsje prone gaan. Dan is er niks aan de hand. Mijn livetag was trouwens: Fr3nkmeister.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
RPD is toch dat lompe grote ding met 1miljoen kogels en waarvan het reloaden een uur duurt?
Heb er 1x mee gespeeld en vond het uber waardeloos. Maar zal t binnenkort nog is een kans geven
Maar had ik jouw livetag al? (verwar me altijd met namen op live enzo)
geen verstand van ps3.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef jackson het volgende:
Is het mogelijk om bijvoorbeeld een 2e gebruiker op je PS3 aan te maken en daar een nieuw account aan te koppelen en weer van voor af aan met COD4 te beginnen ? Of is het niet mogelijk een nieuw account(PSN) aan te maken zonder de oude te verwijderen "?
Ben erg benieuwd, wellicht heeft iemand hier er ervaring mee
Ben er al uit... Dat is gewoon mogelijk. Ik bedoelde multi overigens, toch bedankt!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
geen verstand van ps3.
maar bedoel je multi of single player?
Ik denk dat de SP met de DVD-versie uit de winkel zonder internet te spelen is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef factillusion het volgende:
kan je call of duty4 ook spelen als je niet met het internet verbonden bent ?
want ik wil hem graag kopen maar ik twijfel tussen steam en gewoon uit de winkel.
net gekocht op steam, kan niet wachten om te spelenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat de SP met de DVD-versie uit de winkel zonder internet te spelen is.
Ik heb de Steam-versie, en die kan volgens mij alleen met i-net gespeeld worden. Da's niet zo erg, want de SP heb ik uit en speel ik sporadisch als ik effe 5 minuten wil schieten, maar 99% van de keren start ik de MP op, en dan heb je dus sowieso i-net nodig (tenzij je in een studentenflat met een uitgebreid LAN woont)
V.
Ik had die LMG guns nog niet echt geprobeerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:55 schreef Lyzio het volgende:
Toch blijft die RPD ook enorm heerlijk knallen!!
[ afbeelding ]
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik ken wel iemand die opnieuw is begonnen met de PS3 dus lijkt me dat dit wel mogelijk is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef jackson het volgende:
Is het mogelijk om bijvoorbeeld een 2e gebruiker op je PS3 aan te maken en daar een nieuw account aan te koppelen en weer van voor af aan met COD4 te beginnen ? Of is het niet mogelijk een nieuw account(PSN) aan te maken zonder de oude te verwijderen "?
Ben erg benieuwd, wellicht heeft iemand hier er ervaring mee
Had ie zeker een goud kruisje als icoontje voor zn naam staan? Ies prestige mode enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:02 schreef biertank het volgende:
[..]
Dat zie je het wel vaker toch? mensen met rank 8 oid die dik boven aan met 30 kills staan, geloof mij die zijn opnieuw begonnen.
Klopt, maar hij bedoeld volgens mij een lage prestige (P1 ofzo) en dan bovenaan staan met 30+ kills en level 8 zijnde. Ik maak dat ook wel eens mee, die zijn volgens mij inderdaad overnieuw begonnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Had ie zeker een goud kruisje als icoontje voor zn naam staan? Ies prestige mode enzo
Eerst min of meer van die rode streepjes ja, daarna krijg je van die staal-uitziende dingen en daarna krijg je sterretjes in verschillende opstellingen. Dacht ik, dat allemaal in de eerste prestige.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef _GdR_ het volgende:
eerste prestige is toch dat roodachtige icoontje?
Ik heb mensen van de eerste 2 of 3 prestiges alleen maar zien kloten.
grappenmakerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Had ie zeker een goud kruisje als icoontje voor zn naam staan? Ies prestige mode enzo
Welke nieuwe maps? Broadcast, Chinatown, Creek en Killhouse?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:03 schreef Lyzio het volgende:
Wie van jullie heeft eigenlijk die nieuwe maps gedownload?
Die ja. Niet echt "nieuw", maar de laatste maps die zijn uitgekomen na de standaard mapsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke nieuwe maps? Broadcast, Chinatown, Creek en Killhouse?
V.
Ik speel via Steam, en de maps zaten in een update die automatisch werd gedaan. Dus: ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die ja. Niet echt "nieuw", maar de laatste maps die zijn uitgekomen na de standaard maps
Dus niet echt de moeite waard om te downloaden. Ik moet er namelijk ook nog eens voor betalen (X360).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik speel via Steam, en de maps zaten in een update die automatisch werd gedaan. Dus: ik.
Zijn wel leuke maps, hoor, al is Killhouse met een man of 30 mallotig. Tot 10 man is het wel te doen.
V.
Dat moet je zelf beslissen. Wat ik zei, ik vind het best leuke maps. Met name Creek en Broadcast.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus niet echt de moeite waard om te downloaden. Ik moet er namelijk ook nog eens voor betalen (X360).
Ook. Maar mensen met wat meer skill kunnen daar ook hun lol op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Creek is leuk?
Ik heb vaak het idee dat die map alleen maar leuk is voor point and click liefhebbers (=snipers)...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef factillusion het volgende:
cod4 valt tegen had ik het maar niet op steam gekocht.
En wederom wordt je met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook. Maar mensen met wat meer skill kunnen daar ook hun lol op.
V.
doe maar toch gewoon spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef factillusion het volgende:
cod4 valt tegen had ik het maar niet op steam gekocht.
Precies!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
doe maar toch gewoon spelen.
lange learning curve enzo.
echt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:42 schreef Lyzio het volgende:
Ik zou aanraden eerst de SP uit te spelen alvorens aan de MP te beginnen, althans dat heb ik gedaan. Ben je toch even wat meer bekend met de verschillende guns en handelingen. Zomaar een gratis tip
Te snel het vuur openen (te lange afstand) met verkeerd wapenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Single vind ik ook met geen mogelijkheid op de MP lijken eerlijk gezegd.
Zelfs de guns zijn niet te vergelijken.
Maareh, vroeger, toen je nog UT had en Quake 3 was het verschil tusen een nieuweling en een ervaren speler het feit dat de ervaren speler sneller reageerde en accurater schoot.
Ik ben bang dat dat met dit spel niet op gaat.
Dus vertel mij eens en maak mijn wereld een stukje mooier, hoe kloten nieuwe spelers? Wat voor fouten maken zij waarin het verschil tussen ervaren speler en nieuweling aangetoond kan worden?
Want ik neem aan dat er meer is dan snel en gericht schieten.
Das altijd een goede reden om iemand uit te schelden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:19 schreef Lyzio het volgende:
Dat openingen blokkeren is inderdaad zo irritant! Maar dat zie ik ook wel P5 spelers doen hoor. Onervaren spelers kenmerken zich bij mij veelal door inderdaad de verkeerde guns te gebruiken. En ze weten niet dat ze nades bij zich hebben.
Na de eerste prestige zul je zien dat alles vertrouwder aanvoelt. Verder is het ook geen schande om sommige maps bij voorbaat al te skippen. Ik doe dat met Wet Works, Overgrown en Countdown. Die speel ik echt niet. Pipeline speel ik af en toe en de rest zijn voor mij goede maps. Is niks mis mee om een selectie te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mja ok, in vacant met een .50 rondlopen omdat ik daar de challenge nog niet van heb is inderdaad een beetje te veel van het goede.
Haha, gelukkig dat jullie het ook doen.
Ik moet mijn eerste prestige nog halen.
Liever niet, het is best wel een voorsprong ten opzichte van andere mensen die dit niet kunnen namelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
laat ons niet langer in spanning. spam t hier.
ik speel het nu weer, moet zeggen het is best verslavendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
doe maar toch gewoon spelen.
lange learning curve enzo.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:58 schreef factillusion het volgende:
[..]
ik speel het nu weer, moet zeggen het is best verslavend
heb nu de sp uitgespeelt en ben nu bezig om alle wapens vrijtespelen in mp
en de graphics zijn echt mooi dus ik ben er toch wel blij mee
PM.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Voor de PC mensen; ik heb nog een leuke truc geleerd gisteren die erg handig is als je een m21, m14 hebt, maar ook handig is voor je pistol.......het is geen cheat, maar wel een slimme handigheid. PM maar even voor details
Kan wezen maar doe mij de M14 maar... lekker stabiel en toch flink wat kogels. De impact van de M14 is helaas niet zo denderend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef Lyzio het volgende:
Een M14 is een koekblikachtig aftreksel van de superieure G3.
Lui die ik tegenkom op internet.... Denk van die gekke engelse ofzo, doe doen alles wat niet kloptquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:39 schreef Lyzio het volgende:
Wie schiet nou werkelijk veel met die Skorpion en Mini Uzi, en waarom
In close combat zijn het relaxte wapens. Plus je kan er langer mee rennen enzo.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:39 schreef Lyzio het volgende:
Wie schiet nou werkelijk veel met die Skorpion en Mini Uzi, en waarom
dat is een geintje gok ik?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef delano.888 het volgende:
En natuurlijk weten we allemaal dat door een bug de Skorpion+Silencer dezelfde range heeft als een sniper, nietwaar?
Op welk platformquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef delano.888 het volgende:
En natuurlijk weten we allemaal dat door een bug de Skorpion+Silencer dezelfde range heeft als een sniper, nietwaar?
Wat zijn de andere dan?quote:
De P90 die zwaar overpowered is, evenals de MP5. Ik vind het ook een bug dat die MP44 erin zit. Dan heb je nog de M14 die zwaar onderdoet voor de -veel eerder verkrijgbare- G3. En nu dat verhaal van die Skorpion/Mini-Uzi.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat zijn de andere dan?
Want ik kan niet wachten totdat ik vanavond kan gaan testen.
Zat je er stiekem toch een beetje naast hequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Beloningssysteem van lik m'n vestje dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
De MP5 vind ik nog wel meevallen. Maar die P90 is inderdaad soms wel een pain in the ass.
Hoe makelijk je daar mee mensen omlegt...
Toch klopt het wel dat de G3 beter is dan de M14. Want als je het spel langer speelt zou je het ook af moeten kunnen met mindere wapens. ALs je enkel betere meuk zou krijgen zou het bijna oneerlijk zijn.
Ligt er maar aan wat je voor beloning verwacht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Beloningssysteem van lik m'n vestje dus.
Beloningssysteem als zijnde betere wapens naar prestatie. En niet je opzadelen met een G3 in noob-handen en hen daarna de M14 in de handen proppen. Dat slaat nergens op. De G3 is in mijn optiek een van de betere wapens die dit spel te bieden heeft en hij is zo "vroeg" unlockable dat het de M14 in een bijster schadelijk daglicht zet. Dat klopt gewoon niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je voor beloning verwacht.
Camo is ook even veel waard als het achtereind van een hond in oorlogstijd, maar ik vind het toch wel grappig om mijn rifle in hippe kleurtjes te hullen.
In dit spel is het zeker wel wat waard, laag level + hoge camo = goede aim, dus oppassenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je voor beloning verwacht.
Camo is ook even veel waard als het achtereind van een hond in oorlogstijd, maar ik vind het toch wel grappig om mijn rifle in hippe kleurtjes te hullen.
Dat is werkelijk de grootste kolder die ik ooit gehoord hebquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In dit spel is het zeker wel wat waard, laag level + hoge camo = goede aim, dus oppassen
En toch is het zo, want als je een hoger level hebt, heb je makkelijker meer headshots (dus hogere camo) als je dus op een lager level al een hoge camo hebt, kan je blijkbaar goed mikken, dus voor die personen zou ik oppassenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is werkelijk de grootste kolder die ik ooit gehoord heb
Ik raad je dan bij deze de iron sights van de RPD aan. Stuk beter dan de MP5, wél geen silencer. Maar wél veel meer kogels en zeker met Grip dodelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Merkie het volgende:
Net MP5 + silencer met 3x Frag, Stopping Power en Martyrdom ingesteld, dat is echt zéér dodelijk. Die silencer zorgt ervoor dat je bijna onzichtbaar bent, fantastisch wapen zo. Drie of vier keer achter elkaar potjes met 30-5 enzo
. Had eerst altijd RDS, maar de iron sights van de MP5 zijn bjina net zo goed.
Oh op die fiets. Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat je allebei voor elkaar staat te draaien en moet reloaden. Dan knife je toch gewoon? Anyhows, bij light machine guns zoals de RPD en de M249 is SoH echt een must!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
sneller reloaden is juist vollop relaxt. (iets waar ik een beetje te laat achter kwam enzo)
Je maakt altijd wel is mee dat je iemand tegen komt en je clip is leeg.
Je moet allebij reloaden. zodra je sleight of hand aan hebt staan ben je gewoon 200% sneller en schiet je die gozer zo kapot.
Ik heb precies hetzelfde als jij, zometeen dat sneller reloaden ook maar eens proberen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
ander voorbeeld.
Je killed 1 of 2 man. Ik doe automagisch mn wapen reloaden (doe ik gewoon altijd.) en opeens springt er een enemy om de hoek. Ik ben 1000x gekilled omdat ik aan t reloaden was. Nu dat dus veel sneller gaat ben je (vooral ik) dik in t voordeel. Echt heel stom dat ik t nooit eerder geprobeerd had. (Mij was verteld dat stopping power/deep impact een must was.) Duidelijk niet dus.
Hm, goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
ander voorbeeld.
Je killed 1 of 2 man. Ik doe automagisch mn wapen reloaden (doe ik gewoon altijd.) en opeens springt er een enemy om de hoek. Ik ben 1000x gekilled omdat ik aan t reloaden was. Nu dat dus veel sneller gaat ben je (vooral ik) dik in t voordeel. Echt heel stom dat ik t nooit eerder geprobeerd had. (Mij was verteld dat stopping power/deep impact een must was.) Duidelijk niet dus.
X360quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:36 schreef invine het volgende:
Ik zie dat iedereen hier met perks speelt. niemand die op een unranked server speelt? Zoals Tek9 pub, Esuba pub of iets in die richting?
shooter op een consolequote:
Blabla, na een 10 maanden is COD4 op Xbox Live nog steeds het meest gespeelde spel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
shooter op een consolenouja halo is dan wel weer lache maar cod hoor je als je het mij vraagt toch echt op pc te doen, word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Tuurlijk, het is ook een goed spel maar waarom op xbox terwijl op pc zoveel meer competitie isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Blabla, na een 10 maanden is COD4 op Xbox Live nog steeds het meest gespeelde spel.
Misschien omdat mensen geen zin hebben om op de PC te gamen omdat het jaarlijks handen vol geld aan hardware kost?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef invine het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is ook een goed spel maar waarom op xbox terwijl op pc zoveel meer competitie is
Goed argument...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
shooter op een consolenouja halo is dan wel weer lache maar cod hoor je als je het mij vraagt toch echt op pc te doen, word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Was ook niet als argument bedoelt. Maar de nadelen van pc zijn waar op de irritante mods/patches na.. die ben ik nog niet tegengekomen. Enige wat ik speel is promod en dat speelt zoveel beter dan standaard cod4quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goed argument...
Nadelen PC:
-huidige trekt het niet (geen zin om nieuwe te kopen)
-cheaters
-irritante mods/patches met gekke geluiden en kleurtjes
Voordelen PS3
-schijfje proppen en gaan
-vrienden net zo makkelijk te joinen als PC
-geen cheaters
Qua controls vind ik CoD4 echt goed te doen op console hoor, ik kan er net zo goed mee overweg als elke andere shooter op PC
Tof filmpje welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
en daarnaast:
http://www.tek-9.org/cine(...)_Killers_05-207.html
dat zijn toch wel heel wat mooie kills die niet echt lukken op de console's
je bedoeld 'het meest geld mee verloren?'quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Dat lukt 99% van de PC gamers ook niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
[..]
en daarnaast:
ik zie veel lucky kills en heb geen idee waarom dat op een console niet zou lukken. filmpje is verder mooi ge edit maar waarom kunnen die kills alleen op een pcquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
Inderdaad, zitten leuke tussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zie veel lucky kills en heb geen idee waarom dat op een console niet zou lukken. filmpje is verder mooi ge edit maar waarom kunnen die kills alleen op een pc
Dat dus! Prima te doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef Agiath het volgende:
Vroeger dacht ik ook dat shooters op PC thuishoren, tot ik Cod4 op PS3 ging spelen
De meeste kills in dat filmpje vind ik niet bijzonder, en kunnen allemaal net zo goed op X360/PS3.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
[..]
Was ook niet als argument bedoelt. Maar de nadelen van pc zijn waar op de irritante mods/patches na.. die ben ik nog niet tegengekomen. Enige wat ik speel is promod en dat speelt zoveel beter dan standaard cod4
en daarnaast:
het is dat j e niet pc versus console kan, anders zou je echt outaimed worden door een pc gamerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De meeste kills in dat filmpje vind ik niet bijzonder, en kunnen allemaal net zo goed op X360/PS3.
Ja dat is logisch tochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:49 schreef invine het volgende:
[..]
het is dat j e niet pc versus console kan, anders zou je echt outaimed worden door een pc gamer
Captain Obvious to the rescuequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:49 schreef invine het volgende:
[..]
het is dat j e niet pc versus console kan, anders zou je echt outaimed worden door een pc gamer
is je xbox verrot? zag dat je gister een week lang niet online geweest ben.quote:
Ja, zoiets. Ik krijg alleen nog maar zwart-wit beeld. Afgezien van andere, reeds bekende, mankementenquote:Op maandag 1 september 2008 13:32 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
is je xbox verrot? zag dat je gister een week lang niet online geweest ben.
Marty is schijtirritant.quote:Op zondag 7 september 2008 22:54 schreef -SG- het volgende:
Hallo, ik wil dus even zeggen dat alle mensen met Juggenaut en Martydom dood moeten![]()
.
Ik vind Juggernaut juist irritanter. Ik ga soms aan mezelf twijfelen als ik een aantal keren iemand raak zonder dattie neergaat, dan blijkt het weer Juggernaut. Die perk maakt best wel een verschil moet ik zeggen. 1 op 1 verlies je het vaak in een kleinere (SMG) map tegen iemand met Jug.quote:Op zondag 7 september 2008 23:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Marty is schijtirritant.
Jugger valt nog wel mee
Je ziet toch dat er juggernaut gebruikt word?quote:Op maandag 8 september 2008 10:29 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik vind Juggernaut juist irritanter. Ik ga soms aan mezelf twijfelen als ik een aantal keren iemand raak zonder dattie neergaat, dan blijkt het weer Juggernaut.
Wat bedoel je? Achteraf wel ja, op de killcam. Maar op een afstandje zie ik niet welke perks iemand heeft. Zie dan wel steeds mn crosshair in beeld dat je iemand raakt, maar na 5 hits zijn ze soms nog niet neer (met M4/AK)quote:Op maandag 8 september 2008 15:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je ziet toch dat er juggernaut gebruikt word?
Als je iemand raakt met juggernaut staat er onder je crosshair dit teken:quote:Op maandag 8 september 2008 16:01 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Achteraf wel ja, op de killcam. Maar op een afstandje zie ik niet welke perks iemand heeft. Zie dan wel steeds mn crosshair in beeld dat je iemand raakt, maar na 5 hits zijn ze soms nog niet neer (met M4/AK)
Huh? Ok vaag zeg, dat heb ik nog nooit gezien of het is me gewoon nooit opgevallen. Ik ben bang voor het laatste, want ik neem aan dat de 360 en de ps3 versie functioneel gewoon gelijk zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 16:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je iemand raakt met juggernaut staat er onder je crosshair dit teken:
[ afbeelding ]
Tenminste wel bij de ps3
Er wordt ook ontzettend veel gecheat. Gistermiddag bijna geen leuk potje kunnen spelen door alle wallhackers, spawncampers en wat ik noem 'teflonspelers'. Lui die je met de beste wil van de wereld niet afgeknald krijgtquote:Op maandag 8 september 2008 16:01 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Achteraf wel ja, op de killcam. Maar op een afstandje zie ik niet welke perks iemand heeft. Zie dan wel steeds mn crosshair in beeld dat je iemand raakt, maar na 5 hits zijn ze soms nog niet neer (met M4/AK)
Voor de 360 geldt het ook hoor...quote:Op maandag 8 september 2008 16:15 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Huh? Ok vaag zeg, dat heb ik nog nooit gezien of het is me gewoon nooit opgevallen. Ik ben bang voor het laatste, want ik neem aan dat de 360 en de ps3 versie functioneel gewoon gelijk zijn.
Speel je cod op de computer?quote:Op maandag 8 september 2008 16:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er wordt ook ontzettend veel gecheat. Gistermiddag bijna geen leuk potje kunnen spelen door alle wallhackers, spawncampers en wat ik noem 'teflonspelers'. Lui die je met de beste wil van de wereld niet afgeknald krijgt
V.
op wat voor publics speel je? Als je op de unranked server speelt dan heb je geen last van cheaters.. en spawncampers etc is vaak alleen als er teveel man op de server (map) terwijl die er niet voor geschikt is. of shipment.quote:Op maandag 8 september 2008 16:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er wordt ook ontzettend veel gecheat. Gistermiddag bijna geen leuk potje kunnen spelen door alle wallhackers, spawncampers en wat ik noem 'teflonspelers'. Lui die je met de beste wil van de wereld niet afgeknald krijgt
V.
Ik gok mensen met 10 body armors aan.quote:
Op diverse ranked. En een paar zeikerds neem ik vaak voor lief, maar gisteren leek het wel een epidemiequote:Op maandag 8 september 2008 17:17 schreef invine het volgende:
[..]
op wat voor publics speel je? Als je op de unranked server speelt dan heb je geen last van cheaters.. en spawncampers etc is vaak alleen als er teveel man op de server (map) terwijl die er niet voor geschikt is. of shipment.
Da's mijn eigen benaming voor spelers die blijkbaar een hack hebben waardoor alles van ze afglijdt, dus ook kogelsquote:en wtf zijn teflonspelers?
Nee, da's kevlar, toch?quote:Op maandag 8 september 2008 17:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik gok mensen met 10 body armors aan.Teflon zit in body armor
Dat is gewoon het teken dat je damage doet, heeft niks met Juggernaut te maken.quote:Op maandag 8 september 2008 16:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je iemand raakt met juggernaut staat er onder je crosshair dit teken:
[ afbeelding ]
Tenminste wel bij de ps3
Echt welquote:Op maandag 8 september 2008 17:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon het teken dat je damage doet, heeft niks met Juggernaut te maken.
Dat heet ook wel lag..quote:Op maandag 8 september 2008 17:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's mijn eigen benaming voor spelers die blijkbaar een hack hebben waardoor alles van ze afglijdt, dus ook kogels
V.
Nee, dat heet geen lag. Ik heb een prima ping, de lagometer is altijd in beeld en -pssst, niet verder vertellen-quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.
[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 08-09-2008 21:58:02 ]Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op maandag 8 september 2008 21:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat heet geen lag. Ik heb een prima ping, de lagometer is altijd in beeld en -pssst, niet verder vertellen-haha het gaat niet om jouw ping.. maar om die van hem/haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.
ga jij maar eens met een hogere ping spelen dan ben je niet te raken.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Neequote:Op maandag 8 september 2008 17:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon het teken dat je damage doet, heeft niks met Juggernaut te maken.
Ahhh, óók als je diegene raakt kwa crosshair?quote:Op maandag 8 september 2008 22:27 schreef invine het volgende:
[..]
haha het gaat niet om jouw ping.. maar om die van hem/haarga jij maar eens met een hogere ping spelen dan ben je niet te raken.
Zonder perks spelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:43 schreef invine het volgende:
ze zijn unranked dus geen perks (en al die onzin).
Nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zonder perks spelenMoet dat op PC?
Ik vind met perk spelen juist alle fun uit de game halen, maar ik ben dan ook iemand die de call of duty reeks (en nee niet deel 3) altijd met veel plezier en op competitie niveau speelde en zo ook bij cod4 en ik vind dat de perks daarin niet passen. Voor een casual gamer: ja graag perks anders niet!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zonder perks spelenMoet dat op PC?
Vanwaar die minacht-smileyquote:
Nouja, meer vaardigheid... Perks voegen ook wel meer toe aan het spel in mijn ogen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vanwaar die minacht-smiley
Zonder perks vraagt toch echt meer vaardigheid, dus is niet iets om op neer te kijken.
Morgen doe ik een match met mijjn clan, en dat is in principe zonder perks.
V.
Onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:21 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vind met perk spelen juist alle fun uit de game halen, maar ik ben dan ook iemand die de call of duty reeks (en nee niet deel 3) altijd met veel plezier en op competitie niveau speelde en zo ook bij cod4 en ik vind dat de perks daarin niet passen. Voor een casual gamer: ja graag perks anders niet!
quote:Op woensdag 10 september 2008 01:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Onzin.
Perks is ook gewoon een manier van tactiek.
Als jij niet de juiste perks bij het spel of wapen kiest, ben je gewoon slechter dan degene die dat wel doet.
Ook onzin is dat zonder perks meer vaardigheid vereist. Iedereen kan toch uit dezelfde kiezen? (als iedereen lvl 55 is teminste, voor clans lijkt me dat sowieso een pre)
noobtubers zijn gewoon gay.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:18 schreef Lekiamh het volgende:
Ik ken de meeste sniperposities wel, en het gezichtsveld vanuit die punten. Zorg er gewoon voor dat je vanuit zo min mogelijk punten geraakt kan worden.
Trouwens, veel mensen kunnen niet snipen. Het is nog verdomde lastig, vind ik zelf. Maar mensen die het perfect kunnen, zijn goud waard voor een clan. Wat ik veel vervelender vind, zijn tubers. (En ja, ook dat heeft voordelen)
Wehehe snipen altijd leukquote:Op woensdag 10 september 2008 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
Ligt het aan mij of is heel xbox live bezeten met campers en snipers in HTDM
Wordt er echt fukking gestoord van. Heel de avond met maten zitten spelen 110% geirriteerd. daarna normaal TDM gedaan en je sloopt iedereen.![]()
Snipers moeten echt uitgezet kunnen worden en campers die langer dan 20sec op 1 plek blijven zitten moeten gewoon een dikke penalty+file complaint krijgen.
Dat had ik dus zondagmiddag. Maaaan wat irritant.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
noobtubers zijn gewoon gay.
snipers ook.
als ik gekilled wordt door een sniper oke. prima.
maar 10x daarna nog eens is fukking frustrerend. en een game met snipers én zielige campers die in de hoekies gaan zitten verneuken het spel maximaal.
je bent ongeveer 30minuten bezig om een toffe game te vinden.![]()
Eerst was dit een stuk minder het geval.
Zijn er nog mensen die dat doenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:22 schreef Verbal het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst een friendly CB match doen. Vandaag is het TDM 3x3. Ben wel benieuwd.
V.
Tsja, het was mijn eerste en ik beslis niet. Maar over het algemeen is het SD en DOM geloof ik.quote:
Niet echt de corecte smiley gekozen zie ik :xquote:Op woensdag 10 september 2008 23:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, het was mijn eerste en ik beslis niet. Maar over het algemeen is het SD en DOM geloof ik.
V.
Ik niet, want we hebben verlorenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef invine het volgende:
[..]
Niet echt de corecte smiley gekozen zie ik :x
Maar friendly cb match... pfoe beetje zonde van de tijd als je het mij vraagt.. ik speel dan ook liever voor punten![]()
thxquote:Op donderdag 11 september 2008 16:11 schreef _GdR_ het volgende:
volgens google gebruikt de PS3 de volgende poorten:
10070 - 10080 TCP
10070 - 10070 UDP
6000 - 6999 UDP
Haha, meer oefenenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik niet, want we hebben verloren
V.
Noobtube vind ik ook vervelend, maar met snipen is niets mis. Sniperen hoort er gewoon bij. er is altijd wel een manier hoe je een sniper kan pakken.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat had ik dus zondagmiddag. Maaaan wat irritant.
V.
Een mes in zn rug als ik zie waar die zit. Doe ik altijd uit wraak.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Noobtube vind ik ook vervelend, maar met snipen is niets mis. Sniperen hoort er gewoon bij. er is altijd wel een manier hoe je een sniper kan pakken.
Nou het was gewoon effe wennen. Nog niet zoveel gePam-mod, nog nooit echt in teamverband tegen een ander georganiseerd team gespeeld, nog nooit met TS gewerkt, naast botweg schieten ook nog een functie in het team hebben, lokaties doorgeven ('hoe heette die plek ook al weer')... veel nieuw, dus.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef invine het volgende:
[..]
Haha, meer oefenenanders op IRC zoeken in channel #cod4.wars op quakenet
Er is ook niks mis met snipers, ben het zelf ook af en toe. Maar tubers en campersquote:Op donderdag 11 september 2008 18:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Noobtube vind ik ook vervelend, maar met snipen is niets mis. Sniperen hoort er gewoon bij. er is altijd wel een manier hoe je een sniper kan pakken.
Haha ok.. raak maar niet teveel gewent aan pam4... die mod is ongeloofelijk slecht. Probeer promod eens! Werkt veel beter en je reg is beter.. dus niet meer je sproeit wat en POEF headie.. je moet toch wat meer aimen.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou het was gewoon effe wennen. Nog niet zoveel gePam-mod, nog nooit echt in teamverband tegen een ander georganiseerd team gespeeld, nog nooit met TS gewerkt, naast botweg schieten ook nog een functie in het team hebben, lokaties doorgeven ('hoe heette die plek ook al weer')... veel nieuw, dus.
Maar het verschil aan het begin en aan het eind van het uur was duidelijk (in positieve zin)
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |