Precies... daar presteer je altijdquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:34 schreef VaLkyRie het volgende:
Soms is dit spel te frustrerend
Tijd om naar de kroeg te gaan
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef Agiath het volgende:
Dit topic loopt ook niet zo fijn meer
Dat is een perk die je krijgt nadat je een bepaalde rang heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:08 schreef biertank het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik was search and destory aan het doen.
Toen ik afgeknalt was, was ik aan het meekijken met een andere speler.
Wat mij opviel is dat hij een sniper, een ak47 en een gun had.
Hoe doet ie dat?
Of moet je daarvoor een paar keer opnieuw voor gestart zijn?
Overkill. Maar dan nog klopt het niet. Want dan heb je twee guns zonder pistool. Je pistool wordt door die perk als het ware vervangen door een gun.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:26 schreef Helgi het volgende:
[..]
Dat is een perk die je krijgt nadat je een bepaalde rang heb.Die kan je unlocken dacht ik. Ben alleen de naam van de perk kwijt.
Misschien in die Old Skool mode. Heeft iemand die überhaupt al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:47 schreef _GdR_ het volgende:
Die sniper/ak/handgun zal ie wel opgeraapt hebben oid.
3 wapens kan niet.
Weet niet op welk platform dat je speelt, dus de naam kan verschillen. Het is een MP-mode waarin je wapens en perks moet oppakken in het level zelf. Die liggen verspreid, je springt twee keer zo hoog en je health is way groter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:52 schreef _GdR_ het volgende:
old skool mode?
wtf. heb ik nog nooit van gehoord
Ja, overkill dat was me duidelijk, alleen ik kwam nooit aan de gun.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Overkill. Maar dan nog klopt het niet. Want dan heb je twee guns zonder pistool. Je pistool wordt door die perk als het ware vervangen door een gun.
Beetje raar dus.
Misschien kan het wel in S&D, dat speel ik namelijk nooit. Ik weet wel dat het in TD en HTD niet kan. Daar heb je twee guns met overkill, zonder pistool.
speel op de 360 en volgens mij heb je dat niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weet niet op welk platform dat je speelt, dus de naam kan verschillen. Het is een MP-mode waarin je wapens en perks moet oppakken in het level zelf. Die liggen verspreid, je springt twee keer zo hoog en je health is way groter.
Beetje Unreal Tournament-achtig
als er een deagle oid op de grond ligt kan je die gewoon oprapen hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:04 schreef biertank het volgende:
[..]
Ja, overkill dat was me duidelijk, alleen ik kwam nooit aan de gun.
Ook niet met oprapen zoals onder jou post gezegd wordt want ook dat is zover ik weet ipv. een wapen dat je op dat moment draagt.
Maar misschien zag ik het niet goed, maar ik zat toen echt raar te kijken, volgens mij had hij er echt drie.
Dan heb je het wel. Want ik speel ook op de X360quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
speel op de 360 en volgens mij heb je dat niet.
Het is volgens mij de allerlaatste mode. Hij staat onderaan het lijstjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
oke dan. ga ik vanavond gelijk doen. speel het spel best wel te vaak en die mode ken ik duidelijk niet.
Ik denk dat diegene één wapen switchte met een die op de grond lag. Dan lijkt het net of iemand meer dan twee wapens heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Overkill. Maar dan nog klopt het niet. Want dan heb je twee guns zonder pistool. Je pistool wordt door die perk als het ware vervangen door een gun.
Beetje raar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |