Eerst min of meer van die rode streepjes ja, daarna krijg je van die staal-uitziende dingen en daarna krijg je sterretjes in verschillende opstellingen. Dacht ik, dat allemaal in de eerste prestige.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef _GdR_ het volgende:
eerste prestige is toch dat roodachtige icoontje?
Ik heb mensen van de eerste 2 of 3 prestiges alleen maar zien kloten.
grappenmakerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Had ie zeker een goud kruisje als icoontje voor zn naam staan? Ies prestige mode enzo
Welke nieuwe maps? Broadcast, Chinatown, Creek en Killhouse?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:03 schreef Lyzio het volgende:
Wie van jullie heeft eigenlijk die nieuwe maps gedownload?
Die ja. Niet echt "nieuw", maar de laatste maps die zijn uitgekomen na de standaard mapsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke nieuwe maps? Broadcast, Chinatown, Creek en Killhouse?
V.
Ik speel via Steam, en de maps zaten in een update die automatisch werd gedaan. Dus: ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die ja. Niet echt "nieuw", maar de laatste maps die zijn uitgekomen na de standaard maps
Dus niet echt de moeite waard om te downloaden. Ik moet er namelijk ook nog eens voor betalen (X360).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik speel via Steam, en de maps zaten in een update die automatisch werd gedaan. Dus: ik.
Zijn wel leuke maps, hoor, al is Killhouse met een man of 30 mallotig. Tot 10 man is het wel te doen.
V.
Dat moet je zelf beslissen. Wat ik zei, ik vind het best leuke maps. Met name Creek en Broadcast.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus niet echt de moeite waard om te downloaden. Ik moet er namelijk ook nog eens voor betalen (X360).
Ook. Maar mensen met wat meer skill kunnen daar ook hun lol op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Creek is leuk?
Ik heb vaak het idee dat die map alleen maar leuk is voor point and click liefhebbers (=snipers)...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef factillusion het volgende:
cod4 valt tegen had ik het maar niet op steam gekocht.
En wederom wordt je met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook. Maar mensen met wat meer skill kunnen daar ook hun lol op.
V.
doe maar toch gewoon spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef factillusion het volgende:
cod4 valt tegen had ik het maar niet op steam gekocht.
Precies!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
doe maar toch gewoon spelen.
lange learning curve enzo.
echt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:42 schreef Lyzio het volgende:
Ik zou aanraden eerst de SP uit te spelen alvorens aan de MP te beginnen, althans dat heb ik gedaan. Ben je toch even wat meer bekend met de verschillende guns en handelingen. Zomaar een gratis tip
Te snel het vuur openen (te lange afstand) met verkeerd wapenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Single vind ik ook met geen mogelijkheid op de MP lijken eerlijk gezegd.
Zelfs de guns zijn niet te vergelijken.
Maareh, vroeger, toen je nog UT had en Quake 3 was het verschil tusen een nieuweling en een ervaren speler het feit dat de ervaren speler sneller reageerde en accurater schoot.
Ik ben bang dat dat met dit spel niet op gaat.
Dus vertel mij eens en maak mijn wereld een stukje mooier, hoe kloten nieuwe spelers? Wat voor fouten maken zij waarin het verschil tussen ervaren speler en nieuweling aangetoond kan worden?
Want ik neem aan dat er meer is dan snel en gericht schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |