Ik raad je dan bij deze de iron sights van de RPD aan. Stuk beter dan de MP5, wél geen silencer. Maar wél veel meer kogels en zeker met Grip dodelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Merkie het volgende:
Net MP5 + silencer met 3x Frag, Stopping Power en Martyrdom ingesteld, dat is echt zéér dodelijk. Die silencer zorgt ervoor dat je bijna onzichtbaar bent, fantastisch wapen zo. Drie of vier keer achter elkaar potjes met 30-5 enzo
. Had eerst altijd RDS, maar de iron sights van de MP5 zijn bjina net zo goed.
Oh op die fiets. Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat je allebei voor elkaar staat te draaien en moet reloaden. Dan knife je toch gewoon? Anyhows, bij light machine guns zoals de RPD en de M249 is SoH echt een must!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
sneller reloaden is juist vollop relaxt. (iets waar ik een beetje te laat achter kwam enzo)
Je maakt altijd wel is mee dat je iemand tegen komt en je clip is leeg.
Je moet allebij reloaden. zodra je sleight of hand aan hebt staan ben je gewoon 200% sneller en schiet je die gozer zo kapot.
Ik heb precies hetzelfde als jij, zometeen dat sneller reloaden ook maar eens proberen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
ander voorbeeld.
Je killed 1 of 2 man. Ik doe automagisch mn wapen reloaden (doe ik gewoon altijd.) en opeens springt er een enemy om de hoek. Ik ben 1000x gekilled omdat ik aan t reloaden was. Nu dat dus veel sneller gaat ben je (vooral ik) dik in t voordeel. Echt heel stom dat ik t nooit eerder geprobeerd had. (Mij was verteld dat stopping power/deep impact een must was.) Duidelijk niet dus.
Hm, goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
ander voorbeeld.
Je killed 1 of 2 man. Ik doe automagisch mn wapen reloaden (doe ik gewoon altijd.) en opeens springt er een enemy om de hoek. Ik ben 1000x gekilled omdat ik aan t reloaden was. Nu dat dus veel sneller gaat ben je (vooral ik) dik in t voordeel. Echt heel stom dat ik t nooit eerder geprobeerd had. (Mij was verteld dat stopping power/deep impact een must was.) Duidelijk niet dus.
X360quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:36 schreef invine het volgende:
Ik zie dat iedereen hier met perks speelt. niemand die op een unranked server speelt? Zoals Tek9 pub, Esuba pub of iets in die richting?
shooter op een consolequote:
Blabla, na een 10 maanden is COD4 op Xbox Live nog steeds het meest gespeelde spel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
shooter op een consolenouja halo is dan wel weer lache maar cod hoor je als je het mij vraagt toch echt op pc te doen, word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Tuurlijk, het is ook een goed spel maar waarom op xbox terwijl op pc zoveel meer competitie isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Blabla, na een 10 maanden is COD4 op Xbox Live nog steeds het meest gespeelde spel.
Misschien omdat mensen geen zin hebben om op de PC te gamen omdat het jaarlijks handen vol geld aan hardware kost?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef invine het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is ook een goed spel maar waarom op xbox terwijl op pc zoveel meer competitie is
Goed argument...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
shooter op een consolenouja halo is dan wel weer lache maar cod hoor je als je het mij vraagt toch echt op pc te doen, word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Was ook niet als argument bedoelt. Maar de nadelen van pc zijn waar op de irritante mods/patches na.. die ben ik nog niet tegengekomen. Enige wat ik speel is promod en dat speelt zoveel beter dan standaard cod4quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goed argument...
Nadelen PC:
-huidige trekt het niet (geen zin om nieuwe te kopen)
-cheaters
-irritante mods/patches met gekke geluiden en kleurtjes
Voordelen PS3
-schijfje proppen en gaan
-vrienden net zo makkelijk te joinen als PC
-geen cheaters
Qua controls vind ik CoD4 echt goed te doen op console hoor, ik kan er net zo goed mee overweg als elke andere shooter op PC
Tof filmpje welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
en daarnaast:
http://www.tek-9.org/cine(...)_Killers_05-207.html
dat zijn toch wel heel wat mooie kills die niet echt lukken op de console's
je bedoeld 'het meest geld mee verloren?'quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Dat lukt 99% van de PC gamers ook niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
[..]
en daarnaast:
ik zie veel lucky kills en heb geen idee waarom dat op een console niet zou lukken. filmpje is verder mooi ge edit maar waarom kunnen die kills alleen op een pcquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
Inderdaad, zitten leuke tussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zie veel lucky kills en heb geen idee waarom dat op een console niet zou lukken. filmpje is verder mooi ge edit maar waarom kunnen die kills alleen op een pc
Dat dus! Prima te doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef Agiath het volgende:
Vroeger dacht ik ook dat shooters op PC thuishoren, tot ik Cod4 op PS3 ging spelen
De meeste kills in dat filmpje vind ik niet bijzonder, en kunnen allemaal net zo goed op X360/PS3.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
[..]
Was ook niet als argument bedoelt. Maar de nadelen van pc zijn waar op de irritante mods/patches na.. die ben ik nog niet tegengekomen. Enige wat ik speel is promod en dat speelt zoveel beter dan standaard cod4
en daarnaast:
het is dat j e niet pc versus console kan, anders zou je echt outaimed worden door een pc gamerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De meeste kills in dat filmpje vind ik niet bijzonder, en kunnen allemaal net zo goed op X360/PS3.
Ja dat is logisch tochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:49 schreef invine het volgende:
[..]
het is dat j e niet pc versus console kan, anders zou je echt outaimed worden door een pc gamer
Captain Obvious to the rescuequote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:49 schreef invine het volgende:
[..]
het is dat j e niet pc versus console kan, anders zou je echt outaimed worden door een pc gamer
is je xbox verrot? zag dat je gister een week lang niet online geweest ben.quote:
Ja, zoiets. Ik krijg alleen nog maar zwart-wit beeld. Afgezien van andere, reeds bekende, mankementenquote:Op maandag 1 september 2008 13:32 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
is je xbox verrot? zag dat je gister een week lang niet online geweest ben.
Marty is schijtirritant.quote:Op zondag 7 september 2008 22:54 schreef -SG- het volgende:
Hallo, ik wil dus even zeggen dat alle mensen met Juggenaut en Martydom dood moeten![]()
.
Ik vind Juggernaut juist irritanter. Ik ga soms aan mezelf twijfelen als ik een aantal keren iemand raak zonder dattie neergaat, dan blijkt het weer Juggernaut. Die perk maakt best wel een verschil moet ik zeggen. 1 op 1 verlies je het vaak in een kleinere (SMG) map tegen iemand met Jug.quote:Op zondag 7 september 2008 23:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Marty is schijtirritant.
Jugger valt nog wel mee
Je ziet toch dat er juggernaut gebruikt word?quote:Op maandag 8 september 2008 10:29 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik vind Juggernaut juist irritanter. Ik ga soms aan mezelf twijfelen als ik een aantal keren iemand raak zonder dattie neergaat, dan blijkt het weer Juggernaut.
Wat bedoel je? Achteraf wel ja, op de killcam. Maar op een afstandje zie ik niet welke perks iemand heeft. Zie dan wel steeds mn crosshair in beeld dat je iemand raakt, maar na 5 hits zijn ze soms nog niet neer (met M4/AK)quote:Op maandag 8 september 2008 15:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je ziet toch dat er juggernaut gebruikt word?
Als je iemand raakt met juggernaut staat er onder je crosshair dit teken:quote:Op maandag 8 september 2008 16:01 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Achteraf wel ja, op de killcam. Maar op een afstandje zie ik niet welke perks iemand heeft. Zie dan wel steeds mn crosshair in beeld dat je iemand raakt, maar na 5 hits zijn ze soms nog niet neer (met M4/AK)
Huh? Ok vaag zeg, dat heb ik nog nooit gezien of het is me gewoon nooit opgevallen. Ik ben bang voor het laatste, want ik neem aan dat de 360 en de ps3 versie functioneel gewoon gelijk zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 16:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je iemand raakt met juggernaut staat er onder je crosshair dit teken:
[ afbeelding ]
Tenminste wel bij de ps3
Er wordt ook ontzettend veel gecheat. Gistermiddag bijna geen leuk potje kunnen spelen door alle wallhackers, spawncampers en wat ik noem 'teflonspelers'. Lui die je met de beste wil van de wereld niet afgeknald krijgtquote:Op maandag 8 september 2008 16:01 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Achteraf wel ja, op de killcam. Maar op een afstandje zie ik niet welke perks iemand heeft. Zie dan wel steeds mn crosshair in beeld dat je iemand raakt, maar na 5 hits zijn ze soms nog niet neer (met M4/AK)
Voor de 360 geldt het ook hoor...quote:Op maandag 8 september 2008 16:15 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Huh? Ok vaag zeg, dat heb ik nog nooit gezien of het is me gewoon nooit opgevallen. Ik ben bang voor het laatste, want ik neem aan dat de 360 en de ps3 versie functioneel gewoon gelijk zijn.
Speel je cod op de computer?quote:Op maandag 8 september 2008 16:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er wordt ook ontzettend veel gecheat. Gistermiddag bijna geen leuk potje kunnen spelen door alle wallhackers, spawncampers en wat ik noem 'teflonspelers'. Lui die je met de beste wil van de wereld niet afgeknald krijgt
V.
op wat voor publics speel je? Als je op de unranked server speelt dan heb je geen last van cheaters.. en spawncampers etc is vaak alleen als er teveel man op de server (map) terwijl die er niet voor geschikt is. of shipment.quote:Op maandag 8 september 2008 16:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er wordt ook ontzettend veel gecheat. Gistermiddag bijna geen leuk potje kunnen spelen door alle wallhackers, spawncampers en wat ik noem 'teflonspelers'. Lui die je met de beste wil van de wereld niet afgeknald krijgt
V.
Ik gok mensen met 10 body armors aan.quote:
Op diverse ranked. En een paar zeikerds neem ik vaak voor lief, maar gisteren leek het wel een epidemiequote:Op maandag 8 september 2008 17:17 schreef invine het volgende:
[..]
op wat voor publics speel je? Als je op de unranked server speelt dan heb je geen last van cheaters.. en spawncampers etc is vaak alleen als er teveel man op de server (map) terwijl die er niet voor geschikt is. of shipment.
Da's mijn eigen benaming voor spelers die blijkbaar een hack hebben waardoor alles van ze afglijdt, dus ook kogelsquote:en wtf zijn teflonspelers?
Nee, da's kevlar, toch?quote:Op maandag 8 september 2008 17:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik gok mensen met 10 body armors aan.Teflon zit in body armor
Dat is gewoon het teken dat je damage doet, heeft niks met Juggernaut te maken.quote:Op maandag 8 september 2008 16:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je iemand raakt met juggernaut staat er onder je crosshair dit teken:
[ afbeelding ]
Tenminste wel bij de ps3
Echt welquote:Op maandag 8 september 2008 17:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon het teken dat je damage doet, heeft niks met Juggernaut te maken.
Dat heet ook wel lag..quote:Op maandag 8 september 2008 17:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's mijn eigen benaming voor spelers die blijkbaar een hack hebben waardoor alles van ze afglijdt, dus ook kogels
V.
Nee, dat heet geen lag. Ik heb een prima ping, de lagometer is altijd in beeld en -pssst, niet verder vertellen-quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.
[ Bericht 0% gewijzigd door V. op 08-09-2008 21:58:02 ]Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op maandag 8 september 2008 21:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat heet geen lag. Ik heb een prima ping, de lagometer is altijd in beeld en -pssst, niet verder vertellen-haha het gaat niet om jouw ping.. maar om die van hem/haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.
ga jij maar eens met een hogere ping spelen dan ben je niet te raken.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Neequote:Op maandag 8 september 2008 17:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon het teken dat je damage doet, heeft niks met Juggernaut te maken.
Ahhh, óók als je diegene raakt kwa crosshair?quote:Op maandag 8 september 2008 22:27 schreef invine het volgende:
[..]
haha het gaat niet om jouw ping.. maar om die van hem/haarga jij maar eens met een hogere ping spelen dan ben je niet te raken.
Zonder perks spelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:43 schreef invine het volgende:
ze zijn unranked dus geen perks (en al die onzin).
Nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zonder perks spelenMoet dat op PC?
Ik vind met perk spelen juist alle fun uit de game halen, maar ik ben dan ook iemand die de call of duty reeks (en nee niet deel 3) altijd met veel plezier en op competitie niveau speelde en zo ook bij cod4 en ik vind dat de perks daarin niet passen. Voor een casual gamer: ja graag perks anders niet!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zonder perks spelenMoet dat op PC?
Vanwaar die minacht-smileyquote:
Nouja, meer vaardigheid... Perks voegen ook wel meer toe aan het spel in mijn ogen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vanwaar die minacht-smiley
Zonder perks vraagt toch echt meer vaardigheid, dus is niet iets om op neer te kijken.
Morgen doe ik een match met mijjn clan, en dat is in principe zonder perks.
V.
Onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:21 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vind met perk spelen juist alle fun uit de game halen, maar ik ben dan ook iemand die de call of duty reeks (en nee niet deel 3) altijd met veel plezier en op competitie niveau speelde en zo ook bij cod4 en ik vind dat de perks daarin niet passen. Voor een casual gamer: ja graag perks anders niet!
quote:Op woensdag 10 september 2008 01:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Onzin.
Perks is ook gewoon een manier van tactiek.
Als jij niet de juiste perks bij het spel of wapen kiest, ben je gewoon slechter dan degene die dat wel doet.
Ook onzin is dat zonder perks meer vaardigheid vereist. Iedereen kan toch uit dezelfde kiezen? (als iedereen lvl 55 is teminste, voor clans lijkt me dat sowieso een pre)
noobtubers zijn gewoon gay.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:18 schreef Lekiamh het volgende:
Ik ken de meeste sniperposities wel, en het gezichtsveld vanuit die punten. Zorg er gewoon voor dat je vanuit zo min mogelijk punten geraakt kan worden.
Trouwens, veel mensen kunnen niet snipen. Het is nog verdomde lastig, vind ik zelf. Maar mensen die het perfect kunnen, zijn goud waard voor een clan. Wat ik veel vervelender vind, zijn tubers. (En ja, ook dat heeft voordelen)
Wehehe snipen altijd leukquote:Op woensdag 10 september 2008 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
Ligt het aan mij of is heel xbox live bezeten met campers en snipers in HTDM
Wordt er echt fukking gestoord van. Heel de avond met maten zitten spelen 110% geirriteerd. daarna normaal TDM gedaan en je sloopt iedereen.![]()
Snipers moeten echt uitgezet kunnen worden en campers die langer dan 20sec op 1 plek blijven zitten moeten gewoon een dikke penalty+file complaint krijgen.
Dat had ik dus zondagmiddag. Maaaan wat irritant.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
noobtubers zijn gewoon gay.
snipers ook.
als ik gekilled wordt door een sniper oke. prima.
maar 10x daarna nog eens is fukking frustrerend. en een game met snipers én zielige campers die in de hoekies gaan zitten verneuken het spel maximaal.
je bent ongeveer 30minuten bezig om een toffe game te vinden.![]()
Eerst was dit een stuk minder het geval.
Zijn er nog mensen die dat doenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:22 schreef Verbal het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst een friendly CB match doen. Vandaag is het TDM 3x3. Ben wel benieuwd.
V.
Tsja, het was mijn eerste en ik beslis niet. Maar over het algemeen is het SD en DOM geloof ik.quote:
Niet echt de corecte smiley gekozen zie ik :xquote:Op woensdag 10 september 2008 23:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, het was mijn eerste en ik beslis niet. Maar over het algemeen is het SD en DOM geloof ik.
V.
Ik niet, want we hebben verlorenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:33 schreef invine het volgende:
[..]
Niet echt de corecte smiley gekozen zie ik :x
Maar friendly cb match... pfoe beetje zonde van de tijd als je het mij vraagt.. ik speel dan ook liever voor punten![]()
thxquote:Op donderdag 11 september 2008 16:11 schreef _GdR_ het volgende:
volgens google gebruikt de PS3 de volgende poorten:
10070 - 10080 TCP
10070 - 10070 UDP
6000 - 6999 UDP
Haha, meer oefenenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik niet, want we hebben verloren
V.
Noobtube vind ik ook vervelend, maar met snipen is niets mis. Sniperen hoort er gewoon bij. er is altijd wel een manier hoe je een sniper kan pakken.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat had ik dus zondagmiddag. Maaaan wat irritant.
V.
Een mes in zn rug als ik zie waar die zit. Doe ik altijd uit wraak.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Noobtube vind ik ook vervelend, maar met snipen is niets mis. Sniperen hoort er gewoon bij. er is altijd wel een manier hoe je een sniper kan pakken.
Nou het was gewoon effe wennen. Nog niet zoveel gePam-mod, nog nooit echt in teamverband tegen een ander georganiseerd team gespeeld, nog nooit met TS gewerkt, naast botweg schieten ook nog een functie in het team hebben, lokaties doorgeven ('hoe heette die plek ook al weer')... veel nieuw, dus.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:35 schreef invine het volgende:
[..]
Haha, meer oefenenanders op IRC zoeken in channel #cod4.wars op quakenet
Er is ook niks mis met snipers, ben het zelf ook af en toe. Maar tubers en campersquote:Op donderdag 11 september 2008 18:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Noobtube vind ik ook vervelend, maar met snipen is niets mis. Sniperen hoort er gewoon bij. er is altijd wel een manier hoe je een sniper kan pakken.
Haha ok.. raak maar niet teveel gewent aan pam4... die mod is ongeloofelijk slecht. Probeer promod eens! Werkt veel beter en je reg is beter.. dus niet meer je sproeit wat en POEF headie.. je moet toch wat meer aimen.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou het was gewoon effe wennen. Nog niet zoveel gePam-mod, nog nooit echt in teamverband tegen een ander georganiseerd team gespeeld, nog nooit met TS gewerkt, naast botweg schieten ook nog een functie in het team hebben, lokaties doorgeven ('hoe heette die plek ook al weer')... veel nieuw, dus.
Maar het verschil aan het begin en aan het eind van het uur was duidelijk (in positieve zin)
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |