Bandolier!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef VaLkyRie het volgende:
Vandaag voor t erst met de g36 gespeeld, erg fijn wapentje ook wel. Ik ben alleen veel te snel door mn bullets heen met die full automatic wapens...
Maargoed, paar heerlijke potjes gespeeld vanmiddag, wat een briljant spel toch
Ik gebruik hem op Strike, als ik door dat huisje omhoog loop. Je weet wel wat ik bedoel. Daar is het stikkedonkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:30 schreef Agiath het volgende:
Een donker level is wel goed ja, ik gebruik nightvision echt nooit
Daarom zei ik ook optioneelquote:Asjeblieft niet zegDie dingen zijn me na 4 jaar CS spelen echt de strot uitgekomen, tevens speel ik veel op gehoor, dus kan ik die harde stem niet gebruiken :
![]()
Je kunt de optie erin bakken om de speler te laten kiezen tussen de Desert Eagle en de Magnum als je eenmaal op het goede level zit. Dus eentje van de twee, en niet allebei. Of zoals in CS: double handed guns!quote:Leuk, maar niet echt realistisch, zo'n oude gun (al zit die mp44 er wel in).
Desert Eagle is de nieuwe magnum
quote:
Dat zou meer Terminator-style zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]zal wel erg vet zijn. links een M4 met noobtube en rechts een p90.
En de rest ookquote:
PSN?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef biertank het volgende:
Dan ook maar heir:
Heb hem ook maar besteld, vandaag of morgen binnen.
Dusse.. er komt weer een suicide maniac online
hehe dat dacht gister ook iemand toen ik Bad Company aan het doen was.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
PSN?
Ik kan wel wat Knifekills gebruiken
Ik maak bijna nooit knifekills maar ik word wel altijd gedood door knifekills. Zelfs als ik iemand aan zie komen schiet ik me hele geweer op zo'n ventje leeg, mis ik alles en dan word ik recht van voor geknifed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:29 schreef Lyzio het volgende:
Wat vinden jullie trouwens; een headshot of knifekill?
Ik persoonlijk vind een headshot (met een sniper) zo mooi klinken; KLOENK!Lyzio is een beetje verliefd op de eerste sniper: de M40
Wel dat we elkaar tegelijk doden met noobtubequote:Op woensdag 16 juli 2008 16:09 schreef Lyzio het volgende:
Dat heb ik inderdaad ook wel geleerd, de "knife-reflex". Ooit meegemaakt dat je elkaar dood steekt btw?Ik wel
Ik snipe nooitquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:50 schreef Lyzio het volgende:
Snipen blijft heerlijk met die M40Dat geluidje van een headshot, gevolgd door direct re-loaden is zo vet
KLOENK! KRRK!
Is dat CoD4?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:02 schreef Verbal het volgende:
Knifen is top. Ik denk dat ik op de sniperservers ongeveer de helft met een mes om zeep help
[ afbeelding ]
V.
Yep, Crossfire.quote:
Wat ziet er anders uit, dan? En hoe kun je zien dat het er 'zo anders' uitziet op basis van dit ene plaatje waarbij iemand vol in zijn bek wordt geprikt?quote:Ik wist niet dat de PC versie er zo anders uit zag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |