Das altijd een goede reden om iemand uit te schelden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:19 schreef Lyzio het volgende:
Dat openingen blokkeren is inderdaad zo irritant! Maar dat zie ik ook wel P5 spelers doen hoor. Onervaren spelers kenmerken zich bij mij veelal door inderdaad de verkeerde guns te gebruiken. En ze weten niet dat ze nades bij zich hebben.
Na de eerste prestige zul je zien dat alles vertrouwder aanvoelt. Verder is het ook geen schande om sommige maps bij voorbaat al te skippen. Ik doe dat met Wet Works, Overgrown en Countdown. Die speel ik echt niet. Pipeline speel ik af en toe en de rest zijn voor mij goede maps. Is niks mis mee om een selectie te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mja ok, in vacant met een .50 rondlopen omdat ik daar de challenge nog niet van heb is inderdaad een beetje te veel van het goede.
Haha, gelukkig dat jullie het ook doen.
Ik moet mijn eerste prestige nog halen.
Liever niet, het is best wel een voorsprong ten opzichte van andere mensen die dit niet kunnen namelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
laat ons niet langer in spanning. spam t hier.
ik speel het nu weer, moet zeggen het is best verslavendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
doe maar toch gewoon spelen.
lange learning curve enzo.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:58 schreef factillusion het volgende:
[..]
ik speel het nu weer, moet zeggen het is best verslavend
heb nu de sp uitgespeelt en ben nu bezig om alle wapens vrijtespelen in mp
en de graphics zijn echt mooi dus ik ben er toch wel blij mee
PM.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:50 schreef Scorpie het volgende:
Voor de PC mensen; ik heb nog een leuke truc geleerd gisteren die erg handig is als je een m21, m14 hebt, maar ook handig is voor je pistol.......het is geen cheat, maar wel een slimme handigheid. PM maar even voor details
Kan wezen maar doe mij de M14 maar... lekker stabiel en toch flink wat kogels. De impact van de M14 is helaas niet zo denderend.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef Lyzio het volgende:
Een M14 is een koekblikachtig aftreksel van de superieure G3.
Lui die ik tegenkom op internet.... Denk van die gekke engelse ofzo, doe doen alles wat niet kloptquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:39 schreef Lyzio het volgende:
Wie schiet nou werkelijk veel met die Skorpion en Mini Uzi, en waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |