Hmm ja dat klopt, maar je hebt zie onderstaande van jezelf genoeg mogelijkheden dus om dat te verbeteren, die paar blauwtjes zorgen dan voor ervaringquote:Op maandag 14 juli 2008 01:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, het analyseren kan ik best uitschakelen, dat is het probleem ook niet.
Maar de inactiviteit, verlegenheid en onzekerheid zijn iets minder makkelijk op te lossen
quote:Ik heb precies het omgekeerde, ook niks
Ik kan tegenwoordig verliefd worden op elk meisje wat ik tegenkom![]()
Ik vind het met d mooierquote:
Wie weet, ooitquote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm ja dat klopt, maar je hebt zie onderstaande van jezelf genoeg mogelijkheden dus om dat te verbeteren, die paar blauwtjes zorgen dan voor ervaringen miss is het gelijk raak
![]()
Nee, dat wil je nietquote:dat wil ik ook!
Betekend tenminste nog wel dat je dat voor iemand kan voelen, dat je die emotie als het ware nog hebt!
omdat het zo snel over gaat?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:48 schreef Piles het volgende:
Nee, dat wil je niet
Je hebt constant het gevoel dat het een nep-verliefdheid is
Dat is idd klote..quote:Op maandag 14 juli 2008 01:48 schreef The_Dean het volgende:
Maar heb wel eens gevoelens voor een meisje, alleen zo ontmoedigend dat dat nooit beantwoord wordt.
Nee, omdat je je constant afvraagt of je nou serieus verliefd bent, of dat je gewoon zo graag verliefd wil zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 01:50 schreef Cuegirllie het volgende:
omdat het zo snel over gaat?
maar dan nog.. weer eens kriebels krijgen van iemand.. zenuwachtig worden van iemand, niet weten wat te zeggen.. ik wil dat ook!!!!!! Volgens mij krijg ik steeds minder emoties over de jaren heen.. hoop dat de emmer snel overloopt
Ook dat nog eensquote:Op maandag 14 juli 2008 01:48 schreef The_Dean het volgende:
Maar heb wel eens gevoelens voor een meisje, alleen zo ontmoedigend dat dat nooit beantwoord wordt.
daar kom je dan wel achter als het wat is gewordenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:54 schreef Piles het volgende:
Nee, omdat je je constant afvraagt of je nou serieus verliefd bent, of dat je gewoon zo graag verliefd wil zijn
Kijk, en die instelling heb ik dus totaal nietquote:Op maandag 14 juli 2008 01:57 schreef Cuegirllie het volgende:
daar kom je dan wel achter als het wat is geworden
en is het niks, maak je het weer uit
Doe ik regelmatigquote:Op maandag 14 juli 2008 01:57 schreef The_Dean het volgende:
Als je mij was lag je nachten wakker te piekeren wat je nu weer fout deed.
maar waarom pieker je daar zo lang over?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:57 schreef The_Dean het volgende:
Als je mij was lag je nachten wakker te piekeren wat je nu weer fout deed.
Probeer het eensquote:Op maandag 14 juli 2008 01:58 schreef Piles het volgende:
Kijk, en die instelling heb ik dus totaal niet![]()
Neh, lijkt me echt niks. Als ik iets begin wil ik er wel 100% voor gaan, en niet zo'n halve instelling van "we zien wel waar het eindigt"quote:Op maandag 14 juli 2008 02:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Probeer het eens![]()
zelf ook geen ervaring mee hoor![]()
Dat gaat toch samen?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, lijkt me echt niks. Als ik iets begin wil ik er wel 100% voor gaan, en niet zo'n halve instelling van "we zien wel waar het eindigt"
Ja, tuurlijk kan het altijd over gaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat gaat toch samen?
Je weet nooit hoe het eindigt.. het kan altijd kapot gaan/niks worden, maar hoe snel/langzaam dat gebeurd, is altijd maar de vraag..
Groot R&P gebeuren hier?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, je valt er nu wel echt middenin
Hoi trouwens
Natuurlijk ga je daar niet vanuit, maar dat is wss mijn zin van realistisch zijn..quote:Op maandag 14 juli 2008 02:11 schreef Piles het volgende:
Ja, tuurlijk kan het altijd over gaan.
Maar als je je relatie al begint met die instelling is er wat mij betreft teveel twijfel.
Ik snap je helemaal dat het kut is..quote:Op maandag 14 juli 2008 02:13 schreef The_Dean het volgende:
Nja, je weet hoe ik over mezelf denk hé.
En regelmatig loeihard blauwtje gelopen. Echt hard.
Jammer dat ik een raadgever ben op dat gebiedquote:Op maandag 14 juli 2008 02:13 schreef The_Dean het volgende:
Nja, je weet hoe ik over mezelf denk hé.
En regelmatig loeihard blauwtje gelopen. Echt hard.
Daarin verschillen wij dan heel ergquote:Op maandag 14 juli 2008 02:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk ga je daar niet vanuit, maar dat is wss mijn zin van realistisch zijn..
vraag me ook af of ik ooit zal zeggen: Ik geloof dat dit voor altijd is!
je maakt de tijd zo leuk mogelijk met z'n tweetjes, en hoe langer het duurt hoe beter
Wees blij.. dan leef je tenminste nog een beetje met, hoop, verwachtingen en dus emotiequote:
Fantaseren is geen probleemquote:Op maandag 14 juli 2008 02:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Wees blij.. dan leef je tenminste nog een beetje met, hoop, verwachtingen en dus emotie
Kun je ook nog een beetje goed fantaseren? (nee, in deze zin maakt het niet uit waarover)
Maar zulke vage eigenschappen heb je toch niet, extreme dingen die mensen enorm afschrikken?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:21 schreef The_Dean het volgende:
Jezelf blijven is wel het belangrijkste ja. Maar heb steeds meer het idee dat dat het hem juist is.
1x quoten is voldoende hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 02:22 schreef Piles het volgende:
Fantaseren is geen probleem![]()
Ben juist echt een dromer in plaats van een doener
Weet ik niet wat ik deedquote:
Welja, dromen is leukquote:nice! uhm in zekere zin dan haha
En zo ja: dan verberg je het erg goed hierquote:Op maandag 14 juli 2008 02:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zulke vage eigenschappen heb je toch niet, extreme dingen die mensen enorm afschrikken?
Neuh, volgens mij niet, alleen ontiegelijk lelijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zulke vage eigenschappen heb je toch niet, extreme dingen die mensen enorm afschrikken?
Iets te vaak op het knopje gedruktquote:
Beter dan alleen kunnen dromen tijdens je slaapquote:Welja, dromen is leuk
Maar ik wil het ook wel eens waarheid zien worden
Hahah, nouja succes! Ik ga toch maar slapen.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu weer wel
Af en toe zijn er van die gesprekken hier
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij niet, alleen ontiegelijk lelijk.
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:27 schreef The_Dean het volgende:
Neuh, volgens mij niet, alleen ontiegelijk lelijk.
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Beter dan alleen kunnen dromen tijdens je slaap
dromen/fantaseren tijdens het dagelijkse leven kan ik niet eens meer..
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel enkele foto's van je gezien, en ontiegelijk lelijk is dan zeker niet wat ik dan denk
Krijg je als je alles wegrelativeert en teveel in de realiteit leeftquote:
En dat meen ik serieus..quote:
Nu word ik nog jaloers ookquote:Op maandag 14 juli 2008 02:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik beleef de grootste avonturen af en toe
Niet doenquote:
Die zie je ook wel zonder te dromen, dus dan droom ik liever af en toe wat leuksquote:Op maandag 14 juli 2008 02:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet doen
Ik zie in het echt andere mensen de avonturen die ik droom wel beleven, en daar wordt je dan weer ontzettend jaloers van![]()
Ach ja, betrouwbaar maar stiekem knettergek, goedlachs, soms wel wat humor, rustig en nuchter.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat meen ik serieus..
natuurlijk, je hebt niet het standaard uh hoe noem je zoiets... 'loverboy uiterlijk'waar elk meisje direct op valt.
Maar dat hoeft ook niet, want ze moeten natuurlijk ook zien wat erin ziten dat zijn vaak de mooiste harten
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach ja, betrouwbaar maar stiekem knettergek, goedlachs, soms wel wat humor, rustig en nuchter.
Das waarquote:Op maandag 14 juli 2008 02:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Die zie je ook wel zonder te dromen, dus dan droom ik liever af en toe wat leuks
Eensquote:Op maandag 14 juli 2008 02:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Altijd beter dan een goed uiterlijk, egocentrisch, hypocriet, af en toe misschien lief.. etc
Proberen heeft geen zin meer.. na 2 sec zit ik weer in de realiteit,... eigenlijk kom ik er dus gewoon sowieso niet uitquote:Op maandag 14 juli 2008 02:46 schreef Piles het volgende:
Das waar
Blijven proberen
En geniet van het dromen
Vervelendquote:Op maandag 14 juli 2008 02:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Proberen heeft geen zin meer.. na 2 sec zit ik weer in de realiteit,... eigenlijk kom ik er dus gewoon sowieso niet uit
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:25 schreef Piles het volgende:
I kissed a girlEven uit het vorige topic..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een vriend zat mij, dit hard in de auto mee te zingen... inclusief. "Hope that my boyfriend don't mind it"
Ik:.. Zo eindelijk uit de kast gekomen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Goedemorgenquote:
Moet je ook niet tot laat op het R&P Stage SC topic zijn..quote:
Nachtdienst tot half zesquote:Op maandag 14 juli 2008 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je ook niet tot laat op het R&P Stage SC topic zijn..
Aaah zo!!quote:
Ja hoor, zo meteen nog wat spullen ruimen.quote:
Onder mijn paraplu uutje uutjequote:
quote:
Die tekst ligt de dubbelzinnigheid er zo bovenop dat het gewoon niet leuk meer isquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:06 schreef Piles het volgende:
Halllloooo allemaaal![]()
[..]
Uhh, waarvoor eigenlijk
[..]
![]()
quote:
Dat wordt vannacht weer opblijvenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Inspiratie enzo![]()
Vannacht ging het beter
Dat is vet relaxed!!quote:
quote:
Dan moet je maar eens opschietenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, wil het voor 5 uur vandaag weghebben eigenlijk
Maar gelukkig vind je je iphone zooo geweldig, dat je er toch niet vanaf kan blijvenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
vandaag geen plannen. Morgen even de stad in. Woensdag werken. Donderdag naar Nieuwegein.. Mijn internet thuis is stuk dus ik kan alleen nog maar internetten via mijn iPhone
Veel te lang. Maar qua productieve uren nog niet zo veelquote:Op maandag 14 juli 2008 13:57 schreef PieterBas het volgende:
Hoe lang ben je al bezig met je stageverslag
ik gok niet lang, alleen praat ie er al maanden overquote:Op maandag 14 juli 2008 13:57 schreef PieterBas het volgende:
Hoe lang ben je al bezig met je stageverslag
Ja, begint school niet te klagenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik gok niet lang, alleen praat ie er al maanden over
Misschien is zijn einddatum pas vandaagquote:
Dat ding maakt altijd zo'n pokkeherrie.... gelukkig zit ik op mn werkquote:Op maandag 14 juli 2008 14:50 schreef Piles het volgende:
Goed bezig Dean
[ afbeelding ]
Op weg naar Eindhoven op dit moment
Altijd, altijd. Zo vaak komt ie nietquote:Op maandag 14 juli 2008 15:01 schreef Jipje het volgende:
Dat ding maakt altijd zo'n pokkeherrie.... gelukkig zit ik op mn werk
Hallo!
Zo hardwerkend tegenwoordigquote:
Ja, net als die rotvliegtuigen met die radardingen (ephax?) en die F16's.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd, altijd. Zo vaak komt ie niet
Hoi trouwens![]()
AWAC's bedoel je volgens mijquote:Op maandag 14 juli 2008 15:07 schreef Jipje het volgende:
Ja, net als die rotvliegtuigen met die radardingen (ephax?) en die F16's.Geef mij maar gewoon lijnvluchten, das een stuk minder herrie
Awac idd:quote:Op maandag 14 juli 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
AWAC's bedoel je volgens mij
Maar deze is gewoon te speciaal, dus die mag herrie maken![]()
Helaasquote:Op maandag 14 juli 2008 15:13 schreef Jipje het volgende:
[..]
Jij woont dan ook niet 10 km van Eindhoven Airport
Hard aan het werk hèquote:Op maandag 14 juli 2008 15:23 schreef Jipje het volgende:
Wat een zware onderwerpen komen er trouwens snachts omhoog
Af en toe moet je het even kwijt he.. en dan is de nacht een geweldig tijdstipquote:Op maandag 14 juli 2008 15:23 schreef Jipje het volgende:
Wat een zware onderwerpen komen er trouwens snachts omhoog
Zou ik hier ook niet doenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
Kan nog wel zwaarder hoor, maar dat wil ik jullie niet aandoen
Dan slaap ik eigenlijk meestalquote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Af en toe moet je het even kwijt he.. en dan is de nacht een geweldig tijdstip
Ja, de tt maakte me nieuwsgierig. En ja, ik ben hard aan het werkquote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Hard aan het werk hè![]()
Maar inderdaad
Vandaar ook de TT
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:45 schreef Jipje het volgende:
Ja, de tt maakte me nieuwsgierig. En ja, ik ben hard aan het werkDe tijd vliegt
Vakantie is altijd te kortquote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier vliegt de tijd ook, en dat wil ik helemaal niet
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee wat voor weer het is.. nog niet naar buiten gekeken
Hier is alleen geen wolkje aan de luchtquote:Op maandag 14 juli 2008 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
Hier word het ook grijzig... maar moet nog genoeg doen, dus kan regen niet gebruiken
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ben nog niet helemaal klaar hoor, even drogen voor ik de rest ga schuren en rollen.
[ afbeelding ]
Dan vraag ik me dus af hoe lang jij gaat doen over je scriptiequote:Op maandag 14 juli 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
Stageverslag is af denk ik. Het slechtste verslag wat ik ooit gemaakt heb volgens mij
Het verschil ook gewoon... dak is HEET, motorkap gewoon koelquote:
Tegen de tijd dat ik daar aan begin hoop ik bezig te zijn met de toelatingseisen voor Luchtverkeersleidingquote:Op maandag 14 juli 2008 16:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan vraag ik me dus af hoe lang jij gaat doen over je scriptie
linkjequote:Op maandag 14 juli 2008 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:2vriendinnen en ik hebben de R&P SC stil gekregen
Ja, sommige zitten nog in de orale of anale fasequote:Op maandag 14 juli 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Gamers
Naja, de gemiddelde gamenerdpuber dan hé
Ja, zo kansloos is dat. En maar denken dat ze stoer zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, sommige zitten nog in de orale of anale fase
Guitar Heroquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
Net als die mensen die denken dat als ze goed zijn met Guitar Hero dan ook zomaar gitaar kunnen spelen
Ja, dat is hele andere koekquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, zo kansloos is dat. En maar denken dat ze stoer zijn
Net als die mensen die denken dat als ze goed zijn met Guitar Hero dan ook zomaar gitaar kunnen spelen
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
[R&P SC] Met de mysterieuze nieuwe liefde van Logi
Dat was moeilijk
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:35 schreef PieterBas het volgende:
verkapt Ik-weet-toch-wel-dat-Piles-het-linkje-geeft-dus-waarom-zelf-zoeken-post
en dat gebeurd niet snelquote:
Kom er nooit, dus dat zal dus wel een hele prestatie geweest zijnquote:
quote:
Alles goed?quote:
Nicequote:Op maandag 14 juli 2008 18:03 schreef Deansensitized het volgende:
Joah gaat, maar hou mezelf lekker wat bezig, dat scheelt
Is het niet met de auto, dan wel wat met gitaren hobby'en of werken
Klein hoofdpijntje maar verder goed.quote:
jammer van die hoofdpijnquote:Op maandag 14 juli 2008 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klein hoofdpijntje maar verder goed.
Vanavond eindelijk weer hardlopen
Et toi?
Ook alles fijn?
Dat dacht ik ookquote:
Nou op dit moment heb ik last van me rugquote:Op maandag 14 juli 2008 18:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
heb zin om te schuren.. biedt jij je aan?
Zal toch welquote:Op maandag 14 juli 2008 18:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jammer van die hoofdpijn
hier een klein dipje, maargoed overleef ik ook wel weer
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:28 schreef mash_ het volgende:
Nou op dit moment heb ik last van me rugdus lijkt me geen goed idee
maar als we rug weer goed
Nee dat klopt, maar is wel balen hehe..quote:Op maandag 14 juli 2008 18:28 schreef eer-ik het volgende:
Zal toch wel
Het kan nou eenmaal niet altijd goed gaan.
Dat wil ik met de tijd ook gaan doenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice
Ik heb afgelopen weekend gekeken bij een maat die z'n eigen gitaar maakte!
Was wel tof
Maar mijn massages zijn vooral op de 'lekker' gerichtquote:Op maandag 14 juli 2008 18:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Net al gekregenmaar werd er niet veel beter op
Ik heb wel eeen paar platen, remind me later, ze staan op de laptop bij m'n ouders thuis.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat wil ik met de tijd ook gaan doen
Foto's!!
G is ook niet online..quote:Op maandag 14 juli 2008 18:50 schreef nicomart het volgende:
hallo
G nog aanwezig? in msn krijg ik m niet aan de praat..
smsen een idee?quote:
Ja dat was het dan weer welquote:Op maandag 14 juli 2008 18:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar mijn massages zijn vooral op de 'lekker' gericht
Ow nou... dan laat maar zittenquote:
Goed moment voor een dutjequote:
Dat klopt, maar als iemand je iets aanbiedt moet je niet gaan verkondigen hoe lekker een ander het deedquote:
Pas er toch stiekem even voor, moet dalijk nog hardlopenquote:
Dan maar niet pitten..quote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pas er toch stiekem even voor, moet dalijk nog hardlopen
en als ik nu ga pitten, slaap ik straks niet meer
Uurtje slapen, dan hardlopen, ben je daarna toch wel weer moe?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pas er toch stiekem even voor, moet dalijk nog hardlopen
en als ik nu ga pitten, slaap ik straks niet meer
ja sorryquote:Op maandag 14 juli 2008 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als iemand je iets aanbiedt moet je niet gaan verkondigen hoe lekker een ander het deed
Nee he, niet echt verstandig danquote:
Ik word verbijsterend energiek van hardlopenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:15 schreef Jipje het volgende:
[..]
Uurtje slapen, dan hardlopen, ben je daarna toch wel weer moe?
Hallo allemaal!
ze verteld je nieuwe vriendin toch ook niet hoe goed/slecht je ex in bed was, zodat ze wat beter haar best gaat doenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja sorry![]()
maar dan is het een uitdaging van jou om het beter tedoen!
hahaquote:Op maandag 14 juli 2008 19:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ze verteld je nieuwe vriendin toch ook niet hoe goed/slecht je ex in bed was, zodat ze wat beter haar best gaat doen
Het gaat even om het idee.. dus wel of geen seks is dan niet boeiendquote:Op maandag 14 juli 2008 19:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
hahanee maar dat is anders
![]()
en van wie ik nu een massage kreeg is me beste vriendinen ook echt niks maar dan een vriendin
dus heeft niks met seks temaken
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jeuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ok okquote:Op maandag 14 juli 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat even om het idee.. dus wel of geen seks is dan niet boeiend
Ja hoor schatquote:
quote:
Ja ik krijg nu wekelijks betaald, dus wilde even wat gaan sparenquote:
Ik heb nog een nieuwe massagebar liggen die ik wil proberenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
dus geef jij mij straks een massage?
D_A geeft je al een massage zo te zienquote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
dus geef jij mij straks een massage?
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor schatdat kan ik best aardig
Over mijn posts heen lezen, daar gaat je massage.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik had je post gemist
![]()
oeeh dat wordt vast lekker
![]()
Ow das nog beterquote:Op maandag 14 juli 2008 19:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
D_A geeft je al een massage zo te ziendan doe ik Jipje wel
is wel zo eerlijk
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Over mijn posts heen lezen, daar gaat je massage.
Dat jij het aan zou bieden was al genoeg om het spontaan over te laten gaan denk ikquote:Op maandag 14 juli 2008 19:45 schreef mash_ het volgende:
verkapte ik wil ook een massage?
nou van mij krijg je hem niet!
Dat is kut voor je rug danquote:Op maandag 14 juli 2008 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat jij het aan zou bieden was al genoeg om het spontaan over te laten gaan denk ik
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is kut voor je rug danwant ik bied niks aan
Nou vooruit dan maar weer.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ik doe meestal wat anders aan de bar
quote:Mange Too 100g
prijs (incl. BTW) ¤ 9,95
Geef je lover een hele speciale massage
ik wil best wel doen aan.. voor wat hoort wat hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
Iedereen wil een massage hier volgens mij, maar niemand wil m geven
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja vond het eigelijk ook wel een goed idee van me zelf
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohhh ik ga zo maar even lekker naar het strand denk
Ik bood jou aan, dat ik mijn massagebar op jou ging proberen...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik wil best wel doen aan.. voor wat hoort wat hoor
5 minuutjes fietsen wel.quote:
moet je nagaan, ik ben zo aardig om mijn massage te laten schieten zodat jij gemasseerd kan wordenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik bood jou aan, dat ik mijn massagebar op jou ging proberen...En toen kreeg ik een massage van mash_
quote:
Nog dichtbij ook..ik moet nodig verhuizenquote:
Ik bood er jou een aan...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
moet je nagaan, ik ben zo aardig om mijn massage te laten schieten zodat jij gemasseerd kan worden
Ja i knowquote:Op maandag 14 juli 2008 19:56 schreef Jipje het volgende:
Ik bood er jou een aan...En die hoefde je niet
quote:
Zie je, we hadden de meet toch op het strand moeten houdenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog dichtbij ook..ik moet nodig verhuizen
Ik krijg er liever een van mn vriendjequote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja i know![]()
En die wil ik heeeeel graagmaar dacht dat je misschien liever er 1 krijgt van mash dan dat je er 1 geeft ... dus...
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
Zie je, we hadden de meet toch op het strand moeten houden
gehehehheheheehehquote:
Owja dat kan ook nog bij jouquote:
quote:
iddquote:
goed, weer lekker van het zonnetje aan het genietenquote:
waar woont u dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed, weer lekker van het zonnetje aan het genieten(helaas in mijn eentje
)
Op het werk, heb ik al mijn werk af, dus kan eigenlijk al met vakantie, maar zal toch nog ff twee daagjes wat nuttigs proberen te doen
En hoe is het met onze Cue?
Bij Piles in de buurt, zeg maarquote:
beter dan stressend de vakantie in gaanquote:ow kijk aan.. dus nog twee daagjes op zich lekker relaxenaltijd goed
quote:uhm, ach het gaat
Pff, dan kan ik niet zomaar even langs komenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij Piles in de buurt, zeg maar, maar dan nog iets verder.
Ja iddquote:beter dan stressend de vakantie in gaan
Achja, soms heb je van die dagenquote:
*aai-over-de-bol-smiliequote:
Maak je er een rondreis door Zeeland vanquote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff, dan kan ik niet zomaar even langs komen
quote:
niemand die hierop reageert!!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe massagebar liggen die ik wil proberen
En ze heeft er mij 1 aangebodenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dankje
1voordeel, dan kan ik wel heel de dag fokken
Ja ik zag de nieuwe pagina pas laterquote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ze heeft er mij 1 aangeboden
Je moet wel goed lezen he
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef nicomart het volgende:
Het feit dat ze die massagebar nodigt heeft, zegt genoeg
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff, dan kan ik niet zomaar even langs komen
I know.. stom he!quote:
Ja, je kan het welquote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom dan een keer hier op vakantie![]()
Ik ben niet voor niets nog vrijgezelquote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan bied je aan dat ze best een paar dagen mag blijven![]()
Eerst foto's!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom dan een keer hier op vakantie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |