Vakantie is altijd te kortquote:Op maandag 14 juli 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier vliegt de tijd ook, en dat wil ik helemaal niet
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee wat voor weer het is.. nog niet naar buiten gekeken
Hier is alleen geen wolkje aan de luchtquote:Op maandag 14 juli 2008 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
Hier word het ook grijzig... maar moet nog genoeg doen, dus kan regen niet gebruiken
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ben nog niet helemaal klaar hoor, even drogen voor ik de rest ga schuren en rollen.
[ afbeelding ]
Dan vraag ik me dus af hoe lang jij gaat doen over je scriptiequote:Op maandag 14 juli 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
Stageverslag is af denk ik. Het slechtste verslag wat ik ooit gemaakt heb volgens mij
Het verschil ook gewoon... dak is HEET, motorkap gewoon koelquote:
Tegen de tijd dat ik daar aan begin hoop ik bezig te zijn met de toelatingseisen voor Luchtverkeersleidingquote:Op maandag 14 juli 2008 16:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan vraag ik me dus af hoe lang jij gaat doen over je scriptie
linkjequote:Op maandag 14 juli 2008 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:2vriendinnen en ik hebben de R&P SC stil gekregen
Ja, sommige zitten nog in de orale of anale fasequote:Op maandag 14 juli 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
Gamers
Naja, de gemiddelde gamenerdpuber dan hé
Ja, zo kansloos is dat. En maar denken dat ze stoer zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, sommige zitten nog in de orale of anale fase
Guitar Heroquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
Net als die mensen die denken dat als ze goed zijn met Guitar Hero dan ook zomaar gitaar kunnen spelen
Ja, dat is hele andere koekquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, zo kansloos is dat. En maar denken dat ze stoer zijn
Net als die mensen die denken dat als ze goed zijn met Guitar Hero dan ook zomaar gitaar kunnen spelen
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
[R&P SC] Met de mysterieuze nieuwe liefde van Logi
Dat was moeilijk
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:35 schreef PieterBas het volgende:
verkapt Ik-weet-toch-wel-dat-Piles-het-linkje-geeft-dus-waarom-zelf-zoeken-post
en dat gebeurd niet snelquote:
Kom er nooit, dus dat zal dus wel een hele prestatie geweest zijnquote:
quote:
Alles goed?quote:
Nicequote:Op maandag 14 juli 2008 18:03 schreef Deansensitized het volgende:
Joah gaat, maar hou mezelf lekker wat bezig, dat scheelt
Is het niet met de auto, dan wel wat met gitaren hobby'en of werken
Klein hoofdpijntje maar verder goed.quote:
jammer van die hoofdpijnquote:Op maandag 14 juli 2008 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klein hoofdpijntje maar verder goed.
Vanavond eindelijk weer hardlopen
Et toi?
Ook alles fijn?
Dat dacht ik ookquote:
Nou op dit moment heb ik last van me rugquote:Op maandag 14 juli 2008 18:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
heb zin om te schuren.. biedt jij je aan?
Zal toch welquote:Op maandag 14 juli 2008 18:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jammer van die hoofdpijn
hier een klein dipje, maargoed overleef ik ook wel weer
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:28 schreef mash_ het volgende:
Nou op dit moment heb ik last van me rugdus lijkt me geen goed idee
maar als we rug weer goed
Nee dat klopt, maar is wel balen hehe..quote:Op maandag 14 juli 2008 18:28 schreef eer-ik het volgende:
Zal toch wel
Het kan nou eenmaal niet altijd goed gaan.
Dat wil ik met de tijd ook gaan doenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice
Ik heb afgelopen weekend gekeken bij een maat die z'n eigen gitaar maakte!
Was wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |