Hmm ja dat klopt, maar je hebt zie onderstaande van jezelf genoeg mogelijkheden dus om dat te verbeteren, die paar blauwtjes zorgen dan voor ervaringquote:Op maandag 14 juli 2008 01:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, het analyseren kan ik best uitschakelen, dat is het probleem ook niet.
Maar de inactiviteit, verlegenheid en onzekerheid zijn iets minder makkelijk op te lossen
quote:Ik heb precies het omgekeerde, ook niks
Ik kan tegenwoordig verliefd worden op elk meisje wat ik tegenkom![]()
Ik vind het met d mooierquote:
Wie weet, ooitquote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Hmm ja dat klopt, maar je hebt zie onderstaande van jezelf genoeg mogelijkheden dus om dat te verbeteren, die paar blauwtjes zorgen dan voor ervaringen miss is het gelijk raak
![]()
Nee, dat wil je nietquote:dat wil ik ook!
Betekend tenminste nog wel dat je dat voor iemand kan voelen, dat je die emotie als het ware nog hebt!
omdat het zo snel over gaat?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:48 schreef Piles het volgende:
Nee, dat wil je niet
Je hebt constant het gevoel dat het een nep-verliefdheid is
Dat is idd klote..quote:Op maandag 14 juli 2008 01:48 schreef The_Dean het volgende:
Maar heb wel eens gevoelens voor een meisje, alleen zo ontmoedigend dat dat nooit beantwoord wordt.
Nee, omdat je je constant afvraagt of je nou serieus verliefd bent, of dat je gewoon zo graag verliefd wil zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 01:50 schreef Cuegirllie het volgende:
omdat het zo snel over gaat?
maar dan nog.. weer eens kriebels krijgen van iemand.. zenuwachtig worden van iemand, niet weten wat te zeggen.. ik wil dat ook!!!!!! Volgens mij krijg ik steeds minder emoties over de jaren heen.. hoop dat de emmer snel overloopt
Ook dat nog eensquote:Op maandag 14 juli 2008 01:48 schreef The_Dean het volgende:
Maar heb wel eens gevoelens voor een meisje, alleen zo ontmoedigend dat dat nooit beantwoord wordt.
daar kom je dan wel achter als het wat is gewordenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:54 schreef Piles het volgende:
Nee, omdat je je constant afvraagt of je nou serieus verliefd bent, of dat je gewoon zo graag verliefd wil zijn
Kijk, en die instelling heb ik dus totaal nietquote:Op maandag 14 juli 2008 01:57 schreef Cuegirllie het volgende:
daar kom je dan wel achter als het wat is geworden
en is het niks, maak je het weer uit
Doe ik regelmatigquote:Op maandag 14 juli 2008 01:57 schreef The_Dean het volgende:
Als je mij was lag je nachten wakker te piekeren wat je nu weer fout deed.
maar waarom pieker je daar zo lang over?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:57 schreef The_Dean het volgende:
Als je mij was lag je nachten wakker te piekeren wat je nu weer fout deed.
Probeer het eensquote:Op maandag 14 juli 2008 01:58 schreef Piles het volgende:
Kijk, en die instelling heb ik dus totaal niet![]()
Neh, lijkt me echt niks. Als ik iets begin wil ik er wel 100% voor gaan, en niet zo'n halve instelling van "we zien wel waar het eindigt"quote:Op maandag 14 juli 2008 02:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Probeer het eens![]()
zelf ook geen ervaring mee hoor![]()
Dat gaat toch samen?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, lijkt me echt niks. Als ik iets begin wil ik er wel 100% voor gaan, en niet zo'n halve instelling van "we zien wel waar het eindigt"
Ja, tuurlijk kan het altijd over gaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat gaat toch samen?
Je weet nooit hoe het eindigt.. het kan altijd kapot gaan/niks worden, maar hoe snel/langzaam dat gebeurd, is altijd maar de vraag..
Groot R&P gebeuren hier?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, je valt er nu wel echt middenin
Hoi trouwens
Natuurlijk ga je daar niet vanuit, maar dat is wss mijn zin van realistisch zijn..quote:Op maandag 14 juli 2008 02:11 schreef Piles het volgende:
Ja, tuurlijk kan het altijd over gaan.
Maar als je je relatie al begint met die instelling is er wat mij betreft teveel twijfel.
Ik snap je helemaal dat het kut is..quote:Op maandag 14 juli 2008 02:13 schreef The_Dean het volgende:
Nja, je weet hoe ik over mezelf denk hé.
En regelmatig loeihard blauwtje gelopen. Echt hard.
Jammer dat ik een raadgever ben op dat gebiedquote:Op maandag 14 juli 2008 02:13 schreef The_Dean het volgende:
Nja, je weet hoe ik over mezelf denk hé.
En regelmatig loeihard blauwtje gelopen. Echt hard.
Daarin verschillen wij dan heel ergquote:Op maandag 14 juli 2008 02:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Natuurlijk ga je daar niet vanuit, maar dat is wss mijn zin van realistisch zijn..
vraag me ook af of ik ooit zal zeggen: Ik geloof dat dit voor altijd is!
je maakt de tijd zo leuk mogelijk met z'n tweetjes, en hoe langer het duurt hoe beter
Wees blij.. dan leef je tenminste nog een beetje met, hoop, verwachtingen en dus emotiequote:
Fantaseren is geen probleemquote:Op maandag 14 juli 2008 02:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Wees blij.. dan leef je tenminste nog een beetje met, hoop, verwachtingen en dus emotie
Kun je ook nog een beetje goed fantaseren? (nee, in deze zin maakt het niet uit waarover)
Maar zulke vage eigenschappen heb je toch niet, extreme dingen die mensen enorm afschrikken?quote:Op maandag 14 juli 2008 02:21 schreef The_Dean het volgende:
Jezelf blijven is wel het belangrijkste ja. Maar heb steeds meer het idee dat dat het hem juist is.
1x quoten is voldoende hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 02:22 schreef Piles het volgende:
Fantaseren is geen probleem![]()
Ben juist echt een dromer in plaats van een doener
Weet ik niet wat ik deedquote:
Welja, dromen is leukquote:nice! uhm in zekere zin dan haha
En zo ja: dan verberg je het erg goed hierquote:Op maandag 14 juli 2008 02:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zulke vage eigenschappen heb je toch niet, extreme dingen die mensen enorm afschrikken?
Neuh, volgens mij niet, alleen ontiegelijk lelijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar zulke vage eigenschappen heb je toch niet, extreme dingen die mensen enorm afschrikken?
Iets te vaak op het knopje gedruktquote:
Beter dan alleen kunnen dromen tijdens je slaapquote:Welja, dromen is leuk
Maar ik wil het ook wel eens waarheid zien worden
Hahah, nouja succes! Ik ga toch maar slapen.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu weer wel
Af en toe zijn er van die gesprekken hier
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij niet, alleen ontiegelijk lelijk.
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:27 schreef The_Dean het volgende:
Neuh, volgens mij niet, alleen ontiegelijk lelijk.
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Beter dan alleen kunnen dromen tijdens je slaap
dromen/fantaseren tijdens het dagelijkse leven kan ik niet eens meer..
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel enkele foto's van je gezien, en ontiegelijk lelijk is dan zeker niet wat ik dan denk
Krijg je als je alles wegrelativeert en teveel in de realiteit leeftquote:
En dat meen ik serieus..quote:
Nu word ik nog jaloers ookquote:Op maandag 14 juli 2008 02:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik beleef de grootste avonturen af en toe
Niet doenquote:
Die zie je ook wel zonder te dromen, dus dan droom ik liever af en toe wat leuksquote:Op maandag 14 juli 2008 02:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet doen
Ik zie in het echt andere mensen de avonturen die ik droom wel beleven, en daar wordt je dan weer ontzettend jaloers van![]()
Ach ja, betrouwbaar maar stiekem knettergek, goedlachs, soms wel wat humor, rustig en nuchter.quote:Op maandag 14 juli 2008 02:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat meen ik serieus..
natuurlijk, je hebt niet het standaard uh hoe noem je zoiets... 'loverboy uiterlijk'waar elk meisje direct op valt.
Maar dat hoeft ook niet, want ze moeten natuurlijk ook zien wat erin ziten dat zijn vaak de mooiste harten
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach ja, betrouwbaar maar stiekem knettergek, goedlachs, soms wel wat humor, rustig en nuchter.
Das waarquote:Op maandag 14 juli 2008 02:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Die zie je ook wel zonder te dromen, dus dan droom ik liever af en toe wat leuks
Eensquote:Op maandag 14 juli 2008 02:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Altijd beter dan een goed uiterlijk, egocentrisch, hypocriet, af en toe misschien lief.. etc
Proberen heeft geen zin meer.. na 2 sec zit ik weer in de realiteit,... eigenlijk kom ik er dus gewoon sowieso niet uitquote:Op maandag 14 juli 2008 02:46 schreef Piles het volgende:
Das waar
Blijven proberen
En geniet van het dromen
Vervelendquote:Op maandag 14 juli 2008 02:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Proberen heeft geen zin meer.. na 2 sec zit ik weer in de realiteit,... eigenlijk kom ik er dus gewoon sowieso niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |