moet je nagaan, ik ben zo aardig om mijn massage te laten schieten zodat jij gemasseerd kan wordenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik bood jou aan, dat ik mijn massagebar op jou ging proberen...En toen kreeg ik een massage van mash_
quote:
Nog dichtbij ook..ik moet nodig verhuizenquote:
Ik bood er jou een aan...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
moet je nagaan, ik ben zo aardig om mijn massage te laten schieten zodat jij gemasseerd kan worden
Ja i knowquote:Op maandag 14 juli 2008 19:56 schreef Jipje het volgende:
Ik bood er jou een aan...En die hoefde je niet
quote:
Zie je, we hadden de meet toch op het strand moeten houdenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Nog dichtbij ook..ik moet nodig verhuizen
Ik krijg er liever een van mn vriendjequote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja i know![]()
En die wil ik heeeeel graagmaar dacht dat je misschien liever er 1 krijgt van mash dan dat je er 1 geeft ... dus...
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
Zie je, we hadden de meet toch op het strand moeten houden
gehehehheheheehehquote:
Owja dat kan ook nog bij jouquote:
quote:
iddquote:
goed, weer lekker van het zonnetje aan het genietenquote:
waar woont u dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed, weer lekker van het zonnetje aan het genieten(helaas in mijn eentje
)
Op het werk, heb ik al mijn werk af, dus kan eigenlijk al met vakantie, maar zal toch nog ff twee daagjes wat nuttigs proberen te doen
En hoe is het met onze Cue?
Bij Piles in de buurt, zeg maarquote:
beter dan stressend de vakantie in gaanquote:ow kijk aan.. dus nog twee daagjes op zich lekker relaxenaltijd goed
quote:uhm, ach het gaat
Pff, dan kan ik niet zomaar even langs komenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij Piles in de buurt, zeg maar, maar dan nog iets verder.
Ja iddquote:beter dan stressend de vakantie in gaan
Achja, soms heb je van die dagenquote:
*aai-over-de-bol-smiliequote:
Maak je er een rondreis door Zeeland vanquote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Pff, dan kan ik niet zomaar even langs komen
quote:
niemand die hierop reageert!!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe massagebar liggen die ik wil proberen
En ze heeft er mij 1 aangebodenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dankje
1voordeel, dan kan ik wel heel de dag fokken
Ja ik zag de nieuwe pagina pas laterquote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ze heeft er mij 1 aangeboden
Je moet wel goed lezen he
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:31 schreef nicomart het volgende:
Het feit dat ze die massagebar nodigt heeft, zegt genoeg
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff, dan kan ik niet zomaar even langs komen
I know.. stom he!quote:
Ja, je kan het welquote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom dan een keer hier op vakantie![]()
Ik ben niet voor niets nog vrijgezelquote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan bied je aan dat ze best een paar dagen mag blijven![]()
Eerst foto's!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom dan een keer hier op vakantie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |