Dat was idd gejank "drie tegen een" , als 'ie had gekund had 'ie maar mee moeten gaan. Dan had 'ie nu stabiel in het geel gestaan.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:55 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Evans is een sore loser met z'n drie-tegen-één gezeik. Het was een kwestie van niet beter kunnen.
Tuurlijk had 'ie minder tijd verloren als er met een constant tempo naar boven gereden was, maar ook Sastre en Menchov hebben meerdere demarrages geplaatst. Vergeet ook A. Schleck niet met z'n vele krachtsinspanningen op de slotklim. Kwam slechts een paar seconden na Evans over de streep.
Evans is gewoon niet zo goed als vorig jaar. Hij mag blij zijn dat Contador, Rasmussen, Leipheimer, Ricco en Cobo er niet bij zijn.
Hij zal de Tour nooit winnen.
Dat laatste kan niemand in het huidige peloton, ook Contador niet. Misschien Basso als die op zijn oude niveau terugkomt. Beetje onzinnig om dat dan als scenario te zien.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was idd gejank "drie tegen een" , als 'ie had gekund had 'ie maar mee moeten gaan. Dan had 'ie nu stabiel in het geel gestaan.
En als hij met een gelijkmatig tempo sneller boven was geweest, dan had hij maar op kop moeten gaan rijden en het tempo zo hoog leggen dat niemand wilde demarreren. Dat deed Indurain ook altijd.
Duidelijk was dat Schleck niet top was en Sastre kon gisteren ook niet harder. Maar dan nog, stel dat Sastre gisteren 1:30 gepakt zou hebben en Sastre en Schleck allebei nog een keer 1:30, dan zou Evans nog steeds in pole-position gezeten hebben, nu al een stuk minder.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:32 schreef Wombcat het volgende:
En hij had imo ook beter zijn koers op menchov kunnen afstemmen.
Had 'ie alleen wel het risico dat weer een CSC-man anderhalve minuut pakt, zoals op Hautacam.
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:37 schreef groenen het volgende:
Menchov en Schleck zijn zwakke dalers, dat helpt hem wel dinsdag.
En Evans is natuurlijk een ex-mountainbiker.
Je moet de 'schuld' ook bij CSC zoeken. Op beslissende momenten gaan ze altijd conservatief en behoudend rijden. Vooral niet teveel risico nemen.quote:Evans wat een vuile rijder is het ook. Van de fouten van anderen profiteren en doet zelf 0,0 KNEUS
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je moet de 'schuld' ook bij CSC zoeken. Op beslissende momenten gaan ze altijd conservatief en behoudend rijden. Vooral niet teveel risico nemen.
Gisteren zeiden jullie kenners ook 'nou, nou het zal morgen {vandaag] wel losbarsten'.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
de kopmannen bij CSC konden wellicht vandaag niet beter. Die schijnaanval van Sastre vond ik wel raar die had moeten doorgaan. Verder zal het morgen op Alpe wel losbarsten.
Zoals SoK ook al ergens op dit forum zei ze hebben het toch niet slecht gedaan. Menchov 35 seconden aangesmeerd en Vandevelde ook op meer dan 2.30 gezet. En Evans zat ook bovenaan niet al te fris meer maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Gisteren zeiden jullie kenners ook 'nou, nou het zal morgen {vandaag] wel losbarsten'.
Ik hoop zal CSC leren niet aan te vallen. En oh wat heeft CSC toch een goede tacktiek niet normaal. Nou goed hoor ze hebben precies 0 seconden gewonnen op evans.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef Blik het volgende:
Evans is weer een dag dichter bij het geel, heeft vandaag niks fout gedaan. De rest was te scheit om aan te vallen. En op de Alp aanvallen is te laat, daar rijden ze Evans echt niet op 2 minuten. Evans kan gewoon goed mee met de Schleckjes, en zal hooguit 1 minuut verliezen
35 seconden heeft CSC niet gedaan hoor menchov daalde niet goed dat kwam niet omdat csc zo goed reed.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zoals SoK ook al ergens op dit forum zei ze hebben het toch niet slecht gedaan. Menchov 35 seconden aangesmeerd en Vandevelde ook op meer dan 2.30 gezet. En Evans zat ook bovenaan niet al te fris meer maar dat is mijn mening.
Als dat laatste een graadmeter is voor een goede prestatie... Uiteindelijk hebben ze 0 seconden weten goed te maken op de grootste concurrent. Ook die ene minuut op Menchov is nog lang niet genoeg. Met Menchov hebben ze gewoon geluk gehad, want dat is een slechte daler.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zoals SoK ook al ergens op dit forum zei ze hebben het toch niet slecht gedaan. Menchov 35 seconden aangesmeerd en Vandevelde ook op meer dan 2.30 gezet. En Evans zat ook bovenaan niet al te fris meer maar dat is mijn mening.
Dat ben ik wel met je eens. Ik heb ook wel wat meer sympathie voor hem gekregen door die actie. Er moet morgen heel wat gebeuren wil Evans niet met geel in Parijs staan.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:44 schreef Blik het volgende:
Heb wel een beetje sympathie gekregen voor Evans met z'n Free Tibet kleding
Hulde
Waarom?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef Wombcat het volgende:
Iemand 'm ook nog gezien in Tour 2008 net? Een kopstoot naar de camera
waarom denk je dat zijn hond eergisteren mee naar de controle moestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom?
Hij is de laatste dagen wel agressief, zeker teveel aan de testosteron gezeten.
Tuurlijk zolang die binnen de 30 seconden blijft zit ie gebakkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:17 schreef kraakschandaal het volgende:
Uit de gele trui en met aanklampen op de laatste bergrit gaat ie alles op de tijdrit zetten.
Free Tibet.
Idd. Hij rijdt om de schade te beperken en dan in de tijdrit te winnen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:41 schreef Leatherface het volgende:
Evans rijdt volgens mij echt om de Tour niet te verliezen, i.p.v. om de Tour te winnen.
Angst is geen goede raadgever.
Nou nou wat viel Evans aan zeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef Blik het volgende:
Evans is weer een dag dichter bij het geel, heeft vandaag niks fout gedaan. De rest was te scheit om aan te vallen. En op de Alp aanvallen is te laat, daar rijden ze Evans echt niet op 2 minuten. Evans kan gewoon goed mee met de Schleckjes, en zal hooguit 1 minuut verliezen
Wat een gast, die Cadelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef Wombcat het volgende:
Ook dat verhaal van Godefroot. Gaat 'ie in de bus zitten op de plek waar Zabel altijd zit, daar zegt Aldag iets van en reactie van Evans: "wie is die Zabel, wat heeft 'ie al gewonnen."?
nou vind ik een 'eigen' plek ook wat overdreven, maar de reactie van Evans is wel triest, gezien zijn eigen palmares (en al helemaal toendertijd)
ik denk dat veel van de mensen diequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Hij rijdt om de schade te beperken en dan in de tijdrit te winnen.
Dus zoals (de hier zo geroemde) Contador de Giro reed. Alleen bij Contador waren de reactiesen bij Evans is het
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef Wombcat het volgende:
Ook dat verhaal van Godefroot. Gaat 'ie in de bus zitten op de plek waar Zabel altijd zit, daar zegt Aldag iets van en reactie van Evans: "wie is die Zabel, wat heeft 'ie al gewonnen."?
nou vind ik een 'eigen' plek ook wat overdreven, maar de reactie van Evans is wel triest, gezien zijn eigen palmares (en al helemaal toendertijd)
LOL, Boogie zit het net toevallig weer te vertellen op de NOS!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:43 schreef Sanvean het volgende:Dat verhaal van Boogerd over de Tour van vorig jaar, dat Evans cynisch lachend iets zei van "zo Boogie, heb je daar twee weken je de pleuris voor gereden" nadat Rasmussen uit de Tour verdween....Contador was volgens Boogerd veel chiquer, dei zei iets van "ik win de Tour graag, maar had liever op een andere manier op de eerste plaats gestaan".
Boogerd moest niet veel van Evans hebben geloof ik.
Evansquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:43 schreef Sanvean het volgende:
Wat is dat toch met die Evans?
Volgens mij zien of zagen veel mensen hem als een lief, aardig manneke, maar volgens mij is het een smerig ventje.
Dat verhaal van Boogerd over de Tour van vorig jaar, dat Evans cynisch lachend iets zei van "zo Boogie, heb je daar twee weken je de pleuris voor gereden" nadat Rasmussen uit de Tour verdween....Contador was volgens Boogerd veel chiquer, dei zei iets van "ik win de Tour graag, maar had liever op een andere manier op de eerste plaats gestaan".
Boogerd moest niet veel van Evans hebben geloof ik.
En dan dat gedoe met dat hondje een paar dagen terug, what de fuck was dat?? Evans raakte opeens erg geirriteerd en opgewonden en ging met een heel hoog stemmetje schreeuwen, keep away from my dog ofzoiets...hahaha.
Zielig misselijk ventje.
Geen echte chique Tour-winnaar als je het mij vraagt!
Boogerd zegt er niet bij in welke context Evans het hem vertelde. Als Evans dat gezegd heeft met de gedachte dat het halve peloton Rasmussen al niet vertrouwde kan ik de opmerking nog best begrijpenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:43 schreef Sanvean het volgende:
Wat is dat toch met die Evans?
Volgens mij zien of zagen veel mensen hem als een lief, aardig manneke, maar volgens mij is het een smerig ventje.
Dat verhaal van Boogerd over de Tour van vorig jaar, dat Evans cynisch lachend iets zei van "zo Boogie, heb je daar twee weken je de pleuris voor gereden" nadat Rasmussen uit de Tour verdween....Contador was volgens Boogerd veel chiquer, dei zei iets van "ik win de Tour graag, maar had liever op een andere manier op de eerste plaats gestaan".
Dan kan je begrijpen dat hij een persoon die er helemaal niets mee te maken heeft gaat krenken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Boogerd zegt er niet bij in welke context Evans het hem vertelde. Als Evans dat gezegd heeft met de gedachte dat het halve peloton Rasmussen al niet vertrouwde kan ik de opmerking nog best begrijpen
Vervelende jankerd.quote:Evans: "Iedereen zat in mijn wiel"
wo 23/07/08 - Cadel Evans kon niet op tegen het tempo van Carlos Sastre. "Het was niet makkelijk met drie tegen een"
Cadel Evans moest achter Carlos Sastre op zijn eentje de schade proberen te beperken. "Ik had liever in zijn wiel gezeten dan twee minuten te verliezen zoals nu", zegt hij aan Sporza. "CSC heeft tactisch een sterke koers gereden. Ik wist dat Sastre de gevaarlijkste klant zou worden, maar het was ook 3 tegen 1. Het is ook niet makkelijk om 2 minuten dicht te rijden met een tiental favorieten in je wiel."
"Die favorieten zaten dan nog eens te wachten om in de laatste kilometer weg te springen. Echt vervelend. Of ik nog altijd favoriet ben? We zullen zaterdag wel zien in de tijdrit", zegt Evans.
inderdaad hij heeft hooguit 2 km op kop gereden. Hij kon trouwens ook gewoon proberen zelf weg te rijden bij de groep maarja dat doet hij ook niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vervelende jankerd.
Hij mag van geluk spreken dat Kohl en AG2R voor hem wilden werken op de klim.
"Zij zijn groot, ik ben klein en dat is niet eerlijk"
Hij heeft waarschijnlijk gewoon Kohl omgekocht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
inderdaad hij heeft hooguit 2 km op kop gereden. Hij kon trouwens ook gewoon proberen zelf weg te rijden bij de groep maarja dat doet hij ook niet.
Dat kan hij niet, dat is het probleem.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
inderdaad hij heeft hooguit 2 km op kop gereden. Hij kon trouwens ook gewoon proberen zelf weg te rijden bij de groep maarja dat doet hij ook niet.
Nou.. Valverde reed duidelijk tegen hem zonder dat daar aanleiding voor was.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:55 schreef Wombcat het volgende:
Zit 'ie nu weer te zeuren over dat 3 tegen 1.
Dat hoort nu eenmaal bij wielrennen, dat ploegenspel.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:52 schreef pfaf het volgende:
Een flinke sneer naar Aerts. Mijns inziens.
Had Valverde dan voor hem moeten rijden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef groenen het volgende:
[..]
Nou.. Valverde reed duidelijk tegen hem zonder dat daar aanleiding voor was.
Maar wat was dan de sneer?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aerts heeft zich het snot nog voor de ogen gereden voor Evans.
Nationalisme is reden genoeg. Bovendien komen Valverde en Sastre goed overeen. En Evans is sowieso minder sympathiek. Reden #3.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:56 schreef groenen het volgende:
[..]
Nou.. Valverde reed duidelijk tegen hem zonder dat daar aanleiding voor was.
Kohl reed ook voor zichzelf, die kun je het niet echt verwijten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:57 schreef Klopkoek het volgende:
Kohl plus twee van AG2R. Het was dus 4 tegen 3. Bij het voetbal eist de trainer dan dat je het afmaakt.
Alsof hij er enkel alleen voor stond. Een sneer is misschien niet helemaal het juiste woord, maar zo klinkt het alsof Aerts niets gedaan heeft...quote:
Valverde reed nog slim.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had Valverde dan voor hem moeten rijden?
Die wilde ook zijn eigen klassement verbeteren als 'ie daarvoor de kans kreeg.
En Evans was toch wel één van de 2 topfavorieten, dan krijg je de koers op je schouders te dragen.
Sneer is wat overdreven, maar Aerts was wel nuttig voor Evans. Anders had Sastre sneller uitgelopen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Alsof hij er enkel alleen voor stond. Een sneer is misschien niet helemaal het juiste woord, maar zo klinkt het alsof Aerts niets gedaan heeft...
Kohl heeft in het bergklassement 45 punten voorsprong op de nummer twee! Waarom gaat hij dan op kop rijden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kohl reed ook voor zichzelf, die kun je het niet echt verwijten.
Wat die mannen van AG2R aan het doen waren was volstrekt onduidelijk.
Nou ja, de kastanjes uit het vuur halen voor Evans, maar ze hadden imo geen enkel eigen belang om op kop te rijden.
Helemaal mee eens. Kohl kwam ook nog eens helemaal dood over de streep.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Valverde reed nog slim.
Die ging achter Evans rijden. Evans naar het optimale tempo laten zoeken en dan wegstuiven. Zo zet je nou het mes op de keel van Evans!
Die hansworst Vandevelde, Kohl en AG2R waren pas echte oenen.
Voor zijn tweede plek, of iig om zo weinig mogelijk tijd te verliezen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kohl heeft in het bergklassement 45 punten voorsprong op de nummer twee! Waarom gaat hij dan op kop rijden?
Als je voor het podium gaat kun je alsnog beter Evans moe laten rijden. Evans stond immers buiten het podium en gaat in de tijdrit geheid over Kohl heen. Kohl had Evans moe laten maken door hem op kop te laten rijden.
En dan eventueel wegknallen.
Ja, je moet maar zo denken: die Evans zal naar zijn optimale kruissnelheid gaan zoeken om het gat met Sastre zo klein mogelijk te houden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:07 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kohl kwam ook nog eens helemaal dood over de streep.
Dat is dan nog de beste verklaring.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor zijn tweede plek, of iig om zo weinig mogelijk tijd te verliezen.
Hij probeerde een paar keer weg te gaan/mee te springen, maar kwam niet weg.
En als Evans elke keer het tempo laat zakken, wil je wel eens doortrappen. Misschien was Kohl die tempowisselingen ook zat en voelde hij dat als dat nog een paar keer gebeurde hij er ook door zou zakken en tijd zou gaan verliezen?
Maar dat wegdemarreren is ook erg vermoeiend voor je jezelf. En aangezien Kohl volkomen dood over de finish kwam, denk ik niet dat hij nog veel tempowisselingen had kunnen hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, je moet maar zo denken: die Evans zal naar zijn optimale kruissnelheid gaan zoeken om het gat met Sastre zo klein mogelijk te houden.
Af en toe wegdemareren is dan hondsirritant. Kan je iemand horendol mee maken, zeker als Evans zoals gezegd op zijn max rijdt.
Of misschien kreeg hij er voor betaald / rijdt hij volgend jaar bij Silence-Lotto, etc. Wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar dat wegdemarreren is ook erg vermoeiend voor je jezelf. En aangezien Kohl volkomen dood over de finish kwam, denk ik niet dat hij nog veel tempowisselingen had kunnen hebben.
Als je zelf ook al richting je max rijdt, wil je ook geen tempowisselingen hebben. Het is wel leuk als het stilvalt, maar als er dan weer aan getrokken word, is dat dodelijk. Misschien dat Kohl dat wilde voorkomen.
Dat kan ook. Maar dat verwacht ik dan eerder van AG2R. Kohl had wel degelijk zelf belangen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:21 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Of misschien kreeg hij er voor betaald / rijdt hij volgend jaar bij Silence-Lotto, etc. Wie zal het zeggen.
Hebben ze daar dan volgend jaar nog ploegleiders.Vertrekken daar allemaal zo'n beetje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:21 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Of misschien kreeg hij er voor betaald / rijdt hij volgend jaar bij Silence-Lotto, etc. Wie zal het zeggen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die past inderdaad heel goed bij de reacties tegenover Evans hier op Fok
Kohl heeft zich wel gesloopt met dat op kop sleuren. dat viel duidelijk te zien. Op een gegeven moment moest hij bijna lossen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar dat wegdemarreren is ook erg vermoeiend voor je jezelf. En aangezien Kohl volkomen dood over de finish kwam, denk ik niet dat hij nog veel tempowisselingen had kunnen hebben.
Als je zelf ook al richting je max rijdt, wil je ook geen tempowisselingen hebben. Het is wel leuk als het stilvalt, maar als er dan weer aan getrokken word, is dat dodelijk. Misschien dat Kohl dat wilde voorkomen.
Kohl heeft zichzelf over de kop gereden. Echt zelf belangenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar dat verwacht ik dan eerder van AG2R. Kohl had wel degelijk zelf belangen.
Als 'ie er ook nog eens voor betaald zou krijgen, dan is het erg slim van hem gedaan![]()
Kohl wordt inderdaad liever vierde dan derdequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kohl heeft zichzelf over de kop gereden. Echt zelf belangen
Zijn enige belang was wegspringen. En als je aan je max zit (wat jij denkt) dan wil je liever niet op kop rijden. Dan moet je denken "Evans zit op zijn max, ik ook, laat hij het maar doen".
Wat ik al zei: als je op (of tegen je max zit) is het laatste wat je wil tempo versnellingen. Als het dan stilvalt omdat de rest de benen stilhoudt, dan houd je niet ook de benen stil, maar trap je wat door. En dan kom je dus op kop.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kohl heeft zichzelf over de kop gereden. Echt zelf belangen
Zijn enige belang was wegspringen. En als je aan je max zit (wat jij denkt) dan wil je liever niet op kop rijden. Dan moet je denken "Evans zit op zijn max, ik ook, laat hij het maar doen".
In het begin sprong 'ie enthousiast mee. Later in de klim was 'ie lang zo fris niet meer en hing 'ie meteen achteraan te bungelen als er versneld werd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:06 schreef Klopkoek het volgende:
Sorry maar dat komt niet overeen met het wedstrijdbeeld van een Kohl die eerst zo fris als een hoentje is en alle aanvallen met een versnelling pareert en later er bijna doorheen zakt.
het winkelkaretje van maarten ducrotquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:34 schreef BB-boy het volgende:
Gatverdamme, straks gaat hij geel pakken terwijl hij geen millimeter aan kop heeft gereden. En dan bedoel ik echt aan kop.
Ik had weinig met Armstrong, maar hij wist tenminste een beetje waarde te geven aan zijn truien door in ieder geval 1 etappe te winnen.
Inderdaad, hij moet niet janken. Dat is ploegenspel en dat hoort er zeker bij als je favoriet bent. Plus dat Kohl en die twee AG2R mannen ook behoorlijk gunstig voor hem reden. En als er trouwens een wieltjeszuiger is, is het Evans welquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vervelende jankerd.
Hij mag van geluk spreken dat Kohl en AG2R voor hem wilden werken op de klim.
"Zij zijn groot, ik ben klein en dat is niet eerlijk"
Joop deed nog wel eens een trap teveel en dat wieltjeszuigimago komt vooral omdat hij moest rijden tegen de alfamales van zijn tijd. Merkcx, Hinault, ik geef het je te doen om daar bij weg te rijden. Evans rijdt in een land van blinden, melaatsen en half kreupelen en kan nog met veel moeite blijven aanhaken. (even zwaar gechargeerd)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach ja, door de "successen" van Evans weten de Nederlanders nu ook eens hoe de rest van de wielerwereld zich voelde bij de figuur Zoetemelk, al was die eigenlijk nog laffer, want die kon wel degelijk nog beter.
Dat dus, maar nog altijd prijzen de kenners EPO-gebruikers de hemel in ,want die rijden zo aanvallend...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:13 schreef Ericr het volgende:
Of misschien komt dit wel door de nivellering in de sport omdat doping gewoon geen gemeengoed meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |