abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60282052
die kopstoot en die vuist waren echt wel erg en ongepast.

als belg ben ik uiteraard voor silence lotto, en ik heb veel sympathie voor marc coucke ( sponsor), maar die cadel kan echt wel heel arrogant zijn zeg
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_60282064
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom?

Hij is de laatste dagen wel agressief, zeker teveel aan de testosteron gezeten.
waarom denk je dat zijn hond eergisteren mee naar de controle moest
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 juli 2008 @ 23:33:19 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60283891
Cadel

kwam net ook bij de NOS
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 22 juli 2008 @ 23:54:01 #229
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_60284422
Evans is gewoon een kneus zie hier.

pi_60284456
Ook dat verhaal van Godefroot. Gaat 'ie in de bus zitten op de plek waar Zabel altijd zit, daar zegt Aldag iets van en reactie van Evans: "wie is die Zabel, wat heeft 'ie al gewonnen."?
nou vind ik een 'eigen' plek ook wat overdreven, maar de reactie van Evans is wel triest, gezien zijn eigen palmares (en al helemaal toendertijd)
  woensdag 23 juli 2008 @ 00:11:09 #231
40566 Ericr
Livewrong
pi_60284746
Lijkt wel een gespleten persoonlijkheid, wat een wazige reactie richting een cameraman. Opgefokt kereltje. Maar misschien heeft hij dat opgefokte wel nodig, van zijn rijden valt hij denk ik ook zelf in slaap. Dan kan je beter even terugkijken hoe je een camera een kopstoot geeft.
  woensdag 23 juli 2008 @ 07:12:09 #232
102912 crv
Screwed up
pi_60287024
Verkeerde zakje genomen soms
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_60287040
Uit de gele trui en met aanklampen op de laatste bergrit gaat ie alles op de tijdrit zetten.

Free Tibet.
  woensdag 23 juli 2008 @ 07:22:11 #234
102912 crv
Screwed up
pi_60287051
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 07:17 schreef kraakschandaal het volgende:
Uit de gele trui en met aanklampen op de laatste bergrit gaat ie alles op de tijdrit zetten.

Free Tibet.
Tuurlijk zolang die binnen de 30 seconden blijft zit ie gebakken
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_60287204
Hoe ligt 'm bij onze Vlaamse forumbezoekers? Zelf snap ik niet waarom Menchov zo gesteund wordt omdat ie toevallig in een Rabo shirt rondfietst, minimaal net zo saai.
pi_60288652
Evans rijdt volgens mij echt om de Tour niet te verliezen, i.p.v. om de Tour te winnen.

Angst is geen goede raadgever.
pi_60288751
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:41 schreef Leatherface het volgende:
Evans rijdt volgens mij echt om de Tour niet te verliezen, i.p.v. om de Tour te winnen.

Angst is geen goede raadgever.
Idd. Hij rijdt om de schade te beperken en dan in de tijdrit te winnen.
Dus zoals (de hier zo geroemde) Contador de Giro reed. Alleen bij Contador waren de reacties en bij Evans is het

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2008 09:47:33 ]
pi_60288758
Als vlaming kan cadel mij echt niet bekoren. Devolder _o_. En als grote kanshebbers het astana trio, momenteel in deze tour niets dus
pi_60289448
Daar heb je een punt Wombcat.

Maar Contador viel in het verleden wel veelvuldig aan. Misschien dat de publieke opinie zoiets dan makkelijker accepteert.
pi_60289503
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef Blik het volgende:
Evans is weer een dag dichter bij het geel, heeft vandaag niks fout gedaan. De rest was te scheit om aan te vallen. En op de Alp aanvallen is te laat, daar rijden ze Evans echt niet op 2 minuten. Evans kan gewoon goed mee met de Schleckjes, en zal hooguit 1 minuut verliezen
Nou nou wat viel Evans aan zeg.
Audaces fortuna juvat
pi_60289933
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef Wombcat het volgende:
Ook dat verhaal van Godefroot. Gaat 'ie in de bus zitten op de plek waar Zabel altijd zit, daar zegt Aldag iets van en reactie van Evans: "wie is die Zabel, wat heeft 'ie al gewonnen."?
nou vind ik een 'eigen' plek ook wat overdreven, maar de reactie van Evans is wel triest, gezien zijn eigen palmares (en al helemaal toendertijd)
Wat een gast, die Cadel
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:55:42 #242
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_60290203
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. Hij rijdt om de schade te beperken en dan in de tijdrit te winnen.
Dus zoals (de hier zo geroemde) Contador de Giro reed. Alleen bij Contador waren de reacties en bij Evans is het
ik denk dat veel van de mensen die roepen ook de giro helemaal niet gevolgd hebben maar enkel bij de tour het wielrennen volgen.
pi_60291743
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:56 schreef Wombcat het volgende:
Wat een arrogantie
pi_60291984
edit
laat maar, topic gaat niet over Contador

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2008 12:05:32 ]
pi_60295769
Wat is dat toch met die Evans?

Volgens mij zien of zagen veel mensen hem als een lief, aardig manneke, maar volgens mij is het een smerig ventje.

Dat verhaal van Boogerd over de Tour van vorig jaar, dat Evans cynisch lachend iets zei van "zo Boogie, heb je daar twee weken je de pleuris voor gereden" nadat Rasmussen uit de Tour verdween....Contador was volgens Boogerd veel chiquer, dei zei iets van "ik win de Tour graag, maar had liever op een andere manier op de eerste plaats gestaan".

Boogerd moest niet veel van Evans hebben geloof ik.

En dan dat gedoe met dat hondje een paar dagen terug, what de fuck was dat?? Evans raakte opeens erg geirriteerd en opgewonden en ging met een heel hoog stemmetje schreeuwen, keep away from my dog ofzoiets...hahaha.

Zielig misselijk ventje.

Geen echte chique Tour-winnaar als je het mij vraagt!
pi_60295955
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:43 schreef Sanvean het volgende:Dat verhaal van Boogerd over de Tour van vorig jaar, dat Evans cynisch lachend iets zei van "zo Boogie, heb je daar twee weken je de pleuris voor gereden" nadat Rasmussen uit de Tour verdween....Contador was volgens Boogerd veel chiquer, dei zei iets van "ik win de Tour graag, maar had liever op een andere manier op de eerste plaats gestaan".

LOL, Boogie zit het net toevallig weer te vertellen op de NOS!
pi_60295991
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:43 schreef Sanvean het volgende:

Volgens mij zien of zagen veel mensen hem als een lief, aardig manneke, maar volgens mij is het een smerig ventje.

Dat verhaal van Boogerd over de Tour van vorig jaar, dat Evans cynisch lachend iets zei van "zo Boogie, heb je daar twee weken je de pleuris voor gereden" nadat Rasmussen uit de Tour verdween....Contador was volgens Boogerd veel chiquer, dei zei iets van "ik win de Tour graag, maar had liever op een andere manier op de eerste plaats gestaan".

En dan dat gedoe met dat hondje een paar dagen terug, what de fuck was dat?? Evans raakte opeens erg geirriteerd en opgewonden en ging met een heel hoog stemmetje schreeuwen, keep away from my dog ofzoiets...hahaha.

Zielig misselijk ventje.

Geen echte chique Tour-winnaar als je het mij vraagt!
Evans
pi_60296242
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:43 schreef Sanvean het volgende:

Boogerd zegt er niet bij in welke context Evans het hem vertelde. Als Evans dat gezegd heeft met de gedachte dat het halve peloton Rasmussen al niet vertrouwde kan ik de opmerking nog best begrijpen
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:00:16 #249
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_60300345
Ducrot: "Evans fietst alsof hij met zijn winkelwagentje bij de kassa staat voor te dringen."
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_60301516
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:05 schreef wimderon het volgende:

[..]

Boogerd zegt er niet bij in welke context Evans het hem vertelde. Als Evans dat gezegd heeft met de gedachte dat het halve peloton Rasmussen al niet vertrouwde kan ik de opmerking nog best begrijpen
Dan kan je begrijpen dat hij een persoon die er helemaal niets mee te maken heeft gaat krenken?
Leg uit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')