Zeg ik dat danquote:Op zondag 20 juli 2008 19:36 schreef Klopkoek het volgende:
Maar ik ben al blij dat meneer de wielerkenner impliciet bevestigd dat ik gelijk heb gehad dat Evans de Tour gaat winnen en zeker niet onder Menchov gaat eindigen
Evans heeft maar een paar seconde verloren, op Schleck. Hij besefte dondersgoed dat dat de enige was die hij in de gaten moest houden. Zag je heel goed in de wedstrijd. Gaf Schleck een kick? Evans ging mee. Andersom ook.quote:Ik bedoel maar: wie had er gisteren nu verwacht dat Evans vandaag tijd zou verliezen?
Vooral dat maakte dat ie niet helemaal kraakte, ook bij Valverde wat eerder aanklampen zorgde dat het verlies niet te groot werd. Komt Evans echt alleen te zitten dan zakt ie door het ijs.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:54 schreef Wombcat het volgende:
Hij had nog mazzel dat Kreuziger en Sanchez enthousiast voor 'm op kop gingen rijden.
Hehe, dat heb ik zelf al drie keer gezegd.... waarna ik me de vraag stelde 'zijn zij nou zo dom of is Evans zo briljant dat hij dat voor elkaar krijgt?'.quote:Hij had nog mazzel dat Kreuziger en Sanchez enthousiast voor 'm op kop gingen rijden.
Ik kan me van een aantal dagen geleden herinneren dat ik in het Tourjournaal zag dat Pereiro wegreed en CSC het vuile werk voor Lotto opknapte. Het zijn dat soort kleine dingetjes waarvan je niets snapt maar heel belangrijk zijn voor Evans.quote:Komt omdat Evans als 'ie op kop gaat zo langzaam gaat rijden, dat de rest weer denkt dat ze hem eraf kunnen krijgen.
Alleen moeten ze dat dan niet doen door het tempo iets te verhogen, dan speel je hem juist in de kaart.
Lotto had daar het idee met de ploeg over de top te komen en dan het gat dicht te rijden. Hadden ze dat gedaan, dan had Pereiro op de top al minstens 5 minuten gehad (want de mannen van Lotto reden véél langzamer omhoog) en hadden ze hem niet meer teruggezien. Dat wilde CSC voorkomen. Ook die willen namelijk de tour winnen, en dan is het niet slim om Pereiro tijd terug te laten pakken.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik kan me van een aantal dagen geleden herinneren dat ik in het Tourjournaal zag dat Pereiro wegreed en CSC het vuile werk voor Lotto opknapte. Het zijn dat soort kleine dingetjes waarvan je niets snapt maar heel belangrijk zijn voor Evans.
Maar goed. We zien het wel
Hij heeft wel een hele slimme ploegleider.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik zelf al drie keer gezegd.... waarna ik me de vraag stelde 'zijn zij nou zo dom of is Evans zo briljant dat hij dat voor elkaar krijgt?'.
Rare actie ja, Kreuziger en Sanchez staan niet dichtbij het podium ofzo. Dat soort mazzel heeft Evans alleen net wat te vaak, in de tussenetappes hielp CSC en Liquigas hen ook al. Is dat dan allemaal geluk? Dat dacht ik eerst ook maar nu is het zoveel van dat soort dingetjes dat je eraan gaat twijfelen.
Evans is een sore loser met z'n drie-tegen-één gezeik. Het was een kwestie van niet beter kunnen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:02 schreef Klopkoek het volgende:
Evans zei in z'n commentaar "het was drie (CSC) tegen één". Als je dat nou als gegeven beschouwt, dan heeft ie denk ik een goede keuze gemaakt (of geluk gehad) om Sastre weg te laten rijden ipv de Schlecks. Het had slechter voor hem gekund.
Kreuziger rijdt voor het wit, die kan je weinig verwijten. Als hij op Nibali tijd kan pakken is dat mooi meegenomen. Sanchez zal voor de top 10 rijden, levert toch weer munten op voor de ploeg.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik zelf al drie keer gezegd.... waarna ik me de vraag stelde 'zijn zij nou zo dom of is Evans zo briljant dat hij dat voor elkaar krijgt?'.
Rare actie ja, Kreuziger en Sanchez staan niet dichtbij het podium ofzo. Dat soort mazzel heeft Evans alleen net wat te vaak, in de tussenetappes hielp CSC en Liquigas hen ook al. Is dat dan allemaal geluk? Dat dacht ik eerst ook maar nu is het zoveel van dat soort dingetjes dat je eraan gaat twijfelen.
Wedden?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je deze woorden over minder dan een week al terug kan nemen.
A. shleck was wel zeer goed vandaag. Maar zou hem toch graag eens een goede TT zien rijden (lees: minder dan 2minuten verliezen).quote:Op maandag 21 juli 2008 09:55 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Evans is een sore loser met z'n drie-tegen-één gezeik. Het was een kwestie van niet beter kunnen.
Tuurlijk had 'ie minder tijd verloren als er met een constant tempo naar boven gereden was, maar ook Sastre en Menchov hebben meerdere demarrages geplaatst. Vergeet ook A. Schleck niet met z'n vele krachtsinspanningen op de slotklim. Kwam slechts een paar seconden na Evans over de streep.
Evans is gewoon niet zo goed als vorig jaar. Hij mag blij zijn dat Contador, Rasmussen, Leipheimer en Ricco en Cobo Klöden er niet bij zijn.
Hij zal de Tour nooit winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |