Dat kan ook. Maar dat verwacht ik dan eerder van AG2R. Kohl had wel degelijk zelf belangen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:21 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Of misschien kreeg hij er voor betaald / rijdt hij volgend jaar bij Silence-Lotto, etc. Wie zal het zeggen.
Hebben ze daar dan volgend jaar nog ploegleiders.Vertrekken daar allemaal zo'n beetje.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:21 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Of misschien kreeg hij er voor betaald / rijdt hij volgend jaar bij Silence-Lotto, etc. Wie zal het zeggen.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die past inderdaad heel goed bij de reacties tegenover Evans hier op Fok
Kohl heeft zich wel gesloopt met dat op kop sleuren. dat viel duidelijk te zien. Op een gegeven moment moest hij bijna lossen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar dat wegdemarreren is ook erg vermoeiend voor je jezelf. En aangezien Kohl volkomen dood over de finish kwam, denk ik niet dat hij nog veel tempowisselingen had kunnen hebben.
Als je zelf ook al richting je max rijdt, wil je ook geen tempowisselingen hebben. Het is wel leuk als het stilvalt, maar als er dan weer aan getrokken word, is dat dodelijk. Misschien dat Kohl dat wilde voorkomen.
Kohl heeft zichzelf over de kop gereden. Echt zelf belangenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar dat verwacht ik dan eerder van AG2R. Kohl had wel degelijk zelf belangen.
Als 'ie er ook nog eens voor betaald zou krijgen, dan is het erg slim van hem gedaan![]()
Kohl wordt inderdaad liever vierde dan derdequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kohl heeft zichzelf over de kop gereden. Echt zelf belangen
Zijn enige belang was wegspringen. En als je aan je max zit (wat jij denkt) dan wil je liever niet op kop rijden. Dan moet je denken "Evans zit op zijn max, ik ook, laat hij het maar doen".
Wat ik al zei: als je op (of tegen je max zit) is het laatste wat je wil tempo versnellingen. Als het dan stilvalt omdat de rest de benen stilhoudt, dan houd je niet ook de benen stil, maar trap je wat door. En dan kom je dus op kop.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kohl heeft zichzelf over de kop gereden. Echt zelf belangen
Zijn enige belang was wegspringen. En als je aan je max zit (wat jij denkt) dan wil je liever niet op kop rijden. Dan moet je denken "Evans zit op zijn max, ik ook, laat hij het maar doen".
In het begin sprong 'ie enthousiast mee. Later in de klim was 'ie lang zo fris niet meer en hing 'ie meteen achteraan te bungelen als er versneld werd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:06 schreef Klopkoek het volgende:
Sorry maar dat komt niet overeen met het wedstrijdbeeld van een Kohl die eerst zo fris als een hoentje is en alle aanvallen met een versnelling pareert en later er bijna doorheen zakt.
het winkelkaretje van maarten ducrotquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:34 schreef BB-boy het volgende:
Gatverdamme, straks gaat hij geel pakken terwijl hij geen millimeter aan kop heeft gereden. En dan bedoel ik echt aan kop.
Ik had weinig met Armstrong, maar hij wist tenminste een beetje waarde te geven aan zijn truien door in ieder geval 1 etappe te winnen.
Inderdaad, hij moet niet janken. Dat is ploegenspel en dat hoort er zeker bij als je favoriet bent. Plus dat Kohl en die twee AG2R mannen ook behoorlijk gunstig voor hem reden. En als er trouwens een wieltjeszuiger is, is het Evans welquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vervelende jankerd.
Hij mag van geluk spreken dat Kohl en AG2R voor hem wilden werken op de klim.
"Zij zijn groot, ik ben klein en dat is niet eerlijk"
Joop deed nog wel eens een trap teveel en dat wieltjeszuigimago komt vooral omdat hij moest rijden tegen de alfamales van zijn tijd. Merkcx, Hinault, ik geef het je te doen om daar bij weg te rijden. Evans rijdt in een land van blinden, melaatsen en half kreupelen en kan nog met veel moeite blijven aanhaken. (even zwaar gechargeerd)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach ja, door de "successen" van Evans weten de Nederlanders nu ook eens hoe de rest van de wielerwereld zich voelde bij de figuur Zoetemelk, al was die eigenlijk nog laffer, want die kon wel degelijk nog beter.
Dat dus, maar nog altijd prijzen de kenners EPO-gebruikers de hemel in ,want die rijden zo aanvallend...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:13 schreef Ericr het volgende:
Of misschien komt dit wel door de nivellering in de sport omdat doping gewoon geen gemeengoed meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |