Jah en jij bent Ajax fan, dus zijn we beide even erg en moeten we dood..!quote:
Want, wat heeft zij met jouw geld te maken? Sowieso wat heeft zij met jou te maken?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:50 schreef MouzurX het volgende:
Ligt eraan hoeveel 50 euro briefjes je had ... als het een heel bundeltje was kan ik me er wat bij voorstellen dat ze er een opmerking over maakt
Dan kunnen mensen zich inbeelden hoe shabby ik er uit ziequote:Op zondag 13 juli 2008 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom leg je zo de nadruk op het feit dat je alto bent?
Post gewoon een foto van jezelf.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen zich inbeelden hoe shabby ik er uit zie![]()
!
Omdat hij voor Ajax is?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Bij dat woord stopte ik met lezen en moest ik kotsen
Dus moet er maar dikke nadruk op gelegd worden?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef kaakaa het volgende:
[..]
!
Kben geen emo..quote:Op zondag 13 juli 2008 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post gewoon een foto van jezelf.
Dan kunnen wij je keihard uitlachen en kan jij weer lekker figuurtjes in je pols kerven!
kamperquote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef GizartFRL het volgende:
Irritant is dat, zelfde als je een TV ( van 2500) cash afrekent.
Zitten ze ook heel irritant alle briefjes van 100 te scannen.
Je zit ~3 uur aan 1 stuk achter de kassa dus dan probeer je nog een beetje te praten met mensenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Want, wat heeft zij met jouw geld te maken? Sowieso wat heeft zij met jou te maken?
Maar alsnog ben je een pauper
Jij hebt een keus, ik ben zo geborenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:51 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Jah en jij bent Ajax fan, dus zijn we beide even erg en moeten we dood..!
Nee.. Maar dan kan je je wel inbeelden hoe het in mekaar zit.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus moet er maar dikke nadruk op gelegd worden?
En waarom vind je zelf dat je er shabby uitziet en doe je daar niks aan dan?
Geef er dan 5 van 500, n00bquote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef GizartFRL het volgende:
Irritant is dat, zelfde als je een TV ( van 2500) cash afrekent.
Zitten ze ook heel irritant alle briefjes van 100 te scannen.
Ik vind dat je als loonslaaf gewoon je bek moet houden. Anders ga je maar bij een helpdesk werken.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je zit ~3 uur aan 1 stuk achter de kassa dus dan probeer je nog een beetje te praten met mensen![]()
Ik weet ook wel dat 'altos' niet alleen naar de Aldi gaan.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:57 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Nee.. Maar dan kan je je wel inbeelden hoe het in mekaar zit.
Onder het motto: "Komt een alto in de Albert Heijn.."
Dan weet je ook dat altos niet alleen naar de Aldi gaan..
Jij als internetentrepreneur bent natuurlijk van een veel hogere stand dan dat klootjesvolkquote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Ik vind dat je als loonslaaf gewoon je bek moet houden. Anders ga je maar bij een helpdesk werken.
Preciesquote:Op zondag 13 juli 2008 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij als internetentrepreneur bent natuurlijk van een veel hogere stand dan dat klootjesvolk.
.
En wat doe jij dan precies op internet? Qua werk.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Ik vind dat je als loonslaaf gewoon je bek moet houden. Anders ga je maar bij een helpdesk werken.
Websites..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:05 schreef Quacker het volgende:
[..]
En wat doe jij dan precies op internet? Qua werk.
Nee, was met mn maat. Maar ben geen homo hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef Buitendam het volgende:
Het kassameisje maakte een openingszin naar jou, omdat ze vol overgave een nacht met jou wilde manen wilde doorbrengen. En jij begint over drugs en loopt weg...
Ja, zo blijf je alleen.
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ga je wassen en knip je haren eraf. Satanskind.
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ga je wassen en knip je haren eraf. Satanskind.
Zulke refferals?quote:(nu is dat ook niet zo, maar ik verdien geld met internet)
De link tussen wat Buitendam zegt en wat jij antwoord ontgaat me evenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:07 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Nee, was met mn maat. Maar ben geen homo hoor!
Oh je bent er zo eentje..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:16 schreef kaakaa het volgende:
Overigens was ik me elke dag. Haar is lang aan 1 kant, de andere kant is kort hoor..
* Buitendam ookquote:Op zondag 13 juli 2008 18:17 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De link tussen wat Buitendam zegt en wat jij antwoord ontgaat me even
Dat ik niet alleen blijf.. Ik ga liever met mn maten zuipen en blowen dan dat ik naar zon graftak ga luisteren. En ze was oud! En niet bepaald GILF.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:17 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
De link tussen wat Buitendam zegt en wat jij antwoord ontgaat me even
Respect voor vrouwen zat te goed verborgen in je joint?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:19 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat ik niet alleen blijf.. Ik ga liever met mn maten zuipen en blowen dan dat ik naar zon graftak ga luisteren.
Daar lijkt het heel erg op.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:21 schreef dr.dunno het volgende:
verkapt ik-verkoop-drugs-via-internet-aan-strak-staande-tieners-tipoc.
Je bent gewoon een vieze Emo dus.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:16 schreef kaakaa het volgende:
Overigens was ik me elke dag. Haar is lang aan 1 kant, de andere kant is kort hoor..
Nee, mn haar zit niet over mn oog en ik snij niet. Was gewoon een weddenschap waar ik een euro mee verdient hebquote:
Ik heb aan twee dingen een hekel:quote:Op zondag 13 juli 2008 18:24 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Nee, mn haar zit niet over mn oog en ik snij niet. Was gewoon een weddenschap waar ik een euro mee verdient heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zag ze niet eens, het was gewoon het feit dat ik met 50 euro betaalde..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:25 schreef Gluckskafer het volgende:
TS heeft trouwens ook een baggerportemonnee, dat ze je hele inhoud kon zien.
Of TS deed het met opzet, en hield bewust zijn portemonnee opzichtig voor haar neus
Ga toch krassenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:27 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat zag ze niet eens, het was gewoon het feit dat ik met 50 euro betaalde..
Zeau wat origineelquote:Op zondag 13 juli 2008 18:28 schreef Aardappelbeertje het volgende:
En toen gooide je met je tray bier het raam van de AH in en met de scherven begon je je polsen door te snijden...
Iets met scheermesjes en pols na het douchenquote:
Nope, ik verkoop lucht (digitale goederen/diensten).quote:
Oh ja, pas op als je na het douchen bijv. een zak chips openmaakt met een schaar.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Iets met scheermesjes en pols na het douchen
Chips open maken met een schaar?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Oh ja, pas op als je na het douchen bijv. een zak ships openmaakt met een schaar.
Dan ben je gewoon een lompe pauperquote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Aardappelbeertje het volgende:
een zak ships openmaakt met een schaar.
Ze heeft haar tyvusklep te houdenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:50 schreef MouzurX het volgende:
Ligt eraan hoeveel 50 euro briefjes je had ... als het een heel bundeltje was kan ik me er wat bij voorstellen dat ze er een opmerking over maakt
Jullie hebben toch een voorkeur voor puntige voorwerpen, dus dan maak je een zak chips open met een schaar. Of heb je zo lange nagels dat je de zak ook pijnlijk genoeg kan openkrijgen met de hand?quote:
Je haalt emo's door de war met alto's..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:53 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een voorkeur voor puntige voorwerpen, dus dan maak je een zak chips open met een schaar. Of heb je zo lange nagels dat je de zak ook pijnlijk genoeg kan openkrijgen met de hand?
één pot nat.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:58 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Je haalt emo's door de war met alto's..
Dat is het zelfde als zeggen dat voetbal en hockey het zelfde is.quote:
Neen. In die twee sporten zitten meer verschillen dan 2 stijltjes die zich allebei tegen de overheid, massa en de totale mensheid keren.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:07 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als zeggen dat voetbal en hockey het zelfde is.
Zijn er serieus mensen die via webcamseks.nl naar je willen kijkenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:48 schreef kaakaa het volgende:
Omdat ik er shabby en onverzorgd uitzie, ook nog alto ben gaat die grafhoer mij vragen waar ik mijn geld vandaan haal. Alsof ik geen werk zou hebben ofzo (nu is dat ook niet zo, maar ik verdien geld met internet). Ik heb meer geld dan die grafhoer ooit zou hebben. Ik kijk dr pissed aan, waar haalt ze het lef vandaan.
Voor de laatste keer, het was een lelijk, oud grafmens waar ik m'n dode hond met AIDS nog vanaf zou trappen. En verder betaalde ik gewoon met 50 euro waarvan ze het raar vond dat ik dat had.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:24 schreef error32 het volgende:
TS hoopte dat de naamketting kassahoer voor hem zou gaan als hij deed of hij veel geld had, maar omdat ze moeilijke vragen ging stellen en niet met hem gezien wil worden reageert hij nu af op internet.
quote:
stopt die friet ff lekker in je moeder's poeniquote:
Gelukkig verdien jij je geld met 'internet'.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef kaakaa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:53 schreef BloodyLotte het volgende:
"Ik ben alto en de maatschappij begrijpt me niet! Mijn ouders, mijn leraren, mijn oma, de kassamevrouw, ze BEGRIJPEN me niet! Ze accepteren me niet zoals ik ben.Om dit alles te compenseren ga ik overal op de grond zitten in kleermakerszit, draag ik afgetrapte converse, overseaz broeken, shop ik bij de large, eet ik biologisch, keten ik me vast aan een hek bij de shell voor greenpeace, en jan van de tomatengooiers is een eerlijk, goed man. De rest van de wereld... die begrijpen me gewoon niet. Hee kom, we gaan zeepbellen blazen in het park! Ik neem m'n gitaar mee, ik heb net dat ene nummer van Green Day leren spelen!!!1!1!!!!111!!!!"
Say what?
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:53 schreef BloodyLotte het volgende:
"Ik ben alto en de maatschappij begrijpt me niet! Mijn ouders, mijn leraren, mijn oma, de kassamevrouw, ze BEGRIJPEN me niet! Ze accepteren me niet zoals ik ben.Om dit alles te compenseren ga ik overal op de grond zitten in kleermakerszit, draag ik afgetrapte converse, overseaz broeken, shop ik bij de large, eet ik biologisch, keten ik me vast aan een hek bij de shell voor greenpeace, en jan van de tomatengooiers is een eerlijk, goed man. De rest van de wereld... die begrijpen me gewoon niet. Hee kom, we gaan zeepbellen blazen in het park! Ik neem m'n gitaar mee, ik heb net dat ene nummer van Green Day leren spelen!!!1!1!!!!111!!!!"
Say what?
quote:Op zondag 13 juli 2008 18:58 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat ben jij achterlijk.
goede reactie!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
Iemand die over zichzelf zegt dat-ie alto is.!!11!!!
Fucking sneue droeftoeter dat je d'r bent!
Alto = alternatief = niet zoals de meute. En wat schertst mijn verbazing als ik foto's of beelden van een rock concert zie... DUIZENDEN VAN DAT SOORT RATTEN! Ofwel: EEN MEUTE!!1!
Sta je dan, als alto. Dacht je lekker anders en uniek te zijn. Valt dat effe tegen.
Ontopic reactie: Wat de fuck doe je in een supermarkt? Ga je eigen voer verbouwen en haal bier bij de voedselbank, onverzorgde zwerfkees.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
Alto = alternatief = niet zoals de meute. En wat schertst mijn verbazing als ik foto's of beelden van een rock concert zie... DUIZENDEN VAN DAT SOORT RATTEN! Ofwel: EEN MEUTE!!1!
Sta je dan, als alto. Dacht je lekker anders en uniek te zijn. Valt dat effe tegen.
Ontopic reactie: Wat de fuck doe je in een supermarkt? Ga je eigen voer verbouwen en haal bier bij de voedselbank, onverzorgde zwerfkees.
whehehquote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
ach zolang ik maar geen emo of alto word...quote:
zei heeft toch ook werk ze zit achte rde kassa bij de albert hein!!quote:Op maandag 14 juli 2008 08:32 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Tja, je benadrukt wel erg dat jij alternatief kleedt. Maar goed, die grafhoer moet inderdaad haar bek dicht houden. Je had beter kunnen zeggen: 'In tegenstelling tot jou heb ik tenminste wel een baan''. Gewoon iets pijnlijks zeggen de volgende keer, en benadrukken dat zij de pauper is...
Wie zn kutkloon ben jijquote:Op maandag 14 juli 2008 11:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
zei heeft toch ook werk ze zit achte rde kassa bij de albert hein!!
TS verdient op webcamgays.comquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten hier nog meer klonen dan in sw episode II volgens mijquote:
quote:
Wat een gaaf waargebeurd verhaalquote:Op zondag 13 juli 2008 17:48 schreef kaakaa het volgende:
Nee, geen lemming.
Ik zie er misschien shabby uit (ben alto), sta ik daar in de albert heijn met mijn volle portemonee.
Zoals zo vaak reken ik dus een tray halve liters af (Amstel). Open mijn portemonee, alleen maar briefjes van 50. Ik betaal dus met een briefje van 50, zegt die oude grafhoer van de AH: "Goh, waar haal je dat geld toch vandaan?".
Omdat ik er shabby en onverzorgd uitzie, ook nog alto ben gaat die grafhoer mij vragen waar ik mijn geld vandaan haal. Alsof ik geen werk zou hebben ofzo (nu is dat ook niet zo, maar ik verdien geld met internet). Ik heb meer geld dan die grafhoer ooit zou hebben. Ik kijk dr pissed aan, waar haalt ze het lef vandaan.
Dus maar gewoon "Drugs" geantwoord en ben toen na mn geld ontvangen te hebben maar gou weg gelopen. Bij dat wijf ga ik ook niet meer afrekenen.
Samenvatting: Sterf, grafhoer van de Albert Heijn!
Klacht: Niet stervende grafhoer van de Albert Heijn!
En hij neemt ook nog aan dat wij onder de indruk zijn van het feit dat hij Amstel drinkt...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef Tarabass het volgende:
Wel een hoop aannames voor iemand die het kassavrouwtje op aannames beschuldigt. Je neemt aan dat het gaat omdat je er 'alto' uitziet, je neemt aan dat 5 briefjes van vijftig héél veel geld is en vervolgens neem je maar aan dat zij vind dat jij niet zoveel geld zou kunnen hebben.
Die ene account waarmee je altijd op de frontpage post bij een Parijs berichtjequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:49 schreef laforest het volgende:
[..]
HIER
Ik ben het ook helemaal zat
Men loopt allerlei laster praatjes over Paris te verkondigen en dat is gewoon gemeen
Laat Paris toch eens met rust of spreek de waarheid!!
Paris Hilton is een heel speciaal, lief en getalenteerde vrouw
Ze is ook nog eens de meest sexy en knappe vrouw ter wereld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Story of your life?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Say what?
zeker je hele bankrekening in je portemonneetje!quote:
o dat is beterquote:Op zondag 13 juli 2008 18:16 schreef kaakaa het volgende:
Ja precies.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef kaakaa het volgende:
[..]
mista lovah lovah?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef kaakaa het volgende:
[..]
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |