quote:Op zondag 13 juli 2008 18:58 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat ben jij achterlijk.
goede reactie!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
Iemand die over zichzelf zegt dat-ie alto is.!!11!!!
Fucking sneue droeftoeter dat je d'r bent!
Alto = alternatief = niet zoals de meute. En wat schertst mijn verbazing als ik foto's of beelden van een rock concert zie... DUIZENDEN VAN DAT SOORT RATTEN! Ofwel: EEN MEUTE!!1!
Sta je dan, als alto. Dacht je lekker anders en uniek te zijn. Valt dat effe tegen.
Ontopic reactie: Wat de fuck doe je in een supermarkt? Ga je eigen voer verbouwen en haal bier bij de voedselbank, onverzorgde zwerfkees.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
Alto = alternatief = niet zoals de meute. En wat schertst mijn verbazing als ik foto's of beelden van een rock concert zie... DUIZENDEN VAN DAT SOORT RATTEN! Ofwel: EEN MEUTE!!1!
Sta je dan, als alto. Dacht je lekker anders en uniek te zijn. Valt dat effe tegen.
Ontopic reactie: Wat de fuck doe je in een supermarkt? Ga je eigen voer verbouwen en haal bier bij de voedselbank, onverzorgde zwerfkees.
whehehquote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
ach zolang ik maar geen emo of alto word...quote:
zei heeft toch ook werk ze zit achte rde kassa bij de albert hein!!quote:Op maandag 14 juli 2008 08:32 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Tja, je benadrukt wel erg dat jij alternatief kleedt. Maar goed, die grafhoer moet inderdaad haar bek dicht houden. Je had beter kunnen zeggen: 'In tegenstelling tot jou heb ik tenminste wel een baan''. Gewoon iets pijnlijks zeggen de volgende keer, en benadrukken dat zij de pauper is...
Wie zn kutkloon ben jijquote:Op maandag 14 juli 2008 11:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
zei heeft toch ook werk ze zit achte rde kassa bij de albert hein!!
TS verdient op webcamgays.comquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten hier nog meer klonen dan in sw episode II volgens mijquote:
quote:
Wat een gaaf waargebeurd verhaalquote:Op zondag 13 juli 2008 17:48 schreef kaakaa het volgende:
Nee, geen lemming.
Ik zie er misschien shabby uit (ben alto), sta ik daar in de albert heijn met mijn volle portemonee.
Zoals zo vaak reken ik dus een tray halve liters af (Amstel). Open mijn portemonee, alleen maar briefjes van 50. Ik betaal dus met een briefje van 50, zegt die oude grafhoer van de AH: "Goh, waar haal je dat geld toch vandaan?".
Omdat ik er shabby en onverzorgd uitzie, ook nog alto ben gaat die grafhoer mij vragen waar ik mijn geld vandaan haal. Alsof ik geen werk zou hebben ofzo (nu is dat ook niet zo, maar ik verdien geld met internet). Ik heb meer geld dan die grafhoer ooit zou hebben. Ik kijk dr pissed aan, waar haalt ze het lef vandaan.
Dus maar gewoon "Drugs" geantwoord en ben toen na mn geld ontvangen te hebben maar gou weg gelopen. Bij dat wijf ga ik ook niet meer afrekenen.
Samenvatting: Sterf, grafhoer van de Albert Heijn!
Klacht: Niet stervende grafhoer van de Albert Heijn!
En hij neemt ook nog aan dat wij onder de indruk zijn van het feit dat hij Amstel drinkt...quote:Op maandag 14 juli 2008 11:29 schreef Tarabass het volgende:
Wel een hoop aannames voor iemand die het kassavrouwtje op aannames beschuldigt. Je neemt aan dat het gaat omdat je er 'alto' uitziet, je neemt aan dat 5 briefjes van vijftig héél veel geld is en vervolgens neem je maar aan dat zij vind dat jij niet zoveel geld zou kunnen hebben.
Die ene account waarmee je altijd op de frontpage post bij een Parijs berichtjequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:49 schreef laforest het volgende:
[..]
HIER
Ik ben het ook helemaal zat
Men loopt allerlei laster praatjes over Paris te verkondigen en dat is gewoon gemeen
Laat Paris toch eens met rust of spreek de waarheid!!
Paris Hilton is een heel speciaal, lief en getalenteerde vrouw
Ze is ook nog eens de meest sexy en knappe vrouw ter wereld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Story of your life?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:53 schreef BloodyLotte het volgende:
"Ik ben alto en de maatschappij begrijpt me niet! Mijn ouders, mijn leraren, mijn oma, de kassamevrouw, ze BEGRIJPEN me niet! Ze accepteren me niet zoals ik ben.Om dit alles te compenseren ga ik overal op de grond zitten in kleermakerszit, draag ik afgetrapte converse, overseaz broeken, shop ik bij de large, eet ik biologisch, keten ik me vast aan een hek bij de shell voor greenpeace, en jan van de tomatengooiers is een eerlijk, goed man. De rest van de wereld... die begrijpen me gewoon niet. Hee kom, we gaan zeepbellen blazen in het park! Ik neem m'n gitaar mee, ik heb net dat ene nummer van Green Day leren spelen!!!1!1!!!!111!!!!"
Say what?
zeker je hele bankrekening in je portemonneetje!quote:
o dat is beterquote:Op zondag 13 juli 2008 18:16 schreef kaakaa het volgende:
Overigens was ik me elke dag. Haar is lang aan 1 kant, de andere kant is kort hoor..
Ja precies.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Ik vind dat je als loonslaaf gewoon je bek moet houden. Anders ga je maar bij een helpdesk werken.
mista lovah lovah?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen zich inbeelden hoe shabby ik er uit zie![]()
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |