quote:Op zondag 13 juli 2008 18:58 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat ben jij achterlijk.
goede reactie!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
Iemand die over zichzelf zegt dat-ie alto is.!!11!!!
Fucking sneue droeftoeter dat je d'r bent!
Alto = alternatief = niet zoals de meute. En wat schertst mijn verbazing als ik foto's of beelden van een rock concert zie... DUIZENDEN VAN DAT SOORT RATTEN! Ofwel: EEN MEUTE!!1!
Sta je dan, als alto. Dacht je lekker anders en uniek te zijn. Valt dat effe tegen.
Ontopic reactie: Wat de fuck doe je in een supermarkt? Ga je eigen voer verbouwen en haal bier bij de voedselbank, onverzorgde zwerfkees.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
Alto = alternatief = niet zoals de meute. En wat schertst mijn verbazing als ik foto's of beelden van een rock concert zie... DUIZENDEN VAN DAT SOORT RATTEN! Ofwel: EEN MEUTE!!1!
Sta je dan, als alto. Dacht je lekker anders en uniek te zijn. Valt dat effe tegen.
Ontopic reactie: Wat de fuck doe je in een supermarkt? Ga je eigen voer verbouwen en haal bier bij de voedselbank, onverzorgde zwerfkees.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
whehehquote:Op maandag 14 juli 2008 10:13 schreef Beauregard het volgende:
ach zolang ik maar geen emo of alto word...quote:
zei heeft toch ook werk ze zit achte rde kassa bij de albert hein!!quote:Op maandag 14 juli 2008 08:32 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Tja, je benadrukt wel erg dat jij alternatief kleedt. Maar goed, die grafhoer moet inderdaad haar bek dicht houden. Je had beter kunnen zeggen: 'In tegenstelling tot jou heb ik tenminste wel een baan''. Gewoon iets pijnlijks zeggen de volgende keer, en benadrukken dat zij de pauper is...
Wie zn kutkloon ben jijquote:Op maandag 14 juli 2008 11:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
zei heeft toch ook werk ze zit achte rde kassa bij de albert hein!!
TS verdient op webcamgays.comquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten hier nog meer klonen dan in sw episode II volgens mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |