Ik heb aan twee dingen een hekel:quote:Op zondag 13 juli 2008 18:24 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Nee, mn haar zit niet over mn oog en ik snij niet. Was gewoon een weddenschap waar ik een euro mee verdient heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zag ze niet eens, het was gewoon het feit dat ik met 50 euro betaalde..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:25 schreef Gluckskafer het volgende:
TS heeft trouwens ook een baggerportemonnee, dat ze je hele inhoud kon zien.
Of TS deed het met opzet, en hield bewust zijn portemonnee opzichtig voor haar neus
Ga toch krassenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:27 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat zag ze niet eens, het was gewoon het feit dat ik met 50 euro betaalde..
Zeau wat origineelquote:Op zondag 13 juli 2008 18:28 schreef Aardappelbeertje het volgende:
En toen gooide je met je tray bier het raam van de AH in en met de scherven begon je je polsen door te snijden...
Iets met scheermesjes en pols na het douchenquote:
Nope, ik verkoop lucht (digitale goederen/diensten).quote:
Oh ja, pas op als je na het douchen bijv. een zak chips openmaakt met een schaar.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Iets met scheermesjes en pols na het douchen
Chips open maken met een schaar?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Oh ja, pas op als je na het douchen bijv. een zak ships openmaakt met een schaar.
Dan ben je gewoon een lompe pauperquote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Aardappelbeertje het volgende:
een zak ships openmaakt met een schaar.
Ze heeft haar tyvusklep te houdenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:50 schreef MouzurX het volgende:
Ligt eraan hoeveel 50 euro briefjes je had ... als het een heel bundeltje was kan ik me er wat bij voorstellen dat ze er een opmerking over maakt
Jullie hebben toch een voorkeur voor puntige voorwerpen, dus dan maak je een zak chips open met een schaar. Of heb je zo lange nagels dat je de zak ook pijnlijk genoeg kan openkrijgen met de hand?quote:
Je haalt emo's door de war met alto's..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:53 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een voorkeur voor puntige voorwerpen, dus dan maak je een zak chips open met een schaar. Of heb je zo lange nagels dat je de zak ook pijnlijk genoeg kan openkrijgen met de hand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |