Iets met scheermesjes en pols na het douchenquote:
Nope, ik verkoop lucht (digitale goederen/diensten).quote:
Oh ja, pas op als je na het douchen bijv. een zak chips openmaakt met een schaar.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Iets met scheermesjes en pols na het douchen
Chips open maken met een schaar?quote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Oh ja, pas op als je na het douchen bijv. een zak ships openmaakt met een schaar.
Dan ben je gewoon een lompe pauperquote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Aardappelbeertje het volgende:
een zak ships openmaakt met een schaar.
Ze heeft haar tyvusklep te houdenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:50 schreef MouzurX het volgende:
Ligt eraan hoeveel 50 euro briefjes je had ... als het een heel bundeltje was kan ik me er wat bij voorstellen dat ze er een opmerking over maakt
Jullie hebben toch een voorkeur voor puntige voorwerpen, dus dan maak je een zak chips open met een schaar. Of heb je zo lange nagels dat je de zak ook pijnlijk genoeg kan openkrijgen met de hand?quote:
Je haalt emo's door de war met alto's..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:53 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een voorkeur voor puntige voorwerpen, dus dan maak je een zak chips open met een schaar. Of heb je zo lange nagels dat je de zak ook pijnlijk genoeg kan openkrijgen met de hand?
één pot nat.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:58 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Je haalt emo's door de war met alto's..
Dat is het zelfde als zeggen dat voetbal en hockey het zelfde is.quote:
Neen. In die twee sporten zitten meer verschillen dan 2 stijltjes die zich allebei tegen de overheid, massa en de totale mensheid keren.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:07 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als zeggen dat voetbal en hockey het zelfde is.
Zijn er serieus mensen die via webcamseks.nl naar je willen kijkenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:48 schreef kaakaa het volgende:
Omdat ik er shabby en onverzorgd uitzie, ook nog alto ben gaat die grafhoer mij vragen waar ik mijn geld vandaan haal. Alsof ik geen werk zou hebben ofzo (nu is dat ook niet zo, maar ik verdien geld met internet). Ik heb meer geld dan die grafhoer ooit zou hebben. Ik kijk dr pissed aan, waar haalt ze het lef vandaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |