quote:
Otxoa, de Bask van Kelme bleef over uit een vroege vlucht. In 2001 werd hij op training samen met zijn broer Ricardo aangereden door een automobilist, Ricardo overleed en Javier raakte voor twee maanden in coma. Na een lange revalidatie vocht hij zich terug in competitie om in 2004 op de Paralympische Spelen een gouden en een zilveren medaille te winnen.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:24 schreef BVO het volgende:
Oh, die uit 2000 weet ik nog. Met wijlen (of is dat z'n broer?
) Otxoa de hele dag in de aanval.
Julian Deanquote:Op zondag 13 juli 2008 17:28 schreef Cavalier1 het volgende:
Wie zijn volgens jullie de kanshebbers ivm met mijn rondemaster?
Freire denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:28 schreef Cavalier1 het volgende:
Soler.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:28 schreef Cavalier1 het volgende:
Zubeldia zie ik nog wel wat flikken morgen eigenlijk, die is niet meer gevaarlijk voor de grote jongens op dit momentquote:Op zondag 13 juli 2008 17:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Vergeet de altijd gevaarlijke Backstedt niet, en natuurlijk "Waar is Zubeldia?"
Nah, dan eerder Astarloza.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zubeldia zie ik nog wel wat flikken morgen eigenlijk, die is niet meer gevaarlijk voor de grote jongens op dit moment
Droomscenario.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:56 schreef Ereinion het volgende:
Morgen trekt Piepoli met Riccò in de aanval op de Tourmalet, CSC en Caisse schuiven slim A.Schleck en Pereiro mee. De angsthazen Menchov en Evans verschuilen zich achter hun zwakke ploeg, en ontdekken tot hun schrik aan de finish dat ze een niet meer te achterhalen achterstand hebben
Shit.. wist wel dat la Mongie tegen de Tourmalet aan lag maar was er van overtuigd dat het de andere kant wasquote:Op zondag 13 juli 2008 17:40 schreef Wombcat het volgende:
Morgen finish bergop, dus verstoppen kan niet meer.
@ DutchSl, de klim van de Tourmalet begint in St. Marie de Campan, de afdaling eindigd in Luz st. Saveur. Volgens mij beschrijf je de verkeerde kant van de klim. Van St. Marie de Campan heb je een kilometer of 8 waar het nog niet al te steil is (tot een procentje of 7), maar daarna heb je 8 km aan 9-10%. Een paar km voor de top komen ze door La Mongie, waar een paar keer gefinishd is.
Ik mis Stijn Devolder in dit scenario.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:56 schreef Ereinion het volgende:
Morgen trekt Piepoli met Riccò in de aanval op de Tourmalet, CSC en Caisse schuiven slim A.Schleck en Pereiro mee. De angsthazen Menchov en Evans verschuilen zich achter hun zwakke ploeg, en ontdekken tot hun schrik aan de finish dat ze een niet meer te achterhalen achterstand hebben
Denk niet dat die meekan als Ricco gaat.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik mis Stijn Devolder in dit scenario.
Kan best, maar dan staat hij nog steeds niet in het scenarioquote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef Wombcat het volgende:
Denk niet dat die meekan als Ricco gaat.
dat zou natuurlijk mooi zijn jaquote:Op zondag 13 juli 2008 17:56 schreef Ereinion het volgende:
Moet werkenquote:Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zou natuurlijk mooi zijn ja![]()
trouwens de etappe is in zijn geheel op TV
Mooiquote:Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Trofimov rijdt maar mee tot de 13e etappe was althans van te voren aangekondigd. Trofimov gaat in Peking meedoen aan de Olympische MTB koers.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef Happel het volgende:
Trofimov vandaag in de bus (28'11) geëindigd. Morgen in de aanval of trekt hij het gewoon niet?
Morgen is het weer tijd voor Stijn om door het ijs te zakken.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mooi, hoorde al dat ie om 1240 ging beginnen morgen, maar dacht dat ze het eerste gedeelte uit de tv reportage gesloopt hadden.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zou natuurlijk mooi zijn ja![]()
Ricco is geen favoriet voor morgen. Hij heeft vandaag alles gegeven en hij gaat voor zn teamgenoot Piepoli rijden. Morgen zal er waarschijnlijk een deelnemer voor het bergklassement ontsnappen op de Tourmalet om punten te verzamelen. Hij zal dan proberen de dagzege te veroveren om op de Hautacam zijn trui veilig te stellen. Op de Hautacam verwacht ik dan in de schaduw van de ontsnapte vuurwerk, Menchov en Evans zullen zich in de laatste kilometers niet meer kunnen verstoppen in het peloton.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Ricco de favoret voor mrogen weer.
Hopelijk wordt evans er hard afgereden. De enige rijder die echt de koers maakt is Valverde, van de klassemensrijders dan.
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Droomscenario.
Maar zo zal het (helaas) wel niet gaan.
Die komt op een half ur binnen, terwijl Michel oreert dat hij dat in de tijdrit wel weer goedmaakt.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je vergeet het juiste infuus.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Goed slapen, veel macaroni eten en hij koerst morgen weer als een nieuwe.
Vanaf de neutrale zone..quote:Op zondag 13 juli 2008 20:21 schreef Dos37 het volgende:
Dit wordt eindelijk genieten. Volgens mij is de NOS er ook vanaf het begin bij.
Jij bent niet voor de Rabo ploeg als Nederlander zijnde?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:48 schreef Waaghals het volgende:
flikker toch eens op met Menchov zeg. rabo is niet het nationale team
ik hoop dat ie morgen een half uur verliest, zijn we meteen verlost van dat rabo-gegeil van herbert.
Jij bent niet voor de enige NL'se ploeg die meedoet?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:48 schreef Waaghals het volgende:
ik hoop dat ie morgen een half uur verliest, zijn we meteen verlost van dat rabo-gegeil van herbert.
Het is de enige Nederlandse ploeg die mee doet.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:46 schreef Waaghals het volgende:
Het zijn geen nationale ploegen, waarom zou ik dan voor Rabo moeten zijn?
Feyenoord is ook een nederlandse ploeg, dan ben ik er nog geen fan van
Erger ik me indd dood aanquote:Op zondag 13 juli 2008 20:48 schreef Waaghals het volgende:
Op de Belgische TV geilen ze nogal op Evans, daar wordt ik ook wel eens moe van.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:20 schreef Ereinion het volgende:
Inderdaad, dat gegeil op Menchov komt mijn neus uit. Het is gewoon een saaie renner, die toevallig in een oranje shirt rijdt. Ik kan me best voorstellen dat je wat meer aandacht besteed aan de Rabobank renners, maar om nou zo ongegeneerd te supporteren gaat ook wat ver.
I'm with you on that onequote:Op zondag 13 juli 2008 22:03 schreef Waaghals het volgende:
nou het gepeupel dat achter rabo aanrent komt bij toch erg voor als het oranje- legioen gepeupel
hier verlies je mij.. wat is er mis met een kleurloze Rus? Mag dat niet of zo, wie bepaalt er wat de stijl van iemand is. Ik ga er vanuit dat je fietst, maar hoe je dit stelt denk ik dat je een andere sport beoefent. No offense. Je kan natuurlijk allemaal als een clown op de fiets gaan zitten maar dat is gewoon het karakter, dat Menchov een meer teruggetrokken houding heeft, so what. Die renners heb je ook, Evans vind ik persoonlijk een stukje erger op dat vlak maar als hij wint heeft ie het gewoon verdiend en daar mogen supporters voor zijn. Ieder zijn idool toch. Ik kijk nooit Idols maar de rest van Nederland wel.. Menchov is een serieuze renner en het blijft een Rus, dat zal een generatie Russen verder wel wat enthousiaster zijn denk ik.quote:en dan ook nog fietsen voor een kleurloze rus, kom op zeg dat ben je toch geen wielerliefhebber als je daar voor supportert.
Maar laten we eerlijk wezen: als Menchov niet bij Rabobank zou fietsen zou er hier heel wat minder enthousiast voor hem gesupporterd worden.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:45 schreef kawotski het volgende:
wat is er mis met een kleurloze Rus? Mag dat niet of zo, wie bepaalt er wat de stijl van iemand is. Ik ga er vanuit dat je fietst, maar hoe je dit stelt denk ik dat je een andere sport beoefent. No offense. Je kan natuurlijk allemaal als een clown op de fiets gaan zitten maar dat is gewoon het karakter, dat Menchov een meer teruggetrokken houding heeft, so what. Die renners heb je ook, Evans vind ik persoonlijk een stukje erger op dat vlak maar als hij wint heeft ie het gewoon verdiend en daar mogen supporters voor zijn. Ieder zijn idool toch. Ik kijk nooit Idols maar de rest van Nederland wel.. Menchov is een serieuze renner en het blijft een Rus, dat zal een generatie Russen verder wel wat enthousiaster zijn denk ik.
Dat doen ze toch ook bij McEwen ?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de Belgische TV geilen ze nogal op Evans, daar wordt ik ook wel eens moe van.
Die is ook net zo belgisch als Menchov nederlands is
Idd.quote:
maar Freire wint tenminste nog de nodige koersen per jaar en is ook een leukere renner dan die rusquote:Op zondag 13 juli 2008 22:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.
Maar die heeft dan tenminste nog een belgische vrouw.
En bij Rabo wordt het natuurlijk ook bij Freire gedaan.
Da's waar. En ook niet de minste koersen ihaquote:Op zondag 13 juli 2008 22:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar Freire wint tenminste nog de nodige koersen per jaar en is ook een leukere renner dan die rus
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:20 schreef Ereinion het volgende:
Inderdaad, dat gegeil op Menchov komt mijn neus uit. Het is gewoon een saaie renner, die toevallig in een oranje shirt rijdt. Ik kan me best voorstellen dat je wat meer aandacht besteed aan de Rabobank renners, maar om nou zo ongegeneerd te supporteren gaat ook wat ver.
Sorry, maar dat is bij Dijkstra en Ducrot toch echt nog erger. Die hadden daar een hele aflevering over blijven doormekkeren als Menchov was gevallen.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef Wombcat het volgende:
Op de Belgische TV geilen ze nogal op Evans, daar wordt ik ook wel eens moe van.
Die is ook net zo belgisch als Menchov nederlands is
Kwenie, ik kiijk nooit (lang) naar de NOS.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is bij Dijkstra en Ducrot toch echt veel erger. Die hadden daar een hele aflevering blijven doormekkeren als Menchov was gevallen.
uiteraard.. Nederlanders hebben volgens mij ook snel de gewoonte om als we zelf geen kansen hebben op een overwinning om dan een andere nationaliteit te gaan supporteren die het dichtst bij staat, zie Rasmussen, Freire.. betrap mezelf er ook op. Echter Menchov kan mij ook niet echt bekoren, zie liever Contador, maar ja..quote:Op zondag 13 juli 2008 22:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk wezen: als Menchov niet bij Rabobank zou fietsen zou er hier heel wat minder enthousiast voor hem gesupporterd worden.
Tis ook wel een beetje logisch, maar enige reflectie mag wel een beetje.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:06 schreef kawotski het volgende:
[..]
uiteraard.. Nederlanders hebben volgens mij ook snel de gewoonte om als we zelf geen kansen hebben op een overwinning om dan een andere nationaliteit te gaan supporteren die het dichtst bij staat, zie Rasmussen, Freire.. betrap mezelf er ook op. Echter Menchov kan mij ook niet echt bekoren, zie liever Contador, maar ja..
Dat heb ik ook, maar het maakt me dan niet uit welke nationaliteit, als de renner maar aantrekkelijk koerst.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:06 schreef kawotski het volgende:
[..]
uiteraard.. Nederlanders hebben volgens mij ook snel de gewoonte om als we zelf geen kansen hebben op een overwinning om dan een andere nationaliteit te gaan supporteren die het dichtst bij staat, zie Rasmussen, Freire.. betrap mezelf er ook op. Echter Menchov kan mij ook niet echt bekoren, zie liever Contador, maar ja..
Riccoquote:Op zondag 13 juli 2008 23:18 schreef Gitanki het volgende:
Een Ricco bijvoorbeeld en hopelijk de CSC ploeg, zodat er eens een einde komt aan het afwachten.
Hoop ik niet. 1 van de weinig favorieten die gewoon voor het geel sprinte, de ploeg op kop zet en risico's durft te nemen. Evans mag er van mij hard afgereden worden.quote:
Het gaat er niet om dat Menchov niet kleurloos mag zijn, het maakt het alleen des te opmerkelijker dat er zovelen in Nederland voor hem supporteren alléén maar omdat hij voor Rabo rijdt en niet vanwege zijn uitgesproken karakter, waar gewoonlijk de aantrekkelijk koersende renners veel fans achter zich weten.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:45 schreef kawotski het volgende:
[..]
I'm with you on that one
[..]
hier verlies je mij.. wat is er mis met een kleurloze Rus? Mag dat niet of zo, wie bepaalt er wat de stijl van iemand is. Ik ga er vanuit dat je fietst, maar hoe je dit stelt denk ik dat je een andere sport beoefent. No offense. Je kan natuurlijk allemaal als een clown op de fiets gaan zitten maar dat is gewoon het karakter, dat Menchov een meer teruggetrokken houding heeft, so what. Die renners heb je ook, Evans vind ik persoonlijk een stukje erger op dat vlak maar als hij wint heeft ie het gewoon verdiend en daar mogen supporters voor zijn. Ieder zijn idool toch. Ik kijk nooit Idols maar de rest van Nederland wel.. Menchov is een serieuze renner en het blijft een Rus, dat zal een generatie Russen verder wel wat enthousiaster zijn denk ik.
Naja die beerput moet dan toch van andere komen en niet van de Spanjaarden die gaan dat dossier echt niet openen ondanks die 6 mnd wat het TAS ze geeft.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:30 schreef Zwansen het volgende:
Reken maar dar als Valverde de Tour wint, dat de beerput dan ineens wel los kan gaan.
Dat er niks bewezen is komt natuurlijk voor een groot deel doordat het bewijs dat er is (bijvoorbeeld de bloedzaken van Piti, of is het tegenwoordig Pedro?) niet gebruikt mag worden. Maar ja, het aantal sporters dat door Fuentes is geschorst is te verwaarlozen, ik kan dus niet echt speciaal met het geval Valverde in de maag zitten.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Naja die beerput moet dan toch van andere komen en niet van de Spanjaarden die gaan dat dossier echt niet openen ondanks die 6 mnd wat het TAS ze geeft.
En ik vindt niet dat Valverde geschorst moet zijn want er is niks bewezen idem voor Contador.
daarom en je hoort verdomde weinig over die niet wielrennersquote:Op maandag 14 juli 2008 00:43 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat er niks bewezen is komt natuurlijk voor een groot deel doordat het bewijs dat er is (bijvoorbeeld de bloedzaken van Piti, of is het tegenwoordig Pedro?) niet gebruikt mag worden. Maar ja, het aantal sporters dat door Fuentes is geschorst is te verwaarlozen, ik kan dus niet echt speciaal met het geval Valverde in de maag zitten.
Definieer aantrekkelijk koersen. Een renner die rustig afwacht kan mij persoonlijk meer bekoren dan een renner die in elke aanval duikt, maar uiteindelijk slechts een kleine winst boekt. Het komt op mij simpelweg slimmer over. Dus, ik ben eerder voor Menchov dan een Ricco. (Ricco heeft natuurlijk vandaag een overwinning geboekt, maar die ene minuut heeft zo veel meer energie gekost, er is een gigantische kans dat dat hem gaat opbreken).quote:Op zondag 13 juli 2008 23:18 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar het maakt me dan niet uit welke nationaliteit, als de renner maar aantrekkelijk koerst.
Een Nederlander die voorin meekoerst is mooi, maar bij gebrek daaraan maakt het me niet uit welke ploeg of nationaliteit.
Zou ik niet zeker van zijn. Allereerst was die solo maar 30 kilometer en voornamelijk bergaf. Ten tweede flikte hij dit ook in de Giro enkele dagen achter elkaar. Ricco is gewoon een echte aanvallende renner. Mooi om te zien (ondanks dat ik een hekel aan hem heb).quote:Op maandag 14 juli 2008 04:37 schreef jpjedi het volgende:
Ricco was een dagprestatie alla Landis waarna je hem vandaag weer niet meer ziet. Die jongen rijdt ineens echt niet alle dagen de zware jongens eraf op de klim hoor.
Dat blijft het mooiste.quote:
Waarom niet? Hij is juist één van de weinige rasklimmers in het peloton momenteel. Ik hoop dat hij en Piepoli er een mooie koers van kunnen maken. Als het aan Mentsjov en Evans ligt fietsen we gezellig met z'n allen hand-in-hand naar de finish.quote:Op maandag 14 juli 2008 04:37 schreef jpjedi het volgende:
Ricco was een dagprestatie alla Landis waarna je hem vandaag weer niet meer ziet. Die jongen rijdt ineens echt niet alle dagen de zware jongens eraf op de klim hoor.
Ik betwijfel of er uberhaupt iemand meekonquote:Op maandag 14 juli 2008 10:43 schreef Atreidez het volgende:
Zouden ze Ricco net zo makkelijk laten gaan als gisteren, als ie het probeert?
Ik ben iig ook vrij en zit er klaar voor!
Ik vind Ricco geen rasklimmer, gewoon iemand van het explosieve type zoals Valverde/Cunego maar op dit moment wel in supervorm. Op een grote plaat naar boven rammen, dat doen rasklimmers niet, die dartelen weg op een naaimachine-verzetje.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:05 schreef pfaf het volgende:
Waarom niet? Hij is juist één van de weinige rasklimmers in het peloton momenteel. Ik hoop dat hij en Piepoli er een mooie koers van kunnen maken. Als het aan Mentsjov en Evans ligt fietsen we gezellig met z'n allen hand-in-hand naar de finish.
Mwoah, ik vind Riccò daar ook bij passen. Juist dat explosieve vind ik kenmerkend voor een rasklimmer. Iemand die bergop juist nog een extra versnelling in kan zetten. Maargoed, misschien is dit meer een definitie-kwestie.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind Ricco geen rasklimmer, gewoon iemand van het explosieve type zoals Valverde/Cunego maar op dit moment wel in supervorm. Op een grote plaat naar boven rammen, dat doen rasklimmers niet, die dartelen weg op een naaimachine-verzetje.
Contador, Piepoli en Rasmussen, dat zijn rasklimmers.
Een versnelling, volgens mij waren het er 4 extraquote:Op maandag 14 juli 2008 11:23 schreef pfaf het volgende:
Iemand die bergop juist nog een extra versnelling in kan zetten.
Ik teken ervoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Burghardt het volgende:
Vanaf de top van de Tourmalet stort Ten Dam zich in de afdaling met Menchov, Piepoli en Ricco aan zijn wiel, de rest durft niet te volgen en Sanchez en Savoldelli zullen hun nieuwe meester moeten erkennen. Ten Dam perst er aan de voet van de Hautecam nog een versnelling uit, Piepoli lost en Menchov kletst Ricco halverwege de klim uit zijn wiel. Ricco wordt later naar zijn reactie gevraagd: "Ik kon niets anders doen dan huilend om mijn moeder roepen."
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vrees voor een anticlimax. Zal wel een groepje Fransen vooruit snellen (Nationale Feestdag !), tezamen met een Piepoli, of een klimmende Bask. Die gaan uitmaken wie de etappe mogen winnen.
Daarna komt een peloton met naar elkaar kijkende, wieltjesplakkende "favorieten". Op 100 meter van de finish demarreert Evans of Mentschov zodat ze weer 12 seconden winnen.
Het probleem is een beetje dat de huidige generatie klassementsrenners, tijdrijders zijn die aanklampen in de bergritten.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:43 schreef Guard het volgende:
[..]
dat zou op zijn zachts gezegd een teleurstellende dag zijn.....
Even afwachten. Ten Dam heeft nog nooit een ronde van 3 weken gereden, dus afwachten hoe hij recupereert.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
Als ten Dam trouwens zo blijft rijden dan fietst ie top 25 Parijs binnen.
Komt Rabobank goed uit dat hij zo sterk aan het fietsen is in de bergen.
Ik vrees ervoor, maar Piepoli mag van mij winnen. De combinatie Aubisque / Hautacam had ook beter geweest... na de Tourmalet is er best veel "vallei". De Alpenetappes hebben dit probleem ook (en dan heb ik het niet alleen over de overgangsetappe naar Prato Nevoso).quote:Op maandag 14 juli 2008 11:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik vrees voor een anticlimax. Zal wel een groepje Fransen vooruit snellen (Nationale Feestdag !), tezamen met een Piepoli, of een klimmende Bask. Die gaan uitmaken wie de etappe mogen winnen.
Daarna komt een peloton met naar elkaar kijkende, wieltjesplakkende "favorieten". Op 100 meter van de finish demarreert Evans of Mentschov zodat ze weer 12 seconden winnen.
Pereiro zal bij Valverde moeten blijven.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:12 schreef PETERWINNEN het volgende:
Ten Dam kon die sprong ook niet aan gisteren - nou had ie al wel energie verspilt als knecht- ik zet mn geld op Pereiro en Sastre.
AUB zegquote:Op maandag 14 juli 2008 07:37 schreef crv het volgende:
Pipo is natuurlijk ervarener en de betere tijdrijder dus zijn kansen op een hoge eindklassering misschien beter
Inderdaadquote:
dat is toch niet te hopen. vind Pereiro beter ogen de laatste dagen dan Pitiquote:Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Pereiro zal bij Valverde moeten blijven.
Zeg dat dan eerder man!!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Denk het niet, ze hebben naast Pereiro nog voldoende sterke mannen om aan Valverde op te offeren, indien die echt zwak is, verspelen ze Pereiro´s klassement echt niet, die staat er gewoon als schaduwkopman. Denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. Ik zou het iig bijzonder vreemd vinden als Pereiro bij Valverde moet blijven terwijl hij dan beter kan.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk het niet, ze hebben naast Pereiro nog voldoende sterke mannen om aan Valverde op te offeren, indien die echt zwak is, verspelen ze Pereiro´s klassement echt niet, die staat er gewoon als schaduwkopman. Denk ik.
Pipo?quote:Op maandag 14 juli 2008 07:37 schreef crv het volgende:
In het interview gister zij die dat ie voor piepoli ging rijden. Weet niet of ik dit moet geloven of niet
Pipo is natuurlijk ervarener en de betere tijdrijder dus zijn kansen op een hoge eindklassering misschien beter
Whehehe, ik werk thuis vandaagquote:Op maandag 14 juli 2008 10:03 schreef appelsientje het volgende:
Leuke dag vandaagff kijken hoe ik kan kijken tijdens mijn werk
psssst is er al verandering?quote:
De beste Nederlanders fietsen niet in de Tourquote:Op maandag 14 juli 2008 12:54 schreef Dos37 het volgende:
De NOS is er ook bij. 2 Luxemburgers in eigenlijk 3 truien waar zijn de Nederlanders toch
Koers is nog niet los, zie dit als een soort paradequote:
Ja maar alleen tijdens het vlakke. Op de cols neemt een motor het over.quote:
ze zijn nog niet officieel gestart.quote:
Depart reele is nog niet gegeven, dus de koers is nog geneutraliseerdquote:
Ze leiden ze meestal de stad of het dorp uit waar ze starten en dan is de echte start pas.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie t nu. Een rollende start dusBen nog een redelijke tournoob enzo..
Als er een kopgroep weg is, zijn die punten natuurlijk ook weg.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaat Freire nu? De eerste sprint is pas na 52 kilometer
Hij zat een keer in een Vuelta bergrit in een kopgroep met O'Grady en Zabelquote:Op maandag 14 juli 2008 13:16 schreef Sjiznit het volgende:
Ik kan me herrineren dattie dat wel vaker heeft gedaan in een bergetappe ergens in een andere ronde. Weet alleen niet meer waar en welke. Toen werd hij op de laatste berg teruggepakt.
Volgens mij was het Cioni.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef _Ardjen_ het volgende:
ik dacht popo te zien voor silence in de kopgroep, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
Ja maar laat dan een andere renner van de Rabo dan het gat dicht rijden naar de kopgroep ipv Freire mee te sturen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als er een kopgroep weg is, zijn die punten natuurlijk ook weg.
Lange vlucht aan het opzetten. Of denk je dat die paar man die je normaal in het begin van de uitzending ziet, zomaar naar voren mogen peddelen?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:18 schreef toma het volgende:
ik snap er niks van. Wtf zijn ze aan het doen
Rabo heeft geen ploeg die de koers kan controleren.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef toma het volgende:
[..]
Ja maar laat dan een andere renner van de Rabo dan het gat dicht rijden naar de kopgroep ipv Freire mee te sturen.
Freire krijgt niet echt helpers. Das allemaal voor Menchov.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef toma het volgende:
[..]
Ja maar laat dan een andere renner van de Rabo dan het gat dicht rijden naar de kopgroep ipv Freire mee te sturen.
Naja, ze zien dat de rest niets doet en gaan dan maar zelf, aangezien Silence een uitstekende zet doet met Popovych voorin. Alleen had ik wel iets van CSC verwacht.quote:
Nee tuurlijk niet. Maar als je een hoop sprinters naar voren ziet rijden die hun krachten moeten sparen voor de sprints dan slaat dat als een tang op een varken.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Lange vlucht aan het opzetten. Of denk je dat die paar man die je normaal in het begin van de uitzending ziet, zomaar naar voren mogen peddelen?
Tuurlijk wel. Posthuma en Langeveld hebben toch niets te zoeken in de bergen dus die kunnen zich het beste nu alvast leegrijden om dat gat dicht te rijden.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wegmann
En Rabo, ga lekker van kop af, heeft toch helemaal geen zin man
Nederlanders hebben straftrainingquote:Op maandag 14 juli 2008 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
Rabo op kop is nog waardelozer als die Basken gisteren.
Naja waardeloos is het niet. Ze hadden alleen iemand als Weening of Moerenhout mee moeten hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
Rabo op kop is nog waardelozer als die Basken gisteren.
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
Je zal hier maar een Olympische titel missen....
Peloton gaat ook weer gestrekt.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:27 schreef Guard het volgende:
merkwaardig die Rabo's nu dioet Freire weer wel mee voorin..
2x 6 punten voor de groene trui pakkenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef 456 het volgende:
Wat denkt Freire vandaag te gaan doen....
Dat lijkt me nu niet echt iemand die zich dadelijk lekker laat terugvallen op de tourmalet, om Menchov te helpen...
Alleen ff afwachten wat er met Evans is.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef -skippybal- het volgende:
En Pop gaat gewoon lekker niks doen. Op het vlakke sowieso niet...
Goed voor elkaar bij Silence
Ook voor het eerst dat ze een ventje mee hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef -skippybal- het volgende:
En Pop gaat gewoon lekker niks doen. Op het vlakke sowieso niet...
Goed voor elkaar bij Silence
Jeetje inderdaad!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef Falco het volgende:
[..]
2x 6 punten voor de groene trui pakken.
Neehee. Is handig voor in de vallei tussen Tourmalet en Hautacam. Eén mannetje extra is gewoon pure winst.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef Sjiznit het volgende:
Dekkeren Freire moet Menchov eventueel bijstaan op Hautacam of de Tourmalet
Dat kan hij idd totááál niet aan.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Hoop voor Freire dat ze niet te hard over die 3e cat cols gaan.
Inderdaad, kan Evans weer op zijn bek gaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:34 schreef 456 het volgende:
Het 'aanplak' scenario is weer compleet voor Lotto/Evans vandaag...
Geef ze eens ongelijk. Ze hebben anders wel de beste uitgangspositie op dit moment in zowel de rit, en ht AK.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ook voor het eerst dat ze een ventje mee hebbenVoor de rest heeft Silence nog geen zak gedaan behalve een paar halve flutsprints van McEwen
Probeer eens te luisteren...quote:Op maandag 14 juli 2008 13:36 schreef toma het volgende:
Wat een kut-tactiek van de Rabo. We sturen Freire mee voorin zodat hij op de Tourmalet Mentsjov bij kan staan.
ohh god.....
Freire kan over heuvels fietsen heur. Regelmatig top 20 in heuvelklassiekers.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Freire is geen koekenbakker hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Zei Dekker dat dat de tactiek is?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:36 schreef toma het volgende:
Wat een kut-tactiek van de Rabo. We sturen Freire mee voorin zodat hij op de Tourmalet Mentsjov bij kan staan.
ohh god.....
Nee, luister eens goed. Ze sturen iemand mee, en het liefst iemand die lang kan standhouden in zo'n kopgroep (en dat kan Freire), die in het tussenstuk tussen Tourmalet en Hautacam iets kunnen doen. Maar goed, als Milram zo door blijft rijden, is het gat zo kleiner.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:36 schreef toma het volgende:
ohh god.....
Ow?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef toma het volgende:
[..]
kom op.. Als Popovych een beetje doortrekt valt Freirre er als eerste af.
Popo gaat niet doortrekken, die gaat wieltjeszuigen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef toma het volgende:
[..]
Popovitsj gaat niet doortrekken op een derde cat. col.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef toma het volgende:
[..]
In de rit naar Aurillac werd hij er toch netjes afgereden.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:36 schreef BVO het volgende:
Dat kan hij idd totááál niet aan.
Wat een onzin. Er zijn er minstens 10 die er eerder af worden gereden.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef toma het volgende:
[..]
En uiteraard gaat Popo dat doen, want wie wil nou die 120 km chillend achter in één of ander groepje uitslovers doen als je ze ook solo kan doen!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef toma het volgende:
[..]
Als Popovych doortrekt op die 3e categorieberg is hij domquote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef toma het volgende:
[..]
quote:
Dekker lult wel vaker wat om dat gepruts goed te praten.quote:
Je kijkt alleen de Tour zeker?!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef toma het volgende:
[..]
Heb je wel geluisterd. Hij zei ná de Tourmalet.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef Sjiznit het volgende:
Dekkeren Freire moet Menchov eventueel bijstaan op Hautacam of de Tourmalet
En waarom zou Popovich op een derde categorie heuveltje met nog 100 km te gaan, door willen trekken?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn er minstens 10 die er eerder af worden gereden.
Precies. Nog meer onzin.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
En waarom zou Popovich op een derde categorie heuveltje met nog 100 km te gaan, door willen trekken?
Hangt ervanaf he wanneer ze gepakt worden.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je wel geluisterd. Hij zei ná de Tourmalet.
Dus uit de wind zetten, drinken halen e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |