abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60082545
start is morgen om 12.50, en de NOS begint om 12.50. Officiele start is iets na 13u dus allemaal live ja.

Sporza begint om 13.30 vanwege het 1u journaal
pi_60082557
Ik gok op vele aanvallers die het moeten afleggen op de Hautecam tegen de echte klimmers als een piepoli
Maar mijn gokjes gaan toch steeds verkeerd ,afwachten dus maar.
  zondag 13 juli 2008 @ 20:48:09 #53
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60082664
flikker toch eens op met Menchov zeg. rabo is niet het nationale team
ik hoop dat ie morgen een half uur verliest, zijn we meteen verlost van dat rabo-gegeil van herbert.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_60083628
quote:
Op zondag 13 juli 2008 20:48 schreef Waaghals het volgende:
ik hoop dat ie morgen een half uur verliest, zijn we meteen verlost van dat rabo-gegeil van herbert.
Jij bent niet voor de Rabo ploeg als Nederlander zijnde?
pi_60083735
quote:
Jij bent niet voor de enige NL'se ploeg die meedoet?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60083760
Ah, wat een mooi bergje zeg.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:46:31 #57
179534 Waaghals
pi_60083913
Het zijn geen nationale ploegen, waarom zou ik dan voor Rabo moeten zijn?
Feyenoord is ook een nederlandse ploeg, dan ben ik er nog geen fan van
pi_60084162
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:46 schreef Waaghals het volgende:
Het zijn geen nationale ploegen, waarom zou ik dan voor Rabo moeten zijn?
Feyenoord is ook een nederlandse ploeg, dan ben ik er nog geen fan van
Het is de enige Nederlandse ploeg die mee doet.

En voetbal is niet te vergelijken met wielrennen
  zondag 13 juli 2008 @ 22:03:13 #59
179534 Waaghals
pi_60084301
nou het gepeupel dat achter rabo aanrent komt bij toch erg voor als het oranje- legioen gepeupel
en dan ook nog fietsen voor een kleurloze rus, kom op zeg dat ben je toch geen wielerliefhebber als je daar voor supportert.
pi_60084457
ben het wel met waaghals eens. Voor het klassement en verloop van de Tour zou het goed zijn als Menchov het goed doet maar om nu alles door een oranje bril te bekijken gaat ook te ver.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:15:04 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_60084592
quote:
Erger ik me indd dood aan als het niet voor de geniale Ducrot was zat ik allang naar de Belg te kijken helemaal nu Boonen niet meedoet. (Wuyts heeft Boonen obessie)
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:18:17 #62
179534 Waaghals
pi_60084672
ja lijkt wel of ie iedere vijf minuten een paniekaanval krijgt als ie Menchov of Freire niet meteen in beeld ziet
pi_60084730
Inderdaad, dat gegeil op Menchov komt mijn neus uit. Het is gewoon een saaie renner, die toevallig in een oranje shirt rijdt. Ik kan me best voorstellen dat je wat meer aandacht besteed aan de Rabobank renners, maar om nou zo ongegeneerd te supporteren gaat ook wat ver.
pi_60085060
Hij gaat 'em niet winnen, maar Terpstra zit morgen mee in een vroege vlucht
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_60085191
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:20 schreef Ereinion het volgende:
Inderdaad, dat gegeil op Menchov komt mijn neus uit. Het is gewoon een saaie renner, die toevallig in een oranje shirt rijdt. Ik kan me best voorstellen dat je wat meer aandacht besteed aan de Rabobank renners, maar om nou zo ongegeneerd te supporteren gaat ook wat ver.
Op de Belgische TV geilen ze nogal op Evans, daar wordt ik ook wel eens moe van.
Die is ook net zo belgisch als Menchov nederlands is
  zondag 13 juli 2008 @ 22:45:21 #66
132605 kawotski
Il Dottore
pi_60085329
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:03 schreef Waaghals het volgende:
nou het gepeupel dat achter rabo aanrent komt bij toch erg voor als het oranje- legioen gepeupel
I'm with you on that one
quote:
en dan ook nog fietsen voor een kleurloze rus, kom op zeg dat ben je toch geen wielerliefhebber als je daar voor supportert.
hier verlies je mij.. wat is er mis met een kleurloze Rus? Mag dat niet of zo, wie bepaalt er wat de stijl van iemand is. Ik ga er vanuit dat je fietst, maar hoe je dit stelt denk ik dat je een andere sport beoefent. No offense. Je kan natuurlijk allemaal als een clown op de fiets gaan zitten maar dat is gewoon het karakter, dat Menchov een meer teruggetrokken houding heeft, so what. Die renners heb je ook, Evans vind ik persoonlijk een stukje erger op dat vlak maar als hij wint heeft ie het gewoon verdiend en daar mogen supporters voor zijn. Ieder zijn idool toch. Ik kijk nooit Idols maar de rest van Nederland wel.. Menchov is een serieuze renner en het blijft een Rus, dat zal een generatie Russen verder wel wat enthousiaster zijn denk ik.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_60085378
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:45 schreef kawotski het volgende:
wat is er mis met een kleurloze Rus? Mag dat niet of zo, wie bepaalt er wat de stijl van iemand is. Ik ga er vanuit dat je fietst, maar hoe je dit stelt denk ik dat je een andere sport beoefent. No offense. Je kan natuurlijk allemaal als een clown op de fiets gaan zitten maar dat is gewoon het karakter, dat Menchov een meer teruggetrokken houding heeft, so what. Die renners heb je ook, Evans vind ik persoonlijk een stukje erger op dat vlak maar als hij wint heeft ie het gewoon verdiend en daar mogen supporters voor zijn. Ieder zijn idool toch. Ik kijk nooit Idols maar de rest van Nederland wel.. Menchov is een serieuze renner en het blijft een Rus, dat zal een generatie Russen verder wel wat enthousiaster zijn denk ik.
Maar laten we eerlijk wezen: als Menchov niet bij Rabobank zou fietsen zou er hier heel wat minder enthousiast voor hem gesupporterd worden.
pi_60085404
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Op de Belgische TV geilen ze nogal op Evans, daar wordt ik ook wel eens moe van.
Dat doen ze toch ook bij McEwen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_60085429
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:48 schreef TLC het volgende:

[..]

Dat doen ze toch ook bij McEwen ?
Idd.
Maar die heeft dan tenminste nog een belgische vrouw.

En bij Rabo wordt het natuurlijk ook bij Freire gedaan.
pi_60085505
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd.
Maar die heeft dan tenminste nog een belgische vrouw.

En bij Rabo wordt het natuurlijk ook bij Freire gedaan.
maar Freire wint tenminste nog de nodige koersen per jaar en is ook een leukere renner dan die rus
pi_60085537
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:52 schreef Bartoli het volgende:

[..]

maar Freire wint tenminste nog de nodige koersen per jaar en is ook een leukere renner dan die rus
Da's waar. En ook niet de minste koersen iha

Anyway zie ik liever Menchov winnen dan Evans, maar ik verwacht eigenlijk nog steeds een onverwachte winnaar.
  zondag 13 juli 2008 @ 22:54:28 #72
179534 Waaghals
pi_60085568
Nou wat betreft Menchov bedoel ik dat er zoals Wombcat ook al aangeeft weinig nederlanders voor hem zouden supporteren als ie voor bv Lotto zou fietsen. Hij heeft geen uitstraling en echt aanvallend is ie ook niet. Er wordt nu alleen maar voor hem gesupporterd omdat hij in een oranje shirtje fietst.
Verder zit het me nog dwars dat Dekker niet mee mocht
pi_60085604
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:20 schreef Ereinion het volgende:
  zondag 13 juli 2008 @ 22:57:09 #74
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_60085639
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef Wombcat het volgende:
Sorry, maar dat is bij Dijkstra en Ducrot toch echt nog erger. Die hadden daar een hele aflevering over blijven doormekkeren als Menchov was gevallen.

Bij McEwen/Freire kan ik er nog inkomen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_60085666
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:57 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is bij Dijkstra en Ducrot toch echt veel erger. Die hadden daar een hele aflevering blijven doormekkeren als Menchov was gevallen.

Kwenie, ik kiijk nooit (lang) naar de NOS.

Iig als je naar het avondprogramma kijkt, dan gaat het bij Sporza net zoveel over Evans als bij de NOS over Menchov.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2008 22:59:27 ]
  zondag 13 juli 2008 @ 22:58:59 #76
179534 Waaghals
pi_60085676
Vooral Herbert dan, die heeft het niveau van een bierzuipende oranje geschminkte oranje supporter in de fanzone
pi_60085700
verkeerde topic

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2008 23:01:23 ]
  zondag 13 juli 2008 @ 23:06:13 #78
132605 kawotski
Il Dottore
pi_60085844
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar laten we eerlijk wezen: als Menchov niet bij Rabobank zou fietsen zou er hier heel wat minder enthousiast voor hem gesupporterd worden.
uiteraard.. Nederlanders hebben volgens mij ook snel de gewoonte om als we zelf geen kansen hebben op een overwinning om dan een andere nationaliteit te gaan supporteren die het dichtst bij staat, zie Rasmussen, Freire.. betrap mezelf er ook op. Echter Menchov kan mij ook niet echt bekoren, zie liever Contador, maar ja..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_60085923
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:06 schreef kawotski het volgende:

[..]

uiteraard.. Nederlanders hebben volgens mij ook snel de gewoonte om als we zelf geen kansen hebben op een overwinning om dan een andere nationaliteit te gaan supporteren die het dichtst bij staat, zie Rasmussen, Freire.. betrap mezelf er ook op. Echter Menchov kan mij ook niet echt bekoren, zie liever Contador, maar ja..
Tis ook wel een beetje logisch, maar enige reflectie mag wel een beetje.
Hoewel die reflectie er wel is, als je hier op Fok! ziet hoe Menchov en de Rabobank-ploeg afgebrand worden na het tijdsverlies in de waaiers.
pi_60086139
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:06 schreef kawotski het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, maar het maakt me dan niet uit welke nationaliteit, als de renner maar aantrekkelijk koerst.
Een Nederlander die voorin meekoerst is mooi, maar bij gebrek daaraan maakt het me niet uit welke ploeg of nationaliteit.

Een Ricco bijvoorbeeld en hopelijk de CSC ploeg, zodat er eens een einde komt aan het afwachten.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_60086173
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:18 schreef Gitanki het volgende:

Een Ricco bijvoorbeeld en hopelijk de CSC ploeg, zodat er eens een einde komt aan het afwachten.
Ricco

Wat mij betreft mag 'ie nog een paar etappes zo in de aanval gaan en de tour winnen. Maar dat zal wel wat teveel gevraagd zijn.

Niet dat ik zo'n fan van hem was, maar hij deed 't tenminste wel.
  zondag 13 juli 2008 @ 23:24:12 #82
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60086266
Hopen dat Valverde de slag mist.
  zondag 13 juli 2008 @ 23:26:08 #83
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60086321
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat Valverde de slag mist.
Hoop ik niet. 1 van de weinig favorieten die gewoon voor het geel sprinte, de ploeg op kop zet en risico's durft te nemen. Evans mag er van mij hard afgereden worden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 13 juli 2008 @ 23:29:35 #84
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_60086421
Valverde is gewoon Evans met een sprint.

En Piti hoort gewoon geschorst te zijn, maar misschien gebeurt dat nog (als het aan WADA en UCI ligt).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_60087560
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:45 schreef kawotski het volgende:

[..]

I'm with you on that one
[..]

hier verlies je mij.. wat is er mis met een kleurloze Rus? Mag dat niet of zo, wie bepaalt er wat de stijl van iemand is. Ik ga er vanuit dat je fietst, maar hoe je dit stelt denk ik dat je een andere sport beoefent. No offense. Je kan natuurlijk allemaal als een clown op de fiets gaan zitten maar dat is gewoon het karakter, dat Menchov een meer teruggetrokken houding heeft, so what. Die renners heb je ook, Evans vind ik persoonlijk een stukje erger op dat vlak maar als hij wint heeft ie het gewoon verdiend en daar mogen supporters voor zijn. Ieder zijn idool toch. Ik kijk nooit Idols maar de rest van Nederland wel.. Menchov is een serieuze renner en het blijft een Rus, dat zal een generatie Russen verder wel wat enthousiaster zijn denk ik.
Het gaat er niet om dat Menchov niet kleurloos mag zijn, het maakt het alleen des te opmerkelijker dat er zovelen in Nederland voor hem supporteren alléén maar omdat hij voor Rabo rijdt en niet vanwege zijn uitgesproken karakter, waar gewoonlijk de aantrekkelijk koersende renners veel fans achter zich weten.

Ik ben trouwens zelf ook absoluut niet voor Menchov, no. Heb helemaal niets met die man, no. Word ook doodmoe van dat onevenredige gefocus op Menchov tijdens de koers, dat gezoek naar een oranje truitje ergens middenin of achteraan een groepje/peloton kost aandacht die nodig is om scherp te zijn op de belangrijke zaken in de etappe. Of ik hiermee antichauvinistisch ben? Ik vind van niet. Ten Dam en Tankink vind ik bijvoorbeeld wel mooie kerels, maar dat ze voor Rabo rijden heeft voor mij een verwaarloosbare meerwaarde.
  maandag 14 juli 2008 @ 00:30:06 #86
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60087690
Reken maar dar als Valverde de Tour wint, dat de beerput dan ineens wel los kan gaan.
  maandag 14 juli 2008 @ 00:36:56 #87
152800 apensnot
Wijs en goor
pi_60087788
pereiro en de schlecks moeten in de aanval en dan maar kijken wat evans doet.

Wordt een mooie etappe en ik zal vanaf't begin kijken
pi_60087810
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:30 schreef Zwansen het volgende:
Reken maar dar als Valverde de Tour wint, dat de beerput dan ineens wel los kan gaan.
Naja die beerput moet dan toch van andere komen en niet van de Spanjaarden die gaan dat dossier echt niet openen ondanks die 6 mnd wat het TAS ze geeft.

En ik vindt niet dat Valverde geschorst moet zijn want er is niks bewezen idem voor Contador.
pi_60087878
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:38 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Naja die beerput moet dan toch van andere komen en niet van de Spanjaarden die gaan dat dossier echt niet openen ondanks die 6 mnd wat het TAS ze geeft.

En ik vindt niet dat Valverde geschorst moet zijn want er is niks bewezen idem voor Contador.
Dat er niks bewezen is komt natuurlijk voor een groot deel doordat het bewijs dat er is (bijvoorbeeld de bloedzaken van Piti, of is het tegenwoordig Pedro?) niet gebruikt mag worden. Maar ja, het aantal sporters dat door Fuentes is geschorst is te verwaarlozen, ik kan dus niet echt speciaal met het geval Valverde in de maag zitten.
  maandag 14 juli 2008 @ 00:46:28 #90
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_60087909
De csc's en pereiro gaan Menchov en Evans aan gort rijden morgen denk ik, eventueel nog met een piepoli/ricco die wat in gang gaan zetten.
pi_60087929
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:43 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Dat er niks bewezen is komt natuurlijk voor een groot deel doordat het bewijs dat er is (bijvoorbeeld de bloedzaken van Piti, of is het tegenwoordig Pedro?) niet gebruikt mag worden. Maar ja, het aantal sporters dat door Fuentes is geschorst is te verwaarlozen, ik kan dus niet echt speciaal met het geval Valverde in de maag zitten.
daarom en je hoort verdomde weinig over die niet wielrenners
  maandag 14 juli 2008 @ 01:11:18 #92
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_60088216
Daar ga ik eens lekker voor zitten !
Een ouderwetse etappe waar de grote jongens elkaar pijn doen is niet te versmaden.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_60089149
Ricco was een dagprestatie alla Landis waarna je hem vandaag weer niet meer ziet. Die jongen rijdt ineens echt niet alle dagen de zware jongens eraf op de klim hoor.
  maandag 14 juli 2008 @ 07:37:27 #94
102912 crv
Screwed up
pi_60089406
In het interview gister zij die dat ie voor piepoli ging rijden. Weet niet of ik dit moet geloven of niet
Pipo is natuurlijk ervarener en de betere tijdrijder dus zijn kansen op een hoge eindklassering misschien beter
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_60089642
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:18 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, maar het maakt me dan niet uit welke nationaliteit, als de renner maar aantrekkelijk koerst.
Een Nederlander die voorin meekoerst is mooi, maar bij gebrek daaraan maakt het me niet uit welke ploeg of nationaliteit.

Definieer aantrekkelijk koersen. Een renner die rustig afwacht kan mij persoonlijk meer bekoren dan een renner die in elke aanval duikt, maar uiteindelijk slechts een kleine winst boekt. Het komt op mij simpelweg slimmer over. Dus, ik ben eerder voor Menchov dan een Ricco. (Ricco heeft natuurlijk vandaag een overwinning geboekt, maar die ene minuut heeft zo veel meer energie gekost, er is een gigantische kans dat dat hem gaat opbreken).
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 14 juli 2008 @ 09:14:28 #96
62913 Blik
The one and Only!
pi_60090006
quote:
Op maandag 14 juli 2008 04:37 schreef jpjedi het volgende:
Ricco was een dagprestatie alla Landis waarna je hem vandaag weer niet meer ziet. Die jongen rijdt ineens echt niet alle dagen de zware jongens eraf op de klim hoor.
Zou ik niet zeker van zijn. Allereerst was die solo maar 30 kilometer en voornamelijk bergaf. Ten tweede flikte hij dit ook in de Giro enkele dagen achter elkaar. Ricco is gewoon een echte aanvallende renner. Mooi om te zien (ondanks dat ik een hekel aan hem heb).

Moet ook zeggen dat ik het redelijk bizar vond dat ze hem gisteren zo lieten rijden. Hij staat nu op 2.35 van de gele trui en kan nog flink wat tijd terug winnen. Hij gaat echter ook weer minuten verliezen tijdens de lange tijdrit.
pi_60090027
De vraag van vandaag is natuurlijk of de 1 meter 94 lange Christian Knees zich staande weet te houden in de top 20. Heel de Duitse wielernatie zal heel de middag op het puntje van zijn stoel zitten om de klimcapaciteiten van deze geweldenaar te bewonderen.

Christian Knees voor het geel!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 14 juli 2008 @ 09:18:15 #98
40566 Ericr
Livewrong
pi_60090064
Dat alle laffe honden maar zwaar door het ijs zakken vandaag maar het zal wel weer naar elkaar kijken worden tot 500 meter voor de finish waarna Valverde nog even doortrekt en de etappe pakt.

Wat Ricco gisteren deed was leuk om te zien maar ik hem dat vandaag niet herhalen. Verder zie ik weinig renners die op Hautacam de boel kunnen laten ontploffen.
pi_60090112
Evans is ook erg gehavend. Dit kan hem kracht geven of hij kan het misschien gewoon niet aan vandaag.
pi_60090154
Ik heb Ducrot toch een keer of 25 horen zeggen dat Evans in de 'herstelstand' moet, want zijn lichaam is door elkaar gehusseld.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')